Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Walda 13. 11. 2024
Rowenta
Dobrý den, roboticky vysavač rowenta 75 mi hlásí chybu W2: chyba modulu kolecek. Co s tím?, děkuji.
Reagovat
Erika Specialista 15. 11. 2024
Dobrý den,
závada vyžaduje odborný zásah, který může provést pouze autorizovaný servis. Prosíme vás proto o zaslání robota k nám. Pokud potřebujete asistenci, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Zdeňka 3. 11. 2024
vytírání
Dobrý den, mám vysavač Rowenta 240 Al RR9695, první vytírání bylo v pořádku, při druhém přestal "vrtět" mopem. Nevíte čím je to způsobeno ?
Reagovat
Erika Specialista 7. 11. 2024
Dobrý den,
zkontrolujte pohybovou mechaniku mopu, zda se pohybuje volně a bez odporu. Někdy se může vyskytnout problém, když se v mechanismu něco zasekne nebo se pohybová část znečistí. Pokud vše vypadá v pořádku a problém přetrvává, zkuste resetovat robot. Vypněte ho, odpojte a nechte chvíli odpojený. Poté ho zapněte a zkuste znovu spustit funkci mopování. Některé problémy mohou být způsobeny dočasnou softwarovou závadou, kterou může reset pomoci vyřešit. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Anna Rebrošová 12. 7. 2024
Rowenta x-plorer s75
Vysavač ukazuje chybu 6 pump error-vytiera nasucho. Co mozem urobit?
Reagovat
Veronika Specialista 16. 7. 2024
Dobrý den,
chyba 6 znamená robot uvízl. Přesuňte robota poblíž stanice, abyste jej mohli spustit.Přemístěte jej a spusťte. Pokud je snímač ochrany proti pádu příliš znečištěný, může se to také stát spouštěcí chyby . Otřete snímač ochrany proti pádu a odstraňte jej. Krásný den
Reagovat
Klára 24. 7. 2024
Dobrý den, vysavač jsem zaslala na reklamaci z úplně stejného důvodu. Jak se toto řeší? Mění se nějaká součástka?
Děkuji.
Reagovat
Klára Specialista 2. 8. 2024
Dobrý den, to musí zhodnotit servisní technik. Nemůžu vám přesně určitit o jakou chybu/vadu se bude va vašem případě jednat. Hezký den
Reagovat
Tomas 9. 7. 2024
water pump eror
Dobrý deň. Dobrý deň. Náš vysávač upne novy signalizuje v aplikaci tuto chybu co s tim?
Reagovat
Erika Specialista 11. 7. 2024
Dobrý den, jakou chybu signalizuje?
Reagovat
Pavla 27. 6. 2024
Blikání kontrolek
Dobrý den,mohu se zeptat co dělám špatně ,kdyz u dobíjení vysavač blika červene? A u toho to pípá.pak se to vypne a začne to znovu ? Díky
Reagovat
Julia Specialista 28. 6. 2024
Dobrý den,
jedná-li se o zcela nové zboží, doporučujeme rovnou řešit s prodejcem či servisem. Pokud se jedná již o stroj delší dobu v provozu, může se jednat pouze o problém baterie a výměna by problém vyřešila. Pěkný den.
Reagovat
Tomáš 24. 4. 2024
Tomáš
Dobrý den, dnes z ničeho nic, když jsem chtěl v aplikaci pustit vysavač, tak nebyl vidět na mapě a ani místnosti s popisem. Když chci spustit vysavač, tak nereaguje. Jen trochu hučí a jakmile ho trochu zvednu tak se jakoby rozjede, ale hned to hodí chybu, že kolečko je ve vzduchu ( což mi je jasný). Jakmile vysavač znovu položim, tak zase nic nedělá. Ráno vysvával v pohodě. Zkoušel jsem restart, i odstranění z aplikaci a následně přidání do ní.
Děkuji za radu
Reagovat
Veronika Specialista 26. 4. 2024
Dobrý den,
doporučujeme vyčištění kol, kartáču i zásobníku, dále provést reset robota. pokdu se stav nezmění a nelze spustit robota tlačítkem na těle, bude nutné předat k servisní prohlídce do servisu. Výpadek aplikace se může stát, stěžení je zda robot reaguje na tlačítka na těle ne na aplikaci. Krásný den
Reagovat
Tomáš 24. 4. 2024
Jedna se o vysavač x-plorer s75
Reagovat
Pavel Vrba 19. 4. 2024
Chyba modulu kolečka
Rowenta X-Plorer Serie X-75
Aplikace píše: Chyba č. 2: Chyba modulu kolečka
Neustále se opakuje a vysavač se zastaví...
Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 22. 4. 2024
Dobrý den,
v případě chyby modulu je nutné předat robota do servisu k prohlídce. Kontaktujte prodejce kde byl zakoupen nebo přímo autorizovaný servis Rowenty. Krásný den
Reagovat
Tomas Rossi 20. 3. 2024
Nezajizdi do docku
Dobry den, poridil jsem six-plorer 75s+ ale po dokonceni uklidu tancuje kolem docku ale i pres cetne pokusy se zastavi par cm pred dockem, nedocvakne se a pak to zkousi znovu, zkousel jsem i presunout dovk na jine misto ale nepomohlo, jedine co pomohlo bylo sundat hadrik na vytirani. Dokazete mi prosim pomoci kde by mohl byt problem?
Dekuji
Reagovat
Filipe Specialista 20. 3. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom doporučili nejdříve resetovat vysavač do továrního nastavení. Pokud by to nepomohlo, doporučujeme zaslat vysavač na prohlídku k nám.
Reagovat
Patrik 8. 2. 2024
Pískání při vysávání
Dobrý den, již druhým rokem mám robotický vysavač Rowenta X plorer 95. Do nedávna zcela bezproblémový vysavač. Včera při vysávání začal vysavač divně jakoby pískat. Je o dost hlučnější než predtím. Je to nesnesytelný zvuk. Pravidelně čistíme a měníme filtry i ostatní vyměnitelné komponenty jako štětinky a kartáč také. Dokážete mi poradit čím to je?
Moc děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 2. 2024
Dobrý den, těžko takto určit co zvuk způsobuje. Jedině řešit závadu reklamací vysavače případně servisní opravou.
Reagovat
Lenka 3. 2. 2024
Chyba rolovacej kefy rowenta explorer 75s+
Dobry den. Prosim o pomoc. Roboticky vysavac rowenta explorer 75s+, opakovane vypisuje chybu rolovacej kefy. Kefa vymenena, vsetko vycistene, reset vykonany. Prejde par metrov a zase vypise chybu 5 a zastavi. Uz fakt neviem, kde je problem, vysavac ma rok, doteraz tento problem nebol. Viditelnu chybu na rolovacej kefe nevidim. Dakujem za pomoc.
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 2. 2024
Dobrý den,dle popisu chování robota se bude jednat o závadu na pohonu kartáče a doporučíme řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Jiří Foller 1. 1. 2024
Laserový snímač
Hlásí mi to LASEROVÝ SNÍMAČ JE ZASEKNUTÝ NEBO ZKROUCENÝ, ZKONTROLUJTE HO. Který snímač by měl být zablokovaný?
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2024
Dobrý den, laser je umístěn pod krytem na vrchní straně vysavače (taková věžička) Doporučíme tento prostor profouknout vzduchem. Chybu muže způsobovat vlas nebo jiná drobná nečistota.
Reagovat
Lucie 25. 12. 2023
Chyba w1
Dobrý den,dostala jsem r.vysavač rowenta x-plore serie 75 a když ho chci dát do nabíječky tak po chvilce začne blikat červeně a hlasitě pípat,po nainstalování aplikace píše chybu w1(nabíjení baterie-buď je moc teplá nebo studená-teplá není),dále nelze připojit k wifi ale to bude spíš problém že není nabitej.Poradí někdo co s ním než budu nuvena jít reklamovat?
Reagovat
Sara 28. 12. 2023
Dobrý den, mám úplně stejný problem.
Můžu poprosit jestli se dalo nějak resit?
Děkuji za případnou odpověď.
Reagovat
Veronika Specialista 27. 12. 2023
Dobrý den,
jedná-li se o zcela nové zboží, doporučujeme rovnou řešit s prodejcem či servisem. Pokdu se jedná již o stroj delší dobu v provozu, může se jednat pouze o problém baterie a výměna by problém vyřešila. Krásný den
Reagovat
Martin 14. 1. 2024
Rodiče maji Roventu explorer serie 20, pri daní vysavače do dokovaci stanice tento červeně bliká a pípá ve stejnych intervalech, bude problém v baterii
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 1. 2024
Dobrý den, problém bude oprevdu nejspíše v baterii, bohužel baterii nemáme v nabídce. Doporučíme ji poptat přímo u Rowenty.
Reagovat
Janošíková 21. 11. 2023
Rowenta Robot X-plorer 60
Zdravím, můj vysavač začal dělat divné zvuky při sání. Normálně ho zapnu, začne hučet, ale ani se nerozjede, jen couvne asi o půl centimetru dozadu a vypne se. Aplikace mi píše, že má nějakou překážku, ale nemá. Už jsem vyměnila i kartáče a koupila novou baterku, ale nic nepomohlo. Ten divný zvuk dělá furt. Kde teda může být chyba?
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 11. 2023
Dobrý den, těžko takto určit co zvuk způsobuje. Jedině řešit závadu reklamací vysavače případně servisní opravou.
Reagovat
Hana 8. 10. 2023
Dotaz
Dobrý den. Mám vysavač Rowenta Animal xplorer 95. Stále mi píše chybu nedostatek vody nádrže. Nádržka je přitom plná.Vše jsem řádně zkontrolovala i přesto tato chyba se stále opakuje.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 10. 2023
Dobrý den, v případě této závady doporučíme řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Tomáš Košmider 19. 9. 2023
PORUCHA VYTÍRÁNÍ
Když má vytírat nevlhčí-nedodává vodu.První den vše fungovalo správně.
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 9. 2023
Dobrý den, pokud vysavač nedávkuje vodu, tak je třeba řešit jeho reklamací.
Reagovat
David 14. 9. 2023
Vypnutí vysavače Rowenta xplorer 75s animal
Zdravím chci se zeptat jak se vypíná vysavač Rowenta xplorer 75 s Animal ..když chci čistit kartáče musím ho otočit a vyskakujou chyby protože je furt v provozu...v návodu je že mám vysavač vypnout a otočit ale nevím jak se vypíná...zkoušel sem 3 sekundy podržet tlačítko off a nic furt je v provozu díky za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 9. 2023
Dobrý den, vypnutí robota provedete stiskem a podržením tlačítka pro spuštění po dobu cca 3 sec.
Reagovat
David 14. 9. 2023
Zdravím to jsem párkrát zkoušel a furt svítí a píše že není v dotovaci stanici a nebo se rozjede že jde čistit vysavač mám 3 dny
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 9. 2023
Dobrý den, ani když tlačítko podržíte delší dobu?
Reagovat
Barbora 19. 8. 2023
Rowenta 75 zmena rezimu v prubehu vysavani
Dobry den,prosim o radu,proc si sam vysavac v prubehu vysavani/vytirani sam meni typ sani napr.ze zadaneho maximalni na automaticke a zaroven si meni i uroven vlhkosti ze zadane vysoke na suche.Kdyz zapnu vysavani s vytiranim,tak musim po celou dobu sledovat v aplikaci,jestli si to vysavac zase nezmenil sam..protoze jinak si vytira nasucho=nevytreno.
Moc dekuju za radu!!!
Reagovat
stangla 8. 11. 2023
Ano, tohle se mi děje stále. Nastavím u místnosti tiché vysávání a maximální vytirani. Je to nastavené. Přímo to vidím i v aplikaci a poznám to hned podle zvuku, když jsem doma, samo se.to přepne na sucho a automatické vysávání. Všude pouze lino a voda v nádržce nechybí. Vadí mě že to musím stále kontrolovat.
Reagovat
Michal 4. 10. 2023
Dobrý deň, mali sme podobný priblem, je potrebné vypnúť funkciu ,,vlastná funkcia” - nastavenie miestnosti
Reagovat
Veronika Specialista 22. 8. 2023
Dobrý den,
regulace vlhčení se sama na hladkém povrchu nemění.V případě, že tomu je jinak, doporučujeme se obrátit na servis a nechat vysavač zkontrolovat. Krásný den
Reagovat
Petr 8. 1. 2023
Vodní pumpa
Dobry den,prosim Vas,poradite mi,jak vyresit problem u Rowenty explorer 75S,kdyz hlasi chybu error water pump?
Predem dekuji za pomoc.
Reagovat
Martina Specialista 9. 1. 2023
Dobrý den, zkontrolujte, zda máte mopovací podložku správně nasazenou na robotovi. Zda všude dobře dosedá. Pokud bude tato závada přetrvávat, zkuste provést reset robota. V případě, že ani reset nepomůže, doporučili bychom reklamaci.
Reagovat
Markéta 1. 9. 2023
Dobrý den,
Máme stejný problém, bohužel nepomohl restart ale mám trochu dojem, zda není mopovaci podložka( ta modrá plastová, ne přímo látkový mop) uvolněná, nejde už dosadit napevno. Setkali jste se s tímto někdy? Vysavač máme půl roku a nechci hned běžet na servis...děkuji za odpověď
Reagovat
Veronika Specialista 1. 9. 2023
Dobrý den,
pokud je podložka správně nasazena, neměl by to být problém v vůli podložky ale spíše chyba čerpadla. Doporučujeme nádobku opakovaně propláchnout, vyresetovat robota a pokud se hlášení neztratí, bude třeba servisní prohlídky. Krásný den
Reagovat
Klára 24. 7. 2024
Dobrý den, vysavač jsem poslala na reklamaci přesně kvůli této chybě. Jak se toto řeší? Mění se nějaká součástka?
Reagovat
Simona 8. 5. 2022
Rowenta 75 animal
Dobrý den, mám vysavač Rowenta x-plorer série 75 animal a vysavač mi nejezdi rovne podél zdi, ale děla oblouky, tím pádem není vysato jak by mělo. Je to bráno jako závada vysavace? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 5. 2022
Dobrý den, v případě, že robot nedokáže jezdit rovně, tak se bude jednat s největší pravděpodobností o závadu a doporučíme řešit reklamací.
Reagovat
Vendula 30. 3. 2022
Rowenta série 75
Dobry den mám rowenta x-plorer série 75 vysavač
A druhým dnem s nim bojují na aplikaci mám jen pohotovostní režim i když jsem ho odstranila znovu zparovala pořad nereaguje na nic na zapnutí aby jel na nabíjecí stanici a ani když na nej zmacknu taky nic stojí a nehne se a na nabíjecí stanici pípe poslední zprávu mám na aplikaci ze nemůže náhod nabíjecí stanici nevím co s tím jste mi nějak schopni poradit děkuji Novakova
Reagovat
Martina Specialista 30. 3. 2022
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat správné zapojení dobíjecí stanice. V případě nefunkční aplikace doporučíme provést reinstall. Pokud ani to nepomůže, nejlepším řešením by bylo kontaktovat podporu Rowenta
Reagovat
Alena 24. 3. 2024
Dobrý den, mám skoro stejný problém. Vysavač fungoval, byl na nabiječce a v průběhu dne z ničeho nic začal hlasitě pipat. Přeinstalovat nepomohlo. Poradíte co s tím?
Reagovat
Veronika Specialista 17. 5. 2024
Dobrý den,
pokdu vyčištění, reset a přeinstalování aplikace nepomohlo, doporučujeme se obrátit přímo na servis k prohlídce. Krásný den
Reagovat
Filipe Specialista 26. 3. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavače. Bohužel v tomto případě Vás můžeme pak jenom odkázat na Rowenta podporu.
Reagovat
Vložit dotaz