Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S7 MaxV

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S7 MaxV

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Michaela 7. 1. 2025

    Filtr v dokovací stanici

    Dobrý den, je v případě přístroje Roborock S7 MaxV potřeba nějak čistit/měnit filtr umístěný v dokovací stanici v její levé části (při pohledu zepředu)? Na filtru je napsáno "After washing the filter, please make sure to dry it before use". Zkoušela jsem to jemně rozebrat, ale patrně to nepůjde. Přístroj používám pouze na vysávání, na vytírání vůbec ne. Děkuji za odpověď.

    • Veronika Specialista 17. 1. 2025

      Dobrý den,
      měnit filtr se nemusí pokud není poškozený, je omyvatelný. Stačí když ho pravidelně vyčistíte.  Aplikace Vám hlásí pravidelnou údržbu těchto komponentů. Krásný den

  • Milos 10. 11. 2024

    Milos

    Roborock MaxV 7 po asi 2 rokoch prestal odsavat spinavu vodu po cistenie mop+ vysavanie. Hlasi chybu instalcie vodneho filtra. Tam je ake vsetko v poriadku. Je pokazene sanie necistej pouzitej vody? Da sa to servisovat?

    • Erika Specialista 14. 11. 2024

      Dobrý den,

      vysavač nám můžete poslat na pozáruční servis. Bude nutná diagnostika. S pozdravem Robotworld

  • Jaroslav Mališ 29. 12. 2023

    Manuál v CZ či SK jazyku

    Dobrý deň
    k úplnému využitiu drahého výrobku je nutný manuál v CZ či SK jazyku. Viete mi ho elektronicky poslať na moju mailovú adresu?
    Ďakujem, s pozdravom
    Jaroslav Mališ

    • Katrin Specialista 29. 12. 2023

      Dobrý den, návod je vždy součástí balení. Návod jsme vám zaslali do emailu. Krásný den

  • Michal Červený 14. 10. 2023

    Dryer

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné dokoupit sušičku mopovací podložky. Mám model s7maxV ultra … jediný prodejce je aliexpres. tam prodávají většinou pondělky ale já bych chtěl originál. Děkuji

    • Lukáš Specialista 16. 10. 2023

      Dobrý den, je nám líto, ale prozatím nemáme možnost tento výrobek zajistit. 

  • Bogdan Lach 28. 12. 2022

    Roborock S7 Max V

    Dobrý den. Dneska jsem zprovoznil přístroj. Vysává, ale nevytírá. V appce mi to ukazuje nápis: No mop installed.
    Voda tam je, ale nechce to zpustit vytírání. Co s tím můžu dělat? Děkuji Lach.

    • Martina Specialista 28. 12. 2022

      Dobrý den, máte přidělanou mopovací podložku správně? Je správně nacvaknutá?

      • Tomáš 24. 5. 2023

        Dobrý den, mám tento samý problém vysavač nevytírá. Všechno mám správně ,,nacvaknuté,, a aplikace mi píše hlášku - No mop installed. Poradíte mi prosím co teď? Děkuji za odpověď. S pozdravem Tomáš Č.

        • Lukáš Specialista 26. 5. 2023

          Dobrý den, v tom případě doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • done 28. 5. 2022

    Stanice v baleni

    Dobry den, obsahuje baleni stanici, ktera sama napousti/vypousti vodu na mopovani a cisti mopovaci hadr, kterou tento model muze mit? Dekuji.

    • Lukáš Specialista 30. 5. 2022

      Dobrý den, tento model nemá popisovanou dobíjecí stanici, ta je až součástí balení modelu s označením ultra. Roborock S7 MaxV má v balení pouze základní stanici ve které se robot pouze nabíjí. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše