Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Hans 9. 5. 2024

    Rowenta x-plorer 60 rr7447wh

    Dobrý den,
    po aktualizaci se apk spouští 10 minut,připojení selže při 72% s chybami jednou 30400,jindy 20100,také 10200,všechny pětimístné,zkoušeno i z druhého,bohužel také aktualizovaného mobilu,oboje android,síla signálu v místě vysavače -47dBm.Jediná změna která nastala,byla ta aktualizace.Máte tušení,co s tím?
    Aktualizace MOŽNÁ jsou potřeba,ale případné problémy u uživatele lze nejlépe vyřešit možností návratu k poslední funkční verzi s ÚPLNOU deinstalací závadné verze bez zbytků.
    Díky Seidl

    • Filipe Specialista 13. 5. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Bohužel v tomto případě bude potřeba přeinstalovat mobilní aplikaci a resetovat vysavač podle uživalelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme Vám zaslat vysavač na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Jarda 29. 2. 2024

    Změna Wifi

    Dobrý den.
    Mám nový router a potřeboval bych v Rowenta RR7447WH změnit přistup na Wifi. Nikde jsem ale nenašel, jak se to dělá. Z aplikace se připojit nelze a na vysavači moc čudlíků není. Děkuji za radu.

  • Bohuslava 16. 11. 2023

    Nenabiji

    Dobrý den ,náš vysavač vyjede ze základny,ale hned se vypne,že je vybity. Ikdyz se nabijel. Máme ho přes rok. Akorát jsme změnili WiFi na 5 G.Co s tím?Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 16. 11. 2023

      Dobrý den, toto nebude problém se změnou wifi. Spíše problém baterie nebo samotného nabíjení a doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • metod 14. 7. 2023

    rowenta explorer 60

    Po dlhšej dobe som chcel nastartovať rowentu - vyskúšal som všetky doporučenia v návode - položil som mobil na vysavač a nič - nejde pripojiť . Vysávač sa pripojoval normálne - keď sa pustí manualne funguje bez problemov -
    Ako na to?

    • Lukáš Specialista 17. 7. 2023

      Dobrý den, v případě problémů s připojením robota doporučíme kontaktovat přímo podporu Rowenta

  • Jaroslav Kolář 12. 12. 2021

    Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60

    Dobrý den,
    Vysavač nereaguje na připojení k Wifi.
    Aplikace v mobilu zapnutá s přihlášenou Wifi, zapnuté sdílení polohy. Vysavač je na zapnuté nabiječce, hlavní vypínač je zapnutý.
    Po pěti vteřinovém stisknutí tlačítka Domů se ozve signál, ale kontrolka Wifi se nerozbliká, ani jinak nereaguje. Zkoušel jsem restart, současně zmáčkl tlačítka Start a Domů. I po tom připojování k Wifi po delším stisknutí Domů nefunguje. Nabíječka je umístěná na místě, kde je nesilnější signál Wifi.
    ,

    • Martina Specialista 13. 12. 2021

      Dobrý den, WiFi robota podporuje frekvenci 2,4GHz. Pokud máte frekvenci WiFi silnější, robota se Vám nepodaří napárovat.

      • Jaroslav Kolář 13. 12. 2021

        Dobrý den,
        Naše Wifi vysílá na frekvenci 2,4GHz,
        signál -70 dBm
        a robot vůbec nereaguje, jak jsem psal 12. 12. 2021.
        Signalizace připojování nebliká. Mám dojem, že i kdyby byl špatný signál, měla by blikat Prostě žádná reakce. Umí to servis opravit?

        • Jaroslav Kolář 20. 12. 2021

          Dobrý den,
          Na dotaz z 13. 12. 2021 jte mi neodpověděli a tak se ptám znovu.
          Naše Wifi vysílá na frekvenci 2,4GHz,
          signál -70 dBm
          a robot vůbec nereaguje, jak jsem psal 12. 12. 2021.
          Signalizace připojování nebliká. Mám dojem, že i kdyby byl špatný signál, měla by blikat Prostě žádná reakce. Umí to servis opravit?

          • Lukáš Specialista 20. 12. 2021

            Dobrý den, je divné, že Vám robot nesignalizuje možnost připojení k wifi. V tomto případě bych tedy doporučil řešit reklamací. 

  • Pavel Pokorný 3. 5. 2021

    Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60

    Dobrý den, umí Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 pokyny vpravo, vlevo, dopředu atd.Děkuji Pokorný

    • Martina Specialista 3. 5. 2021

      Dobrý den, tento model má možnost ovládání za pomoci hlasového asistenta, kdy lze robotovi určit, kam má jet. Dále je možné přes mobilní aplikaci zvolit manuální obsluhu, kdy robota ovládáte pomocí šipek.

  • Dagmar 22. 12. 2020

    Roboticky vysavač

    Roboticky vysavač pracuje jen s aplikací v telefonu nebo i bez aplikace. Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 22. 12. 2020

      Dobrý den, vysavač pracuje i bez pomoci mobilní aplikace, aplikace slouží k načasování úklidu a spouštení vysavače mimo domov.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše