Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Zuzana 12. 7. 2024
Zaseklá kola
Dobrý den,
robot hlásí, že má zaseklá kola. Nic v nich však není, prostor kolem jsem vyčistila a točí se. Nejezdí však plynule a často se začne točit pozpátku v kruhu. Je nějaká jiná možnost, jak kola vyčistit?
Reagovat
Veronika Specialista 16. 7. 2024
Dobrý den,
rozebrání kol není možné, jedná se o výlisek.Pokud nepomůže uživatelské vyčištění, bude nutné do servisu k výměně modulu kola. Krásný den
Reagovat
Lucie F 25. 6. 2024
Výměna předního kolečka Symbo Laserbot 750
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak vyměnit přední kolečko u vysavačw Symbo Laserbot 750.
Děkuji.
Reagovat
Filipe Specialista 26. 6. 2024
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ve přední spodní části vysavače najdete dva šroubky, které můžete vymontovat. Po vymotnování a odstatnění desky, která drží přední kolečko v místě budete moci kolečko vyměnit. Hezký den.
Reagovat
Kateřina 15. 3. 2024
Netočí se boční kartáč
Dobrý den,
ani po vyčištění bočního kartáče, jeho výměně, zapnutí/vypnutí vysavače se boční kartáč netočí.
Prosím o radu, jak problém řešit.
KP
Reagovat
Ondrej 3. 3. 2024
Symbo LASERBOT 650 nefunguje
Dobrý deň,
prečítal som si túto diskusiu, asi 10x sa opakuje nižšie popísaný problém:
*************************************************
Dobrý den, robot neustále opakuje hlášku Please turn on the power switch. Tuto hlášku opakuje i přes opětovném vypnutí a zapnutí hlavním vypínačem.
*************************************************
Pre tento problém sme vysávač reklamovali, samozrejme bol vymenený bez problémov.
Bohužiaľ tá istá porucha sa nám zopakovala znova, ale vysávač je už po záruke.
Poprosil by som informáciu, čo spôsobuje túto poruchu, prípadne či je možnosť objendať náhradný diel, nakoľko by som si ho rád opravil sám.
S pozdravom,
Ondrej
Reagovat
Veronika Specialista 6. 3. 2024
Dobrý den,
dle toho co uvádíte se jedná pouze o pokles kapacity baterie opotřebením. Zde postačí výměna baterie za novou, to zvládnete uživatelsky sami. Krásný den
Reagovat
Ondrej 6. 3. 2024
Ďakujem za radu, máte pravdu, zistil som, že bol vadný jeden akumulátor v batérii.
Takže stačilo investovať 10€ a vysávač opäť funguje :-)
Reagovat
Filip 11. 2. 2024
Nefunkční automatické rozdělování místnosti
Dobrý den, po pořízení fungovalo automatické rozdělování místnosti avšak po měsíci používání tato funkce nefunguje a mapa je celá šedá
Co teď?
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 2. 2024
Dobrý den, doporučíme aktuální mapu smazat a provést nové mapování.
Reagovat
Tonda 2. 2. 2024
Dobrý den na displeji telefonu se mi přestala zobrazovat hlášení robota dokončení úklidu atd.dříve to bylo bez problému.V aplikaci centrum zpráv to je.Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 2. 2024
Dobrý den, doporučím zkontrolovat nastavení robota zda nemáte zapnutý režim nerušit. Jinak bude problém zřejmě v nastavení mobilního telefonu.
Reagovat
Lukáš Semerád 24. 1. 2024
Laser bot 650 zhasne
Dobrý den, vlastním vysavač Laserbot 650. První měsíc jsme byli velmi spokojeni s úklidem našeho malého bytu, ale před pár dny začal vysavač z ničeho nic 'zhasínat' bez jakéhokoliv erroru, a to po celém bytě. V takovém případě se nedá znovu zapnout a trvá několik minut, než se vzpamatuje. Baterie není problém, při výpadku neklesá pod 80 %. Když jsem ho dnes, hned po vypnutí, zvedl a umístil do nabíjecího portu, vysavač zahlásil 'System rebooting'. To je první zpráva, která se objevila v souvislosti s tímto problémem. V aplikaci není žádná zmínka o chybě. Prosím o radu jak pokračovat když se vysavač takto po pár minutách vždy vypne.
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 1. 2024
Dobrý den, bohužel v tomto případě bude třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Radmila 21. 1. 2024
Porucha sacího motoru
Dobrý den, robot hlásí poruchu sacího motoru. Vypnutí a zapnutí nepomohlo. Máme jej asi měsíc, byl v provozu jen párkrát. Je možné, že by už po pár užívání měl takovou fatální poruchu? Kromě servisu už asi nic neuděláme, že?
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 1. 2024
Dobrý den, bohužel v tomto případě bude třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
David 17. 1. 2024
Hláška
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat. Robot při každém nabití na 100% hlásí že je plně nabitý. Jde tuto hlášku omezit či vypnout? Aniž bych vypínal celkově hlasitost. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 1. 2024
Dobrý den, pouze tuto hlášku vypnout nelze.
Reagovat
Jessica 13. 1. 2024
Slabý internet, offline robot
Dobrý den, pri prvom použití všetko fungovalo v poriadku. Po tretom skúšaní ukazuje že mame slabý internet, horko tažko sa pripojí k tomu a po par minutach sa odpojí a ukazuje že som offline. Robot vysava dalej, ale len s hľavným vypínačom viem zastaviť.
Už som restartovala vysavač, aplikaciu som vymažala a restartovala všetko. Manžel tiež skusil na jeho telefone k tomu ani nepripojilo. Doma nemáme žiadny problem s internetom, ani s routerom. Router som tiež restartovala.
Je mi lúto lebo vysava pekne. Len tá aplikacia je katastrofa.
Reagovat
Diana Jurková 30. 1. 2024
Máme podobný problém. Poprvé se výše ač připojil normálně. Další den už to nešlo ani na jeden telefon. Vše podle návodu splněno. Zkusili jsme i odpojit baterií. Nic. Byl u vás i na reklamaci. Poté doma se prostě nepřipojí.
Reagovat
Lukáš Specialista 31. 1. 2024
Dobrý den, je nám líto, ale pokud se robot v autorizovaném servise připojil bez problémů, tak je robot v pořádku a bohužel nemáme jak poradit. Jak jste psala, tak i první připojení u Vás proběhlo v pořádku. Můžete zkusit vypnout a zapnout Váš wifi router.
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 1. 2024
Dobrý den, pokud máte možnost odzkoušet vysavač připojit na jiné wifi, tak toto můžete zkusit. Případně robot zašlete ke kontrole - reklamaci kde bude otestován.
Reagovat
Karel 5. 1. 2024
Při mopování prokluzování koleček na dlaždičkách
Dobrý den, mopování funguje skvěle v místnostech s PVC, jak jakmile robot přejede do místností s dlaždicemi, tak pokud se otáčí na místě, tak si navlhčí prostor pod sebou takovým způsobem, že mu pak začnou prokluzovat kola a vůbec se nezvládne rozjet (kola nezaberou). Existuje nějaká možnost, jak tohle vyřešit, nebo robot zkrátka dlaždice neumí?
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 1. 2024
Dobrý den, v popisovaném případě doporučíme snížit průtok vody v aplikaci. Podlaha pak nebude tak mokrá a nebude docházet k prokluzování vysavače.
Reagovat
Michal 28. 9. 2023
Nefunkční
Dobrý den,
po zatím bezproblémovém provozu se robot během vysávání zastavil a po vložení na základnu neustále opakuje hlašku: Prosím zapněte robota hlavním vypínačem. Pokud je připojen k nabíjčce, tak se této hlášky nedá nijak zbavit.
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 10. 2023
Dobrý den, v případě, že robot tuto hlášku říká i při zapnutém hlavním vypínači, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Lukáš 8. 5. 2023
Nefunguje plánovane upratovanie
Dobrý deň, mám problém z plánovaným upratovaním. Do nedávna to fungovalo a zrazu to prestalo fungovať. V aplikácii robota je všetko nastavene dni aj čas svieti to tam že je to zapnute ale keď príde deň a čas keď ma robot začať vysávať tak sa nič nestane. Vedeli by ste mi stým nejako pomôcť?
Reagovat
Petra Specialista 12. 5. 2023
Dobrý den,
přeinstalujte aplikaci a synchronizujte čas v aplikaci.
Mělo by být zase vše v pořádku.
Děkujeme
Reagovat
Pavel Hanzlík 29. 12. 2022
Laserová navigace
Dobrý den, zařízení se po chvilce vysávání zastaví a hlásí zašpiňění laserové hlavy. Po několika pokusech o vyčištění opět chvilku vysává a pak se situace opakuje.
Reagovat
Martina Specialista 30. 12. 2022
Dobrý den, podívejte se, zda se laser při provozu točí a zda v něm nebo pod ním není nějaká nečistota (vlas, chlup apod.). V případě přetrvávajících potíží by byla nutná reklamace.
Reagovat
Dagmar 25. 12. 2022
Nedaří se nám uložit mapy
Dobrý den, nechali jsme robota naskenovat obývák a mapu jsme uložili. Následně jsme vytvořili novou místnost - chodbu. Po naskenování chodby se nám však mapa uložila jako mapy obýváku.
Dle vaší rady ve výše uvedených dotazech jsme v historii našli původní mapu obýváku a tam jsme ji znovu uložili. Mapu chodby jsme však již nenašli a nedokázali obnovit. Jaký je správný postup při ukládání map jednotlivých pokojů?
Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2022
Dobrý den, pro uložen nové mapy úklidu je opět nutné, aby robot vyjel a poté se po dokončení úklidu opět vrátil do nabíjecí stanice. Poté se mapa úklidu uloží a v historii se vám zobrazí. Následně pouze zvolíte mapu použít.
Reagovat
Miloš 1. 12. 2022
Robot přestane pracovat
Dobrý den. Robot po chvíli práce přestane pracovat a hlásí "poklepejte na hlavu laserového senzoru". Mobilní aplikace hlásí chybu a píše "laserová hlava je zaseknutá". Jaké je řešení problému? Děkuji za opověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 12. 2022
Dobrý den, zkuste zkontrolovat zda se v okolí laseru nenechází nějaký cizí předmět který by bránil otáčení laseru. Pokud je zde na první pohled vše v pořádku, tak bude třeba závadu řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Petr Kheil 12. 11. 2022
please turn on the power switch
Dobrý den, když dám robota nabíjet tak pořád říká 'turn on the power switch', zkoušel jsem zapínat vypínat a nic. Nemáte nějaké řešení?
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 11. 2022
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Martina 1. 10. 2022
Dioda
Dobrý den, nejde spárovat robot a mobil a navíc přestala svítí kontrolka od WiFi je možné že schořela ?Děkuji za odpověď
Reagovat
Mariana 21. 11. 2022
Zdravím, Jak to dopadlo ? Potkáme se teď se stejným problémem. WiFi kontrolka vůbec nesvítí, aplikace hlásí offline..
Reagovat
Martina Specialista 22. 11. 2022
Dobrý den, poté je jediným řešením reklamace.
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 10. 2022
Dobrý den, v případě, že se připojení opakovaně nedaří, je možné vysavač zaslat k reklamaci s touto závadou pro otestování.
Reagovat
Milan K 1. 10. 2022
Symbo LASERBOT 650 nefunguje
Dobrý den, robot neustále opakuje hlášku Please turn on the power switch. Tuto hlášku opakuje i přes opětovném vypnutí a zapnutí hlavním vypínačem.
Když robota odstavím s napájecí stanice nefunguje vůbec.
Předpokládám že to zřejmě bude na reklamaci, nebo to lze nějak jen celé restartovat. Také by to mohla být špatná baterie.
Předem díky MK
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 10. 2022
Dobrý den, bohužel bude opravdu třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Gabriela 30. 8. 2022
Jazyk
Dobrý den, v aplikaci Symbo Home Blue mi nejde změnit jazyk. Byl to jeden z rozhodujicich duvodu koupě tohoti robota, tak mě docela vadí, že teď nemluví česky. Děkuji za radu, s pozdravem.
Reagovat
Lukáš Specialista 31. 8. 2022
Dobrý den, změnu hlasového balíčku provedete dle postupu zde.
Reagovat
Tomáš 24. 6. 2022
Výběr map při sdílení robota a použití saponátu
Dobrý den, když si v rodině nasdílíme robota, pouze člen rodiny, který jej má původně spárovaný může měnit mapy a má k dispozici všechny funkce v aplikaci. Jedná se o vadu, nebo zamýšlené fungování? Případně je v plánu toto do budoucna nějak měnit? A ještě jeden dotaz, je možné nějakým způsobem bezpečně použít při mopování saponát? Případně existuje nějaký saponát, který lze s tímto robotem bezpečně používat? Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 27. 6. 2022
Dobrý den, aplikaci můžete mít staženou na více mobilních zařízeních, ovšem robota půjde ovládat vždy pouze z jednoho účtu. Prozatím nemáme žádné informace o tom, že by šlo ovládat z více zařízení najednou. Co se týče funkce mopování, je zakázáno používat jakýkoliv saponát či čistící prostředek. Ten by totiž mohl poškodit elektricky řízenou pumpu a tím by byla porušena záruka. Prostředek lze aplikovat buď na samotnou utěrku, nebo přímo na podlahu před spuštěním mopu.
Reagovat
Petra 30. 5. 2022
Petra
Dobrý den, máme problém s ukládáním map v aplikaci. Robot si naskenuje celý byt, my si následně rozdělíme a pojmenujeme všechny místnosti, a uložíme. Vše funguje do chvíle, kdy např. dojde k přerušení dodávky el. energie a robot se odpojí. Následně se smaže celá mapa v aplikaci a tím pádem musíme pokaždé naskenovat celý byt znovu. Neměly by mapy zůstat uloženy? Dá se s tím něco dělat?
Reagovat
Martina Specialista 30. 5. 2022
Dobrý den, pokud je mapa úklidu uložena, měla by se Vám zobrazit v historii úklidu.
Reagovat
Petra 31. 5. 2022
Ano, našla jsem záznamy o historii úklidu. Můžu se tedy zeptat, co mám udělat pro to, abych mohla mapu ze záznamu historie používat? Nevidím tam žádné další možnosti, protože to je pouze náhled historie. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 31. 5. 2022
Dobrý den, v mobilní aplikaci zvolíte nastavení mapy - editování map - vyberete mapu, kterou chcete uložit a dáte použít. Následně se Vám mapa zobrazí na hlavní stránce aplikace.
Reagovat
Michal 7. 4. 2022
Symbo 650
Dobrý den, když nainstaluji aplikaci tak s robotem komunikuje jedno uklízení a pak se v aplikaci ukáže že je robot offline a nemůžu na nic kliknout. Musím jenom přes dal. Ovladač. A ještě se ani jednou nepovedlo aby robot naskenoval místnost. Přitom je metr od WiFi a WiFi je stabilní. Co s tím? Už jsem několikrát přeinstalovat aplikaci i restartoval robota. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 8. 4. 2022
Dobrý den, hlsí Vám robot při používání v průběhu úklidu nějakou chybu nebo závadu? Pokud byl proveden reset i reinstall aplikace, může se jednat o problém s WiFi, zkontrolujte jakou frekvenci WiFi doma máte. Podporovaná je frekvence 2,4GHz. V případě přetrvávajících problémů bychom doporučili reklamaci.
Reagovat
Jan 12. 3. 2022
Kartáče
Dobrý den,
Máme Symbo laserbot 650. Předevčírem dokončil úklid zajel na nabíjecí stanici a dnes po vyjetí se mu netoci jeden boční kartáč. Vyčištěn,narovnán nad párou a pořád nic. Jde i sním hůře i zatočit oproti druhému. Jde to nějak opravit nebo je nutná reklamace?
Reagovat
Martina 24. 1. 2024
Dobrý den, můžu se zeptat co mu bylo a na kolik vyšla oprava ? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 3. 2022
Dobrý den, v případě, že vyčištění kartáčku nepomohlo, bude třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Ludmila 19. 2. 2022
Nestandardní chování robota
Dobrý den máme robota Laserbot 650. Při zadání úklidu určitých místností se někdy 2x otočí kolem své osy a zajede zpět do nabíjecí stanice s hláškou, že je úklid dokončen. Někdy místnosti uklidí v pořádku, někdy zase jede do úplně špatných místností. Někdy ho dostat do jednoho z dětských pokojů je úplně umění. Občas se nám taky stává, že z ničeho nic vyjede třeba ve 4 ráno a začne uklízet, i když nemá zadané žádné časy, kdy by měl uklízet. Má nastavený i čas, kdy nemá rušit a i přesto v noci vyjede. Máme robota reklamovat, nebo by stačil reset systému?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Petra Specialista 19. 2. 2022
Dobrý den,
před odesláním na reklamaci bych doporučila vyzkoušet reset zařízení.
Reagovat
Veronika 26. 10. 2022
Prosím Vás ako sa dá reštartovať zariadenie ? Nedá sa mi pripojiť cez aplikáciu k robotu ďakujem
Reagovat
Martina Specialista 27. 10. 2022
Dobrý den, pod hlavním tlačítkem ke spuštění úklidu na robotovi naleznete menší tlačítko pro reset WiFi. Stiskněte jej a přidržte alespoň 3 vteřiny dokud neuslyšíte hlášku. Poté robota vypněte hlavním vypínačem z boku do polohy O. Následně vyzkoušejte opětovné zapnutí a připojení k aplikaci.
Reagovat
Aleš Stonavský 3. 1. 2022
nastavení místnosti v mapě
Dobrý den, jak nastavím jednotlivé pokoje v mapách aplikace? Jdou konkrétně pojmenovat a pak určit který pokoj chci uklidit?
Reagovat
Martina Specialista 4. 1. 2022
Dobrý den, na hlavní stránce aplikace zvolíte Přizpůsobit a následně - Zvolte oblast, poté můžete jednotlivé místnosti pojmenovat. Pro zadání úklidu určité oblasti zvolíze Zónové čištění, kde si následně vyberete místnost, kterou chcete uklízet. Nebo lze zvolit Přidat oblast a tím rozšíříte nastavení úklidu.
Reagovat
Aleš 4. 1. 2022
Dobrý den, to musí vysavač naskenovat každou místnost zvlášť? Když naskenuje celé spodní patro, tak nejde VÝŘEZEM rozdělit plochu na jednotlivé místnosti.
Reagovat
Martina Specialista 4. 1. 2022
Dobrý den, pokud robot projde celkový prostor a dokončí úklid, automaticky se mu uloží mapa úklidu, kde lze následně jendotlivé místnosti rozdělit a pojmenovat.
Reagovat
Pavel Nevrkla 1. 1. 2022
Neukladaji se mapy
Dobry den mam asi rok symbo 650,a posledni dobou si vysavac po uklidu nezapamatuje mapu.pokazda pak musim znovu nastavit virtualni zdi znova.skousel jsem nekolikrat reinstsl aplikace ale bez vysledku.jde restartovat nejak i vysavac krom vypinace.dekuji za indo
Reagovat
Martina Specialista 3. 1. 2022
Dobrý den, lze provést reset WiFi. Tlačítko pro reset se nachází pod hlavním tlačítkem CLEAN.
Reagovat
Zdeněk 14. 12. 2021
ťukání navigace při úklidu
Dobrý den,
robot si laserem celkem rychle namapuje místnost a mapy jsou uložené, dokonce mi funguje i přepínání a provoz ve dvou patrech (není to úplně intuitivní v appce, ale napodruhé se povedlo). Byl hlavní důvod pro volbu tohoto vysavače. Co mi není jasné, když má robot laserovou navigaci, proč si musí i do všeho ťukat. sice je to jen slabé ťuknutí, ale třeba i podél delší stěny si skoro každé 2 metry ťukne, ikdyž by nemusel.
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 14. 12. 2021
Dobrý den, skoro všechny robotické vysavače malinko naráží, u některých modelů je zpomalený náraz. Lze toto řešit například nastavením virtuální zdi.
Reagovat
Zdeněk 14. 12. 2021
vynechávání míst při úklidu
Dobrý den,
při úklidu robot občas vynechá nějaký pruh nebo neobjede kolem stěny, případně vynechá i místnost. Pokud nechám stejné místnosti uklidit znovu, tak vynechá jinde nebo projede celou místnost komplet správně. Překážka tam žádná není. Ne že by mě to moc vadilo, ale kolem kuchyňské linky to trochu fláká a podle stopy v mapě ho tam musím poslat ještě jednou což už není úplně robotické. Kuchyňská linka je bez nožek, má desky až na zem. Děje se to spíš náhodně. Podobně i u stěn v pokojích.
Reagovat
Martina Specialista 14. 12. 2021
Dobrý den, zkontorlujte v mobilní aplikaci, zda máte nastaveno automatické rozdělení místností, popřípadě toto nastavení zrušte.
Reagovat
Veronika 20. 11. 2021
Výdrž baterie
Dobrý den,
po necelém roce používání (cca ob den 60m2) je výdrž baterie pouze 30 minut, dříve s přehledem uklidil celý byt najednou a teď zvládne sotva polovinu, lze reklamovat?
Děkuji Šubrtová
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 11. 2021
Dobrý den, po 30 min se vysavač vypne (hlásí nízjký stav baterie) nebo hlásí, že je úklid ukončen?
Reagovat
Veronika 22. 11. 2021
Hlásí dobíjení baterie během úklidu, stav baterie většinou 13%.
Reagovat
Martina Specialista 22. 11. 2021
Dobrý den, v tom případě bychom doporučili reklamaci
Reagovat
Petr Theimer 17. 11. 2021
Nefunguje rozdělení místností
Tak už ani automatické ani manuální rozdělení místností nefunguje. A to máme robota asi týden. Mapa je jen šedá a tváří se jako jedna plocha, nejde sní nic dělat. Máme LASERBOT 650. Pokud ho chci poslat do některých částí bytu, tak musím vymezit oblast kde má uklízet, ale podle rozdělení místností to už nejde. Zkoušel jsem snad už vše. Přeinstalovat app i nový profil založit, nechal jsem ho vše naskenovat znovu a nic. Nechápu v čem je problém. Asi 4 dny to fungovalo jakš takš normálně. Sice ne hned na poprvé, ale tak na 3x to jel někdy uklidit. Většinou jen vyjel asi půl metru před stanici, zatočil se 2x dokola a zahlásil že úklid je hotový, přitom tam ani nejel. No a teď už vůbec ne, protože místnosti nejdou rozdělit. Po zapnutí rozdělení místností, zahlásí že operace proběhla v pořádku, ale mapa zůstává pořád šedá. Rozdělení místností se nekoná.
S pozdravem
Petr Theimer
Reagovat
Petr 18. 11. 2021
Tak jsem odpojil baterii na 20 min. vše udělal znovu a světě div se už to zase funguje. Tak uvidíme na jak dlouho, jinak půjde na reklamaci. Děkuji.
S pozdravem
Petr
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 11. 2021
Dobrý den, v případě, že se robot chová takto nestandardně, tak doporučíme jej zaslat na servisní diagnostiku - reklamaci.
Reagovat
Petr Rada 23. 10. 2021
Popis a info
Dobrý den.
Chci se zeptat uvádíte sací výkon 2000Pa ale na stránkách: https://www.symbo.eu/cs/laserbot-650/ i jiných prodejců jse uvádí 1500Pa? Je tato verze "LASERBOT 650 WiFi" oproti označení bez wifi "LASERBOT 650" výkonější?
Děkuji Petr Rada
Reagovat
Martina Specialista 25. 10. 2021
Dobrý den, za tuto mylnou infomraci se velice omlouváme. Popis ohledně sacího výkonu bude na našich stránkách upraven. Robot má sací výkon 1500Pa.
Reagovat
Martin 19. 9. 2021
Symbo LASERBOT 650 WiFi
Robot uklidi a zajede do nabíjecí stanice ,hned po nabití se sám spustí a začne uklízet třeba ve 2 hodiny ráno. Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 20. 9. 2021
Dobrý den, zkontrolujze nastavení časování v mobilní aplikaci, zda nemáte zadaný určitý čas úklidu. V případě, že robot v průběhu úklidu nedokončí úklid, pamatuje si, kde skončil, jede se do stanice nabít a po nabití opět pokračuje v úklidu. Je tedy potřeba robota načasovat na takovou hodinu, aby Vám nevyjížděl takto po ránu.
Reagovat
Blažkova 11. 4. 2021
Mapy
Dobrý den. Mám problém s ukládáním map. Pokaždé když si mapu nastavím tak se pri dalším použití smaže a to ikdyž ji mám v aktuálním používání. Co s tím mohu udělat. Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 12. 4. 2021
Dobrý den, pokud je úklid přerušen a není dokončen, nebo robota v průběhu úklidu přenesete, mapa se neuloží a není možné žádné nastavení. Pokud je ovšem místnost, kterou si přejete samostatně uklízet, zaznamenaná v mapě, lze nastavit pouze tuto zónu k úklidu.
Reagovat
Lucie 26. 2. 2021
Reset robota
Dobrý den,
Robot se mi nechce připojit k WiFi... Píše zprávu proveďte reset... Nevím jak reset provést. Poradili byste mi prosím?
Děkuji Černá.
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 2. 2021
Dobrý den, pokud se Vám robotický vysavač nechce připojit k wifi, tak RESET wifi se provádí podržením tlačítka, kterým eifi zapínáte. Pokud by tento postup nepomohl, tak doporučujeme kompletní reset vytažením baterie cca na 20 minut.
Reagovat
Eva 22. 4. 2024
Dobry den, mohli by ste prosim poskytnut navod ako odpojit a pripojit bateriu?
Dakujem
Eva
Reagovat
Julia Specialista 22. 4. 2024
Dobrý den,
výměnu baterie provedete takto:
1. Odšroubujte šroubky na krytu baterie pomocí šroubováku.
2. Otevřete kryt baterie.
3. Vyjměte baterii z robota.
4. Odpojte konektor kabelu baterie, který spojuje baterii s robotem.
5. Připojte pomocí konektoru novou baterii.
6. Vložte baterii do těla robota.
7. Zavřete kryt baterie a zašroubujte ho.
Pěkný den :)
Reagovat
Vložit dotaz