Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Matěj 25. 10. 2024
Žádná odezva
Dobrý den,
Vysavac fungoval a po přestěhování do jineho bytu uz nejde sparovat s wifi novou. Asi je treba to vyrestovat nebo a případně jak?
Diky Matěj
Reagovat
Erika Specialista 28. 10. 2024
Dobrý den,
pro párování na novou wifi se doporučijí základní kroky. Robota restartovat, u wifi zkontrolovat frekvenci 2,4 GHz (vypnout pro párování 5 GHz) a vypnout mobilní data v telefonu. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Patrik 12. 12. 2023
X-plorer serie 50 - hlášení že se nenachází na podlaze
Dobrý den, již 3. stejny robotický vysavač mi po vyjeti z doku hlásí, že se nenachází na podlaze. Kde hledat příčinu ? Před přihlášenim do aplikace jeden normálně jezdil . Senzor sem nikde nenašel. Díky za radu
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 12. 2023
Dobrý den, nemáte náhodou hodně tmavou podlahu? S pohybem na takto tmavém povrchu má většina robotických vysavačů problém.
Reagovat
Anna 30. 12. 2023
Dobrý den, mám stejný problém, ale máme opravdu velmi světlou podlahu. Chvilku jede, jak má. Pak zničehonic začne zmateně popojíždění, jak kdyby si myslel, že je všude okolo spousta věcí a pak vyhodí hlášku, že není na podlaze. Vyčistila jsem všechna čidla. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 1. 2024
Dobrý den, tak v tomto případě se bude jednat o nějakou chybu senzorů a doporučíme řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Ivana 27. 2. 2023
Proč se nenabíji
Dobrý den, již druhý den mi na robotickéˇ vysavači problikává červená kontrolka. V síti je nabíjecí stanice od počátku, vyčistila jsem dobíjecí destičky na vysavači i stanici. Pokud vysavač připojím, zazní jeden delší tón a poté v intervalech bliká jen červená kontrolka. Včera vysavač vysával a sám si najel do stanice. Můžete mi pomoci? Moc děkui
Reagovat
Martina Specialista 27. 2. 2023
Dobrý den, v manuálu k obsluze je uvedeno, že pro nabíjení robota je nutné po dobu alespoň 3 sec podržet tlačítko, poté robota umístit na dobíjecí stanici. Pokud problém přetrvává i nadále, zkontrolujte správně zapojení baterie. V jiném případě bychom doporučili reklamaci, pokud byl robot zakoupen u nás a je stále v záruce.
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 2. 2023
Dobrý den, problém by mohl být s baterií robota, ale těžko takto říci. Určitě bychom doporučili kontaktovat přímo podporu Rowenta a případně řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Vložit dotaz