Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
František Rudolf 15. 11. 2024
Naskakuje hláška E4. V manuálu není uvedená. Co to znamená? Hrnec použít cca 20 X.
Reagovat
Klára Specialista 19. 11. 2024
Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
Hezký den
Reagovat
Věra Macková 21. 10. 2024
K80 De Luxe
Při vaření uniká pára černým ventilem.
Reagovat
Erika Specialista 23. 10. 2024
Dobrý den,
při vaření, až do vychladnutí, může ze zařízení unikat pára. Tato informace je uvedena v návodu. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Jan 21. 6. 2024
Chybová hláška "Pot"
Dobrý den,
Při vložení koše pro horkovzdušný ohřev a snaze zapnout program horkovzdušné fritézy se objeví chybová hláška "Pot", která má signalizovat vložení nerezové nádoby a hrnec nejde spustit. Co s tím? Díky.
Reagovat
Klára Specialista 24. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším hrncem. Bohužel v tomto případě bude potřeba hrnec zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Mirka Kupcakova 9. 6. 2024
Nejde otevřít víko
Nejde otevřít víko, ukazuje se na displeji L id, jedná o tlakový hrnec Tesla 80.
Reagovat
Filipe Specialista 11. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším hrncem. Bohužel v tomto případě bude potřeba hrnec zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Marie Vomáčková 4. 11. 2023
Chyba E4
Dobrý den, při vaření polévky se na displeji objevila chyba E4. Hrnec je v záruce, prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 11. 2023
Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
Reagovat
Radek 20. 9. 2023
Nádobka na kondenzát
Lze někde samostatně dokoupit nádobku na kondenzát?
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 9. 2023
Dobrý den, doporučíme tento díl poptat přímo u výrobce Tesla. My jej bohužel v nabídce nemáme.
Reagovat
Wenzel Strmiska 6. 4. 2023
Chyba snimace
Dobry den, zobrazuje se mi na diplay chyba snimace,
hrnec je teprva 5x pouzit jak lze tuto chybu odstranit, pokud zaden horkovzdusnou fritezu tak ta funguje normalne. Dekuji Strmiska
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 4. 2023
Dobrý den, v manuálu pro model K80 jsou na konci uvedena chybová hlášení, pokud se zobrazuje některé z chyb, které je nutné řešit přes servis, prosíme, kontaktujte podporu na emailu: [email protected] s podrobným popisem závady. Sdělí Vám další postup.
Reagovat
Jana Nedoma 25. 9. 2024
Prosím máme hrnec tesla k80, nejde spustit chyba e7.Je v záruce. Jak postupovat?Děkuji za odpověď. Nedoma
Reagovat
Julia Specialista 25. 9. 2024
Dobrý den,
chyba E7 je závada spínače. V takovém případě bude potřeba dát zařízení na reklamaci. Krásný den.
Reagovat
Jana 10. 10. 2022
Dotaz
Kam patří nádoba na kondenzát?
Nikde jsem nic nenašla kam se má připevnit.
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 10. 2022
Dobrý den, nádoba na kondenzát připevňuje se do horní části vzadu.
Reagovat
Vložit dotaz