Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Dagmar Kučerová 15. 7. 2024
Nedokáže zajet do stanice
Dobrý den, robot. vysavač nedokáže vjet do stanice, aby namočil, umyl mop, nabral vodu (musím mu pomoci). Čistila jsem vše, co se dalo.
Druhou stranou na napájení najede bez problému.
Reagovat
Klára Specialista 16. 7. 2024
Dobrý den, v tomto případě to vypadá na chybu senzoru. Bude tedy nezbytné poslat robota na servisní prohlídku. Veškeré informace naleznete zde.
Reagovat
Pavel 4. 6. 2024
hlas vysavace
Vysavač hovoří jen anglicky? A lze nějak ztišit jeho hlas?
Reagovat
Filipe Specialista 6. 6. 2024
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V nastavení aplikace (tři tečky v pravém horním rohu) můžete v sekci "Robot Voice" změnit jak hlasitost hlasu robota, ale také jazyk vysavače. Bohužel Roborock/Xiaomi značka nedisponuje českou/slovenskou lokalizací. Hezký den.
Reagovat
Filipová 4. 4. 2024
Nevyjede ze stanice
Dobrý den, vysavač nechce vyjet ze stanice.Resetovali jsme ho, ale bez výsledku. Mluví, zapne se, ale nevyjede. Co stím. Děkuji
Reagovat
Erika Specialista 4. 4. 2024
Dobrý den,
zkuste očistit suchým hadříkem kontakty jak ve stanici, tak na robotovi. V případě, že bude závada přetrvávat, bude zapotřebí nechat ho zkontrolovat technikem.
Reagovat
Jan Švestka 24. 1. 2024
roborock s8 pro ultra
Dobrý den, po Cisteni mopu mi pod vysavacem zůstane voda a píše to vyčistit vodní filtr. Nádoba na špinavou vodu je prázdná a filtr jsem čistil. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 1. 2024
Dobrý den, bohužel bude nutné řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Vložit dotaz