Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Blanka Chalupecká 7. 12. 2024
Nemaká
SES 9300BK Kavovar zapnu, proběhne čištění, blikající dokola kontrolky druhy káv, po vyčištění kontrolky zhasnout a stále bliká kontrolka sedlin. Vše je vyčištěné, umyté, podle návodu jsem i na cca 1 hodinu odpojila ze sítě, ale nic. Můžete mi prosím poradit, jsem z něj zoufalá. Blanka
Reagovat
Erika Specialista 13. 12. 2024
Dobrý den,
pokud jste kávovar vyčistili a problém přetrvává, pravděpodobně se jedná o technickou závadu. V takovém případě doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Vložit dotaz