AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sencor SRV 9385WH

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 9385WH

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Mrkvinka 19. 7. 2024

    Heslo

    Dobry den,
    Pokousime se sparovat vysavac srw 9385,ale vzdy zahlasi neplatne heslo. Prosim jak mame ziskat spravne. Velice dekuji

    • Veronika Specialista 24. 7. 2024

      Dobrý den,

      heslo si vytváříte ve svém účtu, který je potřeba na začtku registrovat. Pokud nefunguje, dejte si heslo obnovit v aplikaci. krásný den

  • robert rotter 13. 6. 2024

    he dont know where it is

    vysávání to funguje dobře
    ale když vložím prádlo , robot jede jako blázen , neví kde to je , točí se kolem , někdy se jen točí v kruzích
    Pokud zastavím a odstraním mop, obnoví se čištění a funguje perfektně
    Dekuju

    • Diana Specialista 14. 6. 2024

      Dobrý den,

      děkujeme za Váš dotaz. Pokud váš robotický vysavač při mopování nepracuje správně, může to být způsobeno zakrytím senzorů. Doporučujeme zkontrolovat, zda je mop správně upevněn podle návodu a zda senzory nejsou blokovány.

  • Jana Suchá 6. 6. 2024

    Jazyk

    Dobrý den, po spárování s aplikací a zvolení češtiny přestal vysavač cokoli hlásit

    • Erika Specialista 7. 6. 2024

      Dobrý den, stačí znovu aktivovat na ovladači. 

      S pozdravem Tým Robotworld

  • Jara 8. 2. 2024

    Dotaz

    Dobrý den, vysavač je po reklamaci (vlastním cca 2 měsíce), údajně bez závad. Po prvním úklidu začal blikat hlavní vypínač červeně. Nejde znovu spustit, při delším přidržení začne blikat bíle, blikne i dobíjení, pak blikne několikrát červeně a vypne se. Když dám vysavač ručně do doku, začne blikat červeně a pak červeně svítí. K aplikaci jsem se nepřipojil.

    • Lukáš Specialista 9. 2. 2024

      Dobrý den, pokud robot nelze spustit a chová se takto nestandardně, tak bych doporučil natočit video a zaslat jej na [email protected] . Bude předáno servisu a ti se k tomuto vyjádří. 

  • Lukáš Macek 7. 2. 2024

    Sencor 9385wh

    Dobrý den
    Mám jednoduchý dotaz
    Vysavač stojicí v nabijecí stanici stalé bliká i po nabití ? Aplikace sice ukazuje maximálně nabití 99%.
    Je to bězné či něco špatně.
    Vysavač máme pouze 5 dní.
    Jednoduše řečeno,má stojicí přistroj stále blikat či nikoli?
    Děkuji za odpověd Lukáš

    • Lukáš Specialista 8. 2. 2024

      Dobrý den, je třeba nabít vysavač na 100%, při plném nabití robot zhasne. Na 99 % se nabije velice rychle ale na 100% to nějakou dobu trvá. V případě že i při plném nabití bude blikat, je třeba reklamovat, protože by to znamenalo že není v pořádku baterie. 


  • Leo Toman 25. 12. 2023

    Hlášení plného sáčlu v doku.

    Dobrý den.Po zajetí do nabíjecího doku,se objeví hláška že odsávací sáček je plný.(bliká kontrolka).Přesto že je sáček prázdný.

    • Veronika Specialista 27. 12. 2023

      Dobrý den,
      pokdu kontrolka bliká, jedná se o chybu , že prachový sáček není vložený,příp. není správně vložený. Vložte správně prachový sáček a zkuste lépe přitlačit, aby se sepl senzor. Krásný den

      • Tereza Crhová 9. 3. 2024

        Dobrý den, hlásí se mi stejný problém, sáček jsem zkoušela několikrát vložit znovu, přitisknout, vytáhnout ze zásuvky, a stále hlásí, že je sáček plný. Co s tím mohu dělat?
        Moc děkuji za odpověď.
        Tereza Crhová

        • Erika Specialista 12. 3. 2024

          Dobrý den, doporučíme poslat robota na reklamaci. Může to být problém s čidlem. 

  • P.Kodrlová 6. 11. 2023

    Nastavení jazyka-sencor srv 9385

    Dobrý den,
    chci se prosím zeptat, jak u robotického vysavače sencor srv 9385 nastavím češtinu.
    Děkuji za odpověď.
    Kodrlová

    • Lukáš Specialista 8. 11. 2023

      Dobrý den, hlášení v českém jazyce se nastavuje přímo v aplikaci.

      • P.Kodrlová 9. 11. 2023

        Děkuji za odpověď, takže pokud nemám spojen vysavač s aplikací, tak nelze nastavit? děkuji Kodrlová P.

        • Lukáš Specialista 9. 11. 2023

          Dobrý den, ano bez propojení není nastavení češtiny možné. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše