Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
vlado 17. 7. 2024
mopování
Dobrý den,
minulý týden jsem od Vás koupil tento model, jen odzkoušel a vypadalo vše good. Ted, když spustím mopování, tak vytře tak cca 4-6 m2 a vypadne hláška v aplikaci - Abnormaly mop motor. Po minutě,dvou dám pokračovat v úklidu, udělá kousek a znova hláška.
Co s tím ?
Díky
Reagovat
Dobrý den,
mrzí nás Vaše potíže s vysavačem. V takovém případě bude potřeba odeslat vysavač na reklamaci. Pěkný den.
Reagovat
Gabriela 24. 4. 2024
Roidmi EVE max
Čím se tento vysavač ovláda?
Reagovat
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz Vysavač je obvladatelný přes mobilní aplikaci. Díky mobilní aplikaci můžeme využít spoustu pokročilých funkcní jako načasování úklidu, pokyn pro úklid individuálního pokoje, zakázání zón, apod. Bez nastavení aplikace můžete pouze používat základní funkce vysavače jako mopování či vysávání Hezký den.
Reagovat
Gabriela 24. 4. 2024
Děkuji, mám ještě dotaz zda je vysavač vhodný i pro víceúrovňový byt, máme celkem 3 úrovně - výškový rozdíl 3 schody, zapamagtuje si tyto tři oblasti nebo je nutné po přenesení znovu vše zadávat?
Reagovat
Dobrý den,
lze si uložit více map, podlaží, pro první načtení je nutné,aby robot vyjel ze stanice a ve stanici úklid opět ukončil, tím se mapy uloží. Po té je možné robota opakovaně používat i bez přenášení stanice a zvolit mapu daného podlaží. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz