Recenze produktu
-
Anonym
Ověřený
zákazník11. 6. 2021
bez problémů seče celou zahradu. nemá ale v sobe asi senzor, tak že všeho musí narazit
-
Anonym
Ověřený
zákazník26. 7. 2020
- Ušetří velké množství času
- Minimum starostí
- Nemusím řešit odvoz trávy
-
Karel Sztula
Ověřený
zákazník26. 2. 2020
Zdravím vás.
Jsme majiteli nové sekačka Robomow RS 625 PRO. Spokojenost s nákupe a následnou instalací bez výhrad. vše proběhlo velmi kvalitně a profesionálně. Měl bych ovšem jednu, celkem zásadní, výtku. I když píšu, že jsem spokojený, tak po nějakém čase se objevila nějaká závada s baterii. Konzultace s možností opravy rovněž bezchybná, technik mne po telefonu naváděl a nakonec vše proběhlo v pořádku. Ovšem objevily se další závady, které už po telefonu nešlo opravit a bylo mi doporučeno, ať sekačku odešlu do servisního střediska. A tu nastal problém. Zabalit sekačku tak, abych splnil požadavky přepravní společnosti a nakonec i samotné zabalení, když originální bednu už nemám, se mi tak trochu zkomplikovala. Nějak to snad vyřeším, ale tu je moje poznámka/návrh. nebylo by na škodu dohodnout u některé společnosti, aby zajišťovala servis hlavně pro ty, kteří bez vážnějších problémů dopraví do sekačku do blízkého servisu. Napadá mne např. Mountfield, ale těch možnosti je opravdu více. Tím by se vyřešil nepříjemný problém s balením sekačky. Přece jen pro celou republiku jediný servis je přece jen málo. Berte to jako návrh na zlepšení služeb.
Zdraví vás
Karel Sztula -
Lubomír Vavřín
Ověřený
zákazník1. 7. 2019
Dobrý den
koncem června jsme zakoupili robotickou sekačku Robomow 625,
objednávka byla vyřízena během velmi krátké doby,
s instalací jsme také byli spokojeni, technici dodrželi čas a velice ochotně zodpověděli veškeré naše dotazy.
Děkujeme.
Manželé Vavřínovi- rychlé vyřízení objednávky,
- spolehlivá instalace
- stále upravený trávník v celé zahradě
- vyšší cenové náklady