Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Zdeněk Hanuš 22. 10. 2024
Čištění trysek na kávu
Dobrý den. Rád bych věděl, jak se čistí trysky, kde vytéká káva. dekuji vám za radu.
Reagovat
Erika Specialista 25. 10. 2024
Dobrý den,
v podstatě je to číštění vodního kamene, které protéká tryskami na kávu. Čistění provedete dle manuálu na straně 20. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Ivan Šatra 15. 11. 2023
Pěna
Mám kávovar Philips EP 2235/40.
Poslední dobou se děje, že mléčné pěny je asi o třetinu méně a v nádobce o to zůstává více mléka.
Kávovar mám třetí rok a dělám pětkrát v týdnu cappuccino, takže by snad nešlo o únavu stroje.
Je nějaká možnost to opravit doma, anebo musím do servisu.
Děkuji za odpověď.
Ivan
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 11. 2023
Dobrý den, doporučíme si pročíst rady k tomuto produktu zde. Na tomto odkazu naleznete případně i kontakt na servis.
Reagovat
Jana Pecinová 4. 3. 2023
Voda v napěněném mléku
Dobrý večer,vlastním kávovar zn. Philips EP2221. Při naplňování mléka mi do šálku uniká i dost velké množství vody. Pěna je řídká,káva tím pádem slabší. V čem může být problém. Děkuji za odpověď. Jana Pecinová
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 3. 2023
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Mirjana Koláčková 5. 11. 2021
Reklamace
Dobrý den, mám zájem o plnoautomatický kávovar Philips EP 2235/40.
V případě zjištění závady v záruční době, kde je možno uplatnit reklamaci? Jsem z Olomouce.
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 5. 11. 2021
Dobrý den, v případě, že bude s kávovarem nějaký problém a bude nutná reklamace, veškeré informace ohledně správného postupu reklamace naleznete zde
Reagovat
Mirjana 5. 11. 2021
Omlouvám se, dodatečně jsem na Vašich stránkách našla odpověď.
Reagovat
Veronika Čápová 31. 10. 2021
Dostupnost
Dobrý den, měla bych o tento plnoautomatický kávovar Philips EP 2235/40 zájem, ale uvedena je dostupnost za více jak měsíc. Potřebuji jako vánoční dárek. Kdy by dorazil? Děkuji moc, Veronika Čápová
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 11. 2021
Dobrý den, dle informací od dodavatele by měl být kávovar naskladněn koncem měsíce, takže by zakoupení do vánoc neměl být problém.
Reagovat
Vložit dotaz