Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Helena Doležalová 30. 4. 2023
Tesla RoboStar T60
Dobrý den, chci se zeptat, zda tento robot zvládne i hodně barevné tmavší koberce s geometrickými drobnými vzory? Nebude zmatený? A jak se kamarádí s cca 2-3cm dlouhými třásněmi na kobercích? Zvládne to? Popřípadě jak lze na tuto případnou problematiku "vyzrát"? :) Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 5. 2023
Dobrý den, s černou barvou podlahy mohou mít problémy všechny robotické vysavače obecně. Černou barvu vyhodnocují jako schod a tak se těmto plochám vyhýbají. Nedokážeme posoudit jak se bude vysavač chovat konkrétně na Vašem koberci. Co se týče třásní, tak ty je dobré před úklidem zaohnout pod koberec.
Reagovat
Pavel 8. 1. 2023
Tesla RoboStar T60
Dobrý den,
prosím o radu, vysavač po plném nabití v základně v nastavený čas nevyjel, nejde zapnout ani ovladačem ani vypínačem přímo na vysavači. Kontrolka svítí zeleně že je plně nabitý. Čím by to mohlo být, popř. co můžu ještě zkusit? Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 1. 2023
Dobrý den, doporučili bychom vyzkoušet z robota vyjmout baterii na cca 30 min. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou vysavače nebo reklamací, jestliže je vysavač ještě v záruce.
Reagovat
Ivana Mašková 29. 12. 2021
Návrat na základnu
Dobrý den, spustili jsme vysavač , vysával cca hodinu ,ale na základnu se sám nevrátil. Zůstal stát mimo asi 3 m od ní. V čem je chyba ? Děkuji za odpověď .
Reagovat
Martina Specialista 29. 12. 2021
Dobrý den, problém může být v umístění dobíjecí stanice, Zkuste stanici umístit na jiné místo a pošlete do ní vysavač. Pokud si jí dohledá a zajede si do ní, je vše v pořádku.
Reagovat
Vložit dotaz