Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Sabina Augustinová 8. 11. 2024
Sencor SRV 6250BK
Dobrý den, vysavac mám 2 roky a vše fungovalo. Ale teď po zapnutí se vysavac rozjede ze stanice a jedna zametací strana coz je levá nefunguje. Po chvilce se rozjede a zametaji obe dve strany ale stejně se tak do 5 min vypne. Moc díky za rady
Reagovat
Klára Specialista 14. 11. 2024
Dobrý den, chyba může být v modulu bočního kartáčku. V tomto případě doporučuji robota poslat na servisní prohlídku. Veškeré informace naleznete zde www.robotworld.cz/servis.
Hezký den
Reagovat
Lenka Primasová 6. 11. 2024
Roboticky vysavač sencor SRV 4250SL
Dobrý den,
Koupila jsem vysavač z druhé ruky. Paní moc nepoužívala. Po vložení do nabíjecí stanice bliká rychle a červeně znamená to že je jen vybity a nebo je to porucha? Děkuji
Reagovat
Erika Specialista 8. 11. 2024
Dobrý den,
ujistěte se prosím, že je robot zapnutý hlavním vypínačem. Jinak může být chyba způsobená vadnou baterií. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Jana Jelénková 5. 9. 2024
Robotický vysavač
Dobrý den,
robotický vysavač SRV 4200BK, se po zapnutí točí několik vteřin dokola, velkou rychlostí a pak začne blikat červeně
Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 6. 9. 2024
Dobrý den,
vyčistěte přední nárazník a vyresetujte robota. Pokud se stav nezmění doporučujeme se obrátit na servisní středisko. Krásný den
Reagovat
Andrea 19. 8. 2024
Vysávač
Dobrý deň, vysávač svieti na oranžovo, nereaguje. Je vyčistený, vyprazdnený.
Reagovat
Klára Specialista 20. 8. 2024
Dobrý den, zkuste provést reset robota. Pokud robot nebude reagovat ani nadále, pravděpodobně se jedná o nízké napětí akumulátoru a bude nutné ho vyměnit. Využít můžete naše servisní středisko.
Hezký den
Reagovat
Simona 22. 7. 2024
Sencor SRV 6250 BK
Dobrý den, po zapnutí vysavače popojede kousek dopředu a hned začne couvat, zapne se červená kontrolka, senzory proti pádu vyčištěné ( našla jsem tedy 3).
Děkuji za odpověď Simona
Reagovat
Veronika Specialista 24. 7. 2024
Dobrý den,
je potřeba vyčistit sentory jak v nárazníku tak zespodu proti pádu, dále provést reset robota. Důležité je také po čem robot jezdí, nemáte vzorovaný povrch, koberec, kde se střídají světlé a tmavé barvy, to by mohlo robota zastavovat. Krásný den
Reagovat
Radka 23. 5. 2024
Dotaz
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o radu.
Vysavač SRV 6250BK vysává a po cca 10min se zastaví a vypne, ani nezajede do stanice. Je potřeba vysavač bočním tlačítkem vypnout a zapnout, aby se vzbudil. Zkoušela jsem i restartovat vysavač v aplikaci a znovu jej napojit na Wi-Fi. Bohužel nic nezabírá. Bohužel, 2 roky po záruce… je potřeba koupit novou baterku? Moc prosím o radu
Reagovat
Erika Specialista 24. 5. 2024
Dobrý den,
ano, vypadá to na problém s baterií. Novou koupíte zde: https://www.robotworld.cz/baterie-pro-symbo-laserbot-650-symbo-xbot5-2600-mah
Tým Robotworld
Reagovat
Martin j. 17. 5. 2024
Skv 8250 bkv
Zdravím, vysavač sv 8250 bkv se začal pohybovat trhaně, rychleji, pak se zastaví a nereaguje. Co PBY prosím pomohlo? Děkuji. Martin J.
Reagovat
Erika Specialista 20. 5. 2024
Dobrý den, tento model nemá možnost resetování do továrního nastavení je možné pouze vyndat akumulátor a zkusit počkat cca 10 min. V případě, že tento postup nepomůže, doporučujeme zaslat vysavač na reklamaci/servisní opravu. S pozdravem Tým Robotworld
Reagovat
Peter 30. 4. 2024
porucha "zapnite hlavný vypínač"
Dobrý den,
sencor SRV9250BK mi stale hlási chybu "zapnite hlavný vypína"..docítal somsa ze pravdepodobne bateria uz slaba..Origonal na webe neviem najst, aka nahrada sa moze pouzit pre tento vysavac prosim?
Dakujem za odpoved.
Peter
Reagovat
Julia Specialista 30. 4. 2024
Dobrý den,
přikládam Vám odkaz na beterii, která je kompatibilní s Vašim vysavačem. Pěkný den. :)
https://www.robotworld.cz/baterie-pro-symbo-laserbot-650-symbo-xbot5-2600-mah
Reagovat
Jana Sikúrová-Partlová 23. 4. 2024
Prosba
Dobrý den. Náš vysavač luxuje jen z jedné strany. Druhá metlička se nepohybuje.
Reagovat
Veronika Specialista 25. 4. 2024
Dobrý den,
doporučujeme vyčištění obou bočních kartáčků i pod nimi a i hlavního kartáče. Dále proveďte reset robota. Pokud se stav nezmění, zřejmě došlo k poškození hnaného ústrojí a bude nutná servisní prohlídka. Krásný den
Reagovat
Jana Stopková 15. 4. 2024
Roboticky vysavač 9550B
Dobrý den, roboticky vysavač 9550B mi hučí ale nevysava, stojí na místě
Reagovat
Filipe Specialista 16. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bychom doporučili vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku.
Reagovat
Adéla 22. 3. 2024
Problém najíždět do nabíjecí stanice
Dobry den mám roboticky vysavač senzor srv 6250bk luxuje krásně bohužel když má najet do nabíjecí stanice tak najizdi po predu nikoliv po zadu (nabíjecí senzory jsou vzadu) vždy ho tam musím postavit ručně ze začátku bylo vše v poradku najel si po predu pak se otočil a začal do nabíjecí stanice couvat teď najizdi po predu a narazí pouze do ty stanice predem děkuji za odpověď.
Reagovat
Filipe Specialista 22. 3. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel kvůli tomu, že funkce resetování do továrního nastavení není možná u tohoto modelu, doporučujeme zaslat vysavač na reklamaci/servisní opravu.
Reagovat
Jakub 25. 11. 2023
hlášení o zapnutí
Dobrý den, máme už asi čtvrtým rokem vysavač Sencor SRV 8250 BK a včera začal hlásit "prosím zapněte vypínač" i když je zapnutý. Na zapnutí - vypnutí nereaguje a na horní straně vysavače bliká červeně tlačítko on/off. Také bez odezvy. Baterku jsme měnily cca před 1 až 1,5 rokem. Mohl by být problém zase v baterce nebo by to mohlo být něco jiného?
Reagovat
Veronika Specialista 27. 11. 2023
Dobrý den,
jak popisujete chování robota moho by se jednat o konec životnosti baterie, zde by bylo vhodné vyzkoušet výměnu za novou baterii. Pokud ani po výměně by se stav nezměnil, zřejmě bude problém v základové desce a pak by byl nutný servisní zásah. Krásný den
Reagovat
Jakub 5. 12. 2023
Děkuji za odpověď a přej hezký den
Reagovat
Tereza 14. 11. 2023
dotaz
Dobrý den, před pár dny jsem koupila robotický vysavač Sencor SRV 9385wh. Když je v nabíjecí stanici a už je plně nabitý, naproti zapínacího tlačítka nahoře na vysavači svítí něco červeného. Vypadá to, že to jde zevnitř vysavače, ale bohužel nevím co to znamená. Další dotaz..je u tohoto vysavače normální, že pár drobků na podlaze vysaje až třeba na 5. přejetí? Moc děkuji!
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 11. 2023
Dobrý den, pokud se robot normálně nabije a nesignalizuje žádnou chybu, tak bude zřejmě vše v pořádku. Co se týče vysátí nečistot, tak zde bych doporučil zkontrolovat nastavenou úroveň sání a případně ji zvýšit. Záleží také jakou částí robot nečistoty přejede, protože kartáč se sacím otvorem není po celé ploše robota.
Reagovat
Vlastimil Vorel 7. 11. 2023
Nejde zapnout
Dobrý den. Mám problém. Náš vysavač přestal reagovat na tlačítko spuštění, které je na vrchu. Zůstal nám zasekly pod postelí. Když jsem ho vyprostit ven tak už nejde zpustit. Když ho dám na nabíjení tak hlásí zmáčkněte tlačítko spuštění, to svítí červeně, ale bohužel nereaguje. Máme ho zhruba půl roku. Děkuji Vorel
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 11. 2023
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robot reklamovat. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací uvedených zde.
Reagovat
Jana Figlarova 25. 10. 2023
Bočná kefka
Dobrý deň, vysávač po práci príde do nabíjacej stanici a ľavá kefka sa stále točí. Pravá je v pokoji, ale ľavá stále rotuje. Vyčistila som každý kúsok vysávača, ale problém stále trvá. Ako tento problém vyriešiť? Ďakujem za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 10. 2023
Dobrý den, zřejmě se bude jednat o chybu v elektronice robota a bude třeba řešit jeho reklamací.
Reagovat
Alena 13. 10. 2023
pojez vzad, chybová hláška s červenou kontrolkou
Dobrý den,
vysavač sencor srv 6250bk, po spouštění úklidu vysává cca 2-5minut, poté se zastaví, popojede kousek vzad - tím je myšleno pozadu, ohlásí tónem chybu a rozsvítí se chybová kontrolka.
děkuji za pomoc
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 10. 2023
Dobrý den, těžko říci o jakou závadu se jedná. Pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat. V případě pozáruční závady je možné řešit servisní diagnostikou.
Reagovat
V.J. 8. 9. 2023
Vysoký hluk
Dobrý den, při vysávání vydává vysavač veliký hluk. Dříve to nedělal. Čím to může prosím být? Mohlo vypadnout nějaké těsnění?
Děkuji
Jarošová
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 9. 2023
Dobrý den, doporučíme zkotrolovat kartáč vysavače zda z něj nevypadlo ložisko. To by mohlo popisovaný hluk způsobovat. Jinak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Petr Horáček 16. 6. 2023
Hlášení závad
Vysavač se zatočí 4xdokola a hlásí fresh point mohu jen radu o co se jedná děkuji
Reagovat
Petra Specialista 16. 6. 2023
Dobrý den,
mrzí nás potíže s robotem. S touto chybovou hláškou doporučuji kontaktovat přímo servis Sencor: +420 323 204 060; [email protected]
Reagovat
Oldřich cízl 29. 5. 2023
Porucha robotického vysavače Sencor srv9250bk
Při zapnutí vysavače se nerosvítí kontrolka zapnutí vysavače.Po umístnění do nabíjecí stanice začne blikat porucha..
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 5. 2023
Dobrý den, hodně záleží na tom jak robot starý. Pokud je ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční poruchy bychom doporučili vyzkoušet provést výměnu baterie za novou. Pro Váš model je možné použít tuto baterii.
Reagovat
Oldřich cízl 29. 5. 2023
Nevím jakou baterii.Vysavač je po záruce
Reagovat
Jakub Frajt 4. 12. 2022
Dotaz
Dobrý den, prosím vás přestala mě téct voda z nadobky na stírání podlahy a vrže levé kolečko při každém ježdění. Prosím vás čím to může být. Děkuji za odpověď
Reagovat
Martina Specialista 5. 12. 2022
Dobrý den, zkontrolujte, zda se v nádobce nevytvořil vodní kámen, který by mohl ucpat průchody pro dávkování a propouštění vody. Co se týče levého kolečka, zkontrolujte, zda pod ním nejsou namotané nebo uvíznuté nějaké nečistoty a popřípadě očistěte. Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom odelsání k servisní prohlídce.
Reagovat
Mojmír 26. 12. 2023
Dobrý den . Mám problém ,nechce mopovat hadřik stále Suchý, čerpadlo je v pořádku a kanálky ucpaný nejsou zkoušel sem je profouknout. Čim by to mohlo být. Předem moc děkuji za odpověď.
Reagovat
Veronika Specialista 27. 12. 2023
Dobrý den,
pokud jste si jistý, že čerpadlo tlakuje jak má a průchozí cesty jsou volné, bude zřejmě problém v elektronice, základové desce robota. zde doporučujeme zaslat do servosu k prohlídce. Krásný den
Reagovat
Patrik 27. 8. 2022
Aplikace
Dobrý den nedaří se mi vysavač spojit s aplikaci pokaždé se nejdale dostanu k tomu že mobil vysílá zprávu vysavači operace by měla trvat max 90 s ale nespojí se ani po 10 minutách
Reagovat
Veronika Specialista 29. 8. 2022
Dobrý den,
vyzkpušejte reset robota a i apliakce. Při párování doporučujeme si vypnout data v telefonu a zkontrolovat frekvenci wifi zařízení, lze spojit pouze s 2,4Ghz a zkuste párování opakovat. Krásný den
Reagovat
Daniela Kubátová 26. 5. 2022
Dotaz
Dobrý den mám roboticky vysavač srv 6250bk necelé dva roky doteď fungoval skvělé ale posledních pár dní vysává jen asi 30 min a vrací se do stanice .výdaje s bídou jednu místnost a do druhé ani nepřijede. Vše jsem vyčistil vyměnila filtr a vše co šli ale stále jen jednu místnost.nevite co by mohlo být špatně?děkuji Daniela Kubátová
Reagovat
Martina Specialista 26. 5. 2022
Dobrý den, pravděpodobně se bude jednat o snížení kapacity baterie. Může se ovšem jednat i o jinou závadu v robotovi a doporučili bychom reklamaci, pokud je robot stále v záruce.
Reagovat
Michal Ochman 2. 4. 2022
Michal Ochman
Dobrý den, měl jsem vysavač dlouhodobě vypnutý ze sítě.Ted jsem ho znova zapojil a nemůžu ho nabít a používat.Kde je chyba.Diky
Reagovat
Veronika Specialista 2. 4. 2022
Dobrý den,
při dlouhodobém odpojení od napětí dochází k trvalému poškození kapacity baterie, a tím pádem jste tím baterii zhnehodnotili. Doporučujeme zakoupit novou baterii a robota nechat stále pod napětím. Krásný den
Reagovat
Lenka Dubová 10. 3. 2022
Dotaz na jazyk
Dobry den,má tento robotický vysavač manuál v českém jazyce?
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 3. 2022
Dobrý den, manuál je součástí každého vysavače a je v češtině, případně jej lze stáhnout na našich stránkách zde.
Reagovat
Vložit dotaz