Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Rowenta RR7375WH X-Plorer Serie 50

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR7375WH X-Plorer Serie 50

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Matěj 25. 10. 2024

    Žádná odezva

    Dobrý den,
    Vysavac fungoval a po přestěhování do jineho bytu uz nejde sparovat s wifi novou. Asi je treba to vyrestovat nebo a případně jak?
    Diky Matěj

    • Erika Specialista 28. 10. 2024

      Dobrý den,

      pro párování na novou wifi se doporučijí základní kroky. Robota restartovat, u wifi zkontrolovat frekvenci 2,4 GHz (vypnout pro párování 5 GHz) a vypnout mobilní data v telefonu. S pozdravem Robotworld

  • Patrik 12. 12. 2023

    X-plorer serie 50 - hlášení že se nenachází na podlaze

    Dobrý den, již 3. stejny robotický vysavač mi po vyjeti z doku hlásí, že se nenachází na podlaze. Kde hledat příčinu ? Před přihlášenim do aplikace jeden normálně jezdil . Senzor sem nikde nenašel. Díky za radu

    • Lukáš Specialista 13. 12. 2023

      Dobrý den, nemáte náhodou hodně tmavou podlahu? S pohybem na takto tmavém povrchu má většina robotických vysavačů problém. 

      • Anna 30. 12. 2023

        Dobrý den, mám stejný problém, ale máme opravdu velmi světlou podlahu. Chvilku jede, jak má. Pak zničehonic začne zmateně popojíždění, jak kdyby si myslel, že je všude okolo spousta věcí a pak vyhodí hlášku, že není na podlaze. Vyčistila jsem všechna čidla. Děkuji.

        • Lukáš Specialista 5. 1. 2024

          Dobrý den, tak v tomto případě se bude jednat o nějakou chybu senzorů a doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Ivana 27. 2. 2023

    Proč se nenabíji

    Dobrý den, již druhý den mi na robotickéˇ vysavači problikává červená kontrolka. V síti je nabíjecí stanice od počátku, vyčistila jsem dobíjecí destičky na vysavači i stanici. Pokud vysavač připojím, zazní jeden delší tón a poté v intervalech bliká jen červená kontrolka. Včera vysavač vysával a sám si najel do stanice. Můžete mi pomoci? Moc děkui

    • Martina Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, v manuálu k obsluze je uvedeno, že pro nabíjení robota je nutné po dobu alespoň 3 sec podržet tlačítko, poté robota umístit na dobíjecí stanici. Pokud problém přetrvává i nadále, zkontrolujte správně zapojení baterie. V jiném případě bychom doporučili reklamaci, pokud byl robot zakoupen u nás a je stále v záruce.

    • Lukáš Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, problém by mohl být s baterií robota, ale těžko takto říci. Určitě bychom doporučili kontaktovat přímo podporu Rowenta a případně řešit reklamací vysavače. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše