Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Romana Štruplová 26. 3. 2024
Sencor SRV 9250BK
Lze opravit nebo spíš vyměnit laser a kolik to stojí? Děkuji Romana
Reagovat
Julia Specialista 26. 3. 2024
Dobrý den,
pokud máte zájem o servis zařízení vyplňte prosím formulář na našich webových stránkách. Cena diagnostiky je 1000 Kč. V případě, že budete souhlasit s cenovou nabídkou a rozhodnete se, že zařízení si necháte od nás opravit bude cena diagnostiky odečtena a platit budete pouze opravu. Pěkný den :)
Reagovat
Libuše 20. 3. 2024
Nabíjení
Dobrý den vysavač , bliká červeně a při nabíjení chce zapnout vypínač i když je zapnutý.Děkuji za odpověď
Reagovat
Adam 29. 8. 2024
Dobrý den, mám ten stejný problém s vysavačem. Podařilo se vám to odstranit?
Reagovat
Filipe Specialista 20. 3. 2024
Dobrý den, mrzí nás problémy s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bychom Vám doporučili zaslat robota na reklamaci/požáruční servis.
Reagovat
Čonka voncent 23. 7. 2023
Resset robota
Ako sa robí resset robota ?
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 7. 2023
Dobrý den, tento model reset jako takový nemá. K odstranění chyby může v některých případech postačit vypnutí robota hlavním tlačítkem.
Reagovat
Alexandra 1. 3. 2023
Zmatený vysavač
Dobrý den, můj vysavač se zmateně točí na m2. Laser i stanice jsou čistý. Používám rok. Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 1. 3. 2023
Dobrý den, zkuste provést jeho reset - vypnout vysavač hlavním tlačítkem. Pokud to nepomůže a problém bude přetrvávat, poradili bychom odeslání k reklamaci.
Reagovat
Miroslav 10. 12. 2022
Wifi
Dobrý den,
Mám problém robota sparovat s WiFi. Dělám vše podle návodu. Také jsem prošel spoustu diskuzi kde prekvapive hodně kupujících má stejnou zkusenost a zkusil různé možnosti co jsem nalezl na internetu, bohuzel bez úspěchu. Při internetovém bádání jsem narazil na jeden příspěvek kde paní psala ze se jedna o vadnou sérii a penize ji byly vráceny. Je možné že tento výrok je pravdivý? Dekuji
Reagovat
Martina Specialista 12. 12. 2022
Dobrý den, poradili bychom kontaktovat přímo výrobce a podporu Sencor.
Reagovat
Tomas 17. 1. 2022
Změna v aplikaci
Dobrý den, jde někde v aplikaci změnit místo nabíjecí stanice pro vysavač?
Reagovat
Martina Specialista 18. 1. 2022
Dobrý den, přes mobilní aplikace tuto změnu neprovedete. Pokud se Vám stanice na mapě zobrazuje na jiném místě, bude nutné provést reset robota a nechat robota načíst novou mapu. Nebo zkuste stanici přemístit na jiné místo.
Reagovat
Martin 22. 5. 2021
Dotaz
Dá se vysavač dát do českého jazyka?
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 5. 2021
Dobrý den, bohužel tento model robota nemá možnost nastavení českého jazyku.
Reagovat
Vladěnečka 20. 9. 2020
Dotaz na vynulovani
Dobrý den ,chci se zeptat ,jak vynulovat paměti na vysavači,aby byl ,jak koupený , děkuji za info ,s pozdravem Vlaďka
Reagovat
Vladimira 3. 10. 2020
tady také Vlaďka...jednoduše smažete robota, poslední řádek v nastavení...a nastavíte znovu...nebo smažete mapy, a veškeré zaznamenané časy...
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 9. 2020
Dobrý den, tovární nastavení zřejmě tento model nemá, ale můžete zkusit z robota na cca 5 min vyjmout baterii.
Reagovat
Vložit dotaz