Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Kateřina 10. 3. 2024
Tesla
Dobrý den, vysavač jezdí na místě a na display se ukazuje čárky dokola, nevíte co s tím ?
Reagovat
Veronika Specialista 12. 3. 2024
Dobrý den,
může se jednat o závadu v elektronice a nebo jen o opotřebenou baterii. V příapdě že baetrie je starší jak cca 2 let, doporučujeme provést výměnu, problém by měl se tím vyřešit. Krásný den
Reagovat
Jan Kučera 4. 9. 2023
závada E15 na vysavači TESLA RoboStar T80 Pro.
U vysavače TESLA RoboStar T80 Pro se po cca 30 sec. chodu a zastavení chodu objeví závada E15 chyba středový kartáč. I když jsem kartáč vzorně vyčistil a správně vsadil do jeho prostoru, chyba se stále po cca 30 sec. chodu vysavače opakuje. Kde je problém? Jak odstranění závady řešit ? Předem děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 9. 2023
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat jestli je kartáč kompletní, někdy se stane, že chybí ložisko kartáče a robot pak hlásí chybu. Pokud je kartáč v pořádku, tak bude zřejmě chyba v motoru pohonu kartáče a bude třeba servisní opravy - reklamace.
Reagovat
Barbora Kepštová 27. 12. 2019
Tesla RoboStar T80 PRO
Dobrý den, budete mít ještě někdy vysavač Tesla RoboStar T80 PRO.
Dekuji za odpověď a přeji pěkný den
Barbora Kepštová
Reagovat
Radek Specialista 28. 12. 2019
Dobrý den,
dle informací od výrobce byla výroba ukončena. Naskladnění se tedy neočekává.
Děkujeme
Reagovat
Vložit dotaz