Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Rowenta RR7675WH X-Plorer Serie 75 Animal

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR7675WH X-Plorer Serie 75 Animal

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Walda 13. 11. 2024

    Rowenta

    Dobrý den, roboticky vysavač rowenta 75 mi hlásí chybu W2: chyba modulu kolecek. Co s tím?, děkuji.

    • Erika Specialista 15. 11. 2024

      Dobrý den,

      závada vyžaduje odborný zásah, který může provést pouze autorizovaný servis. Prosíme vás proto o zaslání robota k nám. Pokud potřebujete asistenci, neváhejte nás kontaktovat. 

      S pozdravem Robotworld

  • Zdeňka 3. 11. 2024

    vytírání

    Dobrý den, mám vysavač Rowenta 240 Al RR9695, první vytírání bylo v pořádku, při druhém přestal "vrtět" mopem. Nevíte čím je to způsobeno ?

    • Erika Specialista 7. 11. 2024

      Dobrý den,

      zkontrolujte pohybovou mechaniku mopu, zda se pohybuje volně a bez odporu. Někdy se může vyskytnout problém, když se v mechanismu něco zasekne nebo se pohybová část znečistí. Pokud vše vypadá v pořádku a problém přetrvává, zkuste resetovat robot. Vypněte ho, odpojte a nechte chvíli odpojený. Poté ho zapněte a zkuste znovu spustit funkci mopování. Některé problémy mohou být způsobeny dočasnou softwarovou závadou, kterou může reset pomoci vyřešit. S pozdravem Robotworld

  • Anna Rebrošová 12. 7. 2024

    Rowenta x-plorer s75

    Vysavač ukazuje chybu 6 pump error-vytiera nasucho. Co mozem urobit?

    • Veronika Specialista 16. 7. 2024

      Dobrý den,

      chyba 6 znamená robot uvízl. Přesuňte robota poblíž stanice, abyste jej mohli spustit.Přemístěte jej a spusťte.  Pokud je snímač ochrany proti pádu příliš znečištěný, může se to také stát spouštěcí chyby . Otřete snímač ochrany proti pádu a odstraňte jej. Krásný den

      • Klára 24. 7. 2024

        Dobrý den, vysavač jsem zaslala na reklamaci z úplně stejného důvodu. Jak se toto řeší? Mění se nějaká součástka?
        Děkuji.

        • Klára Specialista 2. 8. 2024

          Dobrý den, to musí zhodnotit servisní technik. Nemůžu vám přesně určitit o jakou chybu/vadu se bude va vašem případě jednat. Hezký den

  • Tomas 9. 7. 2024

    water pump eror

    Dobrý deň. Dobrý deň. Náš vysávač upne novy signalizuje v aplikaci tuto chybu co s tim?

    • Erika Specialista 11. 7. 2024

      Dobrý den, jakou chybu signalizuje?

  • Pavla 27. 6. 2024

    Blikání kontrolek

    Dobrý den,mohu se zeptat co dělám špatně ,kdyz u dobíjení vysavač blika červene? A u toho to pípá.pak se to vypne a začne to znovu ? Díky

    • Julia Specialista 28. 6. 2024

      Dobrý den,
      jedná-li se o zcela nové zboží, doporučujeme rovnou řešit s prodejcem či servisem. Pokud se jedná již o stroj delší dobu v provozu, může se jednat pouze o problém baterie a výměna by problém vyřešila. Pěkný den. 

  • Tomáš 24. 4. 2024

    Tomáš

    Dobrý den, dnes z ničeho nic, když jsem chtěl v aplikaci pustit vysavač, tak nebyl vidět na mapě a ani místnosti s popisem. Když chci spustit vysavač, tak nereaguje. Jen trochu hučí a jakmile ho trochu zvednu tak se jakoby rozjede, ale hned to hodí chybu, že kolečko je ve vzduchu ( což mi je jasný). Jakmile vysavač znovu položim, tak zase nic nedělá. Ráno vysvával v pohodě. Zkoušel jsem restart, i odstranění z aplikaci a následně přidání do ní.
    Děkuji za radu

    • Veronika Specialista 26. 4. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme vyčištění kol, kartáču i zásobníku, dále provést reset robota. pokdu se stav nezmění a nelze spustit robota tlačítkem na těle, bude nutné předat k servisní prohlídce do servisu. Výpadek aplikace se může stát, stěžení je zda robot reaguje na tlačítka na těle ne na aplikaci. Krásný den

    • Tomáš 24. 4. 2024

      Jedna se o vysavač x-plorer s75

  • Pavel Vrba 19. 4. 2024

    Chyba modulu kolečka

    Rowenta X-Plorer Serie X-75
    Aplikace píše: Chyba č. 2: Chyba modulu kolečka
    Neustále se opakuje a vysavač se zastaví...
    Děkuji

    • Veronika Specialista 22. 4. 2024

      Dobrý den,
      v případě chyby modulu je nutné předat robota do servisu k prohlídce. Kontaktujte prodejce kde byl zakoupen nebo přímo autorizovaný servis Rowenty. Krásný den

  • Tomas Rossi 20. 3. 2024

    Nezajizdi do docku

    Dobry den, poridil jsem six-plorer 75s+ ale po dokonceni uklidu tancuje kolem docku ale i pres cetne pokusy se zastavi par cm pred dockem, nedocvakne se a pak to zkousi znovu, zkousel jsem i presunout dovk na jine misto ale nepomohlo, jedine co pomohlo bylo sundat hadrik na vytirani. Dokazete mi prosim pomoci kde by mohl byt problem?
    Dekuji

    • Filipe Specialista 20. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom doporučili nejdříve resetovat vysavač do továrního nastavení. Pokud by to nepomohlo, doporučujeme zaslat vysavač na prohlídku k nám.

  • Patrik 8. 2. 2024

    Pískání při vysávání

    Dobrý den, již druhým rokem mám robotický vysavač Rowenta X plorer 95. Do nedávna zcela bezproblémový vysavač. Včera při vysávání začal vysavač divně jakoby pískat. Je o dost hlučnější než predtím. Je to nesnesytelný zvuk. Pravidelně čistíme a měníme filtry i ostatní vyměnitelné komponenty jako štětinky a kartáč také. Dokážete mi poradit čím to je?
    Moc děkuji

    • Lukáš Specialista 9. 2. 2024

      Dobrý den, těžko takto určit co zvuk způsobuje. Jedině řešit závadu reklamací vysavače případně servisní opravou.

  • Lenka 3. 2. 2024

    Chyba rolovacej kefy rowenta explorer 75s+

    Dobry den. Prosim o pomoc. Roboticky vysavac rowenta explorer 75s+, opakovane vypisuje chybu rolovacej kefy. Kefa vymenena, vsetko vycistene, reset vykonany. Prejde par metrov a zase vypise chybu 5 a zastavi. Uz fakt neviem, kde je problem, vysavac ma rok, doteraz tento problem nebol. Viditelnu chybu na rolovacej kefe nevidim. Dakujem za pomoc.

    • Lukáš Specialista 5. 2. 2024

      Dobrý den,dle popisu chování robota se bude jednat o závadu na pohonu kartáče a doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Jiří Foller 1. 1. 2024

    Laserový snímač

    Hlásí mi to LASEROVÝ SNÍMAČ JE ZASEKNUTÝ NEBO ZKROUCENÝ, ZKONTROLUJTE HO. Který snímač by měl být zablokovaný?

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2024

      Dobrý den, laser je umístěn pod krytem na vrchní straně vysavače (taková věžička) Doporučíme tento prostor profouknout vzduchem. Chybu muže způsobovat vlas nebo jiná drobná nečistota. 

  • Lucie 25. 12. 2023

    Chyba w1

    Dobrý den,dostala jsem r.vysavač rowenta x-plore serie 75 a když ho chci dát do nabíječky tak po chvilce začne blikat červeně a hlasitě pípat,po nainstalování aplikace píše chybu w1(nabíjení baterie-buď je moc teplá nebo studená-teplá není),dále nelze připojit k wifi ale to bude spíš problém že není nabitej.Poradí někdo co s ním než budu nuvena jít reklamovat?

    • Sara 28. 12. 2023

      Dobrý den, mám úplně stejný problem.
      Můžu poprosit jestli se dalo nějak resit?
      Děkuji za případnou odpověď.

    • Veronika Specialista 27. 12. 2023

      Dobrý den,
      jedná-li se o zcela nové zboží, doporučujeme rovnou řešit s prodejcem či servisem. Pokdu se jedná již o stroj delší dobu v provozu, může se jednat pouze o problém baterie a výměna by problém vyřešila. Krásný den

      • Martin 14. 1. 2024

        Rodiče maji Roventu explorer serie 20, pri daní vysavače do dokovaci stanice tento červeně bliká a pípá ve stejnych intervalech, bude problém v baterii

        • Lukáš Specialista 15. 1. 2024

          Dobrý den, problém bude oprevdu nejspíše v baterii, bohužel baterii nemáme v nabídce. Doporučíme ji poptat přímo u Rowenty.

  • Janošíková 21. 11. 2023

    Rowenta Robot X-plorer 60

    Zdravím, můj vysavač začal dělat divné zvuky při sání. Normálně ho zapnu, začne hučet, ale ani se nerozjede, jen couvne asi o půl centimetru dozadu a vypne se. Aplikace mi píše, že má nějakou překážku, ale nemá. Už jsem vyměnila i kartáče a koupila novou baterku, ale nic nepomohlo. Ten divný zvuk dělá furt. Kde teda může být chyba?

    • Lukáš Specialista 21. 11. 2023

      Dobrý den, těžko takto určit co zvuk způsobuje. Jedině řešit závadu reklamací vysavače případně servisní opravou

  • Hana 8. 10. 2023

    Dotaz

    Dobrý den. Mám vysavač Rowenta Animal xplorer 95. Stále mi píše chybu nedostatek vody nádrže. Nádržka je přitom plná.Vše jsem řádně zkontrolovala i přesto tato chyba se stále opakuje.

    • Lukáš Specialista 9. 10. 2023

      Dobrý den, v případě této závady doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Tomáš Košmider 19. 9. 2023

    PORUCHA VYTÍRÁNÍ

    Když má vytírat nevlhčí-nedodává vodu.První den vše fungovalo správně.

    • Lukáš Specialista 19. 9. 2023

      Dobrý den, pokud vysavač nedávkuje vodu, tak je třeba řešit jeho reklamací. 

  • David 14. 9. 2023

    Vypnutí vysavače Rowenta xplorer 75s animal

    Zdravím chci se zeptat jak se vypíná vysavač Rowenta xplorer 75 s Animal ..když chci čistit kartáče musím ho otočit a vyskakujou chyby protože je furt v provozu...v návodu je že mám vysavač vypnout a otočit ale nevím jak se vypíná...zkoušel sem 3 sekundy podržet tlačítko off a nic furt je v provozu díky za odpověď

    • Lukáš Specialista 14. 9. 2023

      Dobrý den, vypnutí robota provedete stiskem a podržením tlačítka pro spuštění po dobu cca 3 sec. 

      • David 14. 9. 2023

        Zdravím to jsem párkrát zkoušel a furt svítí a píše že není v dotovaci stanici a nebo se rozjede že jde čistit vysavač mám 3 dny

        • Lukáš Specialista 14. 9. 2023

          Dobrý den, ani když tlačítko podržíte delší dobu? 

  • Barbora 19. 8. 2023

    Rowenta 75 zmena rezimu v prubehu vysavani

    Dobry den,prosim o radu,proc si sam vysavac v prubehu vysavani/vytirani sam meni typ sani napr.ze zadaneho maximalni na automaticke a zaroven si meni i uroven vlhkosti ze zadane vysoke na suche.Kdyz zapnu vysavani s vytiranim,tak musim po celou dobu sledovat v aplikaci,jestli si to vysavac zase nezmenil sam..protoze jinak si vytira nasucho=nevytreno.
    Moc dekuju za radu!!!

    • stangla 8. 11. 2023

      Ano, tohle se mi děje stále. Nastavím u místnosti tiché vysávání a maximální vytirani. Je to nastavené. Přímo to vidím i v aplikaci a poznám to hned podle zvuku, když jsem doma, samo se.to přepne na sucho a automatické vysávání. Všude pouze lino a voda v nádržce nechybí. Vadí mě že to musím stále kontrolovat.

    • Michal 4. 10. 2023

      Dobrý deň, mali sme podobný priblem, je potrebné vypnúť funkciu ,,vlastná funkcia” - nastavenie miestnosti

    • Veronika Specialista 22. 8. 2023

      Dobrý den,
      regulace vlhčení se sama na hladkém povrchu nemění.V případě, že tomu je jinak, doporučujeme se obrátit na servis a nechat vysavač zkontrolovat. Krásný den

  • Petr 8. 1. 2023

    Vodní pumpa

    Dobry den,prosim Vas,poradite mi,jak vyresit problem u Rowenty explorer 75S,kdyz hlasi chybu error water pump?
    Predem dekuji za pomoc.

    • Martina Specialista 9. 1. 2023

      Dobrý den, zkontrolujte, zda máte mopovací podložku správně nasazenou na robotovi. Zda všude dobře dosedá. Pokud bude tato závada přetrvávat, zkuste provést reset robota. V případě, že ani reset nepomůže, doporučili bychom reklamaci.

      • Markéta 1. 9. 2023

        Dobrý den,
        Máme stejný problém, bohužel nepomohl restart ale mám trochu dojem, zda není mopovaci podložka( ta modrá plastová, ne přímo látkový mop) uvolněná, nejde už dosadit napevno. Setkali jste se s tímto někdy? Vysavač máme půl roku a nechci hned běžet na servis...děkuji za odpověď

        • Veronika Specialista 1. 9. 2023

          Dobrý den,
          pokud je podložka správně nasazena, neměl by to být problém v vůli podložky ale spíše chyba čerpadla. Doporučujeme nádobku opakovaně propláchnout, vyresetovat robota a pokud se hlášení neztratí, bude třeba servisní prohlídky. Krásný den

          • Klára 24. 7. 2024

            Dobrý den, vysavač jsem poslala na reklamaci přesně kvůli této chybě. Jak se toto řeší? Mění se nějaká součástka?

  • Simona 8. 5. 2022

    Rowenta 75 animal

    Dobrý den, mám vysavač Rowenta x-plorer série 75 animal a vysavač mi nejezdi rovne podél zdi, ale děla oblouky, tím pádem není vysato jak by mělo. Je to bráno jako závada vysavace? Děkuji

    • Lukáš Specialista 9. 5. 2022

      Dobrý den, v případě, že robot nedokáže jezdit rovně, tak se bude jednat s největší pravděpodobností o závadu a doporučíme řešit reklamací. 

  • Vendula 30. 3. 2022

    Rowenta série 75

    Dobry den mám rowenta x-plorer série 75 vysavač
    A druhým dnem s nim bojují na aplikaci mám jen pohotovostní režim i když jsem ho odstranila znovu zparovala pořad nereaguje na nic na zapnutí aby jel na nabíjecí stanici a ani když na nej zmacknu taky nic stojí a nehne se a na nabíjecí stanici pípe poslední zprávu mám na aplikaci ze nemůže náhod nabíjecí stanici nevím co s tím jste mi nějak schopni poradit děkuji Novakova

    • Martina Specialista 30. 3. 2022

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat správné zapojení dobíjecí stanice. V případě nefunkční aplikace doporučíme provést reinstall. Pokud ani to nepomůže, nejlepším řešením by bylo kontaktovat podporu Rowenta

      • Alena 24. 3. 2024

        Dobrý den, mám skoro stejný problém. Vysavač fungoval, byl na nabiječce a v průběhu dne z ničeho nic začal hlasitě pipat. Přeinstalovat nepomohlo. Poradíte co s tím?

        • Veronika Specialista 17. 5. 2024

          Dobrý den,

          pokdu vyčištění, reset a přeinstalování aplikace nepomohlo, doporučujeme se obrátit přímo na servis k prohlídce. Krásný den

        • Filipe Specialista 26. 3. 2024

          Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavače. Bohužel v tomto případě Vás můžeme pak jenom odkázat na Rowenta podporu.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše