Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

DJI Ryze Tello

Dotazy pro Dron DJI Ryze Tello

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jan Maňas 28. 6. 2024

    Zapínání dronu

    Dobrý den,
    s dronem jsem dlouho nelétal a teď nejde zapnout.
    Když drona zapojím na nabíječku tak bliká modře a když přestane blikat a vypojím ho tak pořád nejde zapnout (ani nezabliká) poradíte mi jak problém vyřešit děkuji

    • Julia Specialista 28. 6. 2024

      Dobrý den, 
      pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie, tudíž nová baterie by mohla tento problém vyřešit. Pěkný den. 

  • Matěj Bartoš 30. 5. 2024

    TELLO udává nesmylslné hodnoty výšky

    Ahoj, koupil jsem tello z druhé ruky. Do té doby než jsem ho zkusil zkalibrovat vše fungovalo bez potíží. Po kalibraci telo hezky drží pozici, ale co od výšky je zmatené a třeba ve výšce kolem 2m mi píše, že je 12m vysoko a podobně. Žádný error v aplikaci nevypisuje. :/ Za každou radu budu moc vděčný.

    • Klára Specialista 31. 5. 2024

      Dobrý den, doporučujeme se obrátit na výrobce a kontaktovat je s vaší problematikou. Poradí vám s novou rekalibrací či případným servisem. Hezký den

  • Patrik 5. 3. 2024

    Zapnutí dronu

    Dobrý den, dostal sa mi pod ruky maly dron tello 200.
    Nedokazem ho ale zapnut. Bola knemu jedna povodna baterka, zrejme je zla. Kupil som dalsie 2 aj s nabijacou stanicou. Baterky v nabijacej stanici svietia na zeleno. Baterku vložím do dronu a ked stlacim tlacidlo k zapnutiu, rozsvieti sa na sekundu zelena kontrolka a potom 3 x zablika cervena a koniec. Nic sa nedeje. Docital som sa nekde ze je slabe napatie v baterii. Je to možné že som kupil baterky ktore su vadne hned po rozbaleni? V nabijacej stanici to ukazuje ale zelene, ta povodna baterka ktora ma asi 5 rokov v nej svieti na červeno. Prosím poradte mi co mam robit. Děkuji za pomoc

    • Veronika Specialista 5. 3. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme se obráti přímo na prdejce, dke bylo zakpupenoa  dotázat se stáří a opotřebení akumulátorů. Příapdně kontaktovat přímo servis DJI. Takto na dálku se nedá řící, dke je problém,ale v případě, že batreie jsou staré, může dojít k poklesu a nebude možnost ej použít. Krásný den

  • Libor Preněk 8. 12. 2023

    Remote control

    Dobrý den,
    rád bych koupil tento dron. Chápu že se ovládá přes mobilní app. Lze ale dokoupit nějaký plnodnotný remote controller pro tento dron? Děkuji

    • Lukáš Specialista 8. 12. 2023

      Dobrý den, pro tento model máme k dispozici pouze tento controller

  • Ing. Ladislav Bartoš 9. 8. 2023

    Nelze spustit

    Dobrý den,
    po zapnutí dronu Tello, TLW004 problikne barevně LED letový indikátor a následně místo žlutého blikání se rozsvítí čeveně. Při chvilkovém zobrazení živého náhledu obrazu snímaného kamerou se objevilo upozornění na vadný sensor a při další manipulaci oznámení Error code 29. Opakovaný pokus o kalibraci IMU neúspěšný, blikání zelené a po několika minutách došlo k vypnutí dronu.
    Dotazuji se, zda tuto závadu lze odstranit a jak, event. kam je možné odeslat dron do opravy. Děkuji předem za odpověď.

    • Lukáš Specialista 10. 8. 2023

      Dobrý den, doporučíme závadu řešit reklamací dronu u svého prodejce. 

      • Ing. Ladislav Bartoš 30. 8. 2023

        Dobrý den,
        dron již není reklamovatelný, pořízen v r. 2018. Zkusil jsem restartovat na výc hozí tovární nastavení. poté oznámení "Warning, Sensor Error". Nepomohla ani kalibrace, po které chyba sensoru obvykle mizí.
        Kam je možné dron poslat k opravě?

        • Veronika Specialista 31. 8. 2023

          Dobrý den,
          doporučujeme se obrátit na prodejce, kde byl dron zakoupen. Tam Vás sdělí, kam poslat na servis. Krásný den

  • Matyas 26. 6. 2023

    Špatný signál

    Dobrý den,mám tello dron a mezi mobilem a dronem je špatný signál třeba je dron od mobilu 3 metry a už mám jednu čárku na mobilu nevite co s tím? Děkuji

    • Lukáš Specialista 27. 6. 2023

      Dobrý den, doporučíme zkusit vybrat prostředí daleko od elektromagnetického rušení, jako jsou Wi-Fi hotspoty, routery, zařízení Bluetooth, vedení vysokého napětí, přenosové stanice vysokého napětí. Případně ještě vyjmout a znovu nasadit vrtule. 

      • Matyáš 27. 6. 2023

        To už jsem zkoušel a nic

  • Vladimír Brož 1. 6. 2023

    Restart

    Dobrý den. Poradíte mě jak restartovat drona? Nikde sem to nenašel,děkuji za odpoved.

    • Lukáš Specialista 2. 6. 2023

      Dobrý den, postup resetu by měl být následující:

      Ujistěte se, že je dron vypnutý. Zkontrolujte, zda je baterie správně připojena a vyjměte ji z dronu.

      Připojte dron k počítači pomocí USB kabelu.

      Stiskněte a podržte tlačítko napájení na dronu.

      Při podržení tlačítka napájení připojte baterii zpět k dronu.

      Držte tlačítko napájení stisknuté až po dobu přibližně 5 sekund, nebo dokud neuslyšíte zvukový signál nebo zazníkne nějaká indikace (například blikání LED).

      Poté uvolněte tlačítko napájení.

      Tímto postupem by se dron DJI Ryze Tello měl resetovat na výchozí tovární nastavení.

  • Matyas 17. 6. 2021

    Nelze nabít

    Dobrý den když dám drona na nabiječku nejdřív problikne modrá a pak začne blikat nebo spíše pulzovat červená nevím čím to je byl jsem dron reklamovat nic mi k tomu neřekli a ani nic neopravily koupil jsem novou baterku ale stále nefunguje nevíte co s ním je?

    • Martina Specialista 18. 6. 2021

      Dobrý den, pokud se problém objevuje pouze při nabíjení baterií i u nově zakoupené, bude pravděpodobně problém s nabíjecím adaptérem.

  • Tonda 16. 2. 2021

    Aktualizace firmware dronu

    Dobrý den.
    Můj dron DJI Tello má v současné době verzi firmware 01.04.92.01. Minulý týden se v aplikaci Tello objevila nová aktualizace 02.05.01.13. Bohužel aktualizace nejde nainstalovat. Při připojení dronu s plně nabitou baterií a spuštění instalace aktualizace v aplikaci vyskočí hláška, že je nainstalována poslední verze. Můžete mi poradit, co s tím ? Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 17. 2. 2021

      Dobrý den, pokud máte problém s aktualizací aplikace, poradili bychom zkusit odhlášení a znovu přihlášení. Pokud ani toto nepomůže, poradili bychom dále provést reinstall aplikace.

      • Tonda 18. 2. 2021

        Dobrý den. Asi jsme si nerozuměli. Jedná se o aktualizaci firmware dronu, nikoliv aplikace Tello. Aktualizace dronu je v aplikaci Tello stažena, ale po připojení dronu místo, aby se spustila instalace, vyskočí hláška: latest firmware. Zkoušel jsem i jiný mobil, ale skončí to stejnou hláškou. Do aplikace Tello se v pohodě stáhne shora uvedený firmware verze 02.05.01.13 ale misto instalace hlásí, že dron má nejnovější firmware,. Dle Tello aplikace je v něm ale verze 01.04.92.01. Tak prosím o radu, co s tím. Děkuji.

        • Lukáš Specialista 19. 2. 2021

          Dobrý den, doporučíme vyzkoušet postup dle videa zde

          • Tonda 19. 2. 2021

            Dobrý den. Děkuji za Vaši reakci. Díky odkazu od Vás na video jsem se v diskuzi pod ním dozvěděl, že nejsem sám, kdo má problém s aktualizací dronu a dle podpory se jedná o chybu firmware a pracuje se na ni. Nicméně na DJI fóru, kde je rovněž zmíněn tenhle problém jsem se dozvěděl, že verze firmware 02.05.01.13 je určena pro Tello EDU a verze 01.04.92.01 je zatím nejnovější a poslední verzí pro Tello. Takže teď jsou tu dva rozdílné názory a který je ten správný. Mám dron Tello a pokud pro něj uvedená aktualizace není určena, tak proč mě otravuje v appce a chce update.

            • Martina Specialista 19. 2. 2021

              Dobrý den, pokud Vám aplikace nebrání v běžném užívání, prozatím nabídku updatu nemusíte řešit. Jakmile bude vše opraveno a zprovozněno a budete moci aplikaci nainstalovat, přijde Vám automaticky nabídka na update.

  • Jiří Král 9. 2. 2021

    TELLO geofence?

    Dobrý den,
    rád bych se zeptal na řešení stavu mého DJI TELLO. Po výměně vrtulek se pohybuje jen cca 1m od Home pozice ve všech směrech. Skoro, jako by měl nastavenou geofence. Zkoušel jsem restart, aktualizaci FW.. Používám aplikace TELLO.
    Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 9. 2. 2021

      Dobrý den, zkontrolujte, zda jsou vrtule správně nasazené.

      • Jiří Král 9. 2. 2021

        Se špatně nasazenými vrtulkami by to tuším nelétalo vůbec. Nicméně jsem to prohodit, a chová se asi jak se dalo očekávat - vrtule tlačí na druhou stranu, tedy nevyletí...

  • Tarajčák 10. 1. 2021

    Android 11

    Kdy bude dostupná aktualizace aplikace pro Android-11 ?

    • Martin Specialista 11. 1. 2021

      Dobrý den, tuto informaci bohužel od výrobce nemáme.

  • Matyáš 3. 1. 2021

    Musí být registrace

    Dobrý den vstahuje se na DJI ryze Tello do registrace dronů

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den, ano, i tento model je třeba registrovat. 

  • Petr 1. 1. 2021

    Chybná hlaska 13

    Co znamená hláška 13 a restart.A při aktualizaci se mi to zastaví na 99procent a pak se už nic nedeje.asi pět minut.Jinac léta ok a venku při 0.stupnu se po pěti min.ozvala hláška 13. A dron pristal.poradte.Diky,petanzmedle

    • Aleš Specialista 2. 1. 2021

      Dobrý den, v tomto případě prosím kontaktujte servisní oddělení - https://www.pelikandaniel.com/?sec=3 , kde by Vám mohli pomoci. Případně odinstalujte a znuvu nainstalujte APK.

      • David 17. 10. 2022

        Dobrej mám probl3m n3muU napojit sním dron3m na wi-fi přes mobil já mám děcka onikqm dali teď password jak bych udělal

        • Lukáš Specialista 18. 10. 2022

          Dobrý den, pokud nemáte heslo k wifi, tak bude třeba vyresetovat Váš wifi router do továrního nastavení. K tomuto bývá na routerech příslušné tlačítko. 

  • Tom 27. 12. 2020

    tello vs scratch error

    Ahoj, mám problém s připojením dronu tello na aplikaci scratch. Postupoval jsem podle návodu - instalace Scratch, Node a kódem v příkazovém řádku, ale vrací se mi chyba: ERR_STREAM_WRITE_AFTER_END]
    Dokážete někdo poradit?

    • Martina Specialista 28. 12. 2020

      Dobrý den, bližší informace s podrobným videem Vám zasílám do e-mailu.

  • Kerbuza 25. 12. 2020

    Error 206

    Dobrý večer, co znamená varování 206?
    Děkuji

    • Martina Specialista 28. 12. 2020

      Dobrý den, toto varování znamená, že může být problém s baterií. Poradíme baterii na 15 - 20 min vyjmout a nechat vychladnout.

  • Štefan 17. 11. 2020

    Chybný senzor

    Po zapnutí dronu sa rozsvieti červená kontrolka, na mobile vidím obraz, ale vypisuje hlášku, že chybný senzor. Pozrel som sa na spodnú časť dronu a naozaj jedna červená kontrolka z dvoch nesvieti. Čo s tým?
    Ďakujem.

    • Lukáš Specialista 18. 11. 2020

      Dobrý den, dle popisu bude problém v senzoru a bude ztřeba servisní opravy. Jestliže je dron v záruce, tak doporučíme jej reklamovat u svého prodejce. 

  • Zdeněk Huspek 11. 11. 2020

    Aplikace pro ovládání dronu nefunguje

    Dobrý den, pořídil jsem si dron TENXIND 8S a nejde mi do mobilu stáhnout aplikace pro jeho ovládání. Aplikace je "KY FPV camera", telefon Huawei y7 2019.
    Vypadá to následovně: stáhnu si aplikaci, objeví se mi NAINSTALOVÁNO, ale nikde ji v mobilu nevidím. WIFI spojení mobilu a dronu se mi nastaví, ale to je všechno....

  • Josef Čekal 15. 8. 2020

    Chyba při programování

    Dobrý den,
    Při odeslání příkazu z aplikace droneblocks i z programu scratch se na dronu rozsvítí kontrolka červeně a dron nereaguje. Nevíte jak problém vyřešit?
    Děkuji
    Josef Čekal

    • Martina Specialista 17. 8. 2020

      Dobrý den, doporučili bychom provést odinstalaci aplikace a znovu nainstalovat.

  • marek 18. 7. 2020

    zmena mena wifi

    dobry den,
    kupil som si wifi repeater xioami2, no nechce vyhladat tello siet, ze vraj kvoli pomlčke.ako si mozem zmenit meni telli siete?
    vdaka

    • Pavlovsky Josef 13. 2. 2022

      Doufám že Vám pomůže tohto video. https://www.youtube.com/watch?v=b73WH1uOPk4

  • Honza 15. 7. 2020

    Zasekávání dronu - Reinstal firmware?

    Dobrý den,
    v poslední době se mi dron začal ve vzduchu zasekávat - nelze ovládat ani natáčet video nebo fotit nebo se video seká. Používám iPhone XS Max s posl.aktualizací fw, orig.aplikaci Tello, XiaoMi WiFi transpondér a v iPhonu mám režim Letadlo. Dron je zkalibrovaný, nehlásí potřebu aktualizace fw. Už si nevím rady, co s tím, napadlo mě už jen zkusit reinstal dronu, prosím jak na to? Pokud to může být něčím jiným, tak čím?
    Děkuju, Honza

    • Lukáš Specialista 15. 7. 2020

      Dobrý den, s tímto problémem se setkáváme v případě nízkého signálu - při větších vzdálenostech. Je možné, že váš dron nemá dostatečný signál s mobilním telefonem i přes použití WiFi transpordéru. Doporučili bychom odzkoušet i s jiným mobilním telefonem, zda bude problém stejný, protože dle diskuzí by mohlo být toto způsobeno modelem použitého mobilního telefonu. 

      • Honza 15. 7. 2020

        Díky za odpověď...ono se to ale začalo projevovat poslední měsíc, iphone tohoto modelu mám rok. Mohl byste mi, prosím, sdělit postup reinstalace dronu? To je jediné, co jsem ještě nezkusil.
        Díky

        • Lukáš Specialista 16. 7. 2020

          Dobrý den, reset je popsán zde

  • David Adámek 28. 6. 2020

    Dron nereaguje

    Dobrý den,
    po delší době jsem si chtěl s dronem zalétat, ale dron vůbec nereaguje. Připojil jsem ho na nabíječku, ale vždy se jen rozsvítí zelená kontrolka a pak několikrát zabliká červená kontrolka. Pak už nic. Ani po delším připojení na nabíječce se nic nestane. Můžete mi prosím poradit, kde může být problém ? Děkuji

    • Lukáš 15. 3. 2022

      Mám stejný problém. Podařilo se tímto způsobem problém vyřešit?

    • Michal Specialista 29. 6. 2020

      Dobrý den, jelikož je baterie drona velice náchylná na vybití, předpokládám, že se po delší době stala nefunkční. Ješte zkuste alespoň 24 hod. nabíjecí cyklus (klidně i 48 hod.). Pokud ji neoživíte, bude zapotřebí koupit novou. Co se týče skladování, doporučujeme plně nabít a vyndat z drona.

  • Daniel 23. 5. 2020

    Lagování/sekání videa

    První 3 měsíce nebyl žádný problém ale potom když jsem natáčel video a šel jsem se na něj kouknut tak se lagovalo/setkalo.

    • Martina Specialista 25. 5. 2020

      Dobrý den, do e-mailu Vám zasílám podrobnější informace, jak dále postupovat.

      • Tom 27. 1. 2021

        Dobrý den, lze zaslat vyřešení sekání nahrávání videa?Děkuji

        • Martina Specialista 27. 1. 2021

          Dobrý den, poradili bychom vyzkoušet na jiném mobilní telefonu, zda bude stejný problém.

  • Martin 19. 5. 2020

    Žluté varování

    Dobrý den,
    po týdnu od zakoupení mi dron v aplikaci píše: ,,Vision positioning is unavailable. Land as soon as possible.,, Navíc přepadává na jednu stranu, neudrží stát na místě. Můžete mi prosím poradit, co s tím?
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 21. 5. 2020

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat senzory na těle dronu a případně je očistit. Toto upozornění může být také signalizováno při snížené viditelnosti, například ve tmě. 

  • Martin 7. 5. 2020

    Nejde obraz

    Dobrý den,
    po zakoupení dronu jsem ho spároval s telefonem (LG G8s Thinq). Dron funguje, létá, lze ho ovládat, ale v telefonu se mi nezobrazuje obraz. Co s tím?
    Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 7. 5. 2020

      Dobrý den, poradíme vyzkoušet a provést aktualizaci aplikace a pokud to nepomůže, vyzkoušejte tento odkaz

  • Petr 30. 3. 2020

    Rozbitý motorek?

    Dobrý den,
    zkoušel jsem po zimě nastartovat tello, první let byl v pořádku, ale měl jsem menší nehodu a od té doby se při startu vždy nakloní k jednomu rohu a vrtule se vypnou. Zkoušel jsem vrtule seřídit, jestli je mám správně nasazené, zkoušel jsem je i vyměnit a pořád nic.. Může být chyba v motorku a měl bych zakoupit nový?
    Děkuji za odpověď.

    • Norbert Szabo 12. 10. 2020

      Dobry den,mam uplne stejny problem jako Petr,je tam nejaka moznost opravy doma?

      • Martina Specialista 13. 10. 2020

        Dobrý den, tak jak jsme odpovídali panu Petrovi, pokud se projevuje jistá závada a dron nelze zprovoznit, doporučili bychom zaslat jej k reklamaci do servisního střediska.

    • Lukáš Specialista 31. 3. 2020

      Dobrý den, pokud je dron ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce, ikdyby nebyla reklamace uznána, tak Vám bude alespoň vyčíslena částka za případnou opravu.

  • Roman 12. 1. 2020

    Gamesir t1s nespolupracuje

    Dobrý den,
    tello jsem delší dobu nepoužíval. Dnes jsem ho vytáhl a používal, jako už dříve s ovladačem Gamesir t1s a ze začátku běželo dobře, ovšem jen přes bluetooth. Přes OTG kabel se nekamarádili. Po nějaké chvíli se objevily lagy v připojení, tak jsem updatoval firmware tella na poslední 01.04.91.01. Teď mi ovladač s tellem ani nehne. Obecně aplikace na některá tlačítka (nějak reaguje) ale úplně jinak než by měl a hlavně neovládá ji. Nejsem si jistý, jestli problém nastal hned po updatu, nebo později. Je možné, že po updatu už spolu nebudou cooperovat?
    Přepřipojit wifi i bluetooth jsem samozřejmě zkoušel. OTG nereaguje vůbec. Na mobilu tello běhá bez problému.

    • Lukáš Specialista 13. 1. 2020

      Dobrý den, našim zákazníkům doporučujeme zakoupení originálního ovadače , který funguje bezproblémů. Bohužel s jinými ovladači nemáme zkušenosti. 

      • Roman 13. 1. 2020

        To je ale on.

        • Lukáš Specialista 14. 1. 2020

          Dobrý den, s problémem, který uvádíte jsme se zatím nesetkali, ale na internetu jsem narazil na podobný problém a zde bylo řešením použití aplikace tello fpv. Jedná se o placenou aplikaci, ale je zde i demo verze, tak můžete vyzkoušet. 

          • Roman 15. 1. 2020

            Děkuji za radu. Nevím, jestli byl problém ve staré aplikaci, nebo je aplikace tello fpv prostě jen intuitivnější, ale po pár minutách nastavování už si zase hraju jako děcko:) a navíc s novými funkcemi. Děkuju!

  • karomill 8. 1. 2020

    Zrychlené video

    Dobrý den,
    dokážete mi poradit. Video, které nahrává dron je zrychlené. Vůbec netuším, čím je to způsobeno.
    Děkuji
    Karomill

    • Pavol 5. 6. 2020

      Dobry deň chcem sa opýtať ako ste vyriešili problém s tým sekanim videá na drone ? Mám presne ten istý problém . Dakujem za odpoveď

    • Lukáš Specialista 9. 1. 2020

      Dobrý den, můžeme jedině doporučit reinstal aplikace. Případně vyzkoušet funkčnost na jiném telefonu, pokud by se zrychlení videa vyskytlo i zde, tak doporučím řešit reklamací dronu. 

  • Lukáš 18. 11. 2019

    Oprava motorku

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat okolo jaké sumy se pohybuje cena za opravu jednoho motorku?

    • Lukáš Specialista 19. 11. 2019

      Dobrý den, cena vámi popsané výměny se pohybuje mezi 500-1000,- Kč. Servisní opravy, ale poskytujeme pouze na drony zakoupené v našem eshopu. 

  • Jirka 30. 10. 2019

    Kamerka

    Dobrý den,
    kamerka zobrazuje jen barevné pruhy. Po přepnutí na video funguje. Reklamovat?, nebo to lze napravit jinak.

    • Jan Specialista 31. 10. 2019

      Dobrý den, s jakým mobilním zařízením je Tello spárován? Na odkaze zde naleznete seznam všech kompatibilních zařízení pro používání tohoto modelu dronu. Pokud by Váš telefon či tablet na tomto seznamu nebyl, požádám Vás, pokud je to možné, o otestování s jedním z prověřených modelů. Tato situace můžete nastat i u těch nejnovějších telefonů, avšak výrobce u nich nemusí zajistit stoprocentní provozuschopnost.

      • Jirka 13. 11. 2019

        Motorola G6 Plus. Na druhém (BlackBerry) kamera jde. Bohužel je problém ho spojit. Napíše načítám IP adresu a než se připojí - přehřeje se a vypne. 9 z 10 případů. Spojit ho navíc s ovladačem Gamesir se mi podařilo jen jednou z 50. pokusů.

        • Jan Specialista 13. 11. 2019

          Dobrý den, pokud se o párování snažíte někde v uzavřeném prostoru, je lepší Tella nějak podložit, aby nebyl tak blízko ke své podlaze, jinak dané přehřátí hrozí. Neproudí zde dostatečné množství tepla, aby se udržel na provozní teplotě. Co se týče kompatibility telefonů, bohužel ani jeden nespadá pod výrobcem stanovená zařízení, kde aplikace funguje bez potíží, tento seznam je možno najít zde .

  • Filip 13. 10. 2019

    po kalibraci nelítá

    normálně fungoval ,ale jen tak jsem dal kalibraci a aktualizaci software a následném restartu místo vzletu zapne motorky na 2 sekundy a pak je zas sám vypne...udělal jsem asi dalších 5 kalibrací, vyměnil vrtulky za nové a stejně ho do vzduchu nedostanu....

    • Róbert 25. 3. 2020

      Tiež mi to robí to isté alebo nezlietava a naraz sám vzlietne a buchne do stropu. Prosím o opdoved.

      • Martin Specialista 25. 3. 2020

        Dobrý den, zkuste drona aktualizovat (pokud bude vyžadováno) a vyzkoušet někde na volném prostranství aby dron nemohl rušit žádný jiný signál. Jestli bude problém přetrvávat obraťte se na nás ohledně servisu/reklamace.

  • peter 1. 9. 2019

    tello

    zdravim kupil som synovi telo lietal s nim max 10X a bolo to asi 8 mesiacov odstavene a teraz to nejde nabit myslite ze by bola bateria spatna?ked to dam nabijat tak asi 10x modra dioda blika potom asi 7sekund svieti a zasa dokola ale nabit to nejde dakujem za radu peeter

    • Lukáš Specialista 2. 9. 2019

      Dobrý den, dle popisu bude problém opravdu v poklesu kapacity batrie a bude třeba zakoupení nové baterie. Pokud dron není používán je třeba baterii alepsoň jednou za čas dobít. 

  • Michal Pavlata 23. 8. 2019

    Výměna vrtule

    Dobrý den, po výměně vrtulí se ihned po rozběhnutí motoru dron překlápí k jedné straně a ihned vypne motory. Kalibrace provedena. Čím to může být?

    • Petra Specialista 24. 8. 2019

      Dobrý den,

      zkobtrolujte, prosím, správnost nasazení vrtulí. Vrtule jsou dvojí - jedny se značkami a druhé bez. Ty se značkami se upevňují na motory se značkami na podvozku. Ty neoznačené na neoznačené motory. Děkujeme

      • Miloš Kováčik 9. 8. 2020

        Výborná rada.Dakujem
        Ale kde objednám vrtulky, neoznačené.Dakujem
        Miloš

        • Lukáš Specialista 10. 8. 2020

          Dobrý den, doporučíme zakoupit tuto sadu vrtulí a provést výměnu komplet. 

  • dominik 25. 5. 2019

    nejde sparovat

    dobrý den koupil jsem si drona TELLO a asi mesic fungoval v naprostem poradku ale pak nesel sparovat s mobilem proste svetlo blika oranzove a wifi ma pripojenou ale furt nejde ovladat co s tim

    • Josef 3. 9. 2019

      Dobrý den... Také mám tento problém bohužel už hned 3. Den po zakoupení... Skousel sem přesně to jak je psáno ale ani tuk... Ani na louce kde wifi žádné jiné není a přesto nelze spárovat.. Dočetl sem se že pri blikání žluté diody podržet tlačítko vyp. /zap. Dokut dioda nezhasne a mělo by se tello resetovat ale ani toto mi nepomohlo...

      • Jan Specialista 3. 9. 2019

        Dobrý den, stejná příčina se v posledních dnech či týdnech objevuje ve velkém počtu mnoha uživatelům, zřejmě nová verze firmwaru nebude plně odpovídat funkčním parametrům samotného dronu. Jedna z možností je vyčkat pro nápravu formou aktualizace či výrobek reklamovat.

    • Jan Specialista 25. 5. 2019

      Dobrý den, LED žlutá indikace upozorňuje na nepropojení telefonu/tabletu s dronem. Pokud létáte někde v blízkosti Wi-Fi připojení, které si Váš telefon pamatuje, je možné, že se automaticky přepíná na síť, která poskytuje internet. V tomto případě stačí deaktivovat automatické připojení na domácí síť. Dále spojení ruší mnoho aplikaci v telefonu, čímž mohou být firewally, VPN, apod. Vyzkoušel bych přepnout telefon/tablet do leteckého režimu, zapnout Wi-Fi manuálně, připojit se na signál generovaný Tellem a spustit aplikaci. 

  • honzajs 5. 5. 2019

    Nestabilní let Ryze Tello

    Dobrý den, při domácím testování mi dron najednou začal klesat k zemi. Po opětovném startu se zavěsil asi 1,5 metru nad podlahou bytu a zase klesl a přistál, a takhle stále dokola, na virt.joystick směr vzhůru na mobilu reagoval jen slabě. Baterie byla cca 50% nabitá. Aplikace nic nehlásí. Neví někdo, co se děje? Napadlo mě jen to, jestli není v bytě rušení domácími wifinami...jiné vysvětlení nemám, dron je zcela nový. Díky

    • Honza 28. 4. 2020

      Mám úplně stejný problém jako vy,ale me to začlo delat az po prechodu na android 10.taky nevím co stim

  • Beřich 12. 4. 2019

    manuál ovladač GameSir T1d

    nemáte někdo k dispozici manuál v češtině na ovladač GameSir T1d k Ryze Tello

    • Martina Specialista 12. 4. 2019

      Dobrý den, pokud byl výrobek zakoupen u nás, součástí balení je i manuál v českém jazyce. Bohužel manuál nelze nikde stáhnout, dodavatel je tímto chráněn proti zneužití.

  • Jarda 27. 3. 2019

    Jarda

    Dobrý den dnes jsem létal z dronem a tet k večeru už nechtěl vzletnul a když už letěl tak jen někam na stranu ve spodní části furt svítí čidlo (Má nebo nemá svítít) a jak to vyřešit.dekuji za info a rady

    • Jan Specialista 1. 4. 2019

      Dobrý den, hlásí aplikace nějakou závadu? Je možné, že dron uhýbá do strany a poté se nad jiným povrchem zastaví? Dron má spodní poziční senzory, které nedokáží dobře pracovat nad specifickými povrchy, které jsou vypsané v manuálu. To způsobuje, že dron samovolně létá do strany než je v blízkosti povrchu, který dokáže rozpoznat. Druhá varianta je, zda-li jsou správně nasazené vrtule a nejsou ani nejmenším způsobem poškozeny. Stačí ulomený malý hrot a to už má vliv na chování dronu. 

  • nerv 21. 2. 2019

    Problem pri upgrade firmware

    Po koupi dronu, jeho nabiti a pri prvotnim sparovani s telefonem/aplikaci Tello se sputila aktualizace firmware.
    Nicmene skonci na 99%, a po cca 6min. se na dronu rosviti dioda cervene a v aplikaci je hlaska o chybe senzoru (s informaci vypnout/zapnout dron a aktualizaci zopakovat, v prip. pretrvavajich problemu kontaktovat servis).
    Telo dronu dle meho nazoru prilis zahriva - a to jsem provadel jen onu zminovanou aktualizaci firmware, zadne letani.
    Podotykam ze pro aktualizaci byly splneny vsechny podminky uveden v manualu: baterie plne nabita, telefon s pristupem na Net, atd. Zkousel jsem vyjmout baterii z dronu, vycistit aplikacni data v telefonu a aktualizaci 2x zopakoval, ale vzdy konci stejnou chybou.

    • Martina Specialista 22. 2. 2019

      Dobrý den, zde se může jednat o přehřátí drona. Poradím drona položit na místo, odkud by mu zespodu mohl proudit vzduch, aby mohl dron dýchat. Ponechejte drona na takovém místě co nejdelší dobu. Poté by aktualizace měla bez problému proběhnou, může to ovšem chvíli trvat.

  • Pepe 31. 1. 2019

    Nedrží výšku

    Dobrý den,
    Když jsem s dronem lital poprvé vše bylo v pořádku. Když jsem s dronem vyletěl podruhé, tak prvních třeba 30 vteřin bylo vše ok, ale potom najednou začal ztrácet výšku a ikdyž jsem dával pačku směřoval aby letěl nahoru, tak nereagoval.
    Po chvíli pokusů vzlétnout, které vždy trvaly pár sekund a dron šel opět k zemi se to najednou obrátilo a dron úplně nesmyslně vylétl do výšky a začal zase ztrácet výšku. Nevíte čím by to mohlo být??

    • Martina Specialista 31. 1. 2019

      Dobrý den, toto chování mohlo být způsobeno slabým signálem či výpadkem. Jakmile se toto spojení ztratí, dron se snaží automaticky přistát (tzv. Failsafe). Dron vlzétne do max. výšky 10 m. Díky funkci automatického vzletu a přistání při dotyku displeje dron opět vzlétne. 

      Pokud by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte náš servis.

  • Pepe 31. 1. 2019

    Nedrží výšku

    Dobrý den,
    Když jsem s dronem lital poprvé vše bylo v pořádku. Když jsem s dronem vyletěl podruhé, tak prvních třeba 30 vteřin bylo vše ok, ale potom najednou začal ztrácet výšku a ikdyž jsem dával pačku směřoval aby letěl nahoru, tak nereagoval.
    Po chvíli pokusů vzlétnout, které vždy trvaly pár sekund a dron šel opět k zemi se to najednou obrátilo a dron úplně nesmyslně vylétl do výšky a začal zase ztrácet výšku. Nevíte čím by to mohlo být??

  • Petr 11. 12. 2018

    Video i FPV?

    Z popisu jsem tak docela nepochopil, jestli dron umí jak natáčet video, tak zároveň FPV. Ať už současně, nebo výlučně, ale bez dalšího příslušenství, jenom tak jak je v prodeji.

    • Jan Specialista 12. 12. 2018

      Dobrý den, ano dálkové ovládání či jiné příslušenství není potřeba dokupovat. Pro plnohodnotný zážitek dostačuje mobilní telefon a dron. Přes téměř celý display v rozhraní aplikace půjde vidět pohled z kamery, při spuštění natáčení navíc bude akorát aplikace tuto zaplou funkci indikovat, FPV se tím nepřeruší. 

  • Petr 10. 12. 2018

    scratch

    Dobrý den,
    co se všechno lze ve scratchi na dronu naprogramovat? Respektive, jaké asi tak to může mít uplatnění kromě pokusu přeletět po nějaké trase. Má dron nějaké senzory nebo nějaké další funkce, které lze v programu využít?
    Děkuji za odpověď

    • Zdeněk Specialista 10. 12. 2018

      Dobrý den,
      ve scratchi lze programovat standardní pohybové sekvence drona. Doporučím shlédnout video ohledně napojení drona Tello, kde jsou vidět i dané pohybové sekvence, které je možné dronu naprogramovat - https://www.youtube.com/watch?v=-M7dCeb6fMY .
      Přejeme hezký den

      • Petr 10. 12. 2018

        Děkuji za odpověď, prošel jsem si to a scratch škrtám - čekal bych trochu lepší (snadnější možnost) odeslání skriptu do dronu, než skrze node-js :) Něco ve stylu LEGO - BOOST by bylo fajn - namatlat na telefonu, poslat do dronu...
        Ještě jeden dotaz prosím. Z popisu jsem tak docela nepochopil, jestli dron umí jak natáčet video, tak zároveň FPV. Ať už současně, nebo výlučně, ale bez dalšího příslušenství, jenom tak jak je v prodeji.
        Váhám, jestli tento, nebo nějaký SYMA s nižší cenou. Nebo Mi dron mini, který nevím, jestli stihne vylézt do vánoc. Je to sice pro juniora, ale bylo by fajn mít pro dron i jiné využití, než klukoviny.

        • Jan Specialista 12. 12. 2018

          Dobrý den, pokud není zapnutý režim nahrávání, neustále v aplikaci vidíte pohled z kamery na dronu. A po spuštění natáčení se záznam ukládá do Vašeho zařízení (telefon, tablet), ale pořád vidíte pohled z první osoby z kamery dronu. 

  • Lenka 24. 10. 2018

    Prehrivani

    Dobry den, dron se rychle prehriva, jake mate zkusenosti? Je to na reklamaci ? Dekuji

    • Petr 11. 12. 2018

      Podle následujícího videa je to asi nejvetší problém tohoto dronu - do 5 minut na stole se přehřeje. Asi za to mlže intel inside bez větráku (sranda): https://www.youtube.com/watch?time_continue=723&v=hpwrYP1_txY
      Za letu by to neměl být problém, problém je, když to leží nehnutě na stole...

      • Jan Specialista 12. 12. 2018

        Dobrý den, jedná se bohužel o již standardní situaci v klidovém řežimu na nějaké desce. V takové pozici po pár minutách dojde k vypnutí, jelikož pod dronem není mnoho místa, kudy by odcházelo teplo, které je v tomto stavu generováno. Navíc je baterie umístěna nad kontrolní deskou a tím se zahřívá rychleji. Dron je dobré zapnout a položit například na nějaký větrák nebo plochu, kde bude vyšší průtok studeného vzduchu, to by mělo situaci například pro update firmwaru vyřešit. 

    • Jan Specialista 25. 10. 2018

      Dobrý den, jedná se o situaci za letu a nebo při klidném stavu například na pracovním stole? Pokud se jedná o klidový režim, je pravděpodobné, že v takové pozici po pár minutáh dojde k vypnutí, jelikož pod dronem není mnoho místa, kudy by odcházelo teplo, které je v tomto stavu generováno. Navíc je baterie umístěna nad kontrolní deskou a tím se zahřívá rychleji. Vyzkoušel bych dron zapnout a položit například na nějaký větrák nebo plochu, kde bude vyšší průtok studeného vzduchu, to by mělo situaci například pro update firmwaru vyřešit. 

  • abk 25. 7. 2018

    manuál pro dron tello

    je k dispozici pro dron tello český manuál. případě, kde je možné ho stáhnout

    • Martina Specialista 25. 7. 2018

      Dobrý den,

      pokud zakoupíte drona u nás, je součástí balení i český manuál pro obsluhu. Bohužel český návod nelze nikde stáhnout.

  • Radek 13. 5. 2018

    Ovládání

    Dobrý den
    Dron tello je programovatelný a připojuje se pomocí wifi k mobilu - je možné připojení k ovladači od sparku přes wifi - popřípadě nějak upravit program propojení - obě zařízení vyrábí dji

    • Jan Specialista 14. 5. 2018

      Dobrý den, výrobce RyzeTech má určité modely dálkových ovládání, které je možno s využitím chytrého telefonu propojit s dronem a ovládat jej. Nicméně standardní ovladač od DJI Spark není s tímto letounem kompatibilní. DJI dodává pouze určité díly a zaštítil vývoj tomuto výrobci. 

      • Mikulas Soucek 30. 7. 2018

        Dobry den, chtel bych se zeptat jestli existuje jakykoliv, klidne i neoriginalni ovladac - pakovy (klasicky) kterym by sel dji tello ovladat misto mobilniho telefonu, protoze na fotce u popisu je nejaky ovladac pakovy videt.
        Dekuji

        • Zdeněk Specialista 4. 8. 2018

          Dobrý den,
          ovladač pro Ryze Tello existuje viz obrázky u produktu. Tento Bluetooth ovladač je kompatibilní se systémy iOS 7.0+, Android 4.0+ a je určený pouze pro dálkové ovládání dronu Ryze Tello. Nelze jej použít jako herní ovladač. Aktuálně není ještě dostupný na našem trhu. Nicméně předpokládáme, že již brzy bude možné si tento ovladač zakoupit. Doporučíme sledovat naše stránky.
          Přeji pěkný den

          • Nikola 25. 12. 2018

            Dobrý den, synovi jsme koupili ovladač na Ryze Tello , protože mobil nemá. Teď se snažíme ho zprovoznit, ale nedaří se nám. Zapneme dron, zapneme ovladač Bluetooth controller T1d a led světla blikají, zmáčkneme pair, ale led stále blikají. Děkuji za radu. Nikola Vondráková

            • Jan Specialista 27. 12. 2018

              Dobrý den, pro plnohodnotné používání dálkového ovládání je nutný i mobilní telefon, který pracuje s ovladačem pomocí Bluetooth, avšak bez telefonu Tello není možné řídit, jelikož je napojeno vždy na chytrý telefon či tablet. Pro zprovoznení všech tří komponentů stačí ovladač, telefon i dron zapnout a v nastavení aplikace zvolit Bluetooth Controller Settings, kde bude vyobrazen model dálkového ovladače, na ten stačí stisknout a spárování proběhne automaticky.

  • Darek 26. 4. 2018

    Vážně může jen do výše 10m?

    Vážně může dron letět jen do výše 10m?

    • Jan Specialista 27. 4. 2018

      Dobrý den, ano maximální výška letu od bodu vzlétnutí je 10 metrů. 

      • Bretus 23. 8. 2018

        V Google Play je app, kde lze velmi jednoduše nastavit výšku až 30m a v případě reklamace tuto výšku zase stáhnout na 10m. Jestli se tato manipulace někde zaznamená netuším. Ale dron je natolik spolehlivý, že reklamace není předpokládaná. Po rozbalení jsem nezkontroloval upevnění (zatlačení) vrtulek a jedna při nárazu vypadla. Po opětném zatlačení však nedr=žela pevně a musel jsem dát vrtulku z dodaného příslušenství. Dolet je při wifi napojení přímo na telefon cca 20m (100m ani náhodou). Použitím USB vifi repeatru se dolet zvýšil na 200m v otevřeném terénu. Výborná věc. Velmi jednoduché ovládání. Na bluetooth ani nepomyslím, neboť když zapnete zároveň wifi a bluetooth v jednom přístroji, navzájem se mohou a ovlivňovat a dolet se tak sníží.

        • Vasek 28. 8. 2018

          A jaka je ta aplikace na tu vysku? Dekuji

          • Krata 24. 9. 2018

            Taky poprosim o u aplikaci :-)

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše