Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Zuzana 13. 1. 2023
Robot se nenabíjí
DObrý den, mám dotaz k zakoupenému produktu Mi Robot Vacuum - Mop 2 Pro: mám problém, že se nenabíjí. Zahlásí "starting to charge", stále svítí oranžově, i když je v dokyně celý den a noc, stále svítí oranžově a chce se jet nabít. Ochranné folie sundané, kabel k dokyně správně zasunutý, robot několikrát restartovaný a prostě nechcce se nabít. Dostala jsem ho já i mamka, máme stejný problém obě, takže nevěřím, že je chyba v robotovi, musí být v nás:) co děláme prosím špatně, nepodařilo se zprovoznit několika lidem... děkuji
Reagovat
František 1. 3. 2023
Mohu se zeptat v čem byl problém?
Reagovat
Martina Specialista 13. 1. 2023
Dobrý den, to je opravdu divné. Pokud máte napájecí kabel zapojen správně, pak jedině vkládáte špatně robota na stanici. Kontakty musí dosedat, aby se robot mohl nabít. První nabíjení může trvat delší dobu - okolo 6-8 hod.
Reagovat
Vložit dotaz