Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Kateřina 26. 1. 2025
Tepla voda
Dobrý den, nedoporucujete saponiny, aby se neucpavaly trysky a co tepla voda? Může být? Přeci pouze studenou vodou a bez saponastu bude vysavač pouze rozmazavat špínu.
Dekuji
Reagovat
Dobrý den,
teplou vodu lze použít, stačí z kohoutku nikoliv vařící, aby nedošlo k popraskání dílů. Krásný den
Reagovat
Martin 28. 8. 2024
Base station communication is abnormal
Dobrý den, Eva mi začala hlásit Base station communication is abnormal.
A občas vypadne signál a musím znovu udělat mapu, když se vrátí namočit mopy - které nenamočí ale voda funguje tak už se opět nevrátí uklízet.
Existuje nějaký hard reset stanice i vysavače - oranžové tlačítko pravděpodobně nic nedělá.. ?
Moc děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
reset vysavače uděláte tlačítkem pro reset, který naleznete pod víkem, viz foto v manuálu. Pro resetování stanice použijte tlačítka "domeček" a "puštění" a podržte je na několik sekund. Zkuste také stanici vytáhnout ze zásuvky. Hezký den
Reagovat
Martin 21. 8. 2024
Není voda
Dobrý dem, Eva mi začala ukazovat že nemá vodu ale přitom je nádoba plná víte jak to opravit nebo proč to může dělat ?
Reagovat
Dobrý den,
může se jednat o ucpání trysek a nebo čerpadla. Doporučujeme pořádně pročistit a nastavit intenzitu máčení na maximum. Pokud toto nepomůže, doporučujrme se obrátit na servisní středisko. Krásný den
Reagovat
Milan 6. 6. 2024
Aplikace
Nejde mi vysavač spárovat s mobilní aplikací. Nemáte nějaký podrobnější návod ,než ten co je na stránkách. Děkuji Reichelt
Reagovat
Dobrý den, na email jsme vám poslali video s ukázkou párování. Hezký den.
Reagovat
Zuzana Linská 25. 9. 2024
Dobrý den,
mohla bych také požádat o videoukázku spárování s mobilní aplikací?
nedaří se mi to nastavit.
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, videonávod jsem vám odeslala na email. Hezký den
Reagovat
Pavel 24. 11. 2023
Jde ovládat vysavač i bez mobilu
Jde ovládat vysavač i bez mobilní aplikace? Případně jednou nastavím v aplikaci, a pak už stačí požívat jen ovládání na vysavači nebo na dokovaci stanici?
Reagovat
Dobrý den,
základní ovládání robota je přímo na těle a nebo na stanici. Pro rozšířené nastavení či vymezení a programaci robota, je nutné používat aplikaci. Lze si prostor prvně z mapovat a vše uložit v aplikaci a pak používat pro další úklidy. Krásný den
Reagovat
Stanislava 28. 10. 2023
Roidmi EVA
Dobrý den, koupili jsme nový vysavač Roidmi EVA a nemůžeme ho zapnout. Pořád říká,že chce vodu přitom jí má...
Hezký den. Toškova
Reagovat
Dobrý den, v tomto případě bude třeba řešit reklamací - výměnou vysavače.
Reagovat
Marek 21. 8. 2023
Saponaty
Dobrý den,je možno použít saponaty na vytirani podlahy nebo raději nic nepoužívat?
Dekuji
Reagovat
Dobrý den,
do nádobky s vodou nedoporučujeme používat žádný saponát, mohlo by dojít k ucpání trysek a čerpadla.Krásný den
Reagovat
Kateřina 15. 3. 2023
Roidmi
Pěkný den,
je vysavač Roidmi Eva vhodný i na koberce s vysokým chlupem?
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, pokud výška koberce není větší než 2 cm, robot by si s tím měl bez problémů poradit.
Reagovat
Helena Bombalová 26. 1. 2024
Dobrý den, mám vysavač první den, mopuje a vysává krásně, ale vyhýbá kobercům, zřejmě aby je nenamočil. Jak vypnu mopování aby jen vysával?
Reagovat
Pavol 7. 2. 2023
Riodmi EVA
Dobrý deň, akú spotrebu elektrickej energie má Riodmi EVA dokovacia stanica? Dá sa tento vysávač použiť aj do viac podlažného domu?
Reagovat
Dobrý den, přesnou spotřebu výrobce nikde neuvádí, ale přepodkládáme, že se náklady na spotřebu el. energie budou pohybovat, stejně tak jako u ostatních modelů robotických vysavačů, okolo 200-300 Kč/ rok. Použití ve více podlažích je možné - robot umí uložit více map pro jednotlivá patra.
Reagovat
Martin Šimon 5. 1. 2023
Roidmi EVA
Dobrý den.
Kdy, a zda vůbec, bude ke stažení český návod a česká aplikace robotu Roidmi EVA?
Děkuji.
Reagovat
Dobrý den, manuál v českém jazyce Vám zasílám na e-mail. Bohužel prozatím ohledně možnosti českého jazyka v mobilní aplikaci nemáme žádné informace.
Reagovat
Vložit dotaz