Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Daniel Vecko 27. 7. 2024
Netrefí do dokovací stanice.
Dobrý den, netrefí do stanice po vyluxování a prostě něke zůstane a umře. Když ho dám do stanice, nechce se nabít. Občas z ničeho nic se začne ve stanici vyprazdňovat :D ale trvá to jen vteřinu, to se opakuje třeba pětkrát. Není to úplně zvuk který bych chtěl ve tři ráno slyšet.
Reagovat
Julia Specialista 31. 7. 2024
Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie, její výměna by měla tento problém vyřešit. Krásný den.
Reagovat
Roman 24. 7. 2024
červená signalizace
Dobý den, obě kontrolky bez přestání blikají červeně. Nevíte v čem může být problém?
Reagovat
Vit Budínský 24. 4. 2024
X-plorer S75+
Dobrý den ,
Zprovoznili jsme vysavač Rowenta X-plorer S75+ a vyslali na skenování bytu, po cca hodině byl stav baterie asi 20% a vysavač se vrátil zpět do stanice.Nedokončil sken a po nabití začal znovu skenovat celý byt. Nemáte nějakou radu jak to doskenovat?
Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 26. 4. 2024
Dobrý den,
v případě, že je baterie již opotřebená, pokles kapacity neumožní dokončení mapy a bude nutná výměna baterie. Krásný den
Reagovat
Lukáš Flekal 23. 5. 2024
A co dělat v případě, když je byt tak velký, že ani nový robot nestihne vše naskenovat? V tom případě není možné uložit mapu, vytvořit místnosti a vysavač je nepoužitelný.
Reagovat
Filipe Specialista 27. 5. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším strojem. Pokud by stroj zakoupen do neadekvátního prostoru, tak v tomto případě doporučujeme odstoupit od kupní smlouvy (14 dní od zakoupení za předpokladu rozbalení). Mimo to bohužel není žádné řešení. Hezký den.
Reagovat
Jitka 24. 2. 2024
Zdvojená mapa
Dobrý den,
vysavač hezky zmapoval celý dům, asi za týden používání se mapa zdvojila a trochu pootočila. Takže tam vznikli virtuální zdi a vysavač nevěděl kam jet.
Udělalo nám to 2x, i po odinstalování a opětném nainstalováni aplikace.
Co s tím? Díky
Reagovat
Katrin Specialista 27. 2. 2024
Dobrý den, doporučujeme mapu smazat a celý prostor znovu namapovat. V případě že budou potíže přetrvávat, kontaktujte nás na naší zákaznické lince. Krásný den
Reagovat
Petr Hofírek 12. 8. 2023
Ukládání více map
Dobrý den. Umí aplikace pro vysavače X-Plorer S75+ uložit více map?
Pracně jsem vytvořil mapu prvního podlaží a uložil.
Pak jsem vysavač přenesl do dalšího podlaží a nechal vytvořit mapu. Při ukládání se mi ale nenabídla možnost uložit třeba pod jiným jménem a přemazala se mi bez upozornění mapa prvního podlaží.
Existuje vůbec možnost uložit více map?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 8. 2023
Dobrý den, tento model umí uložení až 5 map. Zkuste prosím zkontrolovat zda mapu opravdu uložíte - pojmenujete jednotlivé místnosti. Pokud by se nedařilo, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu Rowenta: [email protected]
Reagovat
Petr Kolínek 6. 6. 2023
Výdrž baterie
Dobrý den,
Včera jsem uvedl do provozu od vás zakoupený robotický vysavač Rowenta. Uvedl jsem jej do provozu dle návodu, zatim tedy bez WiFi připojení. Vysavač jsem dle pokynu nechal nabít. I Když se nabíjel cca 4 hodiny, ujel pár metrů a zastavil se. V době kdy jsem ho pouštěl, kontrolky už neblikaly, tudíž byl plně nabity. Kde může byt problém? Díky.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 6. 2023
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet robot ještě nabít. Pokud by se závada opakovala, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Vložit dotaz