Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jana Dedecius 16. 10. 2024
Vysavač nestrika vodu
Před 2 měsíci jsme koupili nový robotický vysavač a asi po pátém použití při čištění přestal stříkat vodu. Před umyvanim oken jsem do nádržek vodu dolila, nicméně nestrika. Vodu používáme destilovanou. V čem by mohl být problém? Děkuji. J. Dedecius
Reagovat
Veronika Specialista 21. 10. 2024
Dobrý den,
doporučujeme nasatvit dávkování na maximum a zkontrolovat správné nasatvení vlhčení v aplikaci. Je-li vše v pořádku doporučujeme kontaktovat servisní středisko. Krásný den
Reagovat
Tereza 9. 10. 2024
Nelze přisát
Dobrý den,
robot se mi na okno přisaje, nicméně když zvolím nějaký program, tak se pustí a nepracuje.
Dělám něco špatně nebo jde o vadný kus?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Erika Specialista 11. 10. 2024
Dobrý den,
v případě, že stroj nepracuje bude nutná kontrola technikem. Doporučíme reklamaci. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Marešová Markéta 3. 9. 2024
Zastavování robota
Dobrý den,dnes jsem instalovala nový robočistič oken Tesla a pochvíli se vždy zastaví.Když ovladačem pustím,myje tak minutu a opět se zastaví.Prosím nevíte čím to je?
Moc děkuji,Marešová
Reagovat
Veronika Specialista 4. 9. 2024
Dobrý den,
před použitím zařízení vždy nejdříve dobijte vnitřní záložní baterii. Pokud nebude baterie nabita, nemusí zařízení z bezpečnostních důvodů pracovat. Během nabíjení střídavě bliká červená a modrá LED dioda. Po úplném nabití baterie bude LED dioda svítit trvale červenou nebo modrou barvou, podle toho v jakém režimu se zařízení nachází. Připojte zařízení k elektrické síti a neodpojujte jej od napájení během čištění. Přiložte zařízení na sklo doprostřed okna, minimálně 11 cm od jeho rámu. Stiskněte na zařízení tlačítko „1“ na několika vteřin. Pokud LED dioda začne svítít trvale modrou barvou je zařízení správně nainstalováno na okno. Zvolte režim čistění. Pokud yb problém přetrvával i po opakovaném dobití záložní baterie, bude třeba upřesnit co bliká a nebo co píše za chybu v aplikaci a dle toho nadále postupovat. krásný den
Reagovat
Klára L. 19. 6. 2024
Vrzání pojezdových pásů
Dobrý den, mám dotaz ohledně vrzání pojezdových pasu při mytí oken. Robota jsem použila teď celkově potřetí, ale toto se mi stalo poprvé. Nevíte, čím by to mohlo být? Vodu si sám stříká, z levé trysky to je méně, ale už od začátku.
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Erika Specialista 20. 6. 2024
Dobrý den,
otočte zařízení, připojte napájecí zdroj a stiskněte na dálkovém ovládání tlačítko „4“ nebo v aplikaci tlačítko Čištění pojezdu. Pojezdové pásy se začnou pohybovat, zastavit je můžete tlačítkem „3“. Vyčistěte postupně oba dva pásy od prachu vlhkým hadříkem. Po vyčistění pojezdových pásů je důkladně osušte před dalším použitím. V případě, že očištění nepomůže bude nutná kontrola technikem. S pozdravem Tým Robotworld
Reagovat
Zdeněk Zídek 16. 2. 2024
Tesla robostar W700 wifi
Koupil jsem výše citovaný přístroj. Po chvilce používání se však zarazil v dolním rohu okna a signalizoval chybu. Dlouho jsem zkoumal proč ani na dalším okně nebyl schopen okno vyčistit. Pak jsem zjistil, že v modu N,Z a N/Z si pravidelně pouští vodní trysku do dráhy. Tim dojde velice rychle k nasánutí podložky a robot není schopen dál pokračovat, neboť mu pásy kloužou. Nelze ani vypnout mlhu, takže jediným řešením je nedávat vodu do nádržek. Potom se ptám, k čemu tedy jsou?? Proč nelze ovlivnit ostřiky??
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 2. 2024
Dobrý den, níže zasílám odpověď na Váš problém z autorizovaného servisu této značky:
Neevidujeme ve zpětných vazbách klientů zvýšené množství situace popisované klientem.
To, že zařízení „stříká do dráhy“ je v pořádku, nemůže mýt okna na sucho.Je nutné zvolit správný program pro daný tvar a velikost okna.Před mytím mop pouze navlhčit, ne příliš na močit.Používat čistou ideálně destilovanou vodu bez saponátů.
Okna je vhodné mýt pravidelně dle síly znečištění. Přílišné znečištění, nebo mastnota může způsobovat znečištění pojezdu zařízení a další projevy jako čmouhy na okně, nutit k častějšímu proplachování a většímu namáčení mopu apod.
V případě správného postupu mop vodu setře a na pojezd se nedostane.
Rozstřik je možné vypnout, respektive přepnout na manuální dávkování a dávkovat vodu dle potřeby.
V případě zájmu nám může zákazník poslat ([email protected]) videozáznam prostřednictvím externího úložiště uschovna.cz, na kterém bude zachycen stav a velikost okna, detailní záběr na pojezd pro ověření zda je čistý, navlhčení a nasazení mopu, umístění zařízení na okno a volbu programu s mytím, kdy se problém projeví. Zaslaný videozáznam budeme konzultovat s příslušnými odděleními a následně zákazníka informavoat o dalším postupu, nebo možnostech.
Reagovat
Vložit dotaz