Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Ivo Škrabal 12. 1. 2023
kompatibilita
Při ověřování kompatibility této sady a vysavače iRobot Roomba 976 WiFi se vrací, že příslušenství kompatibilní není. Ale popis (i obrázek) napovídá, že by to kompatibilní být mělo. Jak tedy, prosím? Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 1. 2023
Dobrý den, sada příslušenství je vhodná i pro model 976.
Reagovat
Chodanič 14. 3. 2021
kompatibilita
Dle faktury máme model i robot roomba 866 při dotazu na kompatibilitu náhradních dílů se mi objevuje hláška , že model nebyl nalezen.
Model zakoupen v 11 měsíci 2018 jsou tedy vámi nabízené díly použitelné nebo ne?
Reagovat
Martina Specialista 15. 3. 2021
Dobrý den, tento model se sice již neprodává, ale náhradní příslušenství máme stále skladem. Jedná se o příslušenství pro sérii 800, která je kompatibilní i pro Váš model. Hezký den
Reagovat
Andrea Dvořáková 19. 3. 2019
Kompatibilita
Dobrý den,
opravdu není tato sada kompatibilní s Roomba 966?
Děkuji
Reagovat
Zdeněk Specialista 19. 3. 2019
Dobrý den,
tato sada je kompatibilní s modelovou řadou 9xx, takže je i pro Vašeho robota Roomba 966.
Přejeme hezký den
Reagovat
Iva Vojtková 30. 4. 2017
Je možné zaplatit?
Dobrý den,
objednala jsem si set náhradních dílů (filtry, kartáčky a kartáče) a protože je tam napsáno, že zboží je na dotaz, chci se zeptat, zda jej můžu zaplatit.
Prosím, dejte mi vědět co nejdříve.
Velice děkuji.
Iva Vojtková
Reagovat
Zdeněk Specialista 1. 5. 2017
Dobrý den,
ano zboží můžete zaplatit. Jakmile nám dorazí Vaše platba budeme zboží expedovat.
Přeji pěkný den
Reagovat
Vložit dotaz