Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Stanislav 3. 6. 2023
Mopování
Dobrý den. V popisu vysavače Tesla robostar IQ 300 s píše že zařízení má třístupňovou regulaci množství uvolňování vody při mopování. Poradíte kde se regulace nastavuje? V návodu o tom nic není ani zmínka.
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 6. 2023
Dobrý den, nastavení se provádí v aplikaci. Je tak potřeba robota propojit s Vaším mobilním telefonem přes Vaši domácí wifi.
Reagovat
Monika Pavkova 14. 9. 2022
Prosim, vysava a vytira zaroven?
Dekuji
Reagovat
Martina Specialista 15. 9. 2022
Dobrý den, robot je vybaven 2 nádobkami, 600ml odpadní nádobkou na vysávání a 400ml nádobkou na vodu pro mopování. Obě funkce najednou tedy nelze využít.
Reagovat
Jaroslav 15. 2. 2022
Dotaz
Dobrý den. Mám rob. vysavač Tesla iQ300 a již podruhé se na něm přestaly točit boční kartáčky. Poprvé byl robot v servise, kde závadu odstranili a po opětovném spuštění robota po servise, se tato stejná závada objevila znovu. Nevíte někdo, čím to je? (hlásí zkontrolujte postranní kartáčky, a rozsvítí se červeně).
Děkuji Jaroslav
Reagovat
Martina Specialista 15. 2. 2022
Dobrý den, po každém úklidu se doporučujem provést kontrolu přístroje, tedy údržbu a pokud je to nutné, očištění od nečistot či namotaných vlasů nebo zvířecích chlupů. Veškeré informace ohledně údržby a čištění naleznete v manuálu k obsluze. Pokud Vaše problémy budou i nadále přetrvávat, doporučili bychom robota reklamovat.
Reagovat
Vložit dotaz