Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Tesla EliteCook K80 Deluxe

Dotazy pro Multifunkční hrnec Tesla EliteCook K80 Deluxe

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • František Rudolf 15. 11. 2024

    Naskakuje hláška E4. V manuálu není uvedená. Co to znamená? Hrnec použít cca 20 X.

    • Klára Specialista 19. 11. 2024

       

      Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
      Hezký den

  • Věra Macková 21. 10. 2024

    K80 De Luxe

    Při vaření uniká pára černým ventilem.

    • Erika Specialista 23. 10. 2024

      Dobrý den,

      při vaření, až do vychladnutí, může ze zařízení unikat pára. Tato informace je uvedena v návodu. S pozdravem Robotworld

  • Jan 21. 6. 2024

    Chybová hláška "Pot"

    Dobrý den,
    Při vložení koše pro horkovzdušný ohřev a snaze zapnout program horkovzdušné fritézy se objeví chybová hláška "Pot", která má signalizovat vložení nerezové nádoby a hrnec nejde spustit. Co s tím? Díky.

    • Klára Specialista 24. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším hrncem. Bohužel v tomto případě bude potřeba hrnec zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Mirka Kupcakova 9. 6. 2024

    Nejde otevřít víko

    Nejde otevřít víko, ukazuje se na displeji L id, jedná o tlakový hrnec Tesla 80.

    • Filipe Specialista 11. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším hrncem. Bohužel v tomto případě bude potřeba hrnec zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Marie Vomáčková 4. 11. 2023

    Chyba E4

    Dobrý den, při vaření polévky se na displeji objevila chyba E4. Hrnec je v záruce, prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 6. 11. 2023

      Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde

  • Radek 20. 9. 2023

    Nádobka na kondenzát

    Lze někde samostatně dokoupit nádobku na kondenzát?

    • Lukáš Specialista 21. 9. 2023

      Dobrý den, doporučíme tento díl poptat přímo u výrobce Tesla. My jej bohužel v nabídce nemáme. 

  • Wenzel Strmiska 6. 4. 2023

    Chyba snimace

    Dobry den, zobrazuje se mi na diplay chyba snimace,
    hrnec je teprva 5x pouzit jak lze tuto chybu odstranit, pokud zaden horkovzdusnou fritezu tak ta funguje normalne. Dekuji Strmiska

    • Lukáš Specialista 6. 4. 2023

      Dobrý den, v manuálu pro model K80  jsou na konci uvedena chybová hlášení, pokud se zobrazuje některé z chyb, které je nutné řešit přes servis, prosíme, kontaktujte podporu na emailu: [email protected] s podrobným popisem závady. Sdělí Vám další postup.

      • Jana Nedoma 25. 9. 2024

        Prosím máme hrnec tesla k80, nejde spustit chyba e7.Je v záruce. Jak postupovat?Děkuji za odpověď. Nedoma

        • Julia Specialista 25. 9. 2024

          Dobrý den, 
          chyba E7 je závada spínače. V takovém případě bude potřeba dát zařízení na reklamaci. Krásný den. 

  • Jana 10. 10. 2022

    Dotaz

    Kam patří nádoba na kondenzát?
    Nikde jsem nic nenašla kam se má připevnit.

    • Lukáš Specialista 10. 10. 2022

      Dobrý den, nádoba na kondenzát připevňuje se do horní části vzadu. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše