Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Denisa 30. 6. 2024
Hlásí chybu
Robot někdy sám od sebe začne couvat a po chvilce napíše chybu e46, přitom tam mám úplně nový ten kartáč, někdy normálně funguje a pak zase znovu, musím vždy vypnout a zapnout.
Reagovat
Veronika Specialista 8. 7. 2024
Dobrý den,
chyba E46 je přetížení hlavního rotačního kartáče, zde doporučujeme se obrátit přímo na servisní středsko. Krásný den
Reagovat
Ondřej Antoš 27. 10. 2023
Hlasitý při vysavání
Dobrý den, nás xbot začal strašně hlasitě vysávat. Vše jsem vyčistil ale nezměnilo se to. Poradíte prosím co s tím a nebo rovnou ho dát do servisu?
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 10. 2023
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat jestli Vám na hlavním kartáči nechybí ložisko. Pokud by se tato část z kartáče ztratila, tak by mohl vysavač být takto hlučný a bylo by třeba řešit zakoupením nového kartáče.
Reagovat
Zdeněk 30. 11. 2023
Dobrý den mě po zapnutí taky hučí. Zkusil jsem vyndat kartáč a hučí to stejně. Nevím co s tím. Poradíte co ještě prozkoumat nebo rovnou servis.
Je servis někde v okolí Třebíče?
Díky Bauer
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 11. 2023
Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit servisní kontrolou. Těžko tak přesně říci co hučení způsobuje.
Reagovat
Pavel Mazal 16. 8. 2023
Vypínání robota
Dobrý den, vlastníme Symbo xBot 5 Pro a po roce používání (cca 1x týdně) se robot nabíjí asi jen 20 minut a po zapnutí na vysávání se cca po 3 vteřinách vypne. Robot je v záruce ještě rok. Čidla a nabíjecí plochy, kartáče a nádoba jsou vyčištěná. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 8. 2023
Dobrý den, doporučíme řešit zasláním robota ke kontrole - reklamaci.
Reagovat
Petra Koprivova 28. 5. 2023
Chyba E11
Dobry den po spusteni vysavace, se vysavac lehce cukne do leva a pak se toci vpravo a zastaví a hlasi chybu leveho senzoru ale co s tim,vse vycisteno, otreno chyba E11. Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 5. 2023
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme řešit jeho reklamací. Případně pozáručním servisem.
Reagovat
Marketa 14. 5. 2023
Pri couváni se zasekne
Dobry den,
Vysavac Symbo xBot 5 Pro sjede z nabijeci stanice/zacne vysavat odkudkoli - couva a zasekne se. Vycistila jsem vse, co jsem mohla.
Dekuji, M
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 5. 2023
Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme řešit jeho reklamací.
Reagovat
Vyvarzkone 27. 10. 2022
Dobrý den , jsme spojen s apkou ale nejde přes ní ruční ovládání robota ...
Reagovat
Martina Specialista 31. 10. 2022
Dobrý den, bohužel neznáme příčinu, proč manuální ovládání u robota přes asplikaci nefunguje. Doporučili bychom reklamaci.
Reagovat
Vit 25. 9. 2022
Nejede
Dobry den. Vysavac se po zapnuti nerozjede rovne, jen se otaci smerem dopredu a po chvili dozadu. Zadnou chybu nehlasi. Nevite cim by to mohlo byt? Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 9. 2022
Dobrý den, chyba může být v pohonu kola nebo v senzorech. Bude třeba řešit servisní opravou případně reklamací pokud je robot ještě v záruce.
Reagovat
Angelika Dankovičová 2. 5. 2022
Dobrý den, vysavač se nechce rozjet ,hlasí E2
Reagovat
Snaider stefania 19. 9. 2022
Dobrý den vysavač hlásí E43
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 9. 2022
Dobrý den, chyba E43 signalizuje přetížení levého bočního kartáčku. Doporučíme kartáček oddělat a vyčistit všechny nečistoty. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Martina Specialista 2. 5. 2022
Dobrý den, chyba E2 oznamuje vypnutí robota hlavním vypínačem. Zapněte hlavní vypínač na boku robota do polohy I.
Reagovat
Hynek 23. 12. 2021
Vysavač
Dobrý den vysavač začal pouze couvat nehlásí žádnou chybu vše běží jak já ale pouze couva. Děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 12. 2021
Dobrý den, doporučím provést reset robota vyjmutím baterie po dobu 30 minut. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás kontaktujte.
Reagovat
Míra 21. 12. 2021
Symbo xbot 5 pro - E46
Dobrý den,
Náš robotický vysavač neustále hlásí chybu e46. Hlavní rotační kartáč jsem vyčistil, ale problém trvá.. Můžete doporučit další postup? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 12. 2021
Dobrý den, v tom případě jedině řešit reklamací případně servisní opravou.
Reagovat
Miroslav 1. 1. 2022
Dobrý den, da se dokoupit někde motor hlavního kartace a levý motor kartace? Bohužel mam symbo již po záruce a chtěl bych si ho opravit. Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 1. 2022
Dobrý den, pro zakoupení náhradních dílů prosím kontaktujte naše servisní oddělení: [email protected] .
Reagovat
Michal Janoušek 22. 11. 2021
Postranní kartac
Dobrý den, u našeho roztockého vysavače Duoro D-Clean přestal jít levý boční kartáč. Je možná nějaká oprava svépomocí, anebo odborný servis ?;
Díky za odpověď
Micha
Reagovat
Martina Specialista 22. 11. 2021
Dobrý den, pokud se jedná o značku Robzone, je nutné obrátit se přímo na prodejce a případnou reklamaci či servis řešit s ním.
Reagovat
Jitka 21. 11. 2021
Dobrý den, vysavač mi po dvou letech hlásí odpojení nebo spící režim. Zkoušela jsem odinstalovat a znovu připojit. Bohužel stejný problém. Děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 11. 2021
Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit servisní opravou.
Reagovat
Hanka 13. 6. 2021
Neteče voda při vytirani
Dobrý den, při vytirani vysavač vysává, ale nevytira, v nádobce je voda, hadřík je mokrý, ale podlaha zůstává suchá, v čem může být problém? Děkuji za info
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 6. 2021
Dobrý den, doporučím zkontrolovat konstakty mezi nádobkou a vysavačem. Zda nejsou kontakty nšějak zanesené a nebo ohlé do nepřirozené polohy. Pokud je vše v pořádku a robot přesto nepracuje správně, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Barbora Skálová 15. 5. 2021
Přestává vysavat
Dobry den, mame tohoto robota neco pres dva roky v posledni dobe zacak vysavat dost zmatene - pri uklidu najednou zacne couvat, jezdi bez nejake logiky sem a tam, nyni se zacal po par vterinach i samovolne vypinat. Neporadil byste mi, v cem by mohl byt problem? Dekuji!
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 5. 2021
Dobrý den, těžko takto posoudit. Doporučili bychom vyzkoušet vyčistit všechna čidla a zkontrolovat funkčnost předního nárazníku. Pokud by nepomohlo, tak je možné zaslat robot k servisní diagnostice.
Reagovat
Ondřej 19. 3. 2021
Jeden boční kartáč je pomalejší.
Dobrý den,
Jeden z bočních kartáčů se občas točí hodně pomalu... Většinu vysávání se točí stejně rychle ale čas od času se skoro netočí vůbec... Můžete mi dát radu, kde by mohl být problém? Kam se mám podívat?
Děkuji!
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 3. 2021
Dobrý den, dle popisu bude chyba v pohonu bočního kartáčku a pro vyřešení bude třeba jeho výměna. Pokud je robot ještě v záruce tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Martina 8. 3. 2021
Aplikace
Dobrý den, už si vážně nevím rady nemůžu vysavač připojit k aplikaci. Udělám vše podle pokynů po splnění aplikace chvíli načítá a potom vyhodnotí že se nelze připojit. Přitom hned na začátku jsem cca den připojená byla a vše fungovalo ale z ničeho nic se odpojil a už to nefunguje
Reagovat
Ypsilanti 25. 1. 2022
Dobrý den. Měl jsem stejný problém. Podařilo se my ho vyřešit tak že jsem odpojil mobil od wifo sítě a připojil přímo na WiFi vysavače... Zobrazí se v seznamu dostupných WiFi siti. Po zadání mě domácí WiFi sítě a hesla pak vše fungovalo ok. Tak snad to pomůže
Reagovat
Katrin Specialista 9. 3. 2021
Dobrý den, doporučujeme odinstalovat aplikaci a znovu ji naistalovat. Pokud bude problém přetrvávat, kontaktujte nás prosím na zákaznické lince. Krásný den
Reagovat
Mirka 28. 2. 2021
Vymena bočních kartáčku
Dobrý den, ráda bych se zeptala jakým způsobem lze vyměnit boční kartáčky.. Zatím jsem nepřišla na způsob jak kartáčky vyndat děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 3. 2021
Dobrý den, boční kartáček je pouze zacvaknut. Postačí jej pevně uchopit a tahem z robota oddělat.
Reagovat
Michael 13. 2. 2021
Malá výdrž baterie
Dobrý den, máme robota cca rok, používá se cca 1x týdně a je stále v nabíjecí stanici. Poslední dobou jsme si všiml, že se spouští nabíjení i několikrát denně i přesto, že robot není používán. Vydrž úklidu na 1 nabití klesla z 90 minut na 40. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 2. 2021
Dobrý den, vypadá to na pokles kapacity baterie. Doporučím reklamaci nebo výměnu baterie.
Reagovat
Robert 1. 2. 2021
Robot sa toci dokola
Dobry den,
robot fungoval viac ako rok perfektne. Asi mesiac dozadu sa mi zacat zasekavat ked prechadzal z miestnost ido miestnosti na listach. Ale dnes prestal fungovat. Resp funguje, urobi jedno kolo dokola a potom ostane na mieste a ide naprazdno. Vyzera ako keby sa lave koliesko netocilo. Skusal som rozobrat a poskladat znova, ale problem ostava nadalej. Mal niekto podobny problem?
Reagovat
Martin Specialista 1. 2. 2021
Dobrý den, v případě tohoto problému, doporučím robota zaslat na reklamaci/servis. Může být problém s pohonou jednotkou jednoho z hlavních kol.
Reagovat
Robert 1. 2. 2021
Zdravim,
vdaka za rychlu odpoved. Nakoniec bol problem v tom ze jeden zo 6 kablov ktore idu zo " zakladnej dosky" do kolesa bol vypojeney ( aj ked neviem ako sa to mohlo stat, kedze vysvaca som nikdy nerozoberal) a to sposobovalo, ze jedno z kolies sa netocilo. Ak by mal niekto podobny problem, toto moze byt jedna z pricin.
Reagovat
Zbyněk 13. 5. 2021
Díky Roberte za tip. Měl jsem ten stejný problém. Tvá rada mi ho pomohla vyřešit.
Reagovat
alfons 23. 12. 2020
funkce nalezení místnosti?
Dobrý den.
Robota se podařilo spárovat s apkou, vše v pořádku.
Rád bych se však zeptal, zda je robot schopen zapamatování místnosti a pokud v aplikaci zadám danou místnost a následně start úklidu, tak si tam z nabíjecí stanice sám dojede a začne danou místnost uklízet?
Je toho schopen?
Případně jak nastavit? (ani v manuálu, ani v apce se neuvádí)
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 12. 2020
Dobrý den, požadovanu funkci tento model neumí.
Reagovat
RZ 12. 12. 2020
Heslo WIFI
Dobrý deň.
Dlhšie som nepoužíval mobilnú aplikáciu a teraz mi v mobilnom telefóne dá názov siete CLOUDSBOT_60019449201B , po zvolení siete chce heslo, ktoré neviem.
Poprosím o radu. Ďakujem
Reagovat
Michal Specialista 14. 12. 2020
Dobrý deň, skúste prosím aktualizovať aplikáciu na najnovšiu verziu, prípadne ju preinštalovať.
Reagovat
Petr Halbich 22. 11. 2020
Robzone Duoro
Dobrý den,
Nedaří se nám spárovat robota s apkou. Držením tlačítka "Home" žádná informace ,nenaskočí. Aplikaci jsme instalovali na spoustě mobilů. WiFi je silná dost, reset robota nezlepšil nic. Nějaký nápad, jak robota přesvědčit? Díky za info.
Reagovat
Martina Specialista 23. 11. 2020
Dobrý den, Wi-Fi by měla být na frekvenci 2,4GHz. Pokud je Wi-Fi silnější, robota se Vám nepodaří napárovat. V jiném případě by byla nutná reklamace vysavače.
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 11. 2020
Dobýr den, jaký model vlastníte? V nadpisu uvádíte Robzone Duoro, ale zde se diskuze týká modelu Symbo Xbot Pro wifi.
Reagovat
Michal 15. 10. 2020
Připojení k nové wifi
Dobrý den,
prosím o informace jakým způsobem připojit robota k nové wifi síti (jiný název) Zkoušel jsem uvedený postup včetně odinstalace aplikace a vyjmutí baterie, ale nedaří se.
Po stisku tlačítka Home a zobrazení nápisu Succ dojde k připojení telefonu s aplikací na wifi síť XbotPro... ale po několika sekundách se telefon od sítě robota odpojí, na displeji robota svítí chvílí Conn a pak se přepne do standby stavu. Wifi síť v dosahu je 2.4Ghz. Robot je přímo u routeru. Děkuji za radu.
Reagovat
Michal 15. 10. 2020
Zkoušel jsem 2 různé iphony a nepovedlo se, oba telefony se nedokázaly připojit na wifi robota XbotPro, resp. se ihned odpojily.
Nakonec jsem zkusil ještě Android a připojení se povedlo na první pokus, bez problémů.
Možná aplikace pro iphone není kompatiblní s novým iOS 14?
Reagovat
Martina Specialista 15. 10. 2020
Dobrý den, s tímto problémem jsme se prozatím nesetkali. Aplikace by měla podporovat všechny verze iOS. V následujících dnech by měla proběhnout aktualizace aplikace, je tedy možné, že po aktualizaci už nebudete mít problém s párováním a vše bude fungovat tak, jak má. Kdyby Vaše problémy ptřetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat.
Reagovat
Pavel 13. 9. 2023
Dobrý den,
mám zcela totožný problém s párováním iPhone jako p. Michal. Prosím zjistěte si u výrobce aplikace v čem je problém.
Předem děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 9. 2023
Dobrý den, aplikace a připojení robota fungují i s mobilními telefony iPhone. Pokud se Vám nedaří robota připojit, tak jej můžete zaslat k nám do servisu a robot otestujeme.
Reagovat
Martina Specialista 15. 10. 2020
Dobrý den, poradili bychom ještě provést reset robota. Pokud se spojení nepodaří, vyčkejte prosím 1-2 dny a pokuste se o nové párování. někdy může být delší odezva než se párování podaří.
Reagovat
Michal 15. 10. 2020
Dobrý den,
prosím o informaci jaký reset máte na mysli. Reset s vyjmutím baterie na 1/2 hodiny jsem zkoušel. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 10. 2020
Dobrý den, pokud se spojí mobilní telefon s robotem, tak je robot v pořádku. Vypadá to na nějaký problém na routeru, ale těžko takto soudit. Zkuste změnit nastavení routeru, bohužel takto těžko poradit kde bude v nastavení chyba.
Reagovat
Dalibor 19. 8. 2020
Čas vysavani
Dobrý den jak se nastavuje čas vysávání. Robot vyjede z napájení a po cca. 8min. se vrací do napájení a dobíjí se.
Reagovat
Martina Specialista 19. 8. 2020
Dobrý den, časování úklidu lze zvolit buď pomocí mobilní aplikace, nebo pomocí dálkového ovládání. Vyberete si den a zvolíte hodinu, na kterou chcete, aby robot zahájil úklid. Pokud se jedná o menší mistnosti, doba úklidu se vždy krátí a robot tak může pracovat pouze pár minut a ne celkový čas.
Reagovat
Marianna Rozehnalová 1. 7. 2020
Detekce nečistot?
Dobrý deň, má prosím tento robot. vysavač detekci nečistot? V popise to nikde nevidím. Ďakujem.
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 7. 2020
Dobrý den, tento model nemá žádný senzor pro snímání nečistot.
Reagovat
Tereza Kadlecová 17. 2. 2020
Nefunkční vyśavání s nádobkou 2v1
Dobry den, pri vysavani 2v1 je mokre vysavani nefunkcni, nadobka na vodu je ale v poradku - neni ucpana tryska, je mozne, ze je chyba nekde v elektronice - ve vstrikovani?
Robot je zakoupen na firmu 30.11.2018 coz znamena, ze zaruka jiz zrejme neni uznatelna. Jakym zpusobem mam tedy postupovat, puvodne jsem chtela koupit novou nadobku 2v1, ale nemyslim si, ze by to necemu pomohlo.
Mohu tedy poprosit o radu jak postupovat?
Dekuji hezky den
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 2. 2020
Dobrý den, záruka v našem eshopu je i při nákupu na firmu nezkrácena tedy 24 měsíců a doporučím robot reklamovat. Jak postupovat v případě reklamace naleznete na našich stránkách zde.
Reagovat
Marcela 21. 3. 2020
Dobrý den. Mam přesně stejný problém též zakoupeno v lednu 2019. Problém už 2 měsíce.
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 6. 2020
Dobrý den, také tedy doporučím robot reklamovat. Jak postupovat v případě reklamace naleznete na našich stránkách zde.
Reagovat
Dalibor Prokel 11. 2. 2020
Chyba Přetížení hlavního rotačního kartáče
Dobrý den, robota jsem koupil v únoru 2019 a do ledna 2020 pracoval prakticky bez problémů. Provádím pravidelnou údržbu, čištění kartáčů, koleček, senzorů, filtrů atd. jednou týdně. Robot je naprogramován na pravidelný každodenní úklid. Nyní ale začal hlásit chybu Přetížení hlavního rotačního kartáče po vyjetí ze základny (couvne, zastaví se a hlásí). Po důkladném a pečlivém vyčištění kartáče, ložiska atd. je opět v pořádku a provede jeden úklid. Při dalším startu opět vyjede, začne uklízet (asi 1 metr) a pak se zase zastaví a hlásí stejnou chybu. Po vyčištění se průběh to stále opakuje (jeden úklid, návrat na základnu, další den vyjede + chyba...). Co byste poradili? Děkuji.
Reagovat
Michaela 18. 6. 2020
Dobry den mam stejny problem a ktomu se mi porad toci na jednom miste
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 2. 2020
Dobrý den, je nám líto,ale pokud se chyba takto opakuje, tak bude třeba zaslání k servisní prohlídce a nebo dovezte osobně na jednu z našich prodejen.
Reagovat
Marcela 21. 3. 2020
Dobrý den. Mám přesně stejný problém. Též zakoupeno 2019 leden.
Reagovat
Katrin Specialista 21. 3. 2020
Dobrý den, mrzí nás vzniklé potíže. Doporučuji robotický vysavač reklamovat . Krásný den
Reagovat
Gabriela 8. 2. 2020
Parovani s mobilni aplikaci
Dobry den, nemohu sparovat robota s aplikaci. Nastavim v aplikaci domaci wifi ke ktere se ma pripojit, prejdu dle instrukci do nastaveni wifi v telefonu a mela by se tam dle instrukci objevit sit robota. Ta se tam ale nezobrazi a nasledne mi to vyhodi hlasku ze je problem s pripojenim k wifi. Wifi mi doma funguje, robota jsem premistila co nejblize k routeru ale stale bez odezvy. Muzete prosim poradit?
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 2. 2020
Dobrý den, ověřte si prosím na jaké frekvenci vysílá Váš wifi router, připojení je možné pouze při frekvenci 2,4 GHz dále doporučím zapnout GPS v mobilním telefonu a vypnout mobilní data. Někdy tato opatření pomohou ke spárování telefonu. Případně ještě vyzkoušet ruční připojení - před párováním přepnete v záložce z automatického připojení.
Reagovat
Lukáš Dušička 20. 1. 2020
Nejde sparovat s wifi
Dobrý den, při sparovani vysavače přes Wi-Fi mi to hlásí: Konfigurace sítě selhala. Špatně síťové připojení, zkontrolujte a zkuste znovu ER_net:001090000000. Kde dělám prosím Vás chybu.
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 1. 2020
Dobrý den, vyzkoušejte prosím umístit robot při párování blíže k wifi routeru, dále doporučím zapnout GPS v mobilním telefonu a vypnout mobilní data. Někdy tato opatření pomohou ke spárování telefonu. Případně ještě vyzkoušet ruční připojení - před párováním přepnete v záložce z automatického připojení.
Reagovat
Marcela 14. 1. 2020
Aktualizace
Dobrý den .Můžete mi poradit jak mám aktualizovat firmware.Ukazuje se mi jen při nabíjení,ale nejde to.Děkuji Tšponová
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 1. 2020
Dobrý den, pokud nelze aktualizaci spustit - prokliknout, tak je Váš firmware aktuální.
Reagovat
Radek 2. 1. 2020
odpojuje se od aplilkace
Dobrý den. Robota - vánoční dárek jsem spároval s aplikací a načasoval úklid. V dobíjecí stanici po nabití ve stavu Full se však robot odpojí od aplikace a nijak nereaguje na nic, ani na manuální zapnutí na dotykovém tlačítku na vrchu. V případě, že robota vyndám ze stanice zapnu a vypnu vypínací tlačítko na boku, ručně zapnu dotykové tlačítko, tak se spáruje a funguje včetně aplikace a plánovaných úkolů. Dále během úklidu se odhlašuje a přihlašuje do aplikace, takže chodí desítky sms o zahájení úklidu a off-line. Opakovaně jsme instaloval a odinstaloval aplikaci, ale vše pořád stejné jak toto vyřešit ?
Reagovat
Veronika Specialista 3. 1. 2020
Dobrý den,
vyzkoušejte vyndat baterii z robota cca na 1/2 hodiny a po té vráťte zpět, tím se udělá tzv.tvrdý reset. Co se týče opakovaného odpojení od aplikace, může být způsobeno slabým signálem wifi, zkontrolujte pokrytí signálu. Pokud se stav nezmění a signál je všude stabilní, bude muset robot do servisu. Krásný den
Reagovat
Jarda 2. 1. 2020
Dobrý den,
mám úplně ty samé problémy jako pan Radek. Režim spánku nelze nijak přepnout do Stand-by modu, pomůže jedině vypnutí a zapnutí vypínačem na boku robota. Nefunguje pak ani naplánovaný úklid. Někdy nabije v pořádku do FULL (ale poté opět musím zapnout bočním vypínačem, aby byl připraven), jindy nabíjení skončí zaseklé na II: a opět pomůže jedině reset tlačítkem na boku. Také se mi robot v aplikaci stále odhlašuje a přihlašuje od sítě, zaznamená jen část mapy a poté ji načítá znovu. Signál je silný a stálý pro ostatní zařízení v síti (2,4GHz).
Velice Vám děkuji za pomoc. Jsem s robotem jinak velmi spokojen.
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 1. 2020
Dobrý den, v tom případě bude nutné provedení diagnostiky v autorizovaném servise. Veškeré informace ohledně reklamace naleznete zde.
Reagovat
Broňa 25. 12. 2019
výměna bočního kartáčku
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak se vytahují nasazené boční kartáčky.
Děkuji
Reagovat
FIlip 25. 12. 2019
Nelze se spojit s robotem
Dobrý den,
zakoupil jsem u Vás přístroj a snažím se spárovat telefon s robotem, ale pokaždé dostanu chybu 102 a mám akci zopakovat znovu. Vždy neúspěšně, jak mám dále postupovat?
Děkuji.
FK.
Reagovat
Monika 25. 12. 2019
Mám úplně stejný problém. Prosím o odpověď. Dekuji
Reagovat
Monika 25. 12. 2019
Mám úplně stejný problém. Prosím o odpověď. Dekuji
Reagovat
Aleš Specialista 27. 12. 2019
Boční kartáčky, pouze vytáhnete směrem k sobě a vyměníte za nové.
Reagovat
Alexandr 25. 8. 2019
Plánování spouštění
Dobrý den. Symbo občas vyrazí na práci přesně o půlnoci jeho času (00:00). V aplikaci v plánovači má časy zrušeny a jejich zrušení hlasem potvrdil. Napadá mně už jen na pár minut vyndat jeho baterii. Máte jiný nápad?
Reagovat
Jan Specialista 26. 8. 2019
Dobrý den, vyjmutím baterie na pár minut provedete reset robota, čímž se plánování zruší. V mobilní aplikaci indikuje plánování ve formátu "00:00" či "--:--" ? Nebylo v minulosti nastavováno časování i manuálně na robotu či pomocí dálkového ovládání? To je též třeba zrušit, jelikož nepodléhá nastavení plánování v mobilní aplikaci.
Reagovat
Marek 3. 7. 2019
Nabitý vysavač
Dobrý den ,
když se vysavač dobije na full nevadí mu být stále v nabíjecí stanici ?
Děkuji za odpověď
Reagovat
Jan Specialista 3. 7. 2019
Dobrý den, pro robota je tento stav nejpřirozenější. Po dokončení úklidu proudí do robota nejvyšší napětí, poté už jen udržovací hodnota, aby baterie byla v ideální stavu. Pokud však robota nebudete v delším časovém horizontu (týdnů, měsíců) používat, stačí na těle robota přepnout hlavní vypínač, aby baterie neztrácela kapacitu. Pro běžné užívání párkrát do týdne ale může být vysavač bez potíží neustále v nabíjecí stanici.
Reagovat
Ondřej 22. 6. 2019
Zvládne černý koberec?
Dobrý den, zajimalo by mě zda-li tento vysavač zvládne přejíždět přes tzv. čistící zónu. Tedy černý koberec s nízkým chlupem (zátěžový). Měli jsme zapůjčen Robzone, ale ten to nedokázal. Potřebujeme, aby robot uměl přejet z místnosti do místnosti přes tento typ koberce aniž bychom ho museli přenášet. Ani značka iRobot nám v tomto ohledu nebyla na prodejnách doporučena. Děkuji za odpověď! Případně jaký model toto zaručeně umí? Rozhuduji se mezi tímto modelem a Teslou T80.
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 6. 2019
Dobrý den, je nám líto, ale ani tento vysavač nezvládne přejetí této plochy. Jedinou možností je zakoupení některého modelu iRobot a následně nechat odpojit v autorizovaném servisu protipádové senzory. Toto je možné pouze pokud v uklízených prostorech nehrozí pád robota.
Reagovat
Radek 16. 5. 2019
Robot zamrzl
Dobrý den, mám tohoto robota pár dní, uklízí velice obstojně, co se mi ale stálo je, že když zůstane na nabíjení ve stanici po delší dobu ( jak dlouho jsem ještě nezměřil), tak zamrzne.
Displej se při nabíjení zasekne tak, že ukazuje stále dvě jedničky zleva, popřípadně když je dobito, tak svítí stále full, ale robot nereaguje na žádné z tlačítek ani ovladač nebo mobilní aplikaci.
Jediné co pomáhá je robota sundat ze stanice (i pak stav trvá) a následně ho na straně přímo vypnout přepínačem, při opětovném zapnutí se robot restartujte a funguje jak má.
Mohla by to být chyba nabíjecí stanice?
Při nabíjení přímo z adaptéru fungoval normálně.
Reagovat
Michaela 30. 6. 2019
Mám stejný problém, měla už jsem ho 3x na reklamaci a nic se nezměnilo. Třetí reklamaci mi pochopitelně neuznali.
Mně se ještě navíc občas zasekne při uklízení ve volném prostoru.
Tyto dvě závady nebyly jediné, ale ostatní vyřešila oprava, pouze tyto přetrvávájí.
Takže přeji hodně štěstí při reklamaci, já ho něměla.
Reagovat
Zdeněk Specialista 17. 5. 2019
Dobrý den,
doporučím případně tvrdý restart vytažením baterie z robota. Pokud i tak bude závada přetrvávat, bude nutné dát robota na reklamaci. Je docela reálné, že potíž bude v dokovací stanici pokud se Vám robot bez potíží nabíjí na přímo. Na případnou reklamaci, bude poptřeba zaslat i robota. Ne jen samotnou dokovací stanici. Postup reklamace naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace .
Přejeme hezký den
Reagovat
Adámková Kristína 22. 6. 2019
Dobrý den. Mám ten stejný problém. Provedla jsem restart vytažením baterie z robota, ale nic se nezměnilo.
Reagovat
Veronika Specialista 22. 6. 2019
Dobrý den,
je nám líto,ale pokud máte stále potíže s robotem, zašlete jej k servisní prohlídce a nebo dovezte osobně na jednu z našich prodejen. Krásný den
Reagovat
Lukáš K. 27. 4. 2019
Připojení k vifi síti
Přeji pěký večer, jsme nevidomí a koupili jsme si Symbo xbot5pro vi fi. Po prostudování návodu ale nevím přesně, jak se postupuje pro připojení. Pokud vysavač zapnu hlavním vypínačem a podržím na ovladači tlačítko home, jak je napsáno, prý se ale neobjeví ápis succ, abych mohl pokračovat v nastavení. Je potřeba ještě něco udělat před tím? Zkoušel jsem i restart, v aplikaci jsem regostrovaný, ale nic nepomáhá. I vidící oko mi řeklo, že vysavač nereaguje. Funguje jinak dobře, občas to teda zahlásí, že system rebooting, please wait, úsměv. Ale jinak to jede.
Reagovat
Veronika Specialista 27. 4. 2019
Dobrý den,
pro spojení robota s Wifi je potřeba stlačit tlačítko Home přímo na robotu, ne na dálkovém ovládání. Tlačítko držte dokud se nerozbliká na robotu kontrolka SUCC, robot pípne jednou při stlačení a podruhé pípne kdy se rozbliká SUCC, po té tlačítko uvolněte a postupujte dále dle pokynů v aplikaci. Krásný den
Reagovat
Petr 25. 4. 2019
Opětovné připojení robota k wifi
Dobrý den, robota jsem spároval k wifi i k aplikaci ale druhý den byl ofline. Zkoušel jsem restarty všech zařízení i odinstalování a opětovné naistalování aplkikace ale nepomohlo to.
Nikde nemůžu dohledat opětovné připojení k aplikaci na již vytvořeném účtu.
Reagovat
Martina Specialista 25. 4. 2019
Dobrý den, pokud se Vám nepodařilo robota spárovat s Wifi, poradíme provést reset robota, na pár minut robota vypnout hlavním vypínačem na boční straně, odinstalovat aplikaci a znovu nainstalovat. Poté zapněte robota a pokuste se znovu spárovat s Wifi. Někdy se stane, že párování na první pokus neproběhne, podaří se to například až na pokud druhý až třetí. V tomto případě poradíme počkat přibližně 2 dny a poté vyzkoušet párování znovu. Kdyby Vaše problémy i nadále ptřetrvávaly, kontaktuje prosím náš zákaznický servis
Reagovat
Martina 7. 3. 2019
Divny zvuk
Dobrý den, při vysáváni se odpojila sběrná nádoba, všimla jsem si že se něco děje až začal znít robot divně ( přidušeně). Je možné že něco nasál? Jde to nějak napravit nebo zaslat do servisu? Děkuji
Reagovat
Zdeněk Specialista 7. 3. 2019
Dobrý den,
pokud se Vám při vysávání odpojila odpadní nádobka a toto se Vám dějě i při dalších vysávacích cyklech, doporučím dát robot na reklamaci. Postup reklamace naleznete zde: https://www.robotworld.cz/zaruka-a-reklamace .
Přejeme hezký den
Reagovat
Lucie 2. 2. 2019
Nejde pripojit k wifi
Dobry den, snazim se sparovat robota s mobilem, ale na vysavaci stale mam hlasku CONN jako ze se pripojuje k wifi a po chvili se vypne. Nedostanu se dale nez k pridani zarizeni na aplikaci. Pouzivam android aplikaci. Po chvili se robot sam vypne. Muzete poradit jak sparovat? Dekuji
Reagovat
Aleš Specialista 2. 2. 2019
Dobrý den, mrzí nás potíže s párováním robota. Zkuste robota, hlavním tlačítkem vypnout a zase zapnout, odinstalujte znovu naistalujte aplikaci. Zkontrolujte, zda máte naistalovaný nejnovější verzi operačního systému.
Reagovat
Tomášová 14. 2. 2022
Dobrý den, také nám nelze připojit. Po stlačení tlačítka HOME napíše fail a nic se neděje. A to jsme ho měli i routeru. Vysavač jsem vypínala, zapínala i aplikaci jsem aktualizovala. Nevíte co by se s tím dalo dělat ? děkuji
Reagovat
Michael 29. 5. 2022
Prosím, mám stejný problém, jak jste to vyřešili ? Děkuji
Reagovat
Katrin Specialista 14. 2. 2022
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s vysavačem. Ohledně párování vám rádi pomůžeme na naší zákaznické lince. Krásný den
Reagovat
Dominik 30. 1. 2019
Robot přestal mluvit
Dobry den,
Robot přestal mluvit, je to chyba na reklamaci nebo se dá nějak opravit?
Děkuji
Reagovat
Zdeněk Specialista 31. 1. 2019
Dobrý den,
doporučím zkontrolovat zda-li nemáte v nastavení vypnuty zvuky. Toto může být důvod proč robot nemluví.
Přejeme hezký den
Reagovat
Frajky 19. 7. 2019
Symbo xbot PRO Wifi nám přestal také mluvit. Jedinou odpověď která se opakuje, "zkontrlujte zvuky". Zvuky jsou zapnuté, ale je slyšet pouze zvuk typu cink bez oznamování stavu hlasem. Máte někdo jinou radu?
Děkuji
Reagovat
Jan Specialista 22. 7. 2019
Dobrý den, zkoušeli jste vypnout/zapnout zvuky v aplikaci či i na samotném robotu? Na robotu pro tuto změnu stačí podržet tlačítko Home a Plan, kdyby se situace nezměnila, doporučím na pár minut vyjmout baterii která je umístěna za spodní strany pod krytkou s dvěma šroubky vedle pravého hnacího kola. V případě, že ani tento postup by nezabral, určitě se na nás obraťte skrze záruční opravu viz. zde , aby byl robot co nejdříve schopen plnohodnotně opět pracovat.
Reagovat
Milan Rychtera 18. 1. 2019
Připojení robota
Dobrý den,
lze robota připojit ke dvěma tel.
Když jsem ho připojil k tel. vše fungovalo správně.
Připojení druhého tel. proběhlo správně ale na druhém telefonu se nám ztratil. Musel bych ho spojit znovu od začátku, což mi připadá zdlouhavé.
Děkuji za radu.
Reagovat
Martina Specialista 18. 1. 2019
Dobrý den, aplikaci podporuje až 10 mobilních zařízení, ovšem ovládat robota lze vždy pouze z jednoho telefonu.
Reagovat
Renáta 17. 1. 2019
Černý nábytek
Dobrý den, bude vysavač fungovat, když máme černý nábytek??? Dočetla jsem se, že některé vysavače nefungují. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Zdeněk Specialista 18. 1. 2019
Dobrý den,
v případě, že máte černý nábytek robot bude fungovat normálně. Jediné co, tak pokud je nábytek černý, tak si robot před ním nedobrzdí a doťukne v jeho rychlosti. Nicméně nárazník je pogumovaný, takže by nemělo hrozit obouchání nábytku a podobně.
Přejeme hezký den
Reagovat
Petr Konvicka 28. 12. 2018
Nejde pripojit
Robot nejde připojit k WiFi. Objeví se chyba: Přidání robota se nezdarilo Zkuste to znovu prosím: Wi-Fi síť je nestabilnI,může to zpusobit chybu připojení aplikace k serveru (105,0x03020000). Ráda zkusit za několik dní se míjí účinkem,jelikož jsem to zkoušel od 24.12. každý den cca 6x.Dekuji
Reagovat
Zdeněk Specialista 28. 12. 2018
Dobrý den,
toto může být podle Vašeho popisu slabým signálem Wi-Fi. Doporučím robota zkusit spárovat co nejblíže danému Wi-Fi Routery a nebo v místě kde je signál silnější. Stejně tak doporučím zkontrolovat, zda-li Váš telefon nemá zakázaný datový přenos pro danou aplikaci. Toto může také působit potíže se spárováním. V případě, že se Vám stále robot nedaří napárovat na Wi-Fi, určitě nás kontaktujte.
Přeji pěkný den
Reagovat
Marta 10. 12. 2018
Vysavač a koberec
Dobrý den,
prosím o info, na jak vysokou překážku - prážek, koberec, atd. vysavač vyjede. Máme dva koberce vysoké cca 2 cm a prážky také tak. Druhý dotaz - jak je to s poruchovostí těchto vysavačů. Třetí dotaz - nyní máme vysavač RoobZone, nevymete rohy a jezdí poměrně zmateně, ale vysaje skvěle. Jak je to u tohoto s rohy a zmateností? Děkuji.
Reagovat
Zdeněk Specialista 10. 12. 2018
Dobrý den,
modely značky Symbo jsou schopny překonat překážky ve výšce 1,5 cm. V případě, že jsou překážky vyšší, vždy záleží na samotné překážce - možného nájezdu na ni, či materiálu daného koberce. Nicméně zaručit Vám, že si s nimi robot poradí nemůžeme. Ohledně orientace má tento model gyroskopický senzor, takže vysává systematicky a s rohy si poradí velmi dobře. Poruchovost je u těchto modelů velmi nízká.
Přejeme hezký den
Reagovat
Marta 10. 12. 2018
Ještě jeden dotaz - kdo je výrobcem tohoto vysavače? Děkuji.
Reagovat
Zdeněk Specialista 10. 12. 2018
Dobrý den,
roboti se vyrábějí v Číně, jako dnes již drtivá většina robotů. Značka Symbo je přímo naše.
Přeji pěkný den
Reagovat
Marta 10. 12. 2018
Je možné v případě, že nebude vyhovovat, ale bude již vyzkoušený vrátit? Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 12. 2018
Dobrý den, vrácení i použitého zboží je možné do 14 dní od jeho zakoupení - převzetí.
Reagovat
Marcel Smejkal 1. 12. 2018
připojení k wifi
Dobrý den, robot pracuje perfektně. Ale snažím se připojit robota k wifi - používám iphone 8, aplikaci symbo home blue. Dostanu se až do stádia, že v nastavení wifi zvolím wifi robota, pak dojde k připojování, na mobilu se mi po cca 15 vterinach zobrazí ikona wifi (že je mobil asi připojen zpět k domácí wifi), ale po cca další minutě se objeví na mobilu hláška: "Přípojení robota se nezdařilo, zkuste to znovu prosím. Chyba serveru 105,002020008". Zkoušel jsem opakovaně a připojení mi nejde. Poradíte mi? Děkuji ...
Reagovat
Zdeněk Specialista 1. 12. 2018
Dobrý den,
zde bude nejspíše potíž v přetížení na Cloudovém serveru, na který je robot párovaný. Toto může někdy nastat z důvodu aktualizací na daném serveru. Doporučím tedy párování vyzkoušet třeba za den či dva. Pokud by i tak tato potíž přetrvávala určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
Reagovat
vláďa 27. 11. 2018
jazyk
mluví česky?
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 11. 2018
Dobrý den, robot nemluví, ale aplikace v mobilu, přes který jde robot nastavit a ovládat, je v českém jazyce.
Reagovat
frajky 20. 4. 2019
Na Vanoce 2018 jsme koupili tento vysavač a mluvil anglicky, v lednu prestal mluvit zcela a na dotaz proč prý, možná po akualizaci. Mám počkat na novou. Čekám dodnes a robot stále nemluví. Jen zvuky typu cink.
Reagovat
Zdeněk Specialista 23. 4. 2019
Dobrý den,
aktualizace již byla vydána. Doporučím aplikaci aktualizovat přímo z Vašeho obchodu na telefonu a nebo případně aplikaci odinstalovat a znova nainstalovat. Určitě také doporučím zkontrolovat, zda-li máte v nastavení aplikace zapnuty hlášky.
Přejeme hezký den
Reagovat
Frajky 19. 7. 2019
Prosím jaká verze firmware by měla být v robotu po aktualizaci? Třeba se nezaktualizoval. V položce aktualizace jsou tyto položky pitlačené bez možnosti aktualizovat.
Reagovat
Jan Specialista 22. 7. 2019
Dobrý den, zda-li je k dispozici nová aktualizace, aplikace k tomu smaa vybízí. Aktuálně je nejnovější verze stále 1.4.9.
Reagovat
vláďa 27. 11. 2018
virtualní zeď
je možno dokoupit virtuální zeď pro tento vysavač?
Jak vysoké překážky překoná. Děkuji V.
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 11. 2018
Dobrý den, tento model nevyužívá virtuálních zdí, ale vymezení prostoru, který nechcete uklízet je možné za pomocí magnetické pásky. Součástí balení tohoto modelu je páska 1m dlouhá a v případě zájmu lze dokoupit tuto pásku o délce 1 metr nebo 4 metry.
Reagovat
Oldřich 23. 11. 2018
koberce
Dobrý den,
poradí si vysavač s kobercem s nízkým chlupem?
Díky
Reagovat
Zdeněk Specialista 23. 11. 2018
Dobrý den,
ano koberce s nízkým chlupem Vám robot zvládne spolehlivě vysát.
Přejeme hezký den
Reagovat
Vložit dotaz