Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jana Celjaková 12. 11. 2022
Wifi
Jsme s tomto vysavačem velmi spokojeni. Chceme ho koupit i rodičům. Je jim už hodně přes 80 let a nove technologie je moc neoslovuji. Odvezli jsme vysavač k nim a vše vysáli bez problémů. Vysavač jsme zapli přímo na přístroji. Až nyní jsem se dočetla, že bez spárování s WiFi nefunguje, ale my jsme problém neměli. Přesto se bojím vysavač koupit, aby nenastal problém později.
Bude bez problémů fungovat bez připojení k WiFi?
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 11. 2022
Dobrý den, vysavač lze používat bez připojení k wifi. Jen jej nebude možné ovládat a nastavovat různé funkce. Pokud, ale stačí jen takto vysavač spustit a nechat uklízet bez nastavení, tak jej lze bez problémů používat i bez wifi.
Reagovat
Jana Celjaková 8. 10. 2022
uložení mapy
Koupila jsem robotický vysavač Xiaomi Mi robot vacuum mop 2 Lite.
Prosím o informaci, jak uložit mapu.
Také by mne zajímalo, jestli mohu přenášet vysavač včetně nabíječky do různých místností a ty nějak označit včetně uložení mapy.
Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 10. 10. 2022
Dobrý den, tento model bohužel neumí rozvržení místností a jejich pojmenování. Robota přenášet můžete, ovšem vždy si začne načítat novou mapu úklidu.
Reagovat
Vložit dotaz