Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Tesla EliteCook K80 Deluxe

Dotazy pro Multifunkční hrnec Tesla EliteCook K80 Deluxe

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Tomáš Valečko 1. 12. 2024

    tesla eliteclook K80 Deluxe

    Dobrý den, při vložení nerezové nadoby do hrnce mi píše " POT".
    Zařízení je nově zakoupeno .
    Děkuji za odpověď.
    Valečko

    • Klára Specialista 4. 12. 2024

      Dobrý den, řiďte se prosím pokyny v manuálu na straně 7 : Než začnete vařit, přečtěte si část „DŮLEŽITÉ BEZPEČNOSTNÍ UPOZORNĚNÍ“ a vždy ověřte, zda je zařízení správně sestaveno. Pro vaření pod tlakem je nutné používat „Nerezovou varnou nádobu pro vaření pod tlakem“. Pokud se pokusíte použít Koš pro horkovzdušný ohřev, zobrazí se na displeji chybové hlášení „POT“ (Hrnec) a nebudete schopni pokračovat ve vaření, dokud nevložíte „Varnou nádobu pro vaření pod tlakem“. Pokud víko není správně nasazeno a uzavřeno, na displeji se zobrazí chybová zpráva „LID“ (Víko), nebudete schopni pokračovat ve vaření, dokud víko správně neuzavřete a nezajistíte. Pokud nebude vybrán nebo spuštěn žádný režim, tlakový hrnec pípne a automaticky se vypne.

      Hezký den

  • Karel Foitík 29. 11. 2024

    Dotaz

    Co znamená u hrnce K 80 chyba E 7 a jak ji odstranit.

    • Erika Specialista 5. 12. 2024

      Dobrý den,

      chybový kód E7 na multifunkčním tlakovém hrnci, jako je Tesla EliteCook K80 Deluxe, obvykle signalizuje problém s teplotním senzorem nebo přehřátím. Tento kód může mít několik příčin, proto doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld

  • František Rudolf 15. 11. 2024

    Naskakuje hláška E4. V manuálu není uvedená. Co to znamená? Hrnec použít cca 20 X.

    • Klára Specialista 19. 11. 2024

       

      Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
      Hezký den

  • Věra Macková 21. 10. 2024

    K80 De Luxe

    Při vaření uniká pára černým ventilem.

    • Erika Specialista 23. 10. 2024

      Dobrý den,

      při vaření, až do vychladnutí, může ze zařízení unikat pára. Tato informace je uvedena v návodu. S pozdravem Robotworld

  • Jan 21. 6. 2024

    Chybová hláška "Pot"

    Dobrý den,
    Při vložení koše pro horkovzdušný ohřev a snaze zapnout program horkovzdušné fritézy se objeví chybová hláška "Pot", která má signalizovat vložení nerezové nádoby a hrnec nejde spustit. Co s tím? Díky.

    • Klára Specialista 24. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším hrncem. Bohužel v tomto případě bude potřeba hrnec zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Mirka Kupcakova 9. 6. 2024

    Nejde otevřít víko

    Nejde otevřít víko, ukazuje se na displeji L id, jedná o tlakový hrnec Tesla 80.

    • Filipe Specialista 11. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším hrncem. Bohužel v tomto případě bude potřeba hrnec zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Marie Vomáčková 4. 11. 2023

    Chyba E4

    Dobrý den, při vaření polévky se na displeji objevila chyba E4. Hrnec je v záruce, prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 6. 11. 2023

      Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde

  • Radek 20. 9. 2023

    Nádobka na kondenzát

    Lze někde samostatně dokoupit nádobku na kondenzát?

    • Lukáš Specialista 21. 9. 2023

      Dobrý den, doporučíme tento díl poptat přímo u výrobce Tesla. My jej bohužel v nabídce nemáme. 

  • Wenzel Strmiska 6. 4. 2023

    Chyba snimace

    Dobry den, zobrazuje se mi na diplay chyba snimace,
    hrnec je teprva 5x pouzit jak lze tuto chybu odstranit, pokud zaden horkovzdusnou fritezu tak ta funguje normalne. Dekuji Strmiska

    • Lukáš Specialista 6. 4. 2023

      Dobrý den, v manuálu pro model K80  jsou na konci uvedena chybová hlášení, pokud se zobrazuje některé z chyb, které je nutné řešit přes servis, prosíme, kontaktujte podporu na emailu: [email protected] s podrobným popisem závady. Sdělí Vám další postup.

      • Jana Nedoma 25. 9. 2024

        Prosím máme hrnec tesla k80, nejde spustit chyba e7.Je v záruce. Jak postupovat?Děkuji za odpověď. Nedoma

        • Julia Specialista 25. 9. 2024

          Dobrý den, 
          chyba E7 je závada spínače. V takovém případě bude potřeba dát zařízení na reklamaci. Krásný den. 

  • Jana 10. 10. 2022

    Dotaz

    Kam patří nádoba na kondenzát?
    Nikde jsem nic nenašla kam se má připevnit.

    • Lukáš Specialista 10. 10. 2022

      Dobrý den, nádoba na kondenzát připevňuje se do horní části vzadu. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše