Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Tomáš 8. 2. 2024
Vysavač nesaje
Dobrý den
vysavač ze dne na den přestal sát a na nastavení výkonu v aplikace nereaguje. Chybu nehlásí a kartáče se točí. Odpadní nádoba je prázdná, čistá. Filtry také. Zkoušel jsem jinou baterii ale závada stejná.
Děkuji
Reagovat
Tomáš Konvalina 8. 5. 2024
Dobrý den, zhruba v únoru se nám stalo to samé, zní jak na 10% výkonu. Dnes jsem vysavač celý rozebral, odzkoušet motor na jiném zdroji a jede v pohodě. Mohl by to být nejspíš software problém, složím a zkusím resetovat
Reagovat
Veronika Specialista 10. 5. 2024
Dobrý den,
pro bližší stanovení porblému by bylo potřeba robota dát do servisu k prohlídce. Krásný den
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 2. 2024
Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit servisní diagnostikou robota.
Reagovat
Miloslav Procházka 25. 1. 2024
Dotaz
Vysavač se po spuštění asi za15 vteřin zastaví a rozsvítí se oranžový trojúhelník, tak jej opět spustím za chvíli se opět zastaví a rozsvítí se kontrolka.
Dale při vysávání nejde neporadekdo nádobky.
Můžete mi poradit. Děkuji.
Provedl jsem výměnu kartáče, filtrů a bočních kartáčů. Nepomohlo to.
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 1. 2024
Dobrý den, dle popisu závady to vypadá na problém s pohonem kartáče. Doporučíme řešit reklamací vysavače případně pozáručním servisem.
Reagovat
Miloslav 25. 1. 2024
Můžete mi prosím poradit kde je nejbližší pozáruční servis jsem z Náchoda. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 1. 2024
Dobrý den, na prodejně v Náchodě od Vás vysavač k servisní opravě přijmou, případně bude třeba řešit přes stránky Rowenta.
Reagovat
Miloslav 25. 1. 2024
Můžete mi prosím poradit kde je nejbližší pozáruční servis jsem z Náchoda. Děkuji
Reagovat
Mirka Válková 14. 1. 2024
chybí data z kamery
Dobrý de v aplikaci mi to píše chybí data z kamery
děkuji za kladné vyřízení
Válková
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 1. 2024
Dobrý den, v tomto případě doporučíme obrátit se přímo na podporu Rowenta.
Reagovat
Nikola 26. 10. 2023
Robot series 80
Dobry den,
Robota jsem si půjčila od našich, jelikož už ho nevyužívají. Moje otázka zní, jak mám zmapovat terén. Přihlásila jsem se do aplikace pod svým e-mailem a už nějakou mapu tam mám, ale robot vzdycky jede chvilku a pak mi to hlásí, ze se centrální kartáč zasekl. I mapa neodpovídá proporcím bytu. Dekuji
Reagovat
Pepa 9. 9. 2023
Přenosný hospot
Dobrý den, dá se připojit robotický vysavač Rowenta k přenosnému hotspotu , ještě v novém bydlišti nemám WiFi
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 9. 2023
Dobrý den, připojení přes hot spot by neměl být problém.
Reagovat
Nikola Hasenohrlova 16. 8. 2023
Rowenta x-plorer S95
Dobrý večer,
Mám problém s vysavačem. Přestal mopovat a objevuje se mi stále upozorneni v aplikaci.
,,Nedostatek vody,chyba c.16.”
Přitom v zásobníku je voda doplněna.
Prosím poraďte mi,co s nim. Předem děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 8. 2023
Dobrý den, v případě problému s mopováním doporučíme řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Ladislav 24. 5. 2023
Nelze připojit k wifi
Dobrý den,
našeho milého domácí pomocníka jsme poslali na servis (zmatečné pohyby při vysávání a ztrácení se) a když se nám teď vrátil, nedaří se nám jej připojit do wifi (vidí všechny různé okolo, ale naši ne, nastavená máme obě pásma a předtím na ní fungoval).
Mohu Vás požádat o radu, jak jej opět připojit?
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 5. 2023
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet reset wifi routeru, tak že jej na cca 1 min odpojíte ze sítě. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba obrátit se přímo na podporu Rowenta.
Reagovat
Ladislav 25. 5. 2023
Dobrý den,
již jsme provedli, stejně jako:
- změnu jména wifi (bez diakritiky)
- změnu hesla wifi (bez diakritiky i speciálních znaků)
- manuální připojení přes SSID
- nastavení wifi z dynamického pásma do 2,4ghz
Ani jedno nefunguje, vysavač není schopen najít wifi, ani se na ni připojit přes manuální připojení.
S podporou Rowenta jsme včera mluvili, dostal jsem seznam 14. kroků, které bývají nejčastějším problémem, všechny jsme zkontrolovali a už máme za sebou nejednou, stále bez úspěchu.
Co nás stále zaráží je, že před servisem vysavač na wifi fungoval bez problému, po servise se nedokáže připojit.
Nemáte nápad, čím by to mohlo být (např. výměna základní desky - vadný kus)?
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 5. 2023
Dobrý den, pokud nic z výše uvedeného nepomáhá, tak pak jedině řešit opět reklamací vysavače a nechat jej zkontrolovat zda je připojení možné.
Reagovat
Miroslav 15. 5. 2023
Vysavač explorer serie 80 neraguje
Dobrý den,
Vysavač nereaguje na žádné tlačítko. Problikaly všechny kontrolky a zhasly. Od té ch íle nejde zapnout, nereaguje na manipulaci s baterií, nasunutí na stanici, odpojení či zapojení stanice. Děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 5. 2023
Dobrý den, doporučíme závadu řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Petr 17. 4. 2023
Ovládání ze dvou zařízení
Dobrý den, je možné ovládat Rowenta S60 ze dvou různých zařízení? Vždy kdy chci připojit k druhému zařízeni aplikace požaduje opět celé připojeni znovu a nelze poté ovládat z prvního zařízení. Děkuji mockrát
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 4. 2023
Dobrý den, vysavač lze dle podpory Rowenta ovláda pouze z jednoho telefonu.
Reagovat
Pája 29. 1. 2023
Zaseknutý boční kartáč
Dobrý den,
model X-plorer Serie 80 mi hlásí zaseknutý boční kartáč. Mohu problém vyřešit sama nebo je nutný servis.
Děkuji za radu
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 1. 2023
Dobrý den, doporučíme boční kartáček vyjmout a vyčistit nečistoty pod ním usazené. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací.
Reagovat
Jakub 28. 1. 2023
Rozdělení se nezdařilo
Dobrý den,
nedokážu pochopit princip rozdělování místností, když už mám namalovaný pokoj. Někdy to jde, jindy mi po zakreslení dělící čáry aplikace napíše: rozdělení se nezdařilo. Rad bych poslal print screen nebo podobně, jestli to pomůže.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 1. 2023
Dobrý den, v případě problémů s aplikací doporučíme problém řešit přímo s podporou výrobce.
Reagovat
Anna 22. 1. 2023
Chybova hlaska
Prosím vás čo znamená chýba 32300, nejde mi spárovať .
Dakuje.
Reagovat
Martina Specialista 23. 1. 2023
Dobry den,
to nas mrzi. S iOS nebyva nikdy problem. Podivejte se prosim, zda mate spravne zapojenou baterku - kdyz vytahnete batrku z tela robota, mela by byt pevne spojena s konektorem v robotovi. Pokud neni, tak to je problem. Tento problem jsme resili uz nekolikrat - uzivatel si nevsiml, ze musi zapojit konektor z baterky do robota, nikoliv tam jen beterii nasadit.
Pokud mate S60, tak tam to muze byt nekolika duvody. Ty plati i pokud mate S80.
1) wifi pojmenovana s diakritikou
2) pripojujete se k 5Ghz wifi - s temi domaci spotrebice nefuntuji, je nutne pouzivat pouze 2,4 Ghz
3) muze byt vypadek serveru na strane Rowenta. Pokud jste to ale zkouseli vicekrat v rozsahu nekolika hodin, tak tento problem muzeme vyloucit.
Kdyby se Vam to nepovedlo rozchodit, napiste nam svuj kontakt na email [email protected] a nas technik se Vam ozve a osobne problem uricte vyresi.
Reagovat
Martina 28. 12. 2022
Změna umístění nabíjecí stanice
Dobrý den, lze přemístit nabíjecí stanici, tak aby se její umístění změnilo i na mapě, bez znovu mapování celého bytu? Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2022
Dobrý den, bylo by to možné, pokud stanici přenesete a zvolíte nové mapování.
Reagovat
Denisa Šantínová 10. 4. 2022
Smazaná mapa
Dobrý den, už se mi podruhé stalo, že se mi robot zasekl a musela jsem ho k nabíjecí stanici poslat ručně. Bohužel už podruhé se stali, že robot kvůli tomu v aplikaci kompletně smazal celou mapu. Celý náš dům zabralo 2 hodiny jí naskenovat a hrozně jsme se nazlobili i s rozdělováním místností. Co mám dělt aby se toto už neopakovalo? Jde případně nahrát zpětně již smazaná mapa třeba přes historii úklidu?
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 4. 2022
Dobrý den, pokud má robot problém s návratem do dobíjecí stanice, tak bych doporučil jej reklamovat. Smazání mapy je problém, ale s tímto bohužel nedokážeme pomoci, doporučil bych obrátit se přímo na Rowentu.
Reagovat
Veronika 9. 4. 2022
Rowenta série 95
Dobrý den,
když chci vytvořit v aplikaci místnosti( resp. použit ikonu upravit místnosti) zobrazí se hláška : Momentálně není k dispozici oddíl mapy. Akci opakujte po dokončení oddílu.
Nemohu přijít na to, co dělám špatně ani co je myšleno tím oddílem map.
Děkuji za rada.
Reagovat
Martina Specialista 11. 4. 2022
Dobrý den, aby bylo možné rozdělení určitých místností v mapě úklidu, je nutné, aby robot celkový prostor uklidi alespoň 2x po sobě. Tím se Vám uloží mapa úklidu a je možné mapu různě upravovat, nebo poslat robota pouze do určité místnosti, kterou si zvolíte. Pro uložení mapy musí robot vždy dokončit celý úklid a zajet si do stanice.
Reagovat
Jakub 16. 1. 2022
Robot se ztratil
Dobrý den , dnes nám robot vyjel ze stanice jen se otočil a v aplikaci se objevilo , ze se vysavac ztratil. Ani po restartu, ani po vypnutí se nic nemění .... co s tím mám udelat ?
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 1. 2022
Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet přemístění dobíjecí stanice. Pokud by i po té chyba přetrvala, tak řešit reklamací robota.
Reagovat
Christina 10. 1. 2022
Různé mapy
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je nějaký postup na přenášení robota mezi mapami ? Přenáším ho z jedné mapy (patra) do druhé a vždycky se ztratí a neví kde je.
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 1. 2022
Dobrý den, při přenášení robota je vždy nutné přenést i dobíjecí stanici.
Reagovat
O.F. 29. 11. 2021
změna wifi
Zdravím, chtěl bych se prosím zeptat, zda a jak je již provozovaného robota možné přepojit na novou wifi síť s tím, že nechci smazat aktuální mapu (laděním mapy jsem zabil cca 9h).
Mapa se mi v appce zobrazuje pouze když je robot zapnutý a připojený, takže tipuji že je mapa uložena pouze v robotovi.
Kompatibilita není problém. Díky :)
Reagovat
Martina Specialista 29. 11. 2021
Dobrý den, pokud byla měněna WiFi, je nutné provést nové párování robota.
Reagovat
O.F. 29. 11. 2021
Děkuji za odpověď,
pokud máte s procedurou zkušenosti, mohu požádat o konkrétní krok jak nové párování vyvolat abych mapu nesmazal ? Z toho, co jsem zatím zjistil, mohu tohoto konkrétního robota smazat z aplikace nebo přímo na robotovi provést 5s stisk tlač.home, nebo 20s stisk tlač. home + GO současně. Co jednotlivé kombinece způsobí bohužel nelze na netu dohledat. Děkuju
Reagovat
Martina Specialista 30. 11. 2021
Dobrý den, pokud se pouze přihlásíte k nové WiFi, mapa úklidu by měla zůstat uložená. V případě, že provedete reset robota nebo ho uvedete do továrního nastavení, veškeré uložené mapy či zóny se smažou.
Reagovat
Jaroslav Mača 24. 7. 2021
Reset zarizeni
Dobrý den, jak lze uvést přístroj serie 80 do továrního nastaveni bez použití aplikace? Abych si mohl znova nastavit wifi apod.
Děkuji za odpověď
S pozdravem Mačát J.
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 7. 2021
Dobrý den, pro připojení robota na nové wifi síti a je třeba v aplikaci postupovat tak jako byste chtěl přidat nový robot - postupujte dle pokynů aplikace. Wifi resetujete podržením tlačítka domů po dobu 5 vteřin kontrolka na vysavači bliká a je možné se k robotu připojit na nové síti. To, že by měl robot vyloženě možnost továrního nastavení nebo jak se provádí bohužel nevíme.
Reagovat
Šula 25. 1. 2021
dotaz k parametrům
k robotickému vysavači ROWENTA RR7755WH EXPLOLER - ser. 80 - co jsem k tomu nenašel:
- výkon
- dokáži vyměnit baterii sám, nebo nutno servis
- kolik má nádobka na vodu v ml.
- má ultrazvukový nárazník - snímač překážek
- kapacita baterie
- komunikuje česky
- kolik m/2 uklidí najednou
- jakou výšku překážek překoná
- pohyb při úklidu má systematický
- kdo je výrobcem
virtuální zeď je součástí
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 25. 1. 2021
Dobrý den, u produktů uvádíme hlavně technické parametry vysavače. pokud si přejete zjistit více informací o konkrétním produktu, prohlédněte si přímo stránky výrobce
Reagovat
Vložit dotaz