Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Mrkvinka 19. 7. 2024
Heslo
Dobry den,
Pokousime se sparovat vysavac srw 9385,ale vzdy zahlasi neplatne heslo. Prosim jak mame ziskat spravne. Velice dekuji
Reagovat
Veronika Specialista 24. 7. 2024
Dobrý den,
heslo si vytváříte ve svém účtu, který je potřeba na začtku registrovat. Pokud nefunguje, dejte si heslo obnovit v aplikaci. krásný den
Reagovat
robert rotter 13. 6. 2024
he dont know where it is
vysávání to funguje dobře
ale když vložím prádlo , robot jede jako blázen , neví kde to je , točí se kolem , někdy se jen točí v kruzích
Pokud zastavím a odstraním mop, obnoví se čištění a funguje perfektně
Dekuju
Reagovat
Diana Specialista 14. 6. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Pokud váš robotický vysavač při mopování nepracuje správně, může to být způsobeno zakrytím senzorů. Doporučujeme zkontrolovat, zda je mop správně upevněn podle návodu a zda senzory nejsou blokovány.
Reagovat
Jana Suchá 6. 6. 2024
Jazyk
Dobrý den, po spárování s aplikací a zvolení češtiny přestal vysavač cokoli hlásit
Reagovat
Erika Specialista 7. 6. 2024
Dobrý den, stačí znovu aktivovat na ovladači.
S pozdravem Tým Robotworld
Reagovat
Jara 8. 2. 2024
Dotaz
Dobrý den, vysavač je po reklamaci (vlastním cca 2 měsíce), údajně bez závad. Po prvním úklidu začal blikat hlavní vypínač červeně. Nejde znovu spustit, při delším přidržení začne blikat bíle, blikne i dobíjení, pak blikne několikrát červeně a vypne se. Když dám vysavač ručně do doku, začne blikat červeně a pak červeně svítí. K aplikaci jsem se nepřipojil.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 2. 2024
Dobrý den, pokud robot nelze spustit a chová se takto nestandardně, tak bych doporučil natočit video a zaslat jej na [email protected] . Bude předáno servisu a ti se k tomuto vyjádří.
Reagovat
Lukáš Macek 7. 2. 2024
Sencor 9385wh
Dobrý den
Mám jednoduchý dotaz
Vysavač stojicí v nabijecí stanici stalé bliká i po nabití ? Aplikace sice ukazuje maximálně nabití 99%.
Je to bězné či něco špatně.
Vysavač máme pouze 5 dní.
Jednoduše řečeno,má stojicí přistroj stále blikat či nikoli?
Děkuji za odpověd Lukáš
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 2. 2024
Dobrý den, je třeba nabít vysavač na 100%, při plném nabití robot zhasne. Na 99 % se nabije velice rychle ale na 100% to nějakou dobu trvá. V případě že i při plném nabití bude blikat, je třeba reklamovat, protože by to znamenalo že není v pořádku baterie.
Reagovat
Leo Toman 25. 12. 2023
Hlášení plného sáčlu v doku.
Dobrý den.Po zajetí do nabíjecího doku,se objeví hláška že odsávací sáček je plný.(bliká kontrolka).Přesto že je sáček prázdný.
Reagovat
Veronika Specialista 27. 12. 2023
Dobrý den,
pokdu kontrolka bliká, jedná se o chybu , že prachový sáček není vložený,příp. není správně vložený. Vložte správně prachový sáček a zkuste lépe přitlačit, aby se sepl senzor. Krásný den
Reagovat
Tereza Crhová 9. 3. 2024
Dobrý den, hlásí se mi stejný problém, sáček jsem zkoušela několikrát vložit znovu, přitisknout, vytáhnout ze zásuvky, a stále hlásí, že je sáček plný. Co s tím mohu dělat?
Moc děkuji za odpověď.
Tereza Crhová
Reagovat
Erika Specialista 12. 3. 2024
Dobrý den, doporučíme poslat robota na reklamaci. Může to být problém s čidlem.
Reagovat
P.Kodrlová 6. 11. 2023
Nastavení jazyka-sencor srv 9385
Dobrý den,
chci se prosím zeptat, jak u robotického vysavače sencor srv 9385 nastavím češtinu.
Děkuji za odpověď.
Kodrlová
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 11. 2023
Dobrý den, hlášení v českém jazyce se nastavuje přímo v aplikaci.
Reagovat
P.Kodrlová 9. 11. 2023
Děkuji za odpověď, takže pokud nemám spojen vysavač s aplikací, tak nelze nastavit? děkuji Kodrlová P.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 11. 2023
Dobrý den, ano bez propojení není nastavení češtiny možné.
Reagovat
Vložit dotaz