Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lukáš Harang 4. 4. 2024
Symbo laserbot 750
Dobrý den,
Robot po zaparkování do nabíjecí stanice bliká oranžová a modrá kontrolka. (bliká není to pravé, jde spíš o jaké si stmívání)..
Děkuji za odpověď Harang
Reagovat
Michal Kratochvíl 17. 11. 2023
pouze blikne oranžově Clean
Dobrý den, předně chci uvézt, že jsem obecně spokojený s výrobkem. Ale! Před týdnem vysavač zmtvěl a pouze když jej oddálím od dobíjecí stanice a zpetně vrátím, rozsvítí se oranžově na cca 2-3 sec CLEAN. Vše včetně kontaktů jsem očistil. Aplikace se tváří funkčně. Zapnu-li v aplikaci nabíjení vrátí hlášku odesílání selhalo. Při stisknutí start je reakce nulová a vysavač nijak nereaguje/nic nesvítí. Díky za help, MK
Reagovat
Jiří 25. 9. 2023
5 minut a nic
Krásný den,
robot vždy po 5 minutách se vypne a nic nedělá. Pokud vím vysál před asi týdnem vodu. Nevím jestli je chyba v baterce nebo jestli se vytvořil nějaký zkrat.
Je možnost ozkoušet baterku a když to bude ní, tak ji koupit?
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 9. 2023
Dobrý den, baterii je možné zakoupit a pokud by ani tak robot nefungoval, tak je samozřejmě možné její vrácení do 14 dní.
Reagovat
Týna 4. 9. 2023
Robot se sám vypne
Hezký den, robot se začal sám v průběhu úklidu vypínat. Někdy to trvá 5 minut, někdy 15. Zničeho nic se zastaví, nic nedělá a po chvíli přehraje znělku, jako když robota zapnete tlačítkem do polohy 1. Z daného místa jde zapnout zase, ale to se vypne do cca 2 minut a vše se opakuje. Co s tím?
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 9. 2023
Dobrý den, zřejmě se bude jednat pouze o konec životnosti baterie a bude třeba baterii vyměnit.
Reagovat
Pavel 29. 10. 2022
Mapa
Dobrý den, mohli byste mi poradit co dělat, když se mi po každém zapnutí vysavače vymaže mapa? Mám tu několik zakázaných zón (jelikož si nedokáže moc poradit s některým nábytkem a myslí si že tam může jet) … a nebaví mě po každém zapnutí čekat, než si načte mapu a potom ji upravovat. Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 31. 10. 2022
Dobrý den, vyzkoušejte provést tvrdý reset robota :
Robot musí být připojený na Wi-Fi, a potom je potřeba stlačit najednou levé kolo a levou část nárazníku a zmačknout tlačítko Clean. Zazní hláška "Initialization starts".
Pokud se reset nepodaří, zazní hláška: "Initialization failed", je potřeba postup opakovat později.
Reagovat
Věra Šmidová 17. 9. 2022
Mopování
Dobrý den, při mopování po pár měsících provozu přestala téct voda z nádržky. Při ruční kontrole kape z otvoru i přes knoty, ale při mopování nic. Co s tím? Nerozumím tomu. Je nějaký "mechanismus", který vytlačuje vodu z nádržky?
Reagovat
Martina Specialista 19. 9. 2022
Dobrý den, v podložce mopování se nachází fknoty, přes které voda protéká na mopovací utěrku. Pokud jsou tyto knoty špinavé nebo tvrdé, je nutné vyměnit je za nové. Problém může být v případě tvrdé vody, která knoty ucpe a voda poté neodchází z nádobky a zůstává v ní. Zde se doporučuje vodu buď převařit, nebo použít vodu destilovanou.
Reagovat
Věra 1. 10. 2022
Promiňte, ale asi jste si nepřečetla pozorně můj dotaz. Voda přes knoty kape i přes dírku u okraje nádržky, ale při mopování nic. Je to nelogické, ale je to tak.
Reagovat
Martina Specialista 3. 10. 2022
Dobrý den, v tom případě doporučím reklamaci, pokud je robot stále v záruce.
Reagovat
DALIBOR 21. 8. 2022
Tovární nastavení
Dobrý den, jak lze obnovit tovární nastavení nebo kompletní reset? Robot vyjíždí bez pokynů a pohybuje se zmateně. Děkuji.
Reagovat
MH 21. 12. 2024
Dobrý den, robot nejde připojit k wifi, můžete mi prosím poslat návod na tvrdý restart?
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 22. 8. 2022
Dobrý den, robotovi lze provést tvrdý reset. Bližší informace Vám zasílám na e-mail.
Reagovat
Gabriela 10. 9. 2022
Prosím vás tiež si neviem poradiť... Vysávač pripojeny k WiFi svieti ze je nabitý ako náhle sa pohne od stanice vypne sa... Co by som mala robiť?
Reagovat
Veronika Specialista 10. 9. 2022
Dobrý den,
může se jednat pouze konec životnosti baterie, zde pak je vhodné baterii vyměnit. Nebo chybný kontakt u hlavního vypínače či nabíjení, zde by bylo dobré se obrátit přímo na servis a řešit prohlídkou robota i stanice. Krásný den
Reagovat
Petra 20. 3. 2022
Nereaguje
Dobrý den včera nám robot vysaval dnes nesviti nereaguje ani aplikace v nabíjecí stanicí je nebylika nesviti vůbec.
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 3. 2022
Dobrý den, doporučíme očistit dobíjecí kontakty jak na robotu, tak i na dobíjecí stanici a robot tam umístit ručně. Pokud by nepomohlo, tak je možné ještě odzkoušet vyjmout z robota na cca 30 min baterii a zkontrolovat hlavní vypínač.
Reagovat
Radek 12. 9. 2021
Svítí oranžově clean
Dobrý den, zdá se že se robot nenabíjí, při nabíjení svítí oranžově kontrolka clean, po odebrání z nabíječky je úplně mrtvý... V návodu je jen možnost že kontrolka bliká...
Díky za radu co by to mohlo být za závadu
Reagovat
Martina Specialista 13. 9. 2021
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi, zda jeden není například zapadlý nebo zda nejsou kontakty znečištěné. Popřípadě bude nutné je očistit. Při zajíždění robota do stanice zkontrolujte, zda robot dojede správně do stanice a zda dojde k nabíjení.
Reagovat
Naděžda Clark 28. 7. 2021
Zapomenuté heslo
Dobrý den. Kód na obnovení hesla přijde vždy po uplynutí času pro jeho použití. Nepodařilo se ani po pěti pokusech, nevím si dál rady, jinou možnost obnovení hesla mi aplikace nenabízí. Děkuji za radu.
Reagovat
Michal Specialista 28. 7. 2021
Dobrý deň, na niektorých e-malových klientov to trvá bohužiaľ dlhšie. Môžete skúsiť registrovať na inú e-mailovú adresu, (môže byť aj vymyslená, netreba nič potvrdzovať).
Reagovat
DB 13. 4. 2021
Vysávání
Dobrý den chtěl bych se optat jak postupovat ,když kvalita vysávání již není jak byla na začátku při koupi.
Robot je 4 měsíce starý a již za sebou nechává drobky a nečistoty. Nádobka i filtr je pravidělně čistěn, nepomohlo ani výměna předních kartáčů. Děkuji za info
Reagovat
Martina Specialista 13. 4. 2021
Dobrý den, pokud robot nesbírá nečistoty, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis a řešit reklamací robota.
Reagovat
Herta Kultová 8. 2. 2021
Symbo
Dobrý den, došla mi trpělivost s ovládáním Symbo laserbot 750 pomocí aplikace Symbo orange. Budu reklamovat a mám dotaz. Je některý ze Symbo robotů spolehlivější? Je nějaká appka, která funguje? Díky H.K.
Reagovat
Martina Specialista 8. 2. 2021
Dobrý den, rozumíme Vašemu rozhořčení. Mohl by Vás tedy zajímat model Symbo Laserbot 360 S7
Reagovat
Herta Kultová 10. 2. 2021
Přeposílám tímto komunikaci s Onlineshopem, kde jsem koupila robot. Na zítra je objednaný svoz do Robotworldu...
Dobrý den, nedávno jsem si pořídila robotický vysavač Symbo laserbot 750 wi-fi. Těšila jsem se na nového pomocníka do domácnosti. Jelikož jsem imobilní (ZTP), je pro mne důležité ovládání a hlavně využívání funkcí v aplikaci. Bohužel se ukázalo, že aplikace nefunguje, stále se maže mapa, aplikace mi nedovolí nastavit oblast, nejde tím pádem pokračovat nikam a je nutné stále znovu uklízet celý byt, aby se vytvořila nová mapa. Občas se to asi tak jeden pokus z 50 podaří. Chyba není ve wi-fi, to jsme už řešili s poskytovatelem. Poslala jsem i dotaz na "Robotické vysavače" a tam mi přišla odpověď, že mám reklamovat. Nemyslím si, že je robot vadný, ale nelze ho spolehlivě nebo spíš vůbec použít s mobilem. Chtěla bych proto tento robot vrátit s tím, že bych si vybrala jiný typ-nejspíš Symbo 360 s 7, jelikož aplikace 360 robot zřejmě funguje bez problémů (dle informace od majitelů). Stejný typ mi doporučili na můj dotaz v Robot-worldu. Prosím tímto, abyste mi umožnili tuto výměnu nebo mi vrátili peníze, pokud to bude jednodušší. Věřím, že mě chápete a vyjdete mi vstříc. Děkuji H. Kultová
Reagovat
Martina Specialista 10. 2. 2021
Dobrý den, pokud máte objednaný svoz, poprosíme Vás o připravení kompletního balení společně s vyplněným formulářem o odstoupení a předání řidiči. Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat o dalším možném postupu.
Reagovat
Herta Kultová 15. 2. 2021
Dobrý den, robot odvezl řidič 11.2. Můžu se zeptat, jak to s ním vypadá? Děkuji H. Kultová
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 2. 2021
Dobrý den, jakmile bude robot přijat k reklamaci, tak budete informován.
Reagovat
Karel 21. 1. 2021
Kalibrace - špatná diagonální jízda
Zdravím
Máme symba 750 uz okolo půl roku. Začal problém s tim, že přestal jezdit rovnoběžně se stenami (odchylka asi 10°) a začal ignorovat virtuální zdi. Neví kde je a přes aplikaci jde vidět, že ma za to, že vysává silnici někde venku. To může byt problém když kocourovi najíždí do jidla nebo chce najet do kabelů v místě, které měl ignorovat.
Zkoušel jsem prekalibrovat podle instrukcí v aplikaci - nepomohlo.
Zkousel jsem vytvořit novou mapu a nastavit virtualni zdi znova - pomohlo asi na dva týdny a pak se problém opět projevil.
Aplikace a firmware zařízení je aktualni a nejsou dustupne další aktualizace.
Občas, když člověk pospíchá a odchazi z domu, nemá čas mu vyklidit konplet celý byt a nejradši bych ho v zachvatu vzteku rozkopal, protože vytváření mapy trva asi pul hodiny a musi byt pod dozorem aby nevjel kam nemá.
Hodilo by se trvalé řešení a na jejich podpoře neví nic... Tu sem kontaktoval taky.
Zdraví
Karel
Reagovat
Martina Specialista 21. 1. 2021
Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s robotem. Poradili bychom provést reset robota. V případě, že by reset nepomohl, kontaktujte nás a řešili bychom dále.
Reagovat
Gabriela 4. 1. 2021
Připojení k WiFi
Dobrý den, zakoupili jsme tento vysavač, bohužel nám ale nejde připojit k WiFi. Můžete mi prosím poradit, co mám dělat a jak nyní postupovat? Máme WiFi s frekvencí 2,4 GHz, jak je k připojení potřeba. Mám na telefonu vyplá data, ale bohužel stále připojení nefunguje. Dojdu až ke kroku, kdy se mi v aplikaci zobrazí: Konfigurace sítě selhala. Špatné síťové připojení, zkontrolujte a zkuste znovu. ER_NET:001017074000. Připojení je dle poskytovatele internetu v pořádku.
Připojení zkouším už několik dní po sobě, několikrát denně a stále nic. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Marie 27. 2. 2021
Dobrý den.Měla jsme stejný problém (mám stejny vysavač i typ),Vzala jsem robota a mob.telefón,přimo k wifi sítí a dala jsem připojení,za chviličku se obě zařízení propojili.Robot reaguje na mobil,jak má.
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 1. 2021
Dobrý den, doporučíme ještě při párování zapnout určování polohy za pomoí GPS a vyzkoušet vypojení routeru ze sítě na cca 1 min. Případně otestovat připojení na jiném wifi routeru nebo zaslání robota k nám do servisu na diagnostiku zda je wifi funkční, ale tato závada je málo pravděpodobná.
Reagovat
Kateřina 8. 10. 2020
Automatické spuštění robota
Dobrý den,
je možné nastavit pravidelné spouštění robota se zapamatovanou mapou, především se zapamatovanými zakázanými zónami?
Předem děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 9. 10. 2020
Dobrý den, na vylepšení aplikace ohledně ukládání map se momentálně pracuje.
Reagovat
Filip Horak 31. 1. 2021
Dobry den, a kdy předpokládáte ze bude aktualizace hotova? V aplikaci je bohužel par nedokonalosti.
(Pokud se aplikace používá na více zařízeních, mapa se smaže.)
(Pokud omylem při vysáváni kliknu na spot, oblast, nebo zeď, nejde normálně pokračovat v úklidu. Jako by nebylo možne dat tlačítko zpět.)
(Uvítal bych zapamatování více map.)
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 1. 2. 2021
Dobrý den, na úpravách se již pracuje, snažíme se celou situaci ohledně aplikace urgovat u výrobce. Bližší informace bohužel stále nevíme.
Reagovat
Filip Macháček 9. 3. 2021
Ani nedoufejte, aktualizace je slíbená už rok... a věřím že sejí v době životnosti robota ani nedočkáme. ;-) Značí to jak hodnocení aplikace na Google play, tak hodnocení firmy na Googlu
Reagovat
Martin S 9. 9. 2020
Nekompatabilita s wifi routrem TENDA
Dobrý den,
máte nějaký seznam kompatibilních routerů s vysavačem? S routrem Tenda AC9 kompatibilní není.
Reagovat
Martina Specialista 10. 9. 2020
Dobrý den, vysavač je kompatibilní pro párování Wi-Fi, pokud je frekvence dané Wi-Fi síte 2,4GHz. Pokud máte frekvenci vyšší, párování robota se Vám nepodaří.
Reagovat
Olga 16. 8. 2020
Mopování
Dobrý den. Robot máme cca rok, ale nyní po mopováni zůstává nádoba na vodu téměř plná. Chybí opravdu jenom trošku vody. Dirka není ucpaná.
Děkuji za odpověď
Olga
Reagovat
Martina Specialista 17. 8. 2020
Dobrý den, zkontrolujte knoty v nádobce, zda je není potřeba vyměnit. Pokud používáte tvrdou vodu, knoty mohou ztvrdnout a voda se tak nedostane dál na mopovací textílii. V případě tvrdé vody bychom doporučili používat vodu buď převařenou, nebo destilovanou.
Reagovat
Petr 4. 7. 2020
Připojení přes WIFI
Dobrý den,
1. Pokud v nějaké vzdálené místnosti už nedosahuje WIFI, tak jsem schopen v této místnosti spustit robota jen tlačítkem a nemohu tam korigovat délku vysávání a další funkce?
2. Pokud mám na každém patře zvlášt WIFI router, tj. druhá WIFI je samostatná se svým názvem, je možné robota aplikací ovládat na obou patrech, nebo je třeba to nějak přepárovat?
3. V čem se liší chod robota, když na něj připavním mop a spoustím ho ručně, od spuštění Mopování přes aplikaci? Nebo co přesně znamená mopování, je to normální vysávání, jen za sebou tahá mopovací hadřík?
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 7. 2020
Dobrý den.
Pokud nemáte v dosahu signál Wi-Fi, tak vysavač nebude komunikovat s aplikací, takže nebudete moci nastavovat v průběhu vysávání.
Robot bude spárovaný pouze s jednou sítí Wi-Fi a zapamatuje si v aplikaci pouze jedno patro. Pokud chcete robota využívat ve více patrech, tak doporučím například Symbo LASERBOT 360 S7, který si zapamatuje několik půdorysů najednou.
Je to úplně stejné, v obouch případech musíte na robota připevnit mopovací nádobku společně s hadříkem. Robot potom začne automaticky mopovat. Funguje to tak, že skrze propouštěcí knoty se navlhčuje hadřík a potom robot může mopovat.
Reagovat
Ivet 19. 4. 2020
zapínání v noci
Dobrý den,
máme vysavač teprve pár dnů a už 2x se nám v noci stalo, že se z ničeho nic zapnul, vyjel z dokovací stanice, párkrát se pootočil a poté opět zajel zpátky se nabíjet. Nevíte, čím by to mohlo být způsobeno?
Ještě se chci zeptat jestli je běžné, že když se vysavač nadzvedne (ať už sám kvůli překážky, nebo manuálně) tak poté zapomene, kde se nachází včetně zadaného úkolu, který měl provést.
Děkuji za odpovědi
Reagovat
Martin Specialista 20. 4. 2020
Dobrý den, zkuste z robota vyndat na cca 30min baterii, pokud by to nepomohlo doporučím robota reklamovat. Pokud vysavač zvednete během uklízení/mapování a opět sputíte, stane se že začne mapovat znovu a přijde o přehled, kde už uklidil a může ztratit mapu.
Reagovat
HŠ 5. 8. 2019
Režim spánku
Když stojí vysavač Symbo LASERBOT 750 v dokovací stanici stále svítí modrý nápis CLEAN.
V manuálu na str. 6 stojí, že po pěti minutách neaktivity robot automaticky vstoupí do režimu spánku (všechna světla jsou vypnutá) - platí to i pro stání v dokovací stanici?
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 8. 2019
Dobrý den, tlačítko Clean zůstává při stání v dobíjecí stanici neustále aktivní. Když se robot dobíjí tak je nápis podsvícen oranžově a při plném dobití modře.
Reagovat
Pavel 19. 12. 2019
Dobrý den, je možné nějak vypnout podsvícení tlačítka Clean při plném dobití a setrvání v dobíjecí stanici (ideálně aby se přepnul do režimu spánku)? Modré podsvícení je hlavně v noci celkem rušivé.
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 12. 2019
Dobrý den, je nám líto, ale toto podsvícení nelze vypnout. Je možné, že nastavení podsvícení bude časem zakomponováno do některé z aktualizací.
Reagovat
Pavel 19. 12. 2019
Děkuji za rychlou odpověď. Toto rozšíření bych velice ocenil.
Reagovat
Jan Sokol 31. 3. 2019
Automatická změna režimu.
Dobrý den, umí vysavač Symbo LASERBOT 750 Wifi změnit automaticky režim práce v případě přechodu z hladké podlahy na koberec a obráceně?
Děkuji. Jan Sokol
Reagovat
Zdeněk Specialista 1. 4. 2019
Dobrý den,
jestli máte na mysli, zda-li je schopen si sám na kobercích zvýšit sání, tak toto není u robota možné.
Přejeme hezký den
Reagovat
Vložit dotaz