Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Radek 26. 10. 2021
Dotaz
Dobrý den mám už delší dobu tohoto robota a začal být hlučný a chrčet můžete poradit je už po záruce děkuji předem za odpověď a ochotu
Reagovat
Martina Specialista 26. 10. 2021
Dobrý den, pokud robot při úklidu vydává divné zvuky a je dosti hlučný, jedinou možností by zde byl servis. Z větší části se u těchto modelů pozáruční oprava moc nevyplácí, jelikož bývá nerentabilní.
Reagovat
Lucie 7. 1. 2021
Hlucnost, vykon
Dobry den, mam robota od kvetna 2020. Vse fungovalo jak ma, nyni zacal jezdit pomaleji a je i mene hlucny, i necistoty hure sbira. Mohu poprosit o info cim by to mohlo byt? Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 1. 2021
Dobrý den, pokud se robot chová nestandardně, tak doporučíme jej reklamovat.
Reagovat
Jiří Vystrčil 2. 1. 2021
narazy
Dobrý den,chci se zeptat robot po narazu se vzdy natocí ve smeru hodinovych rucicek.v mavodu je napsano ze muze uklizet a natacet se doleva jenze to nejde nemate s tim nekdo nejaky skusenosti?diky za odpoved
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2021
Dobrý den, tento model se po nárazu vždy točí pouze na pravou stranu.
Reagovat
Dana Kopecká 4. 9. 2020
náhradí díly
záruční lhůta předpokládám je 2 roky. Lze si doobjednat některou část, která se opotřebuje? např. štětečky, vytírací hadříky nebo je to problém? Děkuji
Reagovat
Dana Kopecká 4. 9. 2020
náhradí díly
záruční lhůta předpokládám je 2 roky. Lze si doobjednat některou část, která se opotřebuje? např. štětečky, vytírací hadříky nebo je to problém? Děkuji
Reagovat
Dana Kopecká 4. 9. 2020
náhradí díly
záruční lhůta předpokládám je 2 roky. Lze si doobjednat některou část, která se opotřebuje? např. štětečky, vytírací hadříky nebo je to problém? Děkuji
Reagovat
Petra 15. 2. 2019
Dobrý den, vysavač mám 11 měsíců. Je to dva dny co začal být velice hlučný(chrčí). Můžete mi poslat nějaké formuláře na reklamaci?
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 2. 2019
Dobrý den, dle popsané závady doporučím robot reklamovat, postup naleznete zde.
Reagovat
Vladimír Lalák 22. 5. 2018
odpadní nádobka
Dobrý den, nemůžu najít odpadní nádobku k robotickému vysavači Symbo D300W. Je možné někde nádobku dokoupit? Děkuji předem za odpověď. Vladimír Lalák
Reagovat
Michal Specialista 31. 5. 2018
Dobrý den,
bohužel, odpadní nádobka prozatím není k dispozici jako náhradní díl. Zkusím se dotázat našeho servisu, jestli nemají nějaký vyřazený kus robota s volnou nádobkou (budou-li mít, dají Vám vědět).
Reagovat
Petr 28. 3. 2018
Režimy čištění
Dobrý den,
v manuálu je napsáno, že robot pracuje v několika režimech čištění, ale nikoliv, jak se mezi nimi přepíná. Na to bych se chtěl zeptat. Děkuji, Petr.
Reagovat
Martina Specialista 29. 3. 2018
Dobrý den,
robotický vysavač Symbo má automatický časovač a robot si sám po určitém čase změní režim úklidu.
Reagovat
ota 15. 1. 2019
to je asi nejaka blbost, ze se haluzove prepne mezi rezimy Spot, Edge a Auto, ne ?
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 1. 2019
Dobrý den, přepínání režimů nelze u tohoto modelu nijak nastavit.
Reagovat
Vložit dotaz