Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S8 Pro Ultra - white

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S8 Pro Ultra - white

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Dagmar Kučerová 15. 7. 2024

    Nedokáže zajet do stanice

    Dobrý den, robot. vysavač nedokáže vjet do stanice, aby namočil, umyl mop, nabral vodu (musím mu pomoci). Čistila jsem vše, co se dalo.
    Druhou stranou na napájení najede bez problému.

    • Klára Specialista 16. 7. 2024

      Dobrý den, v tomto případě to vypadá na chybu senzoru. Bude tedy nezbytné poslat robota na servisní prohlídku. Veškeré informace naleznete zde.

  • Pavel 4. 6. 2024

    hlas vysavace

    Vysavač hovoří jen anglicky? A lze nějak ztišit jeho hlas?

    • Filipe Specialista 6. 6. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V nastavení aplikace (tři tečky v pravém horním rohu) můžete v sekci "Robot Voice" změnit jak hlasitost hlasu robota, ale také jazyk vysavače. Bohužel Roborock/Xiaomi značka nedisponuje českou/slovenskou lokalizací. Hezký den.

  • Filipová 4. 4. 2024

    Nevyjede ze stanice

    Dobrý den, vysavač nechce vyjet ze stanice.Resetovali jsme ho, ale bez výsledku. Mluví, zapne se, ale nevyjede. Co stím. Děkuji

    • Erika Specialista 4. 4. 2024

      Dobrý den,

      zkuste očistit suchým hadříkem kontakty jak ve stanici, tak na robotovi. V případě, že bude závada přetrvávat, bude zapotřebí nechat ho zkontrolovat technikem. 

  • Jan Švestka 24. 1. 2024

    roborock s8 pro ultra 

    Dobrý den, po Cisteni mopu mi pod vysavacem zůstane voda a píše to vyčistit vodní filtr. Nádoba na špinavou vodu je prázdná a filtr jsem čistil. Děkuji

    • Lukáš Specialista 25. 1. 2024

      Dobrý den, bohužel bude nutné řešit reklamací vysavače.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše