Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Ozobot EVO

Dotazy pro Robotická hračka Ozobot EVO

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Nikola 6. 9. 2024

    Potíže z nabijenim a zapnutím ozobota evo

    Dobrý den mohu zeptat co znamená když ozobot evo svítil při nabíjení nejdříve modře potom cerveně a teď zeleně ale přesto nejde zapnout a blika jen na nabíječe. Případně jak to řešit ?

    • Veronika Specialista 10. 9. 2024

      Dobrý den,
      jedná se o závadu a bez servisní prohlídky nelze přesně určit. Doporučujeme poslat do servisu případně v záruce reklamovat u prodejce, kde bylo zakoupeno. Krásný den

  • Zbynek 30. 11. 2023

    Dostupnost robota

    Dobry den, mate Ozobot Evo skladem nebo idealne primo na pobocce v Brne? Navod k nemu je v cestine? Diky.

    • Lukáš Specialista 1. 12. 2023

      Dobrý den, v současné době bohužel nemáme tento model skladem. Manuál je v češtině je samozřejmě součástí balení a je možné jej i případně stáhnout zde.

  • Veronika 2. 11. 2022

    Ozobot nebo Sphero

    Dobrý den,
    Chtěla bych dětem 9 a 7 pořídit k Vanocum jednoho z robotů (sphero nebo ozobota) .. Kterého byste mi doporučili?
    Dekuji,
    VB

    • Lukáš Specialista 2. 11. 2022

      Dobrý den, zábavnější pro děti je určitě sphero se kterým si děti i více vyhrají a zároveň se i učí. 

      • Veronika 3. 11. 2022

        Mockrát děkuji za odpověď

  • Jana 8. 11. 2021

    Naskladneni

    Dobry den preji, planujete naskladnit EVO jeste pred Vanocemi? Je mozne jej predobjednat?

    • Lukáš Specialista 8. 11. 2021

      Dobrý den, model EVO již skladem mít nebudeme. Prodej tohoto modelu byl již ukončen. 

  • Alena 10. 4. 2021

    Ozobot Evo

    Dobrý den, máme koupeného ozobota Evo a nemohu ho spárovat s aplikací. Čím to může být? Vyzkoušela jsem v mobilu i iPadu a nic.

    • Lukáš Specialista 12. 4. 2021

      Dobrý den, zkontrolujte prosím verzi Vašeho operačního systému, aplikace vyžaduje iOS 9.0 nebo novější. Případně zkuste ještě připojení z jiného telefonu, pokud by se ani tak nepodařilo připojit, tak doporučím reklamovat u svého prodejce. 

  • David 6. 4. 2021

    obsah balení

    Dobrý den. Chci se zeptat jestli je v balení jenom jeden robot, nebo dva? A jestli tam jsou ozobot fixy?

    • Lukáš Specialista 6. 4. 2021

      Dobrý den, v balení je 1ks  Ozobot EVO White a přehled barevných ozokódů. Fixy nejsou součástí balení. Lze je doobjednat zde

  • Vladimír Hruška 12. 12. 2020

    ozobot EVO aplikace

    Dobrý den, jsou aplikace k ovládání Ozobota v češtině? Díky

    • Lukáš Specialista 12. 12. 2020

      Dobrý den, aplikace je pouze v angličtině. 

  • MUDr Marie Zahradníková 10. 12. 2020

    Robot na programování

    Dobrý den.Je potřeba k ozobot Evo ještě nějaké příslušenství?

    • Lukáš Specialista 10. 12. 2020

      Dobrý den, hračka je připravena k použití a není třeba nic dokupovat, ale je možné přikoupení fix nebo nálepek pro vyznačení cest případně i puzzle, kterým také můžete vytvořit cesty pro Ozobot. 

  • Tobiáš Kubelka 24. 7. 2020

    srovnání

    dobrý den jaký je rozdíl mezi Ozobot Evo a Ozobot Bit?

    • Lukáš Specialista 24. 7. 2020

      Dobrý den, EVO sa ovláda aplikací EVO by Ozobot, a kromě jiných funkcií má navíc možnost chatovat s dalšími majiteli EVO a možnost ovládat jej napřímo pomocí aplikace (jako autíčko na ovládání)
      - EVO má víc LED diod a vydáva zvuky, může tak vyjadřovat "emoce"
      - EVO má autonómní mód a reaguje na prostředí
      - EVO je rozměrově větší, novější model

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše