AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Symbo D300B

Dotazy pro Robotický vysavač Symbo D300B

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Radek 26. 10. 2021

    Dotaz

    Dobrý den mám už delší dobu tohoto robota a začal být hlučný a chrčet můžete poradit je už po záruce děkuji předem za odpověď a ochotu

    • Martina Specialista 26. 10. 2021

      Dobrý den, pokud robot při úklidu vydává divné zvuky a je dosti hlučný, jedinou možností by zde byl servis. Z větší části se u těchto modelů pozáruční oprava moc nevyplácí, jelikož bývá nerentabilní.

  • Lucie 7. 1. 2021

    Hlucnost, vykon

    Dobry den, mam robota od kvetna 2020. Vse fungovalo jak ma, nyni zacal jezdit pomaleji a je i mene hlucny, i necistoty hure sbira. Mohu poprosit o info cim by to mohlo byt? Dekuji

    • Lukáš Specialista 7. 1. 2021

      Dobrý den, pokud se robot chová nestandardně, tak doporučíme jej reklamovat

  • Jiří Vystrčil 2. 1. 2021

    narazy

    Dobrý den,chci se zeptat robot po narazu se vzdy natocí ve smeru hodinovych rucicek.v mavodu je napsano ze muze uklizet a natacet se doleva jenze to nejde nemate s tim nekdo nejaky skusenosti?diky za odpoved

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den, tento model se po nárazu vždy točí pouze na pravou stranu. 

  • Dana Kopecká 4. 9. 2020

    náhradí díly

    záruční lhůta předpokládám je 2 roky. Lze si doobjednat některou část, která se opotřebuje? např. štětečky, vytírací hadříky nebo je to problém? Děkuji

  • Dana Kopecká 4. 9. 2020

    náhradí díly

    záruční lhůta předpokládám je 2 roky. Lze si doobjednat některou část, která se opotřebuje? např. štětečky, vytírací hadříky nebo je to problém? Děkuji

  • Dana Kopecká 4. 9. 2020

    náhradí díly

    záruční lhůta předpokládám je 2 roky. Lze si doobjednat některou část, která se opotřebuje? např. štětečky, vytírací hadříky nebo je to problém? Děkuji

  • Petra 15. 2. 2019

    Dobrý den, vysavač mám 11 měsíců. Je to dva dny co začal být velice hlučný(chrčí). Můžete mi poslat nějaké formuláře na reklamaci?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 15. 2. 2019

      Dobrý den, dle popsané závady doporučím robot reklamovat, postup naleznete zde.

  • Vladimír Lalák 22. 5. 2018

    odpadní nádobka

    Dobrý den, nemůžu najít odpadní nádobku k robotickému vysavači Symbo D300W. Je možné někde nádobku dokoupit? Děkuji předem za odpověď. Vladimír Lalák

    • Michal Specialista 31. 5. 2018

      Dobrý den,

      bohužel, odpadní nádobka prozatím není k dispozici jako náhradní díl. Zkusím se dotázat našeho servisu, jestli nemají nějaký vyřazený kus robota s volnou nádobkou (budou-li mít, dají Vám vědět).

  • Petr 28. 3. 2018

    Režimy čištění

    Dobrý den,
    v manuálu je napsáno, že robot pracuje v několika režimech čištění, ale nikoliv, jak se mezi nimi přepíná. Na to bych se chtěl zeptat. Děkuji, Petr.

    • Martina Specialista 29. 3. 2018

      Dobrý den,

      robotický vysavač Symbo má automatický časovač a robot si sám po určitém čase změní režim úklidu.

      • ota 15. 1. 2019

        to je asi nejaka blbost, ze se haluzove prepne mezi rezimy Spot, Edge a Auto, ne ?

        • Lukáš Specialista 15. 1. 2019

          Dobrý den, přepínání režimů nelze u tohoto modelu nijak nastavit. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše