AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roidmi EVA

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVA

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Martin 28. 8. 2024

    Base station communication is abnormal

    Dobrý den, Eva mi začala hlásit Base station communication is abnormal.
    A občas vypadne signál a musím znovu udělat mapu, když se vrátí namočit mopy - které nenamočí ale voda funguje tak už se opět nevrátí uklízet.
    Existuje nějaký hard reset stanice i vysavače - oranžové tlačítko pravděpodobně nic nedělá.. ?
    Moc děkuji.

    • Klára Specialista 28. 8. 2024

      Dobrý den,
      reset vysavače uděláte tlačítkem pro reset, který naleznete pod víkem, viz foto v manuálu. Pro resetování stanice použijte tlačítka "domeček" a "puštění" a podržte je na několik sekund. Zkuste také stanici vytáhnout ze zásuvky. Hezký den

  • Martin 21. 8. 2024

    Není voda

    Dobrý dem, Eva mi začala ukazovat že nemá vodu ale přitom je nádoba plná víte jak to opravit nebo proč to může dělat ?

    • Veronika Specialista 22. 8. 2024

      Dobrý den,
      může se jednat o ucpání trysek a nebo čerpadla. Doporučujeme pořádně pročistit a nastavit intenzitu máčení na maximum. Pokud toto nepomůže, doporučujrme se obrátit na servisní středisko. Krásný den

  • Milan 6. 6. 2024

    Aplikace

    Nejde mi vysavač spárovat s mobilní aplikací. Nemáte nějaký podrobnější návod ,než ten co je na stránkách. Děkuji Reichelt

    • Klára Specialista 6. 6. 2024

      Dobrý den, na email jsme vám poslali video s ukázkou párování. Hezký den.

      • Zuzana Linská 25. 9. 2024

        Dobrý den,
        mohla bych také požádat o videoukázku spárování s mobilní aplikací?
        nedaří se mi to nastavit.
        Děkuji

        • Klára Specialista 26. 9. 2024

          Dobrý den, videonávod jsem vám odeslala na email. Hezký den

  • Pavel 24. 11. 2023

    Jde ovládat vysavač i bez mobilu

    Jde ovládat vysavač i bez mobilní aplikace? Případně jednou nastavím v aplikaci, a pak už stačí požívat jen ovládání na vysavači nebo na dokovaci stanici?

    • Veronika Specialista 26. 11. 2023

       

      Dobrý den,

      základní ovládání robota je přímo na těle a nebo na stanici. Pro rozšířené nastavení či vymezení a programaci robota, je nutné používat aplikaci. Lze si prostor prvně z mapovat a vše uložit v aplikaci a pak používat pro další úklidy. Krásný den

  • Stanislava 28. 10. 2023

    Roidmi EVA

    Dobrý den, koupili jsme nový vysavač Roidmi EVA a nemůžeme ho zapnout. Pořád říká,že chce vodu přitom jí má...
    Hezký den. Toškova

    • Lukáš Specialista 30. 10. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bude třeba řešit reklamací - výměnou vysavače. 

  • Marek 21. 8. 2023

    Saponaty

    Dobrý den,je možno použít saponaty na vytirani podlahy nebo raději nic nepoužívat?
    Dekuji

    • Veronika Specialista 23. 8. 2023

      Dobrý den,
      do nádobky s vodou nedoporučujeme používat žádný saponát, mohlo by dojít k ucpání trysek a čerpadla.Krásný den

  • Kateřina 15. 3. 2023

    Roidmi

    Pěkný den,
    je vysavač Roidmi Eva vhodný i na koberce s vysokým chlupem?
    Děkuji

    • Martina Specialista 16. 3. 2023

      Dobrý den, pokud výška koberce není větší než 2 cm, robot by si s tím měl bez problémů poradit.

      • Helena Bombalová 26. 1. 2024

        Dobrý den, mám vysavač první den, mopuje a vysává krásně, ale vyhýbá kobercům, zřejmě aby je nenamočil. Jak vypnu mopování aby jen vysával?

  • Pavol 7. 2. 2023

    Riodmi EVA

    Dobrý deň, akú spotrebu elektrickej energie má Riodmi EVA dokovacia stanica? Dá sa tento vysávač použiť aj do viac podlažného domu?

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2023

      Dobrý den, přesnou spotřebu výrobce nikde neuvádí, ale přepodkládáme, že se náklady na spotřebu el. energie budou pohybovat, stejně tak jako u ostatních modelů robotických vysavačů, okolo 200-300 Kč/ rok. Použití ve více podlažích je možné - robot umí uložit více map pro jednotlivá patra. 

  • Martin Šimon 5. 1. 2023

    Roidmi EVA

    Dobrý den.
    Kdy, a zda vůbec, bude ke stažení český návod a česká aplikace robotu Roidmi EVA?
    Děkuji.

    • Martina Specialista 5. 1. 2023

      Dobrý den, manuál v českém jazyce Vám zasílám na e-mail. Bohužel prozatím ohledně možnosti českého jazyka v mobilní aplikaci nemáme žádné informace.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše