Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Rowenta RR8595WH X-Plorer S75s+ Animal & Allergy

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR8595WH X-Plorer S75s+ Animal & Allergy

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Daniel Vecko 27. 7. 2024

    Netrefí do dokovací stanice.

    Dobrý den, netrefí do stanice po vyluxování a prostě něke zůstane a umře. Když ho dám do stanice, nechce se nabít. Občas z ničeho nic se začne ve stanici vyprazdňovat :D ale trvá to jen vteřinu, to se opakuje třeba pětkrát. Není to úplně zvuk který bych chtěl ve tři ráno slyšet.

    • Julia Specialista 31. 7. 2024

      Dobrý den,
      pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie, její výměna by měla tento problém vyřešit. Krásný den. 

  • Roman 24. 7. 2024

    červená signalizace

    Dobý den, obě kontrolky bez přestání blikají červeně. Nevíte v čem může být problém?

  • Vit Budínský 24. 4. 2024

    X-plorer S75+

    Dobrý den ,
    Zprovoznili jsme vysavač Rowenta X-plorer S75+ a vyslali na skenování bytu, po cca hodině byl stav baterie asi 20% a vysavač se vrátil zpět do stanice.Nedokončil sken a po nabití začal znovu skenovat celý byt. Nemáte nějakou radu jak to doskenovat?
    Děkuji

    • Veronika Specialista 26. 4. 2024

      Dobrý den,
      v případě, že je baterie již opotřebená, pokles kapacity neumožní dokončení mapy a bude nutná výměna baterie. Krásný den

      • Lukáš Flekal 23. 5. 2024

        A co dělat v případě, když je byt tak velký, že ani nový robot nestihne vše naskenovat? V tom případě není možné uložit mapu, vytvořit místnosti a vysavač je nepoužitelný.

        • Filipe Specialista 27. 5. 2024

          Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším strojem. Pokud by stroj zakoupen do neadekvátního prostoru, tak v tomto případě doporučujeme odstoupit od kupní smlouvy (14 dní od zakoupení za předpokladu rozbalení). Mimo to bohužel není žádné řešení. Hezký den.

  • Jitka 24. 2. 2024

    Zdvojená mapa

    Dobrý den,
    vysavač hezky zmapoval celý dům, asi za týden používání se mapa zdvojila a trochu pootočila. Takže tam vznikli virtuální zdi a vysavač nevěděl kam jet.
    Udělalo nám to 2x, i po odinstalování a opětném nainstalováni aplikace.
    Co s tím? Díky

    • Katrin Specialista 27. 2. 2024

      Dobrý den, doporučujeme mapu smazat a celý prostor znovu namapovat. V případě že budou potíže přetrvávat, kontaktujte nás na naší zákaznické lince. Krásný den

  • Petr Hofírek 12. 8. 2023

    Ukládání více map

    Dobrý den. Umí aplikace pro vysavače X-Plorer S75+ uložit více map?
    Pracně jsem vytvořil mapu prvního podlaží a uložil.
    Pak jsem vysavač přenesl do dalšího podlaží a nechal vytvořit mapu. Při ukládání se mi ale nenabídla možnost uložit třeba pod jiným jménem a přemazala se mi bez upozornění mapa prvního podlaží.
    Existuje vůbec možnost uložit více map?
    Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 14. 8. 2023

      Dobrý den, tento model umí uložení až 5 map. Zkuste prosím zkontrolovat zda mapu opravdu uložíte - pojmenujete jednotlivé místnosti. Pokud by se nedařilo, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu Rowenta: [email protected]

  • Petr Kolínek 6. 6. 2023

    Výdrž baterie

    Dobrý den,
    Včera jsem uvedl do provozu od vás zakoupený robotický vysavač Rowenta. Uvedl jsem jej do provozu dle návodu, zatim tedy bez WiFi připojení. Vysavač jsem dle pokynu nechal nabít. I Když se nabíjel cca 4 hodiny, ujel pár metrů a zastavil se. V době kdy jsem ho pouštěl, kontrolky už neblikaly, tudíž byl plně nabity. Kde může byt problém? Díky.

    • Lukáš Specialista 6. 6. 2023

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet robot ještě nabít. Pokud by se závada opakovala, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše