Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Symbo LASERBOT 650 WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Zuzana 12. 7. 2024

    Zaseklá kola

    Dobrý den,
    robot hlásí, že má zaseklá kola. Nic v nich však není, prostor kolem jsem vyčistila a točí se. Nejezdí však plynule a často se začne točit pozpátku v kruhu. Je nějaká jiná možnost, jak kola vyčistit?

    • Veronika Specialista 16. 7. 2024

      Dobrý den,
      rozebrání kol není možné, jedná se o výlisek.Pokud nepomůže uživatelské vyčištění, bude nutné do servisu k výměně modulu kola. Krásný den

  • Lucie F 25. 6. 2024

    Výměna předního kolečka Symbo Laserbot 750

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, jak vyměnit přední kolečko u vysavačw Symbo Laserbot 750.
    Děkuji.

    • Filipe Specialista 26. 6. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ve přední spodní části vysavače najdete dva šroubky, které můžete vymontovat. Po vymotnování a odstatnění desky, která drží přední kolečko v místě budete moci kolečko vyměnit. Hezký den.

  • Kateřina 15. 3. 2024

    Netočí se boční kartáč

    Dobrý den,
    ani po vyčištění bočního kartáče, jeho výměně, zapnutí/vypnutí vysavače se boční kartáč netočí.
    Prosím o radu, jak problém řešit.
    KP

  • Ondrej 3. 3. 2024

    Symbo LASERBOT 650 nefunguje

    Dobrý deň,
    prečítal som si túto diskusiu, asi 10x sa opakuje nižšie popísaný problém:
    *************************************************
    Dobrý den, robot neustále opakuje hlášku Please turn on the power switch. Tuto hlášku opakuje i přes opětovném vypnutí a zapnutí hlavním vypínačem.
    *************************************************
    Pre tento problém sme vysávač reklamovali, samozrejme bol vymenený bez problémov.
    Bohužiaľ tá istá porucha sa nám zopakovala znova, ale vysávač je už po záruke.
    Poprosil by som informáciu, čo spôsobuje túto poruchu, prípadne či je možnosť objendať náhradný diel, nakoľko by som si ho rád opravil sám.
    S pozdravom,
    Ondrej

    • Veronika Specialista 6. 3. 2024

      Dobrý den,
      dle toho co uvádíte se jedná pouze o pokles kapacity baterie opotřebením. Zde postačí výměna baterie za novou, to zvládnete uživatelsky sami. Krásný den

      • Ondrej 6. 3. 2024

        Ďakujem za radu, máte pravdu, zistil som, že bol vadný jeden akumulátor v batérii.
        Takže stačilo investovať 10€ a vysávač opäť funguje :-)

  • Filip 11. 2. 2024

    Nefunkční automatické rozdělování místnosti

    Dobrý den, po pořízení fungovalo automatické rozdělování místnosti avšak po měsíci používání tato funkce nefunguje a mapa je celá šedá
    Co teď?

    • Lukáš Specialista 12. 2. 2024

      Dobrý den, doporučíme aktuální mapu smazat a provést nové mapování. 

  • Tonda 2. 2. 2024

    Dobrý den na displeji telefonu se mi přestala zobrazovat hlášení robota dokončení úklidu atd.dříve to bylo bez problému.V aplikaci centrum zpráv to je.Děkuji.

    • Lukáš Specialista 5. 2. 2024

      Dobrý den, doporučím zkontrolovat nastavení robota zda nemáte zapnutý režim nerušit. Jinak bude problém zřejmě v nastavení mobilního telefonu. 

  • Lukáš Semerád 24. 1. 2024

    Laser bot 650 zhasne

    Dobrý den, vlastním vysavač Laserbot 650. První měsíc jsme byli velmi spokojeni s úklidem našeho malého bytu, ale před pár dny začal vysavač z ničeho nic 'zhasínat' bez jakéhokoliv erroru, a to po celém bytě. V takovém případě se nedá znovu zapnout a trvá několik minut, než se vzpamatuje. Baterie není problém, při výpadku neklesá pod 80 %. Když jsem ho dnes, hned po vypnutí, zvedl a umístil do nabíjecího portu, vysavač zahlásil 'System rebooting'. To je první zpráva, která se objevila v souvislosti s tímto problémem. V aplikaci není žádná zmínka o chybě. Prosím o radu jak pokračovat když se vysavač takto po pár minutách vždy vypne.

    • Lukáš Specialista 24. 1. 2024

      Dobrý den, bohužel v tomto případě bude třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Radmila 21. 1. 2024

    Porucha sacího motoru

    Dobrý den, robot hlásí poruchu sacího motoru. Vypnutí a zapnutí nepomohlo. Máme jej asi měsíc, byl v provozu jen párkrát. Je možné, že by už po pár užívání měl takovou fatální poruchu? Kromě servisu už asi nic neuděláme, že?

    • Lukáš Specialista 22. 1. 2024

      Dobrý den, bohužel v tomto případě bude třeba řešit reklamací vysavače. 

  • David 17. 1. 2024

    Hláška

    Dobrý den,
    Chtěl bych se zeptat. Robot při každém nabití na 100% hlásí že je plně nabitý. Jde tuto hlášku omezit či vypnout? Aniž bych vypínal celkově hlasitost. Děkuji

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2024

      Dobrý den, pouze tuto hlášku vypnout nelze. 

  • Jessica 13. 1. 2024

    Slabý internet, offline robot

    Dobrý den, pri prvom použití všetko fungovalo v poriadku. Po tretom skúšaní ukazuje že mame slabý internet, horko tažko sa pripojí k tomu a po par minutach sa odpojí a ukazuje že som offline. Robot vysava dalej, ale len s hľavným vypínačom viem zastaviť.
    Už som restartovala vysavač, aplikaciu som vymažala a restartovala všetko. Manžel tiež skusil na jeho telefone k tomu ani nepripojilo. Doma nemáme žiadny problem s internetom, ani s routerom. Router som tiež restartovala.
    Je mi lúto lebo vysava pekne. Len tá aplikacia je katastrofa.

    • Diana Jurková 30. 1. 2024

      Máme podobný problém. Poprvé se výše ač připojil normálně. Další den už to nešlo ani na jeden telefon. Vše podle návodu splněno. Zkusili jsme i odpojit baterií. Nic. Byl u vás i na reklamaci. Poté doma se prostě nepřipojí.

      • Lukáš Specialista 31. 1. 2024

        Dobrý den, je nám líto, ale pokud se robot v autorizovaném servise připojil bez problémů, tak je robot v pořádku a bohužel nemáme jak poradit. Jak jste psala, tak i první připojení u Vás proběhlo v pořádku. Můžete zkusit vypnout a zapnout Váš wifi router. 

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2024

      Dobrý den, pokud máte možnost odzkoušet vysavač připojit na jiné wifi, tak toto můžete zkusit. Případně robot zašlete ke kontrole - reklamaci kde bude otestován. 

  • Karel 5. 1. 2024

    Při mopování prokluzování koleček na dlaždičkách

    Dobrý den, mopování funguje skvěle v místnostech s PVC, jak jakmile robot přejede do místností s dlaždicemi, tak pokud se otáčí na místě, tak si navlhčí prostor pod sebou takovým způsobem, že mu pak začnou prokluzovat kola a vůbec se nezvládne rozjet (kola nezaberou). Existuje nějaká možnost, jak tohle vyřešit, nebo robot zkrátka dlaždice neumí?

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2024

      Dobrý den, v popisovaném případě doporučíme snížit průtok vody v aplikaci. Podlaha pak nebude tak mokrá a nebude docházet k prokluzování vysavače. 

  • Michal 28. 9. 2023

    Nefunkční

    Dobrý den,
    po zatím bezproblémovém provozu se robot během vysávání zastavil a po vložení na základnu neustále opakuje hlašku: Prosím zapněte robota hlavním vypínačem. Pokud je připojen k nabíjčce, tak se této hlášky nedá nijak zbavit.

    • Lukáš Specialista 2. 10. 2023

      Dobrý den, v případě, že robot tuto hlášku říká i při zapnutém hlavním vypínači, tak bude třeba řešit reklamací vysavače

  • Lukáš 8. 5. 2023

    Nefunguje plánovane upratovanie

    Dobrý deň, mám problém z plánovaným upratovaním. Do nedávna to fungovalo a zrazu to prestalo fungovať. V aplikácii robota je všetko nastavene dni aj čas svieti to tam že je to zapnute ale keď príde deň a čas keď ma robot začať vysávať tak sa nič nestane. Vedeli by ste mi stým nejako pomôcť?

    • Petra Specialista 12. 5. 2023

      Dobrý den,

      přeinstalujte aplikaci a synchronizujte čas v aplikaci.

      Mělo by být zase vše v  pořádku.

      Děkujeme

  • Pavel Hanzlík 29. 12. 2022

    Laserová navigace

    Dobrý den, zařízení se po chvilce vysávání zastaví a hlásí zašpiňění laserové hlavy. Po několika pokusech o vyčištění opět chvilku vysává a pak se situace opakuje.

    • Martina Specialista 30. 12. 2022

      Dobrý den, podívejte se, zda se laser při provozu točí a zda v něm nebo pod ním není nějaká nečistota (vlas, chlup apod.). V případě přetrvávajících potíží by byla nutná reklamace.

  • Dagmar 25. 12. 2022

    Nedaří se nám uložit mapy

    Dobrý den, nechali jsme robota naskenovat obývák a mapu jsme uložili. Následně jsme vytvořili novou místnost - chodbu. Po naskenování chodby se nám však mapa uložila jako mapy obýváku.
    Dle vaší rady ve výše uvedených dotazech jsme v historii našli původní mapu obýváku a tam jsme ji znovu uložili. Mapu chodby jsme však již nenašli a nedokázali obnovit. Jaký je správný postup při ukládání map jednotlivých pokojů?
    Děkuji.

    • Martina Specialista 27. 12. 2022

      Dobrý den, pro uložen nové mapy úklidu je opět nutné, aby robot vyjel a poté se po dokončení úklidu opět vrátil do nabíjecí stanice. Poté se mapa úklidu uloží a v historii se vám zobrazí. Následně pouze zvolíte mapu použít.

  • Miloš 1. 12. 2022

    Robot přestane pracovat

    Dobrý den. Robot po chvíli práce přestane pracovat a hlásí "poklepejte na hlavu laserového senzoru". Mobilní aplikace hlásí chybu a píše "laserová hlava je zaseknutá". Jaké je řešení problému? Děkuji za opověď.

    • Lukáš Specialista 2. 12. 2022

      Dobrý den, zkuste zkontrolovat zda se v okolí laseru nenechází nějaký cizí předmět který by bránil otáčení laseru. Pokud je zde na první pohled vše v pořádku, tak bude třeba závadu řešit reklamací vysavače

  • Petr Kheil 12. 11. 2022

    please turn on the power switch

    Dobrý den, když dám robota nabíjet tak pořád říká 'turn on the power switch', zkoušel jsem zapínat vypínat a nic. Nemáte nějaké řešení?

  • Martina 1. 10. 2022

    Dioda

    Dobrý den, nejde spárovat robot a mobil a navíc přestala svítí kontrolka od WiFi je možné že schořela ?Děkuji za odpověď

    • Mariana 21. 11. 2022

      Zdravím, Jak to dopadlo ? Potkáme se teď se stejným problémem. WiFi kontrolka vůbec nesvítí, aplikace hlásí offline..

      • Martina Specialista 22. 11. 2022

        Dobrý den, poté je jediným řešením reklamace.

    • Lukáš Specialista 3. 10. 2022

      Dobrý den, v případě, že se připojení opakovaně nedaří, je možné vysavač zaslat k reklamaci s touto závadou pro otestování. 

  • Milan K 1. 10. 2022

    Symbo LASERBOT 650 nefunguje

    Dobrý den, robot neustále opakuje hlášku Please turn on the power switch. Tuto hlášku opakuje i přes opětovném vypnutí a zapnutí hlavním vypínačem.
    Když robota odstavím s napájecí stanice nefunguje vůbec.
    Předpokládám že to zřejmě bude na reklamaci, nebo to lze nějak jen celé restartovat. Také by to mohla být špatná baterie.
    Předem díky MK

    • Lukáš Specialista 3. 10. 2022

      Dobrý den, bohužel bude opravdu třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Gabriela 30. 8. 2022

    Jazyk

    Dobrý den, v aplikaci Symbo Home Blue mi nejde změnit jazyk. Byl to jeden z rozhodujicich duvodu koupě tohoti robota, tak mě docela vadí, že teď nemluví česky. Děkuji za radu, s pozdravem.

    • Lukáš Specialista 31. 8. 2022

      Dobrý den, změnu hlasového balíčku provedete dle postupu zde

  • Tomáš 24. 6. 2022

    Výběr map při sdílení robota a použití saponátu

    Dobrý den, když si v rodině nasdílíme robota, pouze člen rodiny, který jej má původně spárovaný může měnit mapy a má k dispozici všechny funkce v aplikaci. Jedná se o vadu, nebo zamýšlené fungování? Případně je v plánu toto do budoucna nějak měnit? A ještě jeden dotaz, je možné nějakým způsobem bezpečně použít při mopování saponát? Případně existuje nějaký saponát, který lze s tímto robotem bezpečně používat? Děkuji.

    • Martina Specialista 27. 6. 2022

      Dobrý den, aplikaci můžete mít staženou na více mobilních zařízeních, ovšem robota půjde ovládat vždy pouze z jednoho účtu. Prozatím nemáme žádné informace o tom, že by šlo ovládat z více zařízení najednou. Co se týče funkce mopování, je zakázáno používat jakýkoliv saponát či čistící prostředek. Ten by totiž mohl poškodit elektricky řízenou pumpu a tím by byla porušena záruka. Prostředek lze aplikovat buď na samotnou utěrku, nebo přímo na podlahu před spuštěním mopu.

  • Petra 30. 5. 2022

    Petra

    Dobrý den, máme problém s ukládáním map v aplikaci. Robot si naskenuje celý byt, my si následně rozdělíme a pojmenujeme všechny místnosti, a uložíme. Vše funguje do chvíle, kdy např. dojde k přerušení dodávky el. energie a robot se odpojí. Následně se smaže celá mapa v aplikaci a tím pádem musíme pokaždé naskenovat celý byt znovu. Neměly by mapy zůstat uloženy? Dá se s tím něco dělat?

    • Martina Specialista 30. 5. 2022

      Dobrý den, pokud je mapa úklidu uložena, měla by se Vám zobrazit v historii úklidu.

      • Petra 31. 5. 2022

        Ano, našla jsem záznamy o historii úklidu. Můžu se tedy zeptat, co mám udělat pro to, abych mohla mapu ze záznamu historie používat? Nevidím tam žádné další možnosti, protože to je pouze náhled historie. Děkuji za odpověď.

        • Martina Specialista 31. 5. 2022

          Dobrý den, v mobilní aplikaci zvolíte nastavení mapy - editování map - vyberete mapu, kterou chcete uložit a dáte použít. Následně se Vám mapa zobrazí na hlavní stránce aplikace.

  • Michal 7. 4. 2022

    Symbo 650

    Dobrý den, když nainstaluji aplikaci tak s robotem komunikuje jedno uklízení a pak se v aplikaci ukáže že je robot offline a nemůžu na nic kliknout. Musím jenom přes dal. Ovladač. A ještě se ani jednou nepovedlo aby robot naskenoval místnost. Přitom je metr od WiFi a WiFi je stabilní. Co s tím? Už jsem několikrát přeinstalovat aplikaci i restartoval robota. Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 8. 4. 2022

      Dobrý den, hlsí Vám robot při používání v průběhu úklidu nějakou chybu nebo závadu? Pokud byl proveden reset i reinstall aplikace, může se jednat o problém s WiFi, zkontrolujte jakou frekvenci WiFi doma máte. Podporovaná je frekvence 2,4GHz. V případě přetrvávajících problémů bychom doporučili reklamaci.

  • Jan 12. 3. 2022

    Kartáče

    Dobrý den,
    Máme Symbo laserbot 650. Předevčírem dokončil úklid zajel na nabíjecí stanici a dnes po vyjetí se mu netoci jeden boční kartáč. Vyčištěn,narovnán nad párou a pořád nic. Jde i sním hůře i zatočit oproti druhému. Jde to nějak opravit nebo je nutná reklamace?

    • Martina 24. 1. 2024

      Dobrý den, můžu se zeptat co mu bylo a na kolik vyšla oprava ? Děkuji

    • Lukáš Specialista 14. 3. 2022

      Dobrý den, v případě, že vyčištění kartáčku nepomohlo, bude třeba řešit reklamací robota. 

  • Ludmila 19. 2. 2022

    Nestandardní chování robota

    Dobrý den máme robota Laserbot 650. Při zadání úklidu určitých místností se někdy 2x otočí kolem své osy a zajede zpět do nabíjecí stanice s hláškou, že je úklid dokončen. Někdy místnosti uklidí v pořádku, někdy zase jede do úplně špatných místností. Někdy ho dostat do jednoho z dětských pokojů je úplně umění. Občas se nám taky stává, že z ničeho nic vyjede třeba ve 4 ráno a začne uklízet, i když nemá zadané žádné časy, kdy by měl uklízet. Má nastavený i čas, kdy nemá rušit a i přesto v noci vyjede. Máme robota reklamovat, nebo by stačil reset systému?
    Děkuji za odpověď.

    • Petra Specialista 19. 2. 2022

      Dobrý den,

      před odesláním na reklamaci bych doporučila vyzkoušet reset zařízení. 

      • Veronika 26. 10. 2022

        Prosím Vás ako sa dá reštartovať zariadenie ? Nedá sa mi pripojiť cez aplikáciu k robotu ďakujem

        • Martina Specialista 27. 10. 2022

          Dobrý den, pod hlavním tlačítkem ke spuštění úklidu na robotovi naleznete menší tlačítko pro reset WiFi. Stiskněte jej a přidržte alespoň 3 vteřiny dokud neuslyšíte hlášku. Poté robota vypněte hlavním vypínačem z boku do polohy O. Následně vyzkoušejte opětovné zapnutí a připojení k aplikaci.

  • Aleš Stonavský 3. 1. 2022

    nastavení místnosti v mapě

    Dobrý den, jak nastavím jednotlivé pokoje v mapách aplikace? Jdou konkrétně pojmenovat a pak určit který pokoj chci uklidit?

    • Martina Specialista 4. 1. 2022

      Dobrý den, na hlavní stránce aplikace zvolíte Přizpůsobit a následně - Zvolte oblast, poté můžete jednotlivé místnosti pojmenovat. Pro zadání úklidu určité oblasti zvolíze Zónové čištění, kde si následně vyberete místnost, kterou chcete uklízet. Nebo lze zvolit Přidat oblast a tím rozšíříte nastavení úklidu.

      • Aleš 4. 1. 2022

        Dobrý den, to musí vysavač naskenovat každou místnost zvlášť? Když naskenuje celé spodní patro, tak nejde VÝŘEZEM rozdělit plochu na jednotlivé místnosti.

        • Martina Specialista 4. 1. 2022

          Dobrý den, pokud robot projde celkový prostor a dokončí úklid, automaticky se mu uloží mapa úklidu, kde lze následně jendotlivé místnosti rozdělit a pojmenovat.

  • Pavel Nevrkla 1. 1. 2022

    Neukladaji se mapy

    Dobry den mam asi rok symbo 650,a posledni dobou si vysavac po uklidu nezapamatuje mapu.pokazda pak musim znovu nastavit virtualni zdi znova.skousel jsem nekolikrat reinstsl aplikace ale bez vysledku.jde restartovat nejak i vysavac krom vypinace.dekuji za indo

    • Martina Specialista 3. 1. 2022

      Dobrý den, lze provést reset WiFi. Tlačítko pro reset se nachází pod hlavním tlačítkem CLEAN.

  • Zdeněk 14. 12. 2021

    ťukání navigace při úklidu

    Dobrý den,
    robot si laserem celkem rychle namapuje místnost a mapy jsou uložené, dokonce mi funguje i přepínání a provoz ve dvou patrech (není to úplně intuitivní v appce, ale napodruhé se povedlo). Byl hlavní důvod pro volbu tohoto vysavače. Co mi není jasné, když má robot laserovou navigaci, proč si musí i do všeho ťukat. sice je to jen slabé ťuknutí, ale třeba i podél delší stěny si skoro každé 2 metry ťukne, ikdyž by nemusel.
    Děkuji

    • Martina Specialista 14. 12. 2021

      Dobrý den, skoro všechny robotické vysavače malinko naráží, u některých modelů je zpomalený náraz. Lze toto řešit například nastavením virtuální zdi.

  • Zdeněk 14. 12. 2021

    vynechávání míst při úklidu

    Dobrý den,
    při úklidu robot občas vynechá nějaký pruh nebo neobjede kolem stěny, případně vynechá i místnost. Pokud nechám stejné místnosti uklidit znovu, tak vynechá jinde nebo projede celou místnost komplet správně. Překážka tam žádná není. Ne že by mě to moc vadilo, ale kolem kuchyňské linky to trochu fláká a podle stopy v mapě ho tam musím poslat ještě jednou což už není úplně robotické. Kuchyňská linka je bez nožek, má desky až na zem. Děje se to spíš náhodně. Podobně i u stěn v pokojích.

    • Martina Specialista 14. 12. 2021

      Dobrý den, zkontorlujte v mobilní aplikaci, zda máte nastaveno automatické rozdělení místností, popřípadě toto nastavení zrušte.

  • Veronika 20. 11. 2021

    Výdrž baterie

    Dobrý den,
    po necelém roce používání (cca ob den 60m2) je výdrž baterie pouze 30 minut, dříve s přehledem uklidil celý byt najednou a teď zvládne sotva polovinu, lze reklamovat?
    Děkuji Šubrtová

    • Lukáš Specialista 22. 11. 2021

      Dobrý den, po 30 min se vysavač vypne (hlásí nízjký stav baterie) nebo hlásí, že je úklid ukončen? 

      • Veronika 22. 11. 2021

        Hlásí dobíjení baterie během úklidu, stav baterie většinou 13%.

        • Martina Specialista 22. 11. 2021

          Dobrý den, v tom případě bychom doporučili reklamaci

  • Petr Theimer 17. 11. 2021

    Nefunguje rozdělení místností

    Tak už ani automatické ani manuální rozdělení místností nefunguje. A to máme robota asi týden. Mapa je jen šedá a tváří se jako jedna plocha, nejde sní nic dělat. Máme LASERBOT 650. Pokud ho chci poslat do některých částí bytu, tak musím vymezit oblast kde má uklízet, ale podle rozdělení místností to už nejde. Zkoušel jsem snad už vše. Přeinstalovat app i nový profil založit, nechal jsem ho vše naskenovat znovu a nic. Nechápu v čem je problém. Asi 4 dny to fungovalo jakš takš normálně. Sice ne hned na poprvé, ale tak na 3x to jel někdy uklidit. Většinou jen vyjel asi půl metru před stanici, zatočil se 2x dokola a zahlásil že úklid je hotový, přitom tam ani nejel. No a teď už vůbec ne, protože místnosti nejdou rozdělit. Po zapnutí rozdělení místností, zahlásí že operace proběhla v pořádku, ale mapa zůstává pořád šedá. Rozdělení místností se nekoná.
    S pozdravem
    Petr Theimer

    • Petr 18. 11. 2021

      Tak jsem odpojil baterii na 20 min. vše udělal znovu a světě div se už to zase funguje. Tak uvidíme na jak dlouho, jinak půjde na reklamaci. Děkuji.
      S pozdravem
      Petr

    • Lukáš Specialista 18. 11. 2021

      Dobrý den, v případě, že se robot chová takto nestandardně, tak doporučíme jej zaslat na servisní diagnostiku - reklamaci

  • Petr Rada 23. 10. 2021

    Popis a info

    Dobrý den.
    Chci se zeptat uvádíte sací výkon 2000Pa ale na stránkách: https://www.symbo.eu/cs/laserbot-650/ i jiných prodejců jse uvádí 1500Pa? Je tato verze "LASERBOT 650 WiFi" oproti označení bez wifi "LASERBOT 650" výkonější?
    Děkuji Petr Rada

    • Martina Specialista 25. 10. 2021

      Dobrý den, za tuto mylnou infomraci se velice omlouváme. Popis ohledně sacího výkonu bude na našich stránkách upraven. Robot má sací výkon 1500Pa.

  • Martin 19. 9. 2021

    Symbo LASERBOT 650 WiFi

    Robot uklidi a zajede do nabíjecí stanice ,hned po nabití se sám spustí a začne uklízet třeba ve 2 hodiny ráno. Děkuji

    • Martina Specialista 20. 9. 2021

      Dobrý den, zkontrolujze nastavení časování v mobilní aplikaci, zda nemáte zadaný určitý čas úklidu. V případě, že robot v průběhu úklidu nedokončí úklid, pamatuje si, kde skončil, jede se do stanice nabít a po nabití opět pokračuje v úklidu. Je tedy potřeba robota načasovat na takovou hodinu, aby Vám nevyjížděl takto po ránu.

  • Blažkova 11. 4. 2021

    Mapy

    Dobrý den. Mám problém s ukládáním map. Pokaždé když si mapu nastavím tak se pri dalším použití smaže a to ikdyž ji mám v aktuálním používání. Co s tím mohu udělat. Děkuji

    • Martina Specialista 12. 4. 2021

      Dobrý den, pokud je úklid přerušen a není dokončen, nebo robota v průběhu úklidu přenesete, mapa se neuloží a není možné žádné nastavení. Pokud je ovšem místnost, kterou si přejete samostatně uklízet, zaznamenaná v mapě, lze nastavit pouze tuto zónu k úklidu.

  • Lucie 26. 2. 2021

    Reset robota

    Dobrý den,
    Robot se mi nechce připojit k WiFi... Píše zprávu proveďte reset... Nevím jak reset provést. Poradili byste mi prosím?
    Děkuji Černá.

    • Lukáš Specialista 27. 2. 2021

      Dobrý den, pokud se Vám robotický vysavač nechce připojit k wifi, tak RESET wifi se provádí podržením tlačítka, kterým eifi zapínáte. Pokud by tento postup nepomohl, tak doporučujeme kompletní reset vytažením baterie cca na 20 minut. 

      • Eva 22. 4. 2024

        Dobry den, mohli by ste prosim poskytnut navod ako odpojit a pripojit bateriu?
        Dakujem
        Eva

        • Julia Specialista 22. 4. 2024

          Dobrý den, 
          výměnu baterie provedete takto:
          1. Odšroubujte šroubky na krytu baterie pomocí šroubováku.
          2. Otevřete kryt baterie.
          3. Vyjměte baterii z robota.
          4. Odpojte konektor kabelu baterie, který spojuje baterii s robotem.
          5. Připojte pomocí konektoru novou baterii.
          6. Vložte baterii do těla robota.
          7. Zavřete kryt baterie a zašroubujte ho.
          Pěkný den :)

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše