Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

Dotazy pro Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Iva 9. 11. 2024

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

    Dobrý den, vysavač mi stále hlásí pouze 1% baterie a jakmile ho pošlu do dokovací stanice, domeček svítí červeně a nic se neděje - nenabíjí. Prosím o radu. Děkuji

    • Erika Specialista 14. 11. 2024

      Dobrý den,

      v případě, že je robot schopen sám zajet do dokovací stanice ale nanabíjí se, bude nutná výměna baterie. S pozdravem Robotworld

  • Petr P. 30. 9. 2024

    Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite nevysaje celý byt

    Zdravím, mám tento kombinovaný vysavač mopem. Vysavač vyjede a je nabitý na 100% ale většinou v 1/2 nebo 2/3 vysávané plochy bytu (cca 50m2 vysávané plochy celkem) zkolabuje a to zcela dokonale, že nejde ani zapnout ani vypnout jako by byl zcela vybitý. Aplikace ale ukazuje baterii např. na 60-70%. jediná možnost je ručně popadnout a odnést k doku. Po nabití druhý den opět vyjede a opět zkolabuje. Prostě nikdy nevysaje a nevytře celých 50m2. restart nepomohl, firmware je poslední možný. Děkuji

    • Klára Specialista 1. 10. 2024

      Dobrý den, tady se pravděpodobně jedná o sníženou kapacitu baterie a její nefunkčnost. Využít můžete našeho servisního střediska. Informace naleznete zde www.robotworld.cz/servis

      Hezký den

  • Jiří 12. 9. 2024

    Mi Robot Vacuum Mop Essential

    Dobrý den. Zhruba po třech letech užívání se objevil problém s nabíjením. Vysavač při začátku nabíjení z doku vždy tak o 1cm vyjede, sám si trošku couvne levým kolečkem. To se děje opakovaně hned jak anglicky dohovoří to své info. Díky tomu nelze nabít, V čem by mohl být problém? Děkuji za odpověď.

    • Julia Specialista 13. 9. 2024

      Dobrý den,
      dle Vašeho popisu to vypadá na sníženou kapacitu baterie. Její výměna by měla tento problém vyřešit. Krásný den. 

  • Milan 25. 8. 2024

    Xiaomi S10+

    Dobrý den, vysavač při mopování nepouští vodu. Když vyndám nádobku zmáčknu dole ten čudlík tak voda nevytéká. Když sundám nohoře tu gimovou zátku dole zmáčknu čudlík tak voda trochu vytéká.
    Děkuji za radu Milan

    • Michaela Specialista 26. 8. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme zkontrolovat zespodu robota trysky. Můžou být znečištěný nebo ucpaný od vodního kamene. Pokud nebudou, tak to je na servis/reklamaci. Krásný den

  • Michal 7. 8. 2024

    Xiaomi S10

    Dobrý den,
    nový robotický vysavač při prvním spuštění hlásí "please move robot cleaner to a level surface to start" a nezačne pracovat. Vysavač leží na rovné podlaze a je plně nabitý. Můžete mi poradit co s tím?
    Děkuji

    • Veronika Specialista 8. 8. 2024

      Dobrý den,
      očistěte a protočte obě hnaná kole a přední malé kolečko. Proveďte reset robota a opětovně spusťte. Pokud yb se problém opakoval bude muset na servisní prohlídku. Krásný den

  • Zdenek 29. 4. 2024

    Xiaomi Vacuum Mop P

    Dobrý den, vysavač začal po zapnutí jezdit prudce dopředu a dozadu jako když naráží do překážky, po asi 15vteřinách popojede půl metru a celé se to opakuje. Po přijetí k překážce narazí a celé se to opakuje dokud se nějak nedostane ven, klidně i se vyšplhá na 5cm vysokou soklovou lištu.
    Vysavač již není v záruce a tak neměl někdo podobný problém.
    Děkuji

    • Diana Specialista 30. 4. 2024

      Dobrý den, doporučuji důkladně vyčistit všechny senzory a kola a robota resetovat do továrního nastavení. Pokud bude závada přetrvávat, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou robota. Bohužel servis těchto modelů nejsme schopni zajistit. Děkujeme za pochopení. 

  • Daniel Kříbek 20. 4. 2024

    Xiaomi Vacuum Mop Essential přestal vytírat

    Dobrý den,
    mop přestal vytírat. V momentě kdy jej zapnu, začne vysávat a po pár vteřinách ohlásí, že mám doplnit vodu a bliká oranžově a nevytírá. Nádobka je však plná, mopovací hadr je připojen.
    Prosím o radu

    • Veronika Specialista 22. 4. 2024

      Dobrý den,

      problém vypadá v ucpání čerpadla. Doporučujeme zasalt k servisnímu vyčištění čerapdal a trysek. Krásný den

  • Jaromír 31. 12. 2023

    Xiaomi mi robot vacuum mop pro nepozná nádobku prachu

    Dobrý den,
    mám Xiaomi mi robor vacuum mop pro a zničeho nic, když jsem dnes nebyl doma, mi začaly z vysavače chodit Error hlášení na mobil do aplikace Xiaomi Home. Jakmile jsem došel domů, tak vysavači obě kontrolky (domeček a start) blikaly červeně. V tu dobu byla ve vysavači nádobka na prach. Vysavač jsem vypl a zapl. Ale když jsem ho chtěl poslat vysávat, tak hlásí, že nemá nádobku na prach. Jakmile ji vydělám nebo opět zasunu, tak nehlásí vůbec nic. Jako kdyby ji nepoznal. Ale jakmile dám nádobku pouze na vodu, tak ji zahlásí (přidání a oddělání). Když jsem zkusil nasadit nádobku 2v1 s prachem/vodou, tak ji také pozná a hlásí přidání i oddělání. A u té 2v1 normálně vysává. Ale najednou vůbec nepozná, že přidávám nádobku pouze na prach. Zajímavé je, že ty nádobky pro vodu mají na sobě dvě "želízka". Takže se to nejspíše dotýká těch zacvakávacích "drátků" ve vysavači. Ten prachový nic nemá. Zkoušel jsem čistit, měnit sem a tam, ale vysavač vůbec už nepozná pouze prachovou nádobku. Už nevím co s tím.. Děkuji za případnou radu.

    • Klárka Skulínková 11. 1. 2024

      Dobrý den, z ničeho nic nám začal po zapnutí vysavacem vypadávat prostřední oranžový kartáč. Když ho tam zacvaknu, tak rukou nejde sám od sebe vyndat, ale po zapnutí vypadne a začne dělat velký hluk. Nevíte někdo co s tím muže být?

      • Lukáš Specialista 11. 1. 2024

        Dobrý den, kartáč je ve vysavači jištěn krytem kartáče. Zkontrolujte zda je správně nasazen případně jej lze objednat zde

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2024

      Dobrý den, zřejmě Vám vypadl plíšek, který je upevněn na filtru. Postačí provést pouze výměnu filtru a vysavač by měl opět fungovat i s tímto zásobníkem. 

      • Jaromír 4. 1. 2024

        Dobrý den,
        moc děkuji, výměna filtru pomohla. Ano, když jsem si nový a starý filtr porovnal, tak jsem si všiml, že tam takový plíšek chybí. Moc děkuji

  • zdenek chvostek 27. 11. 2023

    Xiaomi mop essential

    Dobrý den,
    Mám tři prosbičky na tento vysavač..
    Je nějaká možnost uložit mapu ? at ji pokaždé neskénuje a nejezdi znovu ??
    Pozná vysavač že už vysal celý byt a zajede se vypnout ? nebo bude jezdit pořád až do vybití ?
    Když vysavači dojde baterie v polovině vysáteho domu.. zajede si na nabijecku a po nabití bude zase pokračovat kde zkoncil ?? nebo to pojede zase celou trasu znovu .. díkyy moc

    • Veronika Specialista 28. 11. 2023

      Dobrý den,
      tento model umí pouze uložit 1 mapu prostoru, kterou můžete opakovaně používat. Pro uložení je nutné aby úkldi zahájil ve stanici a po té úkldi opět ve stanici ukončil, tím se mapa prostoru načte a po té můžete z  editovat a následně uložit a pracovat. Co se týče opakovaného nabíjení, pokud v průběhu vysávání klesne baterie na 20 %, vysavač se sám vrátí do nabíjecí stanice a dobije se na 80 % a dokáže pokračovat v úklidu dále , tam kde skončil. Krásný den

  • Milan 12. 11. 2023

    Robotický vysavač Xiaomi vacuum S10+

    Dobrý den, mám dotaz ohledně robotického vysavače Xiaomi vacuum S10+,dá se nějakým způsobem nainstalovat hlasový balíček v češtině.Děkuji za informaci.

    • Lukáš Specialista 13. 11. 2023

      Dobrý den, oficiální čeština pro tento model není a ani o žadné neoficiální možnosti nemáme informaci. 

  • Daniel 7. 11. 2023

    Mopování

    Dobrý den,
    jdu za vámi s dotazem, proč u mého vysavače přestala fungovat funkce mopování.
    Po spuštění s mopováním, začne blikat oranžově a hlásí, abych doplnil vodu do nádržky, která je však plná. Pokračuje dál v samotném vysávání, ale bez mopování. Tudíž vodu z nádržky nevypouští - po vysávání je nádržka plná.
    Děkuji vám za odpověď

    • Lukáš Specialista 7. 11. 2023

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat trysky na spodní straně robota jestli nejsou zanešené od vodního kamene. Pokud by jejich vyčištění nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

      • Andrea Cejnková 4. 3. 2024

        Dobrý den, máme stejný problém, vysavač nám začal nemopovat, ikdyž to nastavíme. Trysky byli zanesené, vyčistili jsme, ale problém přetrvává bohužel Moc děkuji za radu.
        Andrea

        • Veronika Specialista 5. 3. 2024

          Dobrý den,
          uživatelsky se k úplnému vyčištění trysek nedostanete. Doporučujeme dát do servisu k odbornému vyčištění, problém se jistě vyřeší. Krásný den

  • Ladislav 24. 8. 2023

    Sání

    Dobrý den jak poznám že vysavač málo saje. A jak to je s výdechy v zadu na vysavači fouká jen jeden

    • Veronika Specialista 25. 8. 2023

      Dobrý den,
      doporučujeme vše vyčistit, vyresetovat a pokud se sání nezlepší, bylo by dobré zaslat do servisu ke kontrole. Krásný den

      • Ladislav 13. 10. 2023

        Dobrý den já se ptám jestli mají foukat oba ty vedechy vzadu nebo jen jeden. Děkuji.

        • Lukáš Specialista 16. 10. 2023

          Dobrý den, vzduch má vycházet pouze z jednoho výdechu. 

  • Markéta 11. 8. 2023

    Přidání místnosti

    Dobrý den, je možné do vytvořené mapy pouze přidat místnost pro uklízení? Nerada bych nahrávala mapu opět znovu. Jde mi o přidání 2 místností, které v původní mapě nemám. Nevím, jak tam robota poslat. Děkuji

    • Petra Specialista 11. 8. 2023

      Dobrý den,

      mapu tvoří robot pomocí laserové navigace. Pokud si přejete přidat místnost, musíte nechat robota zmapovat znovu prostor, aby zavedl místnosti do mapy. 

      • Hynek 10. 1. 2024

        Dobrý den, toto není třeba. Postačí novou místnost nechat přístupnou (otevřít dveře) a vysavač poslat uklízet bez preference místnosti. Najedli nový prostor, zmapuje jej, uklidí a v malé se zobrazí nová místnost.

  • Marie 15. 7. 2023

    Zaseknutý fén

    Dobrý den, prosím o radu. Robot nevysává, jen ujede pár metrů a začne blikat oranžově. Aplikace hlásí eror ohledně možnosti zaseknutého fénu. A je pravda, že robot žádný vzduch nenasává. Fén jsem zkontrolovala, vyčistila, ale eror zůstal. Mohu něco dál udělat? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

    • Lukáš Specialista 17. 7. 2023

      Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. 

      • Martin 13. 9. 2023

        Dobrý den, mám stejný problém jako Marie a vysavač už v záruce není. Máte nějaké doporučení, jak problém analyzovat a případně odstranit? Dekuji

        • Lukáš Specialista 14. 9. 2023

          Dobrý den, pokud již robot není v záruce, tak jej můžete zaslat k nám na servis - na tento model máme servisní díly, tak jsme schopni závadu odstranit. 

  • Kamila 20. 6. 2023

    Vyjíždí ze stanice

    Dobrý den, máme vysavač chvílí po záruce. Dnes ho manžel chtěl pustit, ale je "mrtvý". V aplikaci ukazuje pouhá 2% baterie. Když ho vložíme do nab. stanice, začne blikat červeně, kousek vycouvne a přestane se nabíjet. Resetovat ani dát do továrního nastavení nejde. Co by to mohlo být? Máte i nějaký pozáruční servis?

    • Josef 6. 8. 2023

      Dobrý den, poradili Vám nějak? Mě se to dneska stalo také. A když to tady čtu, tak mi to přijde jako nějaká softwarová chyba. Problém je, že už ho nejde vůbec zapnout a zkontrolovat v apce ...

      • HaniX 21. 9. 2023

        Dobry den, pro vsechny, kdo maji stejny problem. V mem pripade to bylo SPATNOU BATERKOU. Protoze mame doma dva stejne roboty, proste jsem zamenil baterie a robot, ktery vycouvaval, tak fici s jinou baterii.
        Takze pokud nechcete resit pres servis, objednejte si jinou novou baterii.
        V mem pripade pomohlo.

    • HaniX 13. 7. 2023

      U nas to same, po cca roce. Dam uz rucne do nabijecky a chce jako vycouvat kousek. Reset nepomaha... Tim padem se nenabije, nikdy to nedelalo. Uz Vam odpovedeli co s tim? Dekuji

    • Olga 7. 7. 2023

      Dobrý den, máme stejný problém. Prosím Vás, už jste to nějak vyřešili? Moc děkuji za odpověď.

      • HaniX 21. 9. 2023

        Dobry den, pro vsechny, kdo maji stejny problem. V mem pripade to bylo SPATNOU BATERKOU. Protoze mame doma dva stejne roboty, proste jsem zamenil baterie a robot, ktery vycouvaval, tak fici s jinou baterii.
        Takze pokud nechcete resit pres servis, objednejte si jinou novou baterii.
        V mem pripade pomohlo.

      • Katrin Specialista 7. 7. 2023

        Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznícké lince. Krásný den

        • Adri 22. 7. 2023

          Máme stejný problém. U nabíječky kousek vycouvá a pak vypne nefunguje reset, nereaguje na žádné doporučené rady v aplikaci.

    • Olga 7. 7. 2023

      Dobrý den, máme stejný problém. Prosím Vás, už jste to nějak vyřešili? Moc děkuji za odpověď.

      • Martin 18. 8. 2023

        Dobrý den, můžu se zeptat zda někdo volal na tu zákaznickou linku a co vám k tomu řekli? Mám stejný problém

      • Katrin Specialista 7. 7. 2023

        Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznícké lince. Krásný den

  • Krista 15. 4. 2023

    Předčasné ukončení úklidu

    Dobrý den, po 3 měsících používání robot uklízí cca 5-10 minut a poté hlásí hotovo a vrátí se do dokovací stanice. Když jsme doma, opakovaně zapínáme, ale když nikoliv, prakticky uklízí jen cca 2m2. Jak postupovat, prosím?
    Děkuji Krista

    • Lukáš Specialista 17. 4. 2023

      Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Marek 6. 3. 2023

    Neustále se točí prostřední kartáč

    Dobry den, 31.1.2022 jsem u vás koupil Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential Číslo objednávky: 1722011343. Neustále se mi točí oranžový prostřední kartáč. Jak pri nabíjení, pri vypnutí vysavace, resetovani, kompletní nové nastaveni, projití všech funkci v aplikaci atp. Už jsem zkoušel vše nejde to nijak vypnout. Prosím o radu čím to vypnout nebo jak tento problém vyřešit? Proste vysavač nevypne prostřední oranžový kartáč a ten se stále točí do úplného vybití baterie. Mám vám vysavač poslat na reklamaci ? Dekuji za odpověď.

    • Martina Specialista 7. 3. 2023

      Dobrý den, v tomto případě určitě doporučíme reklamaci.

  • Mirek 27. 2. 2023

    robot hlásí že nemá mop

    Dobrý den , robot hlásí, že nemá mop i když je tam a tím pádem nespustí mopování, kde může byt problém? děkuji,

    • Martina Specialista 28. 2. 2023

      Dobrý den, poradili byhcom provést kontrolu průchodů na odtok vody. naleznete ze spodní strany robota. Dále zkontrolujte otvor pod zásobníkem, kudy voda protéká, zda není zanesený nebo poškozený. V jiném případě by bylo nutné řešit odesláním robota k servisní kontrole.

      • Mirek 28. 2. 2023

        Dobrý den, vše jsem zkontroloval, čerpadlo čerpá, trysky i hadičky průchozí, ale když chci v aplikaci nastavit mopování nebo intenzitu dávkování vody, hlásí mi to že není připevněn mop i když tam je , kde může být problém?

        • Martina Specialista 1. 3. 2023

          Dobrý den, zkuste ještě zkontrolovat kovový plíšek v nadobce na mopování, zda není poškozený. Tím by mohlo být způsobeno, že robot není schopen načíst nádobku.

  • Petr 15. 1. 2023

    Xiaomi Essential mop

    Dobrý den,
    U vysavače stále svítí oranžová kontrolka, jinak se zdá, že funguje normálně, dříve svítila bile, oranžově pouze při nějakém problemu nebo vybité baterií. Factory reset nepomohl.

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2023

      Dobrý den, v případě, že ani reset do továrního nastavení nepomohl, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Marek K 14. 1. 2023

    Mi Robot vacuum

    Mám problém s MI robot vacuum 2.5 stary, pri 50% baterky se vypnul, ani nezajel do dokovaci stanice. Koupil sem novou baterku ,provedl tovarni reset a co myslíte? Stále stejný problém jen se vypne už v 56% :-D. Kdyz vytahnu baterku a zmerim tak ma 8.5V misto 14.5V .Myslim ze by aspon pri takovem napeti mohl nahlasit nizkou baterku a dojet do doku…

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2023

      Dobrý den, pokud výměna baterie nepomohla, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou robota. Bohužel servis těchto modelů nejsme schopni zajistit. Pokud byla baterie zakoupena v našem obchodě, tak je možné ji zaslat do 14 dní k vrácení. 

  • Roman J. 25. 12. 2022

    Zatížený kartáč

    Dobrý den, zhruba rok starý robot Xiaomi Essential Mop s příležitostným používáním po několika metrech pojezdu hlásí informaci o přílišné zátěži na kartáč a žádá o kontrolu. Vyčistil jsem postranní kartáčky (zde byly na osičkách namotány vlasy) i velký kartáč (takřka bez prachu a nečistot), ale hlásí pořád stejný problém. Nepomohlo ani uvedení do továrního nastavení nebo reset sítě. Vždy po několika metrech oznámí stejnou hlášku a vyžaduje kontrolu.

    • Martina Specialista 27. 12. 2022

      Dobrý den, v tomto případě bude nutná reklamace.

  • Iva 25. 12. 2022

    Roboticky.vysavac

    Baterie po 8 hodinách nabíjení ukazuje 10% je úplně nový teď k vánocům prosím o radu

    • Martina Specialista 27. 12. 2022

      Dobrý den, zkuste provést reset robota a nové párování. Dále zkontrolujte správné zapojení napájecího kabelu stanice a také, zda je robot na stanici správně umístěn.

  • Daniela 17. 12. 2022

    Dany

    Dobrý den,
    Po zadání nádobky s vodou robotický vysavač vypustil všechnu vodu z nádržky (takze voda vsude pod ním) od té doby hlásí ze nastavec s mopovacim hadrem je sundaný a pak zase nadaný i kdyz na něj nesáhneme a tuto hlášku dokáže spustit ve 2 ráno. Model xiaomi vaccum mop 2
    Děkuji za radu

    • Martina Specialista 19. 12. 2022

      Dobrý den, pokud nepouštíte režim mopování, přebytečná voda z nádobky by měla být odstraněna a podložka s mopem by neměla zůstávat na robotovi. Dále zkuste v mobilní aplikaci změnit průtok vody na nižší úroveň. V případě přetrvávajících potíží by byla nutná reklamace.

  • Miroslav Sedláček 29. 11. 2022

    Neustále restartování

    Dobrý den.
    Mám robotický vysavač s mopem. Neustále se mi cca co 2 minuty restrtuje, sám od sebe. Dá se s tím něco dělat, nebo holt reklamace? Jedna se o mi Mop 2 lite. Děkuji.

    • Martina Specialista 29. 11. 2022

      Dobrý den, pokud robot jeví známky závady či poruchy, doporučili bychom reklamaci.

  • Jaroslav 6. 11. 2022

    Baterie

    Dobrý den, vysavač jsme zakoupili asi před rokem a půl a poslední tři měsíce se nám stává jedna věc. Vysavač začne vysávat a aplikace ukazuje po nějaké době třeba 72% baterie, najednou vysavač vypne a po chvíli se v aplikaci ukáže, že vysavač má 1% baterie. Umře tedy na místě aniž by měl nějakou snahu dojet aspoň do nabíjecí stanice, tam musí být odnesen ručně a přitom by měl sám poznat, že už má méně než 20% a sám zajet do doku. Dám ho tedy na nabíječku, nabíjí se cca 15 minut a aplikace začne ukazovat, že baterie je plná a vysavač také přestane blikat, přitom to není možné aby byl nabit tak rychle. Proto ho znovu zapnu, vydrží vysávat tak 10 minut a zase se vypne. Aplikace ukazuje 100% baterie, ale po chvíli zase 0%.
    Je možné vysavač ještě vyreklamovat?

    • Míša 4. 9. 2023

      Máme to samé. Vysavač Concept. 2 roky. Vysaje 3/4 místnosti a najednou zdechne. Musím ho odnést do nabíječky aby se nabil, ale celou místnost prostě nevysaje

    • Míša 4. 9. 2023

      Máme to samé. Vysavač Concept. 2 roky. Vysaje 3/4 místnosti a najednou zdechne. Musím ho odnést do nabíječky aby se nabil, ale celou místnost prostě nevysaje

    • Martina Specialista 7. 11. 2022

      Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, máte smaozřejmě možnost využít zaslání k reklamaci. pravděpodobně se ovšem bude jednat o pokles kapacity baterie, kdy na kapacitu se vztahuje záruka 6 měsíců.

  • Ondřej 22. 10. 2022

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

    Dobrý den, vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential se po 10 minutách činnosti začne vracet do dokovací stanice kvůli vybité baterii, ale když jej zastavím a znovu zapnu, začne znovu pracovat a dál vysává, jako by nic. V čem by mohl být problém a jak jej vyřešit?

    • Lukáš Specialista 24. 10. 2022

      Dobrý den, problém bude zřejmě v poklesu kapacity baterie, kdy robot již vyhodnotí slabou baterii a tak vyhledává nabíjecí stanici. Vypnutím a zapnutím baterie může chvíli ukazovat vyšší hodnotu a tak okračuje v úklidu. Řešením by byla výměna baterie

  • Martina 20. 10. 2022

    Mopování

    Dobrý den, vlastním robotický vysavač Xiaomi Vacuum Pro. Dnes když jsme zasunula do vysavače nádobku s vodou a zapla funkci vysávání s mopovaním, tak po dokončení zůstala v nádobce všechna voda. Nechala jsem tedy vysavač nabít a znovu pustit a stejný problém. Nevíte kde by mohl být problém?

    • Lukáš Specialista 20. 10. 2022

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat nastavení intenzity vody. Případně zvolit nejvyšší stupeň. Pokud by ani takto robot vodu nedávkoval, tak by bylo třeba řešit reklamací robota. 

      • Isabela 23. 10. 2022

        Kde se sa nastavit intenzita vody?

        • Martina Specialista 24. 10. 2022

          Dobrý den, na hlavní stránce apkiace potáhnete prstem po displeji nahoru a ukáží se Vám možnosti nastavení sacího výkonu a průtoku vody. Průtok vody lze nastavit pouze v případě, že je na robotovi nastavená mopovací podložka.

  • Stanislava 15. 10. 2022

    Funkce mopovani

    Dobrý den,
    Vlastnim vysavač Xiaomi Mi ro ot vacuum mop pro. Funkci mopovani příliš často nepoužívám, nicméně dnes mi vysavač po ujeti cca 3 metrů začal hlasit "vlozte nadobu pro mopovani", nádoba ve vysavaci samozřejmě byla. Několikrát jsem zkoušela ji vyndat a zandat znovu, vyčistit prach, vyčistit prach u filtru, aby bla dobre zaklapnuta, ale nic nepomohlo a situace se několikrát opakovala. Mate prosim tip, jak toto řešit? Dekuji

    • Lukáš Specialista 17. 10. 2022

      Dobrý den, u Vašeho modelu je nutné zvolit mopování s vysáváním. Pokud byste chtěla pouze mopovat, tak bude nutné dokoupení nádobky pouze na vodu. 

  • Jana 11. 9. 2022

    Vytirani

    Dobrý den, robotický vysavač mám od Vánoc, bohužel teď přestal vytírat. Neteče vůbec voda do mopu. Dá se nějak odvapnit,nebo jak postupovat?

    • Lukáš Specialista 12. 9. 2022

      Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota. Čištění bohužel nebývá úspěšné. 

  • Kristýna Vavříková 25. 6. 2022

    Hlavní kartáč se nepřetržitě točí

    Dobrý den,
    V únoru 2022 jsem si u Vás objednala vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential. Potřebovala bych poradit, jak opravit jeden problém. Chtěla jsem dát dnes vysavač nabít, a v okamžiku, kdy se začal nabíjet se začat točit kartáč, aniž bych zapla vysavač. Vysavač se nerozjel ani se nezčaly točit boční kartáče, prostě stojí na nabíječce a neustále rotuje hlavní kartáč. Když dám pryč nabíječku, kartáč rotuje, dokud se nevybije baterka. Jakmile ho dám zase zpět na nabíječku, začne se opět točit.
    Pokusila jsem se obnovit tvární nastavení, zazněla zpráva, že by obnoveno nastavení, ale vysavač se vesele točí dál. Zkoušela jsem vytáhnout a pořádně vyčistit kartáč a prostor pro kartáč – bezvýsledně.
    Dá se to nějak opravit? Děkuji

    • Lukáš Specialista 27. 6. 2022

      Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota. 

  • Denisa 18. 6. 2022

    Xiaomi robot vacuum-mop p

    Dobrý den, mám dotaz - bohužel se opakovaně stává, že se nám robot jaksi zblázní - zadám vysátí jednoho pokoje, on se rozjede, ale jezdí křížem krážem úplně jinde, na mapě se lokalizuje někde úplně jinde a i nabíjecí stanice se na mapě v aplikaci ukazuje úplně někde jinde, než fakticky je…přitom je půl roku na stejném místě…nevíte prosím, co s tím? Děkuji!

    • Petra Specialista 18. 6. 2022

      Dobrý den,

      doporučila bych provést restart robota. Pokud budou potíže přetrvávat, bude nutné jej zaslat na reklamaci.

  • Roman J. 17. 6. 2022

    hlučný provoz

    Dobrý den, při posledním spuštění vysavače došlo k jeho náhlému zastavení pod postelí (cosi ohlásil a začal oranžově blikat). Když jsem ho znovu zapnul, tak začal vysavač vydávat nepravidelné hlasité drnčivé zvuky a z výdechu motoru bylo cítit pach spálené gumy. Robot je nyní hlučný a zápach je během provozu neustále cítit. Vysává, ale díky těmto projevům se ho bojím pouštět.

    • Petra Specialista 18. 6. 2022

      Dobrý den,

      doporučuji robot nadále nepoužívat a zaslat na reklamaci. Adresu pro zaslání naleznete na našich stránkách. Děkujeme.

  • Petr Smíšek 17. 6. 2022

    Problém s filtrem

    Dobrý den. Mám problém s vysavačem Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential. Po asi 30 vteřinách hlásí chybu: Danger – please clean and check filter.
    Filtr jsem vyčistil, ale problém nepřestal. Mám pocit, že vysavač ani těch 30 vteřin nevysává. Jen jezdí a točí se kartáče. Zkusil jsem i restart, ale nepomohlo to. Děkuji za případnou radu.

    • Lukáš Specialista 17. 6. 2022

      Dobrý den, pokud ani reset nepomohl a robot stále hlásí závadu či chybu, doporučili bychom reklamaci. Pokud nebyl robot zakoupen u nás, tak bude třeba obrátit se s reklamací na svého prodejce. 

  • Veronika 11. 6. 2022

    Vypadávání vodícího kolečka

    Dobrý den, robot me předjížděl škrabatko pro kočky a nejak se blbě stočil a spadl ze schodů a od te doby vypadava to vodící kolečko. Lze nekde objednat nové a pokud je mezi tim nějaká podlozka tak ta také aby to pri zvednutí nevypadavalo? Děkuji za info případné nabídnuti nahradnich dílů

    • HniX 22. 10. 2022

      Stalo se mi neco podobneho. Podlepte kouskem izolepy ten dil kde je zuzeni stopky a kolecko bude drzet jako nove.

    • Martina Specialista 13. 6. 2022

      Dobrý den, bohužel náhradní přední kolečko nemáme skladem.

  • Petra 23. 5. 2022

    reset

    Dobrý den, mám prosím dotaz. Xiaomi M.R.V.M.E. je najednou offline. Na žádné nastevení resetu přes wifi nebo nastavení wifi nereaguje a nejde ani na tvrdo uvést do továrního nastavení. Je možné s tím něco dělat? Děkuji za info.

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, v případě, že robot takto na nic nereaguje, tak doporučíme jej reklamovat u svého prodejce. 

  • Nina Kolářová 26. 4. 2022

    Označení vybraných částí bytu náhle nefunguje

    Dobrý den, v aplikaci Xiaomi home mi náhle přestala fungovat funkce na označení vybraných částí bytu na vyluxování. Aplikaci jsem odinstalovala a znovu nainstalovala. Nic nepomáhá. Náhle jde dát jen vyluxovat vše.
    Děkuji předem za radu,
    S pozdravem Nina Kolářová

    • Martina Specialista 27. 4. 2022

      Dobrý den, pokud se Vám tato funkce zobrazovala, pravděpodobně se jednalo o nějakou chybu, tento model totiž nemá možnost nastavení virtuální zdi.

  • Lucie 8. 4. 2022

    Zaseknute kolecko

    Dobry den, muj Mi robot vacuum essential posledni dobou pri zapnuti ujede 2 metry a pote se objevi chybova hlaska se spatnym zatizenim na levem kolecku, kolecko je naprosto ciste, neni videt ze by bylo necim blokovano. Spustim a zacne se motat a opet hlaska s koleckem. Reset jsem udelala kolecko je ciste. Je to na reklamaci? Dekuji

    • Martina Specialista 8. 4. 2022

      Dobrý den, pokud je kolečko čisté a robot stále hlásí závadu či chybu, doporučili bychom reklamaci. Může se jednat o nějakou mechanickou závadu.

  • josef přivřel 6. 4. 2022

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

    Jak může tento robot vysávat a mopovat zároven,
    když nemá nádobku 2v1?

    • Martina Specialista 7. 4. 2022

      Dobrý den, tento model má kombinovanou nádobku 2v1. Z horní části je nádobka na vodu a ze spodní části je odpadní nádobka. Pokud tedy doplníte do nádobky vodu a přiděláte mopovací podložku, může robot zároveň vysávat i vytírat.

  • Hana Kočí 1. 4. 2022

    Úplné vybití robota, nedojede ani do stanice

    Dobrý den, robot po necelém roce provozu, nedokončí uklid a vypne se kdekoliv v domě. Nedojede do dokovací stanice,. Musíme ho odnést přímo na nabíjecí kontakty. Nemá žádnou překážku, že by se vybil v uzavřené místnosti. Reset jsme provedli, i znovu instalaci aplikace. Máte s tím prosím zkušenost? Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 1. 4. 2022

      Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie. Robot již není schopen si ponechat dostatečné množství energie pro dohledání základny. Doporučíme robot spouštět v menších prostorech, tak aby zvládl při vybití dohledat nabíjecí stanici nebo zakoupení nové baterie. 

      • Hana Kočí 6. 4. 2022

        I po zmenšení prostoru pro úklid se robot po cca 20 minutách vypne i vedle stanice. Můžeme robot s touto závadou reklamovat? Nelze ho takto užívat. Děkuji za odpověď

        • Lukáš Specialista 7. 4. 2022

          Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak na reklamaci máte samozřejmě nárok. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě, tak veškeré informace potřebné k rreklamaci naleznete zde

  • Jakub Čapek 30. 3. 2022

    Nefunkční připojení WiFi

    Dobrý den, před rokem jsem u Vás zakoupil tento produkt a bez problému až na pár vyjímek fungoval dobře až do minulého měsíce, kdy nám poskytovatel internetu vyměnil wifi router a poté se nechtěl robot vůbec připojit na internet. Na internetu jsem se dočetl, že nepodporuje 5Ghz síť, proto jsem změnil nastavení routeru na 2,4Ghz a podařilo se mi robota připojit a takto fungoval zhruba 3 týdny a poté se sám od internetu odpojil a od té doby nelze připojit. Zkoušel jsem na robotu reset wifi, reset routeru, hard reset robota a pořád nic. Prosím o radu jak ho opět připojit k internetu? Děkuji

    • Martina Specialista 30. 3. 2022

      Dobrý den, pokud je nastavena frekvence 2,4GHz, neměl by být s připojením problém. Po provedení resetu robota i resetu WiFi udějte nové párování robota. Můžete vyzkoušet párování i na jiném mobilním telefonu.

      • Jakub 30. 3. 2022

        Dobrý den, zkoušel jsem všechny zmíněné způsoby a stále nejsem schopen robota připojit k internetu. Aplikaci jsem v telefonu celou restartoval, robota vymazal a pokusil se znova přidat, ale nedokážu ho přes wifi nalézt tudíž nejsem schopen ho znovu do aplikace přidat.

        • Martina Specialista 31. 3. 2022

          Dobrý den, pokud problém stále přetrvává, doporučili bychom robota reklamovat

  • Natalia 18. 3. 2022

    nevracia sa do doku

    Dobry den moj vysavac xiaomi esential vaacum mop po dovysavani pride k dokovacej stanici ale nevie sa na nu chytit tak bludi a snazi sa k nej dostat az kym sa nevybije nechapem stalo sa to z nicoho nic

    • Katrin Specialista 19. 3. 2022

      Dobrý den,

      doporučujeme očistit kontakty jak na robotovi tak i na dobíjecí základně, zároveň zkontrolujte, zda-li je základna správně zapojená. Pokud bude závada přetrvávat, doporučujeme vysavač včetně stanice reklamovat. Krásný den

  • Věra 17. 2. 2022

    Držák mopovací textilie

    Dobrý den, dá se k Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential koupit držák mopovací textilie? Děkuji.

    • Martina Specialista 17. 2. 2022

      Dobrý den, ano toto příslušenství lze dokoupit. Bližší informace vám zasílám na e-mail.

  • David 12. 2. 2022

    info

    Dobry den chtěl bych se zeptat máme dva druhy podlahy lino a koberec první měsíc nám robot najížděl na koberec bez problému a po měsíci cca pokud najede na koberec vysavač se vypne a nahlásí problém s kartáčem. Dělá to i po vyčištění kartáče. Našel bych někde v nastavení sílu odporu. Koberec má chlup cca 1,5 cm

    • Martina Specialista 14. 2. 2022

      Dobrý den, pokud robot od začátku na koberec bez problémů zajel a vysával a momentálně má s kobercem problém, poradili bychom zaslat jej k reklamaci ke kontrole.

  • Pavel Slobodník 5. 2. 2022

    Mopování

    Dobrý den po zakoupení robota xiaomi mi vacuum mop 1C. vše proběhlo nez problémů, connect i zmapování "území" nicméně nádržka na mopování je neustále plná, tak mě napadá, jen že jsem mopování někde zapomněl zapnout, otázka je kde...

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, robot automaticky po připnutí nádobky na vodu a mopovací textílie přejde do režimu mopování. Režim mopování lze nastavit přímo v aplikaci. 

  • Jiří 2. 2. 2022

    info

    Dobrý den ještě jednou,
    také bych rád věděl, zda mám nechat robotický vysavač vždy v nabíjecí stanici nebo ho po nabití dát jinam? Do spánkového režimu se přepne sám?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 3. 2. 2022

      Dobrý den, výrobce doporučuje, aby byl robot stále v dobíjecí základně pod napětím. Baterie je k tomu přizpůsobená a robot přejde automaticky do spánkového režimu po dobití. 

  • Jiří 2. 2. 2022

    info

    Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat, kde mohu zjistit ID Account zařízení? Také zda jde nějak nastavit mapa bytu, aby robot zbytečně pořád nenarážel do noh u stolu? Dále zda se na mopování používá pouze čistá voda bez přípravku? Najdu někde přihrádku se špinavou vodou nebo jak to funguje?
    Děkuji moc, hezký den

    • Lukáš Specialista 3. 2. 2022

      Dobrý den, ID Account naleznete v aplikaci. Bohužel tento model nepodporuje nastavení mapy ani žádnou možnost přizpůsobení. Na mopování lze použít pouze čistou nebo destilovanou vodu. Na robotovi nádobku na špinavou vodu nenaleznete, voda protéká pouze do mopovací textílie. 

  • Karel 31. 1. 2022

    Jezdí našikmo

    Dobrý den, mám od vás model 1c, vše bylo v pořádku, ale posledních 14 dní jezdi robot místnostmi lehce šikmo, ale ne vždy, jeden den je vše ok a jede podle mapy, další den jede vše našikmo nebo třeba 2 místnosti ok a dvě našikmo, takže potom bourá a trvá mu to 2x déle. Nechtěl bych to úplně řešit resetem (kvůli mapě kde mi dlouho trvalo nastavit všechny zóny a zdi, když nejde uložit ) v čem může být problém ? Kdybych mohl zaslat foto mapy, kde je to zřejmé a je vidět jak jezdí normálně a další den úplný zmatek ...nerespektuje zóny, jezdí zbytečně zmateně atp..díky

    • Lukáš Specialista 1. 2. 2022

      Dobrý den, jedinou možností je na robotovi provést kompletní reset robota a nahrání nové mapy. Samozřejmě robota kompletně vyčistit, včetně všech senzorů. Pokud by problém přetrvával, tak bude nutná reklamace. 

  • Denisa Jurová 19. 1. 2022

    Nerozezná násobku na prach

    Dobrý den, asi před týdnem se mi vrátil vysavač Xiaomi Mi Vacuum mop z reklamace, protože přestal vytírat, v reklamacnim protokolu bylo uvedeno, že byly vyčištěny trysky. Hned po reklamaci nastal ale problém s tím, ze vždy po chvilce provozu cca 3 minuty, začne vysavac hlásit chybu, že v něm není vložena nádobka na prach ale vysává dal. Vždycky nádobku znovu vyndám a zandám a kontrolka blikat přestane. Ale opakuje se to tak asi 15x po celou dobu provozu.

    • Martina Specialista 19. 1. 2022

      Dobrý den, poradil byhcom zkontrolovat, zda je nádobka správně zacvaknutá a vložená zpět do vysavače.

      • Denisa Jurová 20. 1. 2022

        To vždy udělám, ale pomůže to pouze na chvilku

        • Martina Specialista 20. 1. 2022

          Dobrý den, poprosili bychom Vás o zaslání videa, jak se robot chová a co hlásí. zašlete prosím na [email protected]

  • Nikola 16. 1. 2022

    Zastaví se v půli místnosti

    Dobrý den, mám již rok vysavač xiaomi vacuum pro. Celou dobu normálně fungoval, nicméně při posledních třech úklidech, když začne jezdit po bytě obkrouzi 2 místnosti cele, v chodbě se zastaví v půlce a do třetí místnosti nejede. Vyluxuje pouze 2 místnosti a část chodby a následně se vrátí do stanice. Můžete mi poradit, čím by to mohlo byt?
    Děkuji.
    NH

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2022

      Dobrý den, doporučil bych provést reset robota do továrního nastavení dle manuálu. Bohužel dle popisu nevíme co by změnu v úklidu robota mohlo způsobovat. 

  • Jana Homolová 15. 1. 2022

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

    Dobry den. Dne 17. 4.2021 jsme u vas zakoupili roboticky vysavac Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential. Dodnes s nim nebyl problem, ale dnes zacal hlasit chybu cituji There's too much load on the brush or it doesn't turn, please check whether the brush is stuck. Plovouci podlahy a vinyl vysaje bez problemu, ale jakmile potka koberec, tak konci a hlasi chybu. Co s tim mame delat prosim?

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2022

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat kartáč zda je čistý, případně vyzkoušet jeho výměnu. Pokud nic z uvedeného nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.

  • Petra Štiková 14. 1. 2022

    Chyba Laseru

    Mame Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop P. V provozu je od 6.1.2022. Od te doby vysaval 3x. Kdyz sem ho zapla po ctvrte, bohuzel zacal hlasit chybu, ze je potreba zkontrolovat laser (make sure the laser distance sensor), zda mu neco neprekazi. Procistili jsme senzory steteckem, kdyby tam byl nahodou nejaky chlup. Nic… Resetovali jsme robota i aplikaci… nic… Vysavac se pouze spusti, zacne hucet, ale kartace se nerozhybou, stejne tak se ani kolecka nerozjedou. Laser se splasene toci az do te doby, nez vysavac opet zacne hlasit chybu. Poradite prosim, co s tim? Dekuji Petra

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2022

      Dobrý den, pokud nic z Vámi uvedeného nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde

      • Lucie 6. 2. 2023

        Dobrý den,
        vysavač nám také hlásí chybu “Laser distance senzor malfunctioned. Try turning the laser head to make sure it isnt blocked”. Vysavač jsem dnes rozebrala a pořádně vše vyčistila, ale nefunguje. Zapne se, senzor se točí, kartáč se točí ale nerozjede se a pak se vypne. Vysavač už dávno není v záruce. Může to být motorkem? Nebo jakou část mohu vyměnit? Děkuji za odpověď.

        • Martina Specialista 7. 2. 2023

          Dobrý den, pravděpodobně se bude jednat o problém s nějakou součástí robota. Doporučili bychom tedy odeslání k servisní opravě.

  • Marie 9. 1. 2022

    Robot

    Dobrý den, taktéž jsem majitelem onoho robotického vysavače. Přítel měl špatný nápad a dal do filtru vonnou tabletku. Nějakým záhadným způsobem se dostala dovnitř do těla robota, do nějakého fénu, nebo jak se to nazývá. Tím pádem nejde sání vzduchu a vysavač nevysava. Přítel si našel návod na rozebrání toho robota na internetu, ale ani tak jsme se dovnitř nedostali. Je mi jasné, že na reklamaci by nám to nikdo neuznal. Jen bych se chtěla zeptat, za kolik by vyšla oprava? Jestli by vlastně nebylo lepší pořídit nový.
    Děkuji předem za odpověď

    • Lukáš Specialista 10. 1. 2022

      Dobrý den, je nám líto, ale servisní opravy tohoto modelu nenabízíme, takže nejsme schopni určit cenu případné opravy. Jedině vyzkoušet vyhledat nějaký servis Xiaomi a cenu poptat zde. 

  • Michal Hošek 6. 1. 2022

    Nejde zvuk

    Dobrý den u vysavače jsem přes aplikaci mi home změnil jazyk hlasových pokynů z angličtiny na polštinu a od té doby zvukové pokyny na vysavači vůbec nejdou, děkuji za radu

    • Martina Specialista 6. 1. 2022

      Dobrý den, zkontrolujte v mobilní alikaci, zda nemáte zakázaný zvuk robota (Voice settings).

      • Michal Hošek 8. 1. 2022

        Zvuk je povolen, udělal jsem restart vysavače a stále nic...

        • Radek 24. 3. 2022

          Zdravím, úplně stejný problém. Dal jsem polštinu ze srandy a od té doby přestal komunikovat. Jinak vysává normálně.

          • Lukáš Specialista 25. 3. 2022

            Dobrý den, pokud robot nereaguje na aplikaci, tak doporučíme provést reset wifi případně i reset robota do továrního nastavení. Postup naleznete v manuálu. 

        • Lukáš Specialista 10. 1. 2022

          Dobrý den, pokud je vše takto povoleno, tak jedině řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě postupujte dle informací zde

  • Tomáš Klicpera 3. 1. 2022

    Zákaz mopování koberce

    Dobrý den,
    mám vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro, vše funguje bez problémů.
    Ale potřeboval bych vysavači zamezit pouze mopovat v místě koberce. Cca 3m² u sedací soupravy.
    Lze to prosím nastavit?
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2022

      Dobrý den, zakázanou zónu pouze pro mopování nelze. Jedinou možností je koberec v aplikaci vyznačit když nasadíte mop a při vysávání tuto oblast zase odstranit. 

      • Tomáš 4. 1. 2022

        Děkuji za odpověď. Co mě napadlo, lze mít uložené ve vysavači dvě mapy? V jedné s kobercem a ve druhé bez něj ?
        Děkuji.

        • Lukáš Specialista 4. 1. 2022

          Dobrý den, tento model neumí uložení více map. 

  • Monika 30. 12. 2021

    Boční kartáček

    Dobrý den, mám vysavač 3 týdny, dnes se přestal točit boční kartáček a hlásí Error 07. Kartáček jsem dle návodu odšroubovala, vyčistila, ale stále nefunguje....

    • Lukáš Specialista 31. 12. 2021

      Dobrý den, v tomto případě ted bude třeba řešit reklamací robota. 

  • Lucie Kreuzmanová 29. 12. 2021

    Nejde spárovat

    Dobrý den, máme vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro, včera se mi už po několikáté vysavač ukázal jako offline, jenže šel vždy po resetu opět spárovat, včera ale ne. Nekolikrát proběhl reset vysavače, Wi-Fi i iphonu, smazání a opětovné nainstalování aplikace a stále nic. Po stisknutí obou tlačítek a hlášce o resetu v mobilu pokračuji dál na spárování, ale v sekci Wi-Fi, kde by se měl ukázat se nezobrazí. Jak prosím postupovat? Máme ho reklamovat ?? Děkuji za odpověď .

    • Kristýna 31. 12. 2021

      Resime to same. Na iphonu po trech tydnech zmizel vysavac najit uz nelze. Vyzkouseno vse

    • Eva 31. 12. 2021

      Mám naprosto stejný problém, prosím napište zda se vám to podařilo vyřešit. Děkuji.

      • Tibor 31. 12. 2021

        Taky tak. Včera šel a dnes offline.
        Restart routeru a reset robota nepomohl. Stále nejde spárovat s appkou.

        • Tibor 3. 1. 2022

          Tak jsem to dnes zkusil znova a už to šlo.

        • Veronika 31. 12. 2021

          Mě dnes přišel a taky nejde. Kamarádka ho má už nějakou dobu a dnes ji apka nešla a teď ji taky nejde wifi, bude to nějaký výpadek

        • Kristýna 31. 12. 2021

          Používate taky na iphonu?

    • Veronika Specialista 29. 12. 2021

      Dobrý den,
      co popisujete vypadá na chybu spojení robota s cloudem, toto není důvod rekalmace, může se jednat pouze o výpadek nebo aktualizaci. Doporučujeme vyčkat a spojení později zopakovat. Krásný den

      • Lucie Kreuzmanová 30. 12. 2021

        Dobrý den, na to spojení čekáme už 3 dny a stále nic. Jak dlouho muže trvat výpadek nebo aktualizaci?? Vůbec nevysílá signál ke spojení. Díky

        • Lukáš Specialista 30. 12. 2021

          Dobrý den, v případě, že se spojení stále nedaří, tak doporučíme provést reintalaci aplikace a vypnout na cca 1 min wifi router. Pokud by ani po té nebylo možné robot připojit, tak jej reklamovat. 

  • Iveta 28. 12. 2021

    Hlučný

    Dobrý den, dneska začal být můj vac. Mop essential hlučný (hučí) při zapnutí. Vše jsem vyčistila znova nasadila, ale hučí dal. Je něco krom filtru, kartáče ještě něco kde by mohla být chyba? Máme vysavač jen 4 měsíce. Děkuji

    • Lukáš Specialista 28. 12. 2021

      Dobrý den, pokud nepomůže reset robota ani jeho vyčištění, tak doporučím reklamaci. Kompletní postup naleznete zde. 

      • Iveta 28. 12. 2021

        Dobrý den, můžu reklamaci vytisknout a přinést robota k vám na prodejnu i když jsme ho koupila jelmo.cz ? Děkuji za odpověď

        • Martina Specialista 28. 12. 2021

          Dobrý den, pokud nebyl robot zakoupen u nás, je nutné reklamaci řešit přímo s prodejcem.

  • Honza 5. 12. 2021

    Xiaomi Essential.

    Dobrý den. Syn zkoušel aby robot hlásil v češtině (což údajně jde) a nepodařilo se. Já anglicky neumím. Můžete poradit?
    A ta aplikace mi home do češtiny přeložit jde? Děkuji

    • Lukáš Specialista 6. 12. 2021

      Dobrý den, bohužel robot české hlášky neumí ani aplikace nejde přeložit do češtiny. Děkujeme za pochopení. 

      • Honza 8. 12. 2021

        Na miuios.cz v diskuzi psali že jde "naučit" robota česky. Jen pro nás je to vyšší dívčí.

        • Lukáš Specialista 9. 12. 2021

          Dobrý den, bohužel my o tomto nemáme žádnou informaci. Jazyk robota by šel přenastavit jedině přeprogramováním a to není záležitost pro běžného uživatele. 

  • Lucie 23. 11. 2021

    Kaluze

    Dobry vecer,
    Mam doma robota- essential- bohuzel k nemu nemam zarucni list.
    Asi po 3 mesicich uzivani mi z vysavace proteka doslova kaluze vody. Zkusila jsem tu gumicku bilou vyndat a zandat ale bez uspechu.
    Poradite?
    Dekuji!

    • Lukáš Specialista 24. 11. 2021

      Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota, záruční list není potřeba postačí nákupní doklad. Pokud ani ten nemáte, tak kontaktujte svého prodejce na základě sériového čísla robota by měl doklad dohledat. 

  • Nikol 16. 11. 2021

    Dobry den , takze chapu dobre , ze pokud nemam doma Wi-fi , ale pouze jedu pres “data” tak me nebude mop vytirat , ale pouze vysavat ?

    • Lukáš Specialista 17. 11. 2021

      Dobrý den, pokud naplníte nádobku vodou a připevníte mopovací podložku, tak bude robot vysávat i mopovat zároveň jen nenastavíte intenzitu dávkování vody. 

  • Eva 7. 11. 2021

    Změna pořadí uklízených místností

    Dobrý den, vlastníme robotický vysavač mop pro... Vše funguje bezvadně, jen při mopovaní je problém s přechodovým prahem mezi obývákem a ložnicí, kde je umístěna dokovací
    stanice. Ten blázen začne v ložnici a pak nemůže kvůli vlhké podlaze práh překonat. Lze změnit pořadí místností,
    nebo musím ručně po jedné? Potřebovali bychom, aby v ložnici s úklidem končil...

    • Martina Specialista 8. 11. 2021

      Dobrý den, pokud je problém s přejetím prahu při  mopování robota, bylo by jediným řešením robota u této místnosti vždy přenášet, nebo v mobilní aplikaci nastavit tento přechod jako zakázanou zónu.

      • Zbyněk 28. 12. 2021

        Dobrý den, připojuji se k diskuzi, nedaří se mi v aplikaci nastavit zakázanou zónu, dokázali by jste mi poradit? Děkuji

        • Veronika Specialista 29. 12. 2021

          Dobrý den,
          tento model nemá možnost nastavení zakázaných zón či virtuální zdi. Vymezení je možné pouze manuální a nebo pevnou překážkou či zavřením dveří. Krásný den

  • Pavel Pavel 5. 11. 2021

    Rozdeleni mistnosti

    Dobry den, xiamo vacuum pro rozdeli vysavanou mistnost na dve.. nejdrive udela prvni pulku a pote druhou. Proc to dela? Dale bych se chtel zeptat jak vyresit vysavani v patre bez dokovaci stanice? Bez dokovacky v patre nevysava,pouze kdyz zadame nove mapovani, tedy vzdy je to jako poprve..

    • Martina Specialista 5. 11. 2021

      Dobrý den, robot si danou místnost rozdělí vždy na půl, nejprve jede po obvodu a poté pokračuje dál v úklidu směrem do prostoru. jakmile dokončí první polovinu místnosti, pokračuje stejným způsobem dál. V případě, že robota přenášíte do patra, je nutné pro první úklid robota spustit z dobíjecí stanice, aby se Vám uložila mapa úklidu jiného patra.

  • Lucie 30. 10. 2021

    Wi-Fi

    Dobrý den, pokud vysavač nepřipojím k WiFi, bude fungovat?Co bude omezeno? Děkuji Průchová

    • Lukáš Specialista 1. 11. 2021

      Dobrý den, robot bude možné bez wifi pouze spustit i co se týče úklidu. Všechno ostatní se nastavuje v aplikaci. 

  • Vladimir 26. 10. 2021

    xiaomi mi robot vacuum mop pro

    Dobrý den, je možné u toho modelu nastavit směr vysávání? Chodbu která je úzká vysavač vysava po šířce tím pádem se pořád musí otácet a vše se velmi zdržuje. Diky

    • Lukáš Specialista 27. 10. 2021

      Dobrý den, nastavení pohybu vysavače bohužek není možné. Směr pohybu si robot určuje sám. 

  • Zdeněk 18. 10. 2021

    Nejde mop

    Dobrý den, máme Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop cca 10 měsíců. Nefunguje mop, je slyšet jak se spíná v intervalech asi čerpadlo, ale podlaha je suchá a návlek na mop též.

    • Lukáš Specialista 18. 10. 2021

      Dobrý den, pokud není robot funkční, tak bude třeba řešit reklamací robota

  • Vaclav Mateja 14. 10. 2021

    Spárování vysavače

    Dobrý den mám mám robot vacuum mop Essential a nejde spárovat s WiFi píše připojeno bez internetu čím to může být ?

    • Martina Specialista 15. 10. 2021

      Dorbý den, zkontrolujte, zda po Vás aplikace nevyžaduje novou aktualizaci.

    • Lukáš Specialista 15. 10. 2021

      Dobrý den, doporučíme ověřit frekvenci na které vysílá Váš wifi router. K připojení je potřeba frekvence 2,4 GHz. Pokud je toto v pořádku, tak postupujte dle pokynů v aplikaci, případně ještě přikládám odkaz na video kde je postup připojení vidět cca od 4 min. 

  • David 11. 10. 2021

    Vysavač nefunguje

    Dobrý den, mám Xiaomi Mi Robot Vacuum Pro. Hned po rozbalení jezdí pouze sekaně doleva a točí se, absolutně neuklízí a nedělá nic jiného. Občas i uprostřed místnosti si myslí, že mu něco vadí v laserové navigaci. Nevíte zda se jedná o výrobní vadu?

    • Martina Specialista 12. 10. 2021

      Dobrý den, pokud robot hned od začátku vykazuje nějakou závadu a nefunguje správně, doporučili bychom jeho zaslání zpět buď na základě odsotupení od kupní smlouvy nebo jako reklamaci

  • Alena 10. 10. 2021

    Nastavení uklizené místnosti

    Dobrý den, máme Xiaomi mi robot vacuum mop pro a nejsem schopná pochopit jak nastavit určené místnosti k úklidu, za dva dny jsem na to nepřišla....děkuji. Spárování s aplikací je. Vždycky začne uklízet v místnosti kde je dokovací stanice a pak jede dál, ale aby jel rovnou do dané místnosti ne a ne nastavit

    • Martina Specialista 11. 10. 2021

      Dobrý den, pokud máte uloženou mapu úklidu, lze do ní nastavit jednotlivé místnosti, které si přejete uklízet a také nastavit zakázané zóny úklidu. tyto změn poté v mapě uložíte a jakmile robota spustíte k dalšímu úklidu, měl by uložené zákazané zóny vynechat a uklidit pouze povolený prostor.

  • David 5. 10. 2021

    Špatné najíždění do stanice a nabíjení

    Dobrý den,
    Asi už dva dny nám začal blbnout vysavač. Vždy najede do stanice tam se jakoby otočí ze strany na stranu a zase z toho vycouvá a zkouší to znovu. Podaří se mu to třeba až na 20 pokus. Někdy najede ale nenabìji se tak po chvíli zase zkouší znovu najíždět do stanice. Tak bych potřeboval pomoc co stím ? Jestli vyměnit štětinky nebo rovnou reklamovat ?
    Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 6. 10. 2021

      Dobrý den, doporučíme očistit dobíjecí kontakty jak na robotu tak i na dobíjecí stanici. Případně provést reset robota do továrního nastavení - postup je uveen v manuálu. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba robot reklamovat. 

  • Milan 27. 9. 2021

    nejde se připojit

    před dvěma dny se odpojil a od té doby restart, znovu připojení, tovární nastavení a nic.
    Co mám ještě vyzkoušet ?

    • Lukáš Specialista 27. 9. 2021

      Dobrý den, doporučil bych ještě odzkoušet odinstalovat a opět nainstalovat aplikaci. Dále vyndat router na cca 1min z el. sítě. 

      • Milan 27. 9. 2021

        vyzkoušeno stejně nefunguje

        • Lukáš Specialista 27. 9. 2021

          Dobrý den, pokud je robot v záruce a zakoupen v našem obchodě, tak bude třeba řešit zasláním robota ke kontrole. Postup reklamace naleznete zde

  • Kristyna 23. 9. 2021

    Robot mi nedojede do obyvaku

    Dobry den vcera jsem si privezla robot xiomi mi robot vacuum esencial.Mame obyvak predsin codbicka se schodistem mala koupelna a loznice.Vysavas je umisten u schodiste a vzdy mi vyluxuje loznici koupelnu chodbicku a do obyvaku nedojede. bud se tluce v chodbe a nebo uprostred chodby ukonci vysavani ze ma hotovo. Pritom kdyz jsem mu zadala at obede mistnosti kolem zdi tak prijel i do obyvaku. proc.Dekuji za radu

    • Martina Specialista 23. 9. 2021

      Dobrý den, jedná se o robotický vysavač s gyroskopickou navigací. V případě, že je vaše domácnost více členitá, robot může mít s daným prostorem problém a nemusí uklidit kompletní plochu. Doporučili bychom tedy robota spouštět v jednotlivých místnostech postupně, tím docílíte kompletního úklidu.

  • Lenka 17. 9. 2021

    Chybová hláška filtru

    Dobrý den,
    cca 3 měsíce používáme Xiaomi VACUUM MOP ESSENTIAL, ale včera nám z ničeho nic začal hlásit chybu o zkontrolování a vyčištění filtru. Filtr je čistý, několikrát jsme ho i přesto rozebrali, profoukli a opět vložili do robota. Rozjede se, ale cca po 30 sekundách už opět hlásí chybu. Zkoušeli jsme několikrát restart a nic. Mohli byste nám prosím poradit, kde je chyba? Filtr je opravdu naprosto čistý a neopotřebovaný. Zatím nefungujeme s aplikací, v podstatě ji nepotřebujeme, máme členitý byt, takže přenášíme dle potřeby.
    Velice děkujeme za radu.

    • Lukáš Specialista 17. 9. 2021

      Dobrý den, doporučím vyzkoušet výměnu filtru za nový. Odhadovaná životnost filtru je přibližně 3-4 měsíce. 

      • Lenka 23. 9. 2021

        Dobrý den,
        děkuji za odpověď, bohužel ani výměna filtru ani reset nepomohlo. Stále hlásí chybu výměny filtru.
        Mohli byste mi poradit jak teď postupovat? Vysavač jsme kupovali u Vás.
        Předem velice děkuji.

        • Lukáš Specialista 23. 9. 2021

          Dobrý den, pokud nic z toho nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota. Všechny potřebné informace naleznete zde

          • Miroslav 20. 12. 2021

            Mám úplně stejný problém hned od rozbalení musím to taky reklamovat nebo jste už tento problém nějak vyřešili?

            • Martina Specialista 21. 12. 2021

              Dobrý den, aplikace bohužel nenabízí možnost českého jazyka.

  • Magda 14. 9. 2021

    Robotický vysavač

    Dobrý den, potřebovala bych poradit. Mám robotický vysavač Xiaomi VACUUM MOP ESSENTIAL včera jsem spárovala s aplikací, zkoušela rozjet a všechno bylo v pořádku . Šlo slyšet že vysává. Vyprázdnila jsem nádobku a že to zkusim dnes spustit znovu ,jenže to nevysavá jen to jezdí a namotává "špínu" na kartáček, proto to háže pořád chybu . Nevím, jestli jsem nezmačkla něco, co jsem neměla, když to nevysavá. Děkuji za radu

    • Martina Specialista 14. 9. 2021

      Dobrý den, poprosíme o informaci, jakou chybu Vám robot hlásí? Doporučili bychom provést kontrolu sběrného koše, zda je správně nasazený, dále zkontrolujte hlavní kartáč a boční kartáčky, popřípadě očistěte. Pokud ani to nepomůže, zkuste provést reset robota dle manuálu.

      • Magda 14. 9. 2021

        Vše jsem důkladně vyčistila a zkontrolovala . Po spuštění chvíli jede a pak naskočí chyba :Chyba ventilátoru Ventilátor se netočí nebo nadměrně odebírá proud, zkontrolujte prosím, zda není zaseknutý.
        Včera jsem zkoušela i několikrát restart.

        • Lukáš Specialista 15. 9. 2021

          Dobrý den, zde bohužel bude třeba řešit servisní opravou. Jestliže byl vysavač zakoupen v našem obchodu, tak prosím postupujte dle popisu zde

  • Honza 9. 9. 2021

    Výdrž baterie a aplikace

    Dobry den,
    mame vysavac Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential (zakoupen 12/2020). Byli jsme s nim maximalne spokojeni. Bohuzel v posledni dobe se rapidne snizila vydrz baterie pritom plocha pro uklid je stale stejna a vykon je nastaven take stejne. Je mozne ho reklamovat?
    Jiz delsi dobu take neukazuje aktualni mapu uklidu ani historii uklidu a opotrebeni komponent krome filtru. Reset do tovarniho nastaveni nepomohl.
    Dekuji za informaci.

    • Martina Specialista 9. 9. 2021

      Dobrý den, v případě že nepomohl ani reset robota a robot vykazuje i nadále podobné problémy, doporučili bychom reklamaci

  • Hana 7. 9. 2021

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda lze u modelu Essential nějak navést robota do konkrétní místnosti a tam zahájit úklid. Tím myslím, abych jej nemusela fyzicky vzít a přenést třeba do koupelny. A pokud to lze, tak kde v aplikaci je tato možnost ovládání.
    Děkuji a přeji hezký den
    Hana

    • Martina Specialista 7. 9. 2021

      Dobrý den, bohužel tento model nemá možnost nastavení zakázaných zón či virtuální zdi. jedinou možností by bylo tedy robota přenést a zavřít v určité místnosti, kde bude zahájen úklid.

  • Iveta 28. 8. 2021

    Základna

    Základna pro vysavač je v ceně ?

    • Lukáš Specialista 30. 8. 2021

      Dobrý den, dobíjecí základna je samozřejmě součástí balení, takže je v ceně. 

  • Ondřej 14. 8. 2021

    Neuloží se mapa místností

    Dobrý den,
    Vysavač normálně vysáva mapuje si místnost ale po skončení normálně najede na nabíječku. Po opětovném zapnutí začne zase mapovat. Nemůžu v aplikaci dat ani virtualní zed ani nevidím kudy mop jezdí (zip/zap) děkuji za veškteré inrofmace.

    • Lukáš Specialista 16. 8. 2021

      Dobrý den, bohužel tento model nemá možnost inteligentího mapování, z toho důvodu se jedná pouze o orientační mapu. V této mapě nelze tvořit virtuální zábrany ani zóny. 

  • Ruda 14. 8. 2021

    Milko

    Dobry den vysavač vysává mimo určenou dobu dnes vysaval 02:15 ráno v aplikaci mám časovou zónu nastavenou několikrát sem resetoval a stále vysává kdy semu zachce děkuji .

    • Lukáš Specialista 16. 8. 2021

      Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o softwarovou chybu robota. Pokud nepomáhá jeho reset, tak bude nutná reklamace. 

  • Stanislav Holeňa 5. 8. 2021

    Nemohu se rozhodnout.

    Dobry den nemohu se rozhodnout ktery kopit zda Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop essential nebo Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop pro, zda se opravdu vyplati zainvestovat vice penez, jde mi v zasade o vysavani. Mop me moc nezajima. Ma nekdo zkusenosti? Jde mi o pomer cena/vykon. Velikost bytu 2+1, schody zadne. Predem diky za odpoved.

    • Lukáš Specialista 6. 8. 2021

      Dobrý den, největší rozdíl je v navigaci obou robotů. Laser je určitě přesnější a ve vytvořené mapě v aplikaci lze následně definovat kde robot může a kde nemůže uklízet. Modelu Essential naopak nemáte možnost nijak zakázat oblast kde nechcete aby uklízel. Pokud máte ale pocit, že tyto funkce nepotřebujete bude i nižší a levnější model, pro Váš menší byt, dostačující. 

  • DS 30. 7. 2021

    I přes nactenou mapu si vysavač ,,vymysli"

    Dobrý den. Vysavač jsem nechal namapovat celý byt, nastavil místnosti, zakázané zony(model podporuje) pár dní vše fungovalo ok. Nyní však vysavač svévolně zajede i do zakázané zóny, nebo při vysávání místnosti ukáže mapa v aplikaci misnost otocenou o např 70° (ačkoliv to je už úplně mimo dum) a vysaje tedy jen vysek. Dokonce se mi stalo, že vysavač otočil celou mapu zrcadlové, takže se na ni ukazoval na úplně druhé straně místnosti,než realne byl. Prosím o radu, v čem může být problém? Jinak jsme s vysavanim spokojeni a usnadňuje nám život. Nicméně jsme ho pořídili s myšlenkou, že ho nebudeme muset s každým vysáváním hlídat...což teď neplatí. Děkuji za pomoc a přeji hezký den.

    • Veronika Specialista 31. 7. 2021

      Dobrý den,
      doporučujeme vyresetovat robota a odinstalovat aplikaci a pak vše nastavit nově. Po té nechat projet kompletně prostor a nastavit dle požadavků. Pokud by se problém opět projevil, bude muset robot do servisu k prohlídce zda není problém s laserem. Krásný den

    • DS 30. 7. 2021

      Jedna se o model viomi SE. Dekuji

  • Pavel 10. 7. 2021

    Dobrý den chtěl bych se prosím zeptat. Přestal mě asi po měsíci ukazovat v mobilu opotřebení kartáčů, jak bočních, tak hlavního. Ukazuje pouze opotřebení filtru. Můžete prosím poradit. Dekuji

    • Lukáš Specialista 12. 7. 2021

      Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet reset počítadla, případně vyčkat na aktualizaci aplikace. Je možné že se jedná o chybu na straně aplikace samotné. 

  • Veronika 23. 6. 2021

    Rozdělení místností

    Dobrý den, prosím leze po aktualizaci aplikace na jaře 2021 rozdělovat na místnosti a posílat vysavač jen do vybrané, tak jako po aktualizaci u modelu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C ? Děkuji

    • Lukáš Specialista 24. 6. 2021

      Dobrý den, bohužel tento model neumožňuje tuto funkci, kvůli jeho navigaci. 

  • Veronika 19. 6. 2021

    Mopování

    Dobrý den, máme vysavač cca 3mesice, kdy jsme ho od Vas kupovali, je to se 3 dětmi nejlepší pomocník. Ale dnes mi začal hlásit, že v zásobníku není voda, ani po restartu to nepomohlo. Máte nějaký nápad, jak by se to dalo zlepšit? Asi by jsem bez něj nemohla být ani týden děkuji za odpověď

    • Staňa 4. 10. 2021

      U nás stejná chyba. Nemiluje. Opravili Vám chybu?

    • Katrin Specialista 19. 6. 2021

      Dobrý den, bohužel bude nutné vysavač reklamavat. Zde naleznete veškeré potřebné informace https://www.robotworld.cz/reklamace. Krásný den

  • Martin 7. 6. 2021

    nespustí se

    Dobrý den, máme Vacuum mop pro.... Jsme s ním velmi spokojeni, bohuzel dnes se nechce spustit. Laser se spusti,ale robot se nerozjede, ani se nespusti hlavni motor... Poradíte prosim? Děkuji

    • Lukáš Specialista 8. 6. 2021

      Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací. 

  • Kett 7. 6. 2021

    nelze připojit k WIFI - z ničehož nic

    Dobrý den vysavač používám půl roku, vše bylo bez problémů, naposledy v akci dnes dopoledne. Odpoledne najednou nelze spojit s wifi, ani reset ani tovární nastavení nepomáhá...ane reinstal aplikace. Neporadíte prosím, co s tím? Nebo je na reklamaci? Děkuji

    • Martina Specialista 8. 6. 2021

      Dobrý den, pokud byl zkoušen reset i reinstall aplikace, doporučili bychom vyzkoušet připojení a párování na jiném mobilním telefonu. Po poslední aktualizaci chvíli potrvá, než bude aplikace opět plně funkční. O žádném výpadku nemáme informace.

      • Markéta 6. 9. 2021

        Dobrý večer, už asi po třetí semi stalo, že byl vysavač offline. Nefunguje nic, nelze ho připojit a ani najít v aplikaci. Resetovala sem wifi, resetovala sem nastaveni, dala reset celkovy. Nic nefunguje. Prosím jak tedy dále postupovat?

        • Martina Specialista 7. 9. 2021

          Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Může se jednat o starší verzi aplikace. Zkontrolujte tedy, zda Vám aplikace nenabízí aktualizaci. V jiném případě, pokud by vaše problémy přetrvávaly, bude nutná reklamace

  • Jana 30. 5. 2021

    Čistící prostředek

    Dobrý den, nikde jsem se nedočetla, jestli mohu pro vytírání přidat do nádobky s vodou i nějaký čistící prostředek. A pokud ano, zda je nějaké omezení, např. bez chlóru apod. Nebo lze vytírat pouze vodou? Děkuji za odpověď. Jinak jsem s vysavačem velmi spokojená, i vzhledem k ceně. Opravdu "za málo peněz, hodně muziky"

    • Lukáš Specialista 31. 5. 2021

      Dobrý den, do nádobky na vodu lze použít pouze vodu. V případě zájmu lze mopovací textýlii před použitím navlhčit ve vodě s přidaným čistícím prostředkem. 

  • Jiří 28. 5. 2021

    funkce mopování (plocha, druh podlahy)

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat jakou plochu je robot cca schopen na nádržku 200 ml mopovat a zda při mopování rozlišuje druh podlahy (tedy pozná např. kusový koberec, který mopovat nemá)?
    Jak je to prosím případně s údržbou "vytíracích návleků" ....jdou prát, nebo se dokupují nové?
    Děkuji za informaci.
    S pozdravem
    Jiří L.

    • Lukáš Specialista 28. 5. 2021

      Dobrý den, voda vystačí v nádobce na cca 30-50m2, kdy záleží na množství dávkování, které nastavíte. Druh podlahy robot nerozezná, koberec je tedy nutné při mopování zaohnout nebo před něj umístit fyzickou překážku. Utěrka je pratelná. 

  • Natálie 25. 5. 2021

    Možnost úklidu

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kde mohu nastavit možnosti úklidu co se týče mapy, na krabici ne ukázána několik možností směru úklidu, buď do kruhu nebo v liniích tam a zpět. Děkuji

    • Lukáš Specialista 25. 5. 2021

      Dobrý den, robot se pohybuje automaticky ve tvaru S, změna režimu úklidu se provádí v aplikaci. 

      • Natálie 25. 5. 2021

        Děkuji za odpověď, mě ale zajímalo,jak se to dá zmenit. Ať jsem hledala jak hledala, nenašla

        • Lukáš Specialista 25. 5. 2021

          V nastavení vysavače je volba:

          Vacuum along the edges - úklid podél zdí

          Vaacuum spot - navedete vysavač na místo kde chcete spustit úklid ve spirále a robot takto uklidí cca 1 m2 nebo lze na místo odnést a spustit zde vysavač stiskem tlačítka na robotu 

          • Natálie 25. 5. 2021

            Děkuji, ale stejně mi nebyla otázka zodpovězena. Vysavač na předurčeno jezdit jen do S nebo i jiné možnosti jsou?

            • Lukáš Specialista 25. 5. 2021

              Režim úklidu jako takového v postatě změnit nelze. Lze jen nastavit úklid podél zdí a režim spot - spirála na 1 m2. Tyto funkce jsou také zobrazeny na obrázku. 

  • Petra Jaškovská 6. 5. 2021

    cena

    dobrý den, prosím můžete mi "prozradit" proč je ve Vašem obchodě cena za vysavač Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential bílý 3 599 a např. v Datartu 5 990? je to v záručné lhůtě ? Máte i reklamační servis atd? Doporučujete tento robot ? děkuji Jaškovská

    • Petra Jaškovská 6. 5. 2021

      dobrý den, děkuji za odpověď a doporučujete tento vysavač? Předtím jsem měla iLIFE V7S

      • Lukáš Specialista 6. 5. 2021

        Jedná se o produkt, který má výborný poměr cena/výkon. V této ceně podobný nenajdete, takže jej mohu doporučit.

        • Petra Jaškovská 6. 5. 2021

          právě jsem u Vás zakoupila:)

          • Lukáš Specialista 6. 5. 2021

            Děkujeme za Váš nákup. 

    • Lukáš Specialista 6. 5. 2021

      Dobrý den, ceny produktů si určuje daný prodejce. Jelikož jsme prodejcem převážne robotických vysavačů, tak chceme mít samozřejmě nejlepší ceny a služby. Robotický vysavač má samozřejmě záruku 24 měsíců a zajištěný záruční servis. 

  • Lukáš 2. 5. 2021

    Detekce schodů

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zdali robot má senzor "detekce schodů"? V bytě mám schody, tak jestli to robot rozpozná a nespadne. Moc děkuji

    • Lukáš Specialista 3. 5. 2021

      Dobrý den, tento model má protipádové senzory, takže Vám ze schodů nespadne.

      • Lukáš 6. 5. 2021

        Děkuji za odpověď. Robot mi již dorazil a zatím jsem velmi spokojený s výkonem a funkčností. Trochu jsem se bál mobilní aplikace na základě některých recenzí, ale je velmi jednoduchá a funguje dobře. :)

        • Lukáš Specialista 6. 5. 2021

          Dobrý den, těší nás Vaše spokojenost. Děkujeme za nákup u nás. 

  • Iva Burdová 2. 5. 2021

    Xiaomi Home

    Dobrý den, mám vysavač Xiaomi Home a od včera mi začal jezdit rychleji a hlavně je strašně hlučný. Nevíte čím je to způsobeno? Děkuji moc za odpověď

    • Lukáš Specialista 3. 5. 2021

      Dobrý den, doporučíme robota vyčistit a provést reset. V případě, že toto nepomůže, tak řešit reklamací. 

  • Marian 19. 4. 2021

    Essential

    Dovry den preco neviem spojit vysavac s wifi vypol som aj na routri 5GHz siet a nejde

    • Martina Specialista 19. 4. 2021

      Dobrý den, frekvence Wi-Fi musí být nastavena 2,4GHz. Dále zkontrolujte, zda máte zapnutou Wi-Fi a GPS a vypnutá data v mobilním telefonu. Pokud bude signál slabý nebo něčím přerušovaný, párování se Vám nepodaří.

  • Barbora 17. 4. 2021

    Dobrý den, vysavač jsem týden používala všechno bylo v pořádku. Ale dnešním dnem přestal mluvit hlas v aplikaci je nastavený mohu se zeptat zda dělám něco špatně? Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 19. 4. 2021

      Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet reset robota do továrního nastavení. Reset je popsán v manuálu na straně 8. 

  • Lucie Bláhová 28. 3. 2021

    Práh

    Dobrý den,
    přejede tento vysavač prahy? Myslím takové ty nízké spojení plovoucih podlah

    • Lukáš Specialista 29. 3. 2021

      Dobrý den, 

      tento robot zvládá přejet prahy do 1,5 cm, takže s přechodovými lištami by si měl poradit. 

  • Bára 17. 3. 2021

    Práce v jiném patře

    Dobrý den, funguje vysavač, když ho přenesu do jiného patra, tj. chci, aby pracoval tam, kde nebude mít dokovací stanici? Děkuji.

    • Martina Specialista 17. 3. 2021

      Dobrý den, pokud bude robot plně nabitý a přenesete jej do jiného patra, bude bez problémů pracovat. Jakmile ale dokončí úklid, bude se snažit dohledat dobíjecí stanici.

  • Alex 12. 3. 2021

    Zásobník na necistoty

    Dobrý den,
    prosím, je možné koupit samostatně plastovy zásobník na vysate nečistoty?
    Dekuji

    • Katrin Specialista 13. 3. 2021

      Dobrý den, těší nás váš zájem, odpadní nádobku na nečistoty bohužel nemáme v nabídce. Krásný de

  • Lubo.S 15. 2. 2021

    nefunguje nám přes wifi

    Dobrý den,
    před cca 2ma týdny jsme u vás koupili tento robotický vysavač. Fungoval přesně podle našich představ, až do okamžiku, kdy se v aplikaci objevil jako offline a ani po restartu se nedaří přístroj v aplikaci najít.
    Zkoušel jsem restart oběma tlačítky (v návodu je napsáno že by měl po cca 3 sekundách zaznít signál ale ani to se neděje) když zmáčknu tlačítko restart uvnitř vysavače wifi kontrolka která je hned vedle tohoto tlačítka a soustavně teď bliká modře na chvíli zhasne a pak zase bliká (myslím že když to bylo funkční tak svítila)
    Prosím o radu jestli už s touto chybou máte zkušenost, nebo jestli ho mám opravdu po necelých 14ti dnech poslat na reklamaci?
    Předem díky za radu.

    • Lukáš Specialista 15. 2. 2021

      Dobrý den, pokud se robot takto z ničeho nic odpojil a již jej není možné připojit ani po resetu, tak bude reklamace asi jediným řešením. Případně bych ještě odzkoušel, zkusit jej připojit na jiné wifi síti. 

  • Luboš 15. 2. 2021

    tmavé lino

    Dobrý den, mám v celém bytě černé lino. Žádný barevný přechod, jen černá. Nebude problém se senzory pádu u tohoto vysavače?

    • Lukáš Specialista 15. 2. 2021

      Dobrý den, černá barva je pro robotické vysavače problém. Robot černou barvu vyhodnotí jako překážku a nebude Vám zde pracovat správně. Řešení nabízí iRobot u jehož modelů je možné nechat v autorizovaném servise nechat odpojit protipádové senzory a robot již uklízí i černé povrchy - není možné jej po té používat v prostorech kde hrozí pád robota. 

  • Mirek 14. 2. 2021

    Historie map

    Dobrý den, kde prosím najdu v aplikaci historii map abych ji mohl vymazat? Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 15. 2. 2021

      Dobrý den, na hlavní stránce aplikace jsou v horním pravém rohu 3 tečky, po rozkliknutí se Vám zobrazí nabídka aplikace, kde je označení cleanin history. Zde naleznete uloženou mapu úklidu.

  • Tomáš 24. 1. 2021

    Minimální výška

    Dobrý den,
    podjede tento robotický vysavač pod postelí o výšce 10 cm?
    Děkuji

    • Martin Specialista 25. 1. 2021

      Dobrý den,

      ano vysavač pod touto postelí projede. Jeho výška je 8,2cm

  • Zdeněk 10. 1. 2021

    Nastaveni ovládání

    Je možné nastavit současně ovladaní na dvou mobilních telefonech pro jeden vysavač?
    S pozdravem
    Zdeněk

    • Martin Specialista 11. 1. 2021

      Dobrý den,

      ano je možné ovládat vysavač dvěma telefony.

      • Martin 23. 2. 2021

        Dobrý den jak nastavím abych mohl ovládat vysavač na dvou telefonech když ho připojím na jednom pak na druhym tak na prvním se mi odpojí a a už ho nenajdu děkuji za odpověď

        • Lukáš Specialista 24. 2. 2021

          Dobrý den, v nastavení vysavače je možnost sdílení robota s jiným uživatelským účtem. Robot lze vždy ovládat pouze z jednoho telefonu. 

  • Michaela 2. 1. 2021

    Použití bez vifi

    Dobrý den, chci koupit tento vysavac rodičům, ale nemají internetové připojení, funguje i bez vifi. Nedocetla jsem se nikde ze by byl v příslušenství i ovladač. Popřípadě můžete doporučit podobny vysavač, který se dá využít i bez vifi. S pozdravem Michaela Turoňová

  • František Pechala 31. 12. 2020

    smazání mistnost.

    Dobrý den,
    chci se zeptat jak smazat uklizenou místnost.Když robot přenesu do jiné místnosti tak v aplikaci je stále místnost s dokovací stanicí a sledování robota co uklidil je velice zmatečné .Robot uklidí to ano ale vizuálni kontrola na mobilu není .Když provedu reset znovu ho přihlásím tak místnost zmizí a začne vykreslovat místo z jiné místnosti kde byl položen a zahájeno čištěn í.Ta tam ale zůstane i když ho vrátím do doku nejde smazat aby mohl začít uklízet vykreslovat s čistou pracovní plochou.
    Za odpověď moc děkuji a přejí vše nej nej do nového roku.
    František Pechala

    • Martina Specialista 11. 1. 2021

      Dobrý den, mapu lze odstranit a smazat přímo v historii map. Pokaždé, když robota přenesete nebo mu přerušíte úklid, bude si vytvářet mapu novou.

  • Michal Joha 26. 12. 2020

    Zakázané zóny

    Dobrý den
    V aplikaci není funkce zakázané zóny (virtuální zdi)
    I když v popisu přístroje tuto funkci máte?
    Děkuji

    • Martina Specialista 28. 12. 2020

      Dobrý den, tento model nemá možnost nastavení zakázaných zón pomocí mobilní aplikace. V popisu u produktu je uvedeno možnost virtuální zdi - magnetické pásky. Nelze ovšem nastavit přes mobilní aplikaci.

  • Hynek 18. 11. 2020

    ovládání bez app

    Dd, je možné ovládat
    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
    bez použití app přímo na vysavači? V návodu jsem to nenašel.
    Děkuji
    Hynek

    • Lukáš Specialista 18. 11. 2020

      Dobrý den, vysavač lze spustit a vypnout přímo na těle robota. Ostatní nastavení se pak provádí již přímo v aplikaci. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše