AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)

Dotazy pro Robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lukáš Harang 4. 4. 2024

    Symbo laserbot 750

    Dobrý den,
    Robot po zaparkování do nabíjecí stanice bliká oranžová a modrá kontrolka. (bliká není to pravé, jde spíš o jaké si stmívání)..
    Děkuji za odpověď Harang

  • Michal Kratochvíl 17. 11. 2023

    pouze blikne oranžově Clean

    Dobrý den, předně chci uvézt, že jsem obecně spokojený s výrobkem. Ale! Před týdnem vysavač zmtvěl a pouze když jej oddálím od dobíjecí stanice a zpetně vrátím, rozsvítí se oranžově na cca 2-3 sec CLEAN. Vše včetně kontaktů jsem očistil. Aplikace se tváří funkčně. Zapnu-li v aplikaci nabíjení vrátí hlášku odesílání selhalo. Při stisknutí start je reakce nulová a vysavač nijak nereaguje/nic nesvítí. Díky za help, MK

  • Jiří 25. 9. 2023

    5 minut a nic

    Krásný den,
    robot vždy po 5 minutách se vypne a nic nedělá. Pokud vím vysál před asi týdnem vodu. Nevím jestli je chyba v baterce nebo jestli se vytvořil nějaký zkrat.
    Je možnost ozkoušet baterku a když to bude ní, tak ji koupit?

    • Lukáš Specialista 26. 9. 2023

      Dobrý den, baterii je možné zakoupit a pokud by ani tak robot nefungoval, tak je samozřejmě možné její vrácení do 14 dní. 

  • Týna 4. 9. 2023

    Robot se sám vypne

    Hezký den, robot se začal sám v průběhu úklidu vypínat. Někdy to trvá 5 minut, někdy 15. Zničeho nic se zastaví, nic nedělá a po chvíli přehraje znělku, jako když robota zapnete tlačítkem do polohy 1. Z daného místa jde zapnout zase, ale to se vypne do cca 2 minut a vše se opakuje. Co s tím?

    • Lukáš Specialista 4. 9. 2023

      Dobrý den, zřejmě se bude jednat pouze o konec životnosti baterie a bude třeba baterii vyměnit.

  • Pavel 29. 10. 2022

    Mapa

    Dobrý den, mohli byste mi poradit co dělat, když se mi po každém zapnutí vysavače vymaže mapa? Mám tu několik zakázaných zón (jelikož si nedokáže moc poradit s některým nábytkem a myslí si že tam může jet) … a nebaví mě po každém zapnutí čekat, než si načte mapu a potom ji upravovat. Děkuji

    • Martina Specialista 31. 10. 2022

      Dobrý den, vyzkoušejte provést tvrdý reset robota : 

      Robot musí být připojený na Wi-Fi, a potom je potřeba stlačit najednou levé kolo a levou část nárazníku a zmačknout tlačítko Clean. Zazní hláška "Initialization starts".

      Pokud se reset nepodaří, zazní hláška: "Initialization failed", je potřeba postup opakovat později.

  • Věra Šmidová 17. 9. 2022

    Mopování

    Dobrý den, při mopování po pár měsících provozu přestala téct voda z nádržky. Při ruční kontrole kape z otvoru i přes knoty, ale při mopování nic. Co s tím? Nerozumím tomu. Je nějaký "mechanismus", který vytlačuje vodu z nádržky?

    • Martina Specialista 19. 9. 2022

      Dobrý den, v podložce mopování se nachází fknoty, přes které voda protéká na mopovací utěrku. Pokud jsou tyto knoty špinavé nebo tvrdé, je nutné vyměnit je za nové. Problém může být v případě tvrdé vody, která knoty ucpe a voda poté neodchází z nádobky a zůstává v ní. Zde se doporučuje vodu buď převařit, nebo použít vodu destilovanou.

      • Věra 1. 10. 2022

        Promiňte, ale asi jste si nepřečetla pozorně můj dotaz. Voda přes knoty kape i přes dírku u okraje nádržky, ale při mopování nic. Je to nelogické, ale je to tak.

        • Martina Specialista 3. 10. 2022

          Dobrý den, v tom případě doporučím reklamaci, pokud je robot stále v záruce.

  • DALIBOR 21. 8. 2022

    Tovární nastavení

    Dobrý den, jak lze obnovit tovární nastavení nebo kompletní reset? Robot vyjíždí bez pokynů a pohybuje se zmateně. Děkuji.

    • MH 21. 12. 2024

      Dobrý den, robot nejde připojit k wifi, můžete mi prosím poslat návod na tvrdý restart?
      Děkuji

    • Martina Specialista 22. 8. 2022

      Dobrý den, robotovi lze provést tvrdý reset. Bližší informace Vám zasílám na e-mail.

      • Gabriela 10. 9. 2022

        Prosím vás tiež si neviem poradiť... Vysávač pripojeny k WiFi svieti ze je nabitý ako náhle sa pohne od stanice vypne sa... Co by som mala robiť?

        • Veronika Specialista 10. 9. 2022

          Dobrý den,
          může se jednat pouze konec životnosti baterie, zde pak je vhodné baterii vyměnit. Nebo chybný kontakt u hlavního vypínače či nabíjení, zde by bylo dobré se obrátit přímo na servis a řešit prohlídkou robota i stanice. Krásný den

  • Petra 20. 3. 2022

    Nereaguje

    Dobrý den včera nám robot vysaval dnes nesviti nereaguje ani aplikace v nabíjecí stanicí je nebylika nesviti vůbec.

    • Lukáš Specialista 21. 3. 2022

      Dobrý den, doporučíme očistit dobíjecí kontakty jak na robotu, tak i na dobíjecí stanici a robot tam umístit ručně. Pokud by nepomohlo, tak je možné ještě odzkoušet vyjmout z robota na cca 30 min baterii a zkontrolovat hlavní vypínač. 

  • Radek 12. 9. 2021

    Svítí oranžově clean

    Dobrý den, zdá se že se robot nenabíjí, při nabíjení svítí oranžově kontrolka clean, po odebrání z nabíječky je úplně mrtvý... V návodu je jen možnost že kontrolka bliká...
    Díky za radu co by to mohlo být za závadu

    • Martina Specialista 13. 9. 2021

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi, zda jeden není například zapadlý nebo zda nejsou kontakty znečištěné. Popřípadě bude nutné je očistit. Při zajíždění robota do stanice zkontrolujte, zda robot dojede správně do stanice a zda dojde k nabíjení.

  • Naděžda Clark 28. 7. 2021

    Zapomenuté heslo

    Dobrý den. Kód na obnovení hesla přijde vždy po uplynutí času pro jeho použití. Nepodařilo se ani po pěti pokusech, nevím si dál rady, jinou možnost obnovení hesla mi aplikace nenabízí. Děkuji za radu.

    • Michal Specialista 28. 7. 2021

      Dobrý deň, na niektorých e-malových klientov to trvá bohužiaľ dlhšie. Môžete skúsiť registrovať na inú e-mailovú adresu, (môže byť aj vymyslená, netreba nič potvrdzovať).

  • DB 13. 4. 2021

    Vysávání

    Dobrý den chtěl bych se optat jak postupovat ,když kvalita vysávání již není jak byla na začátku při koupi.
    Robot je 4 měsíce starý a již za sebou nechává drobky a nečistoty. Nádobka i filtr je pravidělně čistěn, nepomohlo ani výměna předních kartáčů. Děkuji za info

    • Martina Specialista 13. 4. 2021

      Dobrý den, pokud robot nesbírá nečistoty, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis a řešit reklamací robota.

  • Herta Kultová 8. 2. 2021

    Symbo

    Dobrý den, došla mi trpělivost s ovládáním Symbo laserbot 750 pomocí aplikace Symbo orange. Budu reklamovat a mám dotaz. Je některý ze Symbo robotů spolehlivější? Je nějaká appka, která funguje? Díky H.K.

    • Martina Specialista 8. 2. 2021

      Dobrý den, rozumíme Vašemu rozhořčení. Mohl by Vás tedy zajímat model Symbo Laserbot 360 S7

      • Herta Kultová 10. 2. 2021

        Přeposílám tímto komunikaci s Onlineshopem, kde jsem koupila robot. Na zítra je objednaný svoz do Robotworldu...
        Dobrý den, nedávno jsem si pořídila robotický vysavač Symbo laserbot 750 wi-fi. Těšila jsem se na nového pomocníka do domácnosti. Jelikož jsem imobilní (ZTP), je pro mne důležité ovládání a hlavně využívání funkcí v aplikaci. Bohužel se ukázalo, že aplikace nefunguje, stále se maže mapa, aplikace mi nedovolí nastavit oblast, nejde tím pádem pokračovat nikam a je nutné stále znovu uklízet celý byt, aby se vytvořila nová mapa. Občas se to asi tak jeden pokus z 50 podaří. Chyba není ve wi-fi, to jsme už řešili s poskytovatelem. Poslala jsem i dotaz na "Robotické vysavače" a tam mi přišla odpověď, že mám reklamovat. Nemyslím si, že je robot vadný, ale nelze ho spolehlivě nebo spíš vůbec použít s mobilem. Chtěla bych proto tento robot vrátit s tím, že bych si vybrala jiný typ-nejspíš Symbo 360 s 7, jelikož aplikace 360 robot zřejmě funguje bez problémů (dle informace od majitelů). Stejný typ mi doporučili na můj dotaz v Robot-worldu. Prosím tímto, abyste mi umožnili tuto výměnu nebo mi vrátili peníze, pokud to bude jednodušší. Věřím, že mě chápete a vyjdete mi vstříc. Děkuji H. Kultová

        • Martina Specialista 10. 2. 2021

          Dobrý den, pokud máte objednaný svoz, poprosíme Vás o připravení kompletního balení společně s vyplněným formulářem o odstoupení a předání řidiči. Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat o dalším možném postupu.

          • Herta Kultová 15. 2. 2021

            Dobrý den, robot odvezl řidič 11.2. Můžu se zeptat, jak to s ním vypadá? Děkuji H. Kultová

            • Lukáš Specialista 15. 2. 2021

              Dobrý den, jakmile bude robot přijat k reklamaci, tak budete informován. 

  • Karel 21. 1. 2021

    Kalibrace - špatná diagonální jízda

    Zdravím
    Máme symba 750 uz okolo půl roku. Začal problém s tim, že přestal jezdit rovnoběžně se stenami (odchylka asi 10°) a začal ignorovat virtuální zdi. Neví kde je a přes aplikaci jde vidět, že ma za to, že vysává silnici někde venku. To může byt problém když kocourovi najíždí do jidla nebo chce najet do kabelů v místě, které měl ignorovat.
    Zkoušel jsem prekalibrovat podle instrukcí v aplikaci - nepomohlo.
    Zkousel jsem vytvořit novou mapu a nastavit virtualni zdi znova - pomohlo asi na dva týdny a pak se problém opět projevil.
    Aplikace a firmware zařízení je aktualni a nejsou dustupne další aktualizace.
    Občas, když člověk pospíchá a odchazi z domu, nemá čas mu vyklidit konplet celý byt a nejradši bych ho v zachvatu vzteku rozkopal, protože vytváření mapy trva asi pul hodiny a musi byt pod dozorem aby nevjel kam nemá.
    Hodilo by se trvalé řešení a na jejich podpoře neví nic... Tu sem kontaktoval taky.
    Zdraví
    Karel

    • Martina Specialista 21. 1. 2021

      Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s robotem. Poradili bychom provést reset robota. V případě, že by reset nepomohl, kontaktujte nás a řešili bychom dále.

  • Gabriela 4. 1. 2021

    Připojení k WiFi

    Dobrý den, zakoupili jsme tento vysavač, bohužel nám ale nejde připojit k WiFi. Můžete mi prosím poradit, co mám dělat a jak nyní postupovat? Máme WiFi s frekvencí 2,4 GHz, jak je k připojení potřeba. Mám na telefonu vyplá data, ale bohužel stále připojení nefunguje. Dojdu až ke kroku, kdy se mi v aplikaci zobrazí: Konfigurace sítě selhala. Špatné síťové připojení, zkontrolujte a zkuste znovu. ER_NET:001017074000. Připojení je dle poskytovatele internetu v pořádku.
    Připojení zkouším už několik dní po sobě, několikrát denně a stále nic. Děkuji za odpověď.

    • Marie 27. 2. 2021

      Dobrý den.Měla jsme stejný problém (mám stejny vysavač i typ),Vzala jsem robota a mob.telefón,přimo k wifi sítí a dala jsem připojení,za chviličku se obě zařízení propojili.Robot reaguje na mobil,jak má.

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2021

      Dobrý den, doporučíme ještě při párování zapnout určování polohy za pomoí GPS a vyzkoušet vypojení routeru ze sítě na cca 1 min. Případně otestovat připojení na jiném wifi routeru nebo zaslání robota k nám do servisu na diagnostiku zda je wifi funkční, ale tato závada je málo pravděpodobná. 

  • Kateřina 8. 10. 2020

    Automatické spuštění robota

    Dobrý den,
    je možné nastavit pravidelné spouštění robota se zapamatovanou mapou, především se zapamatovanými zakázanými zónami?
    Předem děkuji.

    • Martina Specialista 9. 10. 2020

      Dobrý den, na vylepšení aplikace ohledně ukládání map se momentálně pracuje.

      • Filip Horak 31. 1. 2021

        Dobry den, a kdy předpokládáte ze bude aktualizace hotova? V aplikaci je bohužel par nedokonalosti.
        (Pokud se aplikace používá na více zařízeních, mapa se smaže.)
        (Pokud omylem při vysáváni kliknu na spot, oblast, nebo zeď, nejde normálně pokračovat v úklidu. Jako by nebylo možne dat tlačítko zpět.)
        (Uvítal bych zapamatování více map.)
        Děkuji za odpověď.

        • Martina Specialista 1. 2. 2021

          Dobrý den, na úpravách se již pracuje, snažíme se celou situaci ohledně aplikace urgovat u výrobce. Bližší informace bohužel stále nevíme.

          • Filip Macháček 9. 3. 2021

            Ani nedoufejte, aktualizace je slíbená už rok... a věřím že sejí v době životnosti robota ani nedočkáme. ;-) Značí to jak hodnocení aplikace na Google play, tak hodnocení firmy na Googlu

  • Martin S 9. 9. 2020

    Nekompatabilita s wifi routrem TENDA

    Dobrý den,
    máte nějaký seznam kompatibilních routerů s vysavačem? S routrem Tenda AC9 kompatibilní není.

    • Martina Specialista 10. 9. 2020

      Dobrý den, vysavač je kompatibilní pro párování Wi-Fi, pokud je frekvence dané Wi-Fi síte 2,4GHz. Pokud máte frekvenci vyšší, párování robota se Vám nepodaří. 

  • Olga 16. 8. 2020

    Mopování

    Dobrý den. Robot máme cca rok, ale nyní po mopováni zůstává nádoba na vodu téměř plná. Chybí opravdu jenom trošku vody. Dirka není ucpaná.
    Děkuji za odpověď
    Olga

    • Martina Specialista 17. 8. 2020

      Dobrý den, zkontrolujte knoty v nádobce, zda je není potřeba vyměnit. Pokud používáte tvrdou vodu, knoty mohou ztvrdnout a voda se tak nedostane dál na mopovací textílii. V případě tvrdé vody bychom doporučili používat vodu buď převařenou, nebo destilovanou.

  • Petr 4. 7. 2020

    Připojení přes WIFI

    Dobrý den,
    1. Pokud v nějaké vzdálené místnosti už nedosahuje WIFI, tak jsem schopen v této místnosti spustit robota jen tlačítkem a nemohu tam korigovat délku vysávání a další funkce?
    2. Pokud mám na každém patře zvlášt WIFI router, tj. druhá WIFI je samostatná se svým názvem, je možné robota aplikací ovládat na obou patrech, nebo je třeba to nějak přepárovat?
    3. V čem se liší chod robota, když na něj připavním mop a spoustím ho ručně, od spuštění Mopování přes aplikaci? Nebo co přesně znamená mopování, je to normální vysávání, jen za sebou tahá mopovací hadřík?

    • Lukáš Specialista 4. 7. 2020

      Dobrý den.

      Pokud nemáte v dosahu signál Wi-Fi, tak vysavač nebude komunikovat s aplikací, takže nebudete moci nastavovat v průběhu vysávání.

      Robot bude spárovaný pouze s jednou sítí Wi-Fi a zapamatuje si v aplikaci pouze jedno patro. Pokud chcete robota využívat ve více patrech, tak doporučím například Symbo LASERBOT 360 S7, který si zapamatuje několik půdorysů najednou.

      Je to úplně stejné, v obouch případech musíte na robota připevnit mopovací nádobku společně s hadříkem. Robot potom začne automaticky mopovat. Funguje to tak, že skrze propouštěcí knoty se navlhčuje hadřík a potom robot může mopovat. 

  • Ivet 19. 4. 2020

    zapínání v noci

    Dobrý den,
    máme vysavač teprve pár dnů a už 2x se nám v noci stalo, že se z ničeho nic zapnul, vyjel z dokovací stanice, párkrát se pootočil a poté opět zajel zpátky se nabíjet. Nevíte, čím by to mohlo být způsobeno?
    Ještě se chci zeptat jestli je běžné, že když se vysavač nadzvedne (ať už sám kvůli překážky, nebo manuálně) tak poté zapomene, kde se nachází včetně zadaného úkolu, který měl provést.
    Děkuji za odpovědi

    • Martin Specialista 20. 4. 2020

      Dobrý den, zkuste z robota vyndat na cca 30min baterii, pokud by to nepomohlo doporučím robota reklamovat. Pokud vysavač zvednete během uklízení/mapování a opět sputíte, stane se že začne mapovat znovu a přijde o přehled, kde už uklidil a může ztratit mapu.

  • 5. 8. 2019

    Režim spánku

    Když stojí vysavač Symbo LASERBOT 750 v dokovací stanici stále svítí modrý nápis CLEAN.
    V manuálu na str. 6 stojí, že po pěti minutách neaktivity robot automaticky vstoupí do režimu spánku (všechna světla jsou vypnutá) - platí to i pro stání v dokovací stanici?

    • Lukáš Specialista 5. 8. 2019

      Dobrý den, tlačítko Clean zůstává při stání v dobíjecí stanici neustále aktivní. Když se robot dobíjí tak je nápis podsvícen oranžově a při plném dobití modře. 

      • Pavel 19. 12. 2019

        Dobrý den, je možné nějak vypnout podsvícení tlačítka Clean při plném dobití a setrvání v dobíjecí stanici (ideálně aby se přepnul do režimu spánku)? Modré podsvícení je hlavně v noci celkem rušivé.

        • Lukáš Specialista 19. 12. 2019

          Dobrý den, je nám líto, ale toto podsvícení nelze vypnout. Je možné, že nastavení podsvícení bude časem zakomponováno do některé z aktualizací. 

          • Pavel 19. 12. 2019

            Děkuji za rychlou odpověď. Toto rozšíření bych velice ocenil.

  • Jan Sokol 31. 3. 2019

    Automatická změna režimu.

    Dobrý den, umí vysavač Symbo LASERBOT 750 Wifi změnit automaticky režim práce v případě přechodu z hladké podlahy na koberec a obráceně?
    Děkuji. Jan Sokol

    • Zdeněk Specialista 1. 4. 2019

      Dobrý den,
      jestli máte na mysli, zda-li je schopen si sám na kobercích zvýšit sání, tak toto není u robota možné.
      Přejeme hezký den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše