Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lenka 1. 1. 2025
Kamera se sama od sebe otáčení bez detekce pohybu
Dobrý den, chuvicku ani kameru nemáme připojenou k WiFi a kamera s chuvickou jsou propojené pouze mezi sebou. Jak je možné, že se kamera sama od sebe začne např během noci sama od sebe otáčet aniž by byl v pokoji jakýkoliv pohyb a zaroven chuvicka je vypnutá? Je možné, aby se do kamery někdo vzdáleně naboural ikdyz kamera není připojena k WiFi?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Michaela Specialista 7. 1. 2025
Dobrý den,
mrzí nás Vaše potíže. Pokud kamera není připojena k Wi-Fi a je propojena pouze s chůvičkou, je nepravděpodobné, že by ji někdo mohl vzdáleně ovládat. Pokud chůvička není zapnutá a kamera se stále pohybuje, doporučujeme:
Zkontrolovat všechny nastavení a funkce kamery, včetně možnosti automatického pohybu.
Zkontrolovat připojení mezi kamerou a chůvičkou, zda není problém s propojením.
Pokud je to možné, vyzkoušet kameru v jiném prostředí nebo ji resetovat do továrního nastavení a ověřit, zda problém přetrvává kontaktujte technickou podporu TrueLife. Jakmile padne tma, automaticky se aktivuje noční vidění. Hezký den
Reagovat
Jiri 10. 12. 2023
Má kamera integrovanou baterii
Dobrý den,
Lze kameru umístit ven do kočárku bez připojení kabelu?
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 12. 2023
Dobrý den, kamera musí být vždy zapojena v el. síti, ta není vybavena baterií.
Reagovat
Vložit dotaz