Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sencor SRV 9250BK

Dotazy pro Robotický vysavač Sencor SRV 9250BK

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Romana Štruplová 26. 3. 2024

    Sencor SRV 9250BK

    Lze opravit nebo spíš vyměnit laser a kolik to stojí? Děkuji Romana

    • Julia Specialista 26. 3. 2024

      Dobrý den,
      pokud máte zájem o servis zařízení vyplňte prosím formulář na našich webových stránkách. Cena diagnostiky je 1000 Kč. V případě, že budete souhlasit s cenovou nabídkou a rozhodnete se, že zařízení si necháte od nás opravit bude cena diagnostiky odečtena a platit budete pouze opravu. Pěkný den :)

  • Libuše 20. 3. 2024

    Nabíjení

    Dobrý den vysavač , bliká červeně a při nabíjení chce zapnout vypínač i když je zapnutý.Děkuji za odpověď

    • Adam 29. 8. 2024

      Dobrý den, mám ten stejný problém s vysavačem. Podařilo se vám to odstranit?

    • Filipe Specialista 20. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás problémy s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bychom Vám doporučili zaslat robota na reklamaci/požáruční servis.

  • Čonka voncent 23. 7. 2023

    Resset robota

    Ako sa robí resset robota ?

    • Lukáš Specialista 24. 7. 2023

      Dobrý den, tento model reset jako takový nemá. K odstranění chyby může v některých případech postačit vypnutí robota hlavním tlačítkem. 

  • Alexandra 1. 3. 2023

    Zmatený vysavač

    Dobrý den, můj vysavač se zmateně točí na m2. Laser i stanice jsou čistý. Používám rok. Děkuji

    • Martina Specialista 1. 3. 2023

      Dobrý den, zkuste provést jeho reset - vypnout vysavač hlavním tlačítkem. Pokud to nepomůže a problém bude přetrvávat, poradili bychom odeslání k reklamaci.

  • Miroslav 10. 12. 2022

    Wifi

    Dobrý den,
    Mám problém robota sparovat s WiFi. Dělám vše podle návodu. Také jsem prošel spoustu diskuzi kde prekvapive hodně kupujících má stejnou zkusenost a zkusil různé možnosti co jsem nalezl na internetu, bohuzel bez úspěchu. Při internetovém bádání jsem narazil na jeden příspěvek kde paní psala ze se jedna o vadnou sérii a penize ji byly vráceny. Je možné že tento výrok je pravdivý? Dekuji

    • Martina Specialista 12. 12. 2022

      Dobrý den, poradili bychom kontaktovat přímo výrobce a podporu Sencor.

  • Tomas 17. 1. 2022

    Změna v aplikaci

    Dobrý den, jde někde v aplikaci změnit místo nabíjecí stanice pro vysavač?

    • Martina Specialista 18. 1. 2022

      Dobrý den, přes mobilní aplikace tuto změnu neprovedete. Pokud se Vám stanice na mapě zobrazuje na jiném místě, bude nutné provést reset robota a nechat robota načíst novou mapu. Nebo zkuste stanici přemístit na jiné místo.

  • Martin 22. 5. 2021

    Dotaz

    Dá se vysavač dát do českého jazyka?

    • Lukáš Specialista 24. 5. 2021

      Dobrý den, bohužel tento model robota nemá možnost nastavení českého jazyku. 

  • Vladěnečka 20. 9. 2020

    Dotaz na vynulovani

    Dobrý den ,chci se zeptat ,jak vynulovat paměti na vysavači,aby byl ,jak koupený , děkuji za info ,s pozdravem Vlaďka

    • Vladimira 3. 10. 2020

      tady také Vlaďka...jednoduše smažete robota, poslední řádek v nastavení...a nastavíte znovu...nebo smažete mapy, a veškeré zaznamenané časy...

    • Lukáš Specialista 21. 9. 2020

      Dobrý den, tovární nastavení zřejmě tento model nemá, ale můžete zkusit z robota na cca 5 min vyjmout baterii. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše