Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Iva 9. 11. 2024
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Dobrý den, vysavač mi stále hlásí pouze 1% baterie a jakmile ho pošlu do dokovací stanice, domeček svítí červeně a nic se neděje - nenabíjí. Prosím o radu. Děkuji
Reagovat
Erika Specialista 14. 11. 2024
Dobrý den,
v případě, že je robot schopen sám zajet do dokovací stanice ale nanabíjí se, bude nutná výměna baterie. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Petr P. 30. 9. 2024
Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite nevysaje celý byt
Zdravím, mám tento kombinovaný vysavač mopem. Vysavač vyjede a je nabitý na 100% ale většinou v 1/2 nebo 2/3 vysávané plochy bytu (cca 50m2 vysávané plochy celkem) zkolabuje a to zcela dokonale, že nejde ani zapnout ani vypnout jako by byl zcela vybitý. Aplikace ale ukazuje baterii např. na 60-70%. jediná možnost je ručně popadnout a odnést k doku. Po nabití druhý den opět vyjede a opět zkolabuje. Prostě nikdy nevysaje a nevytře celých 50m2. restart nepomohl, firmware je poslední možný. Děkuji
Reagovat
Klára Specialista 1. 10. 2024
Dobrý den, tady se pravděpodobně jedná o sníženou kapacitu baterie a její nefunkčnost. Využít můžete našeho servisního střediska. Informace naleznete zde www.robotworld.cz/servis
Hezký den
Reagovat
Jiří 12. 9. 2024
Mi Robot Vacuum Mop Essential
Dobrý den. Zhruba po třech letech užívání se objevil problém s nabíjením. Vysavač při začátku nabíjení z doku vždy tak o 1cm vyjede, sám si trošku couvne levým kolečkem. To se děje opakovaně hned jak anglicky dohovoří to své info. Díky tomu nelze nabít, V čem by mohl být problém? Děkuji za odpověď.
Reagovat
Julia Specialista 13. 9. 2024
Dobrý den,
dle Vašeho popisu to vypadá na sníženou kapacitu baterie. Její výměna by měla tento problém vyřešit. Krásný den.
Reagovat
Milan 25. 8. 2024
Xiaomi S10+
Dobrý den, vysavač při mopování nepouští vodu. Když vyndám nádobku zmáčknu dole ten čudlík tak voda nevytéká. Když sundám nohoře tu gimovou zátku dole zmáčknu čudlík tak voda trochu vytéká.
Děkuji za radu Milan
Reagovat
Michaela Specialista 26. 8. 2024
Dobrý den,
doporučujeme zkontrolovat zespodu robota trysky. Můžou být znečištěný nebo ucpaný od vodního kamene. Pokud nebudou, tak to je na servis/reklamaci. Krásný den
Reagovat
Michal 7. 8. 2024
Xiaomi S10
Dobrý den,
nový robotický vysavač při prvním spuštění hlásí "please move robot cleaner to a level surface to start" a nezačne pracovat. Vysavač leží na rovné podlaze a je plně nabitý. Můžete mi poradit co s tím?
Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 8. 8. 2024
Dobrý den,
očistěte a protočte obě hnaná kole a přední malé kolečko. Proveďte reset robota a opětovně spusťte. Pokud yb se problém opakoval bude muset na servisní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Zdenek 29. 4. 2024
Xiaomi Vacuum Mop P
Dobrý den, vysavač začal po zapnutí jezdit prudce dopředu a dozadu jako když naráží do překážky, po asi 15vteřinách popojede půl metru a celé se to opakuje. Po přijetí k překážce narazí a celé se to opakuje dokud se nějak nedostane ven, klidně i se vyšplhá na 5cm vysokou soklovou lištu.
Vysavač již není v záruce a tak neměl někdo podobný problém.
Děkuji
Reagovat
Diana Specialista 30. 4. 2024
Dobrý den, doporučuji důkladně vyčistit všechny senzory a kola a robota resetovat do továrního nastavení. Pokud bude závada přetrvávat, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou robota. Bohužel servis těchto modelů nejsme schopni zajistit. Děkujeme za pochopení.
Reagovat
Daniel Kříbek 20. 4. 2024
Xiaomi Vacuum Mop Essential přestal vytírat
Dobrý den,
mop přestal vytírat. V momentě kdy jej zapnu, začne vysávat a po pár vteřinách ohlásí, že mám doplnit vodu a bliká oranžově a nevytírá. Nádobka je však plná, mopovací hadr je připojen.
Prosím o radu
Reagovat
Veronika Specialista 22. 4. 2024
Dobrý den,
problém vypadá v ucpání čerpadla. Doporučujeme zasalt k servisnímu vyčištění čerapdal a trysek. Krásný den
Reagovat
Jaromír 31. 12. 2023
Xiaomi mi robot vacuum mop pro nepozná nádobku prachu
Dobrý den,
mám Xiaomi mi robor vacuum mop pro a zničeho nic, když jsem dnes nebyl doma, mi začaly z vysavače chodit Error hlášení na mobil do aplikace Xiaomi Home. Jakmile jsem došel domů, tak vysavači obě kontrolky (domeček a start) blikaly červeně. V tu dobu byla ve vysavači nádobka na prach. Vysavač jsem vypl a zapl. Ale když jsem ho chtěl poslat vysávat, tak hlásí, že nemá nádobku na prach. Jakmile ji vydělám nebo opět zasunu, tak nehlásí vůbec nic. Jako kdyby ji nepoznal. Ale jakmile dám nádobku pouze na vodu, tak ji zahlásí (přidání a oddělání). Když jsem zkusil nasadit nádobku 2v1 s prachem/vodou, tak ji také pozná a hlásí přidání i oddělání. A u té 2v1 normálně vysává. Ale najednou vůbec nepozná, že přidávám nádobku pouze na prach. Zajímavé je, že ty nádobky pro vodu mají na sobě dvě "želízka". Takže se to nejspíše dotýká těch zacvakávacích "drátků" ve vysavači. Ten prachový nic nemá. Zkoušel jsem čistit, měnit sem a tam, ale vysavač vůbec už nepozná pouze prachovou nádobku. Už nevím co s tím.. Děkuji za případnou radu.
Reagovat
Klárka Skulínková 11. 1. 2024
Dobrý den, z ničeho nic nám začal po zapnutí vysavacem vypadávat prostřední oranžový kartáč. Když ho tam zacvaknu, tak rukou nejde sám od sebe vyndat, ale po zapnutí vypadne a začne dělat velký hluk. Nevíte někdo co s tím muže být?
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 1. 2024
Dobrý den, kartáč je ve vysavači jištěn krytem kartáče. Zkontrolujte zda je správně nasazen případně jej lze objednat zde.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2024
Dobrý den, zřejmě Vám vypadl plíšek, který je upevněn na filtru. Postačí provést pouze výměnu filtru a vysavač by měl opět fungovat i s tímto zásobníkem.
Reagovat
Jaromír 4. 1. 2024
Dobrý den,
moc děkuji, výměna filtru pomohla. Ano, když jsem si nový a starý filtr porovnal, tak jsem si všiml, že tam takový plíšek chybí. Moc děkuji
Reagovat
zdenek chvostek 27. 11. 2023
Xiaomi mop essential
Dobrý den,
Mám tři prosbičky na tento vysavač..
Je nějaká možnost uložit mapu ? at ji pokaždé neskénuje a nejezdi znovu ??
Pozná vysavač že už vysal celý byt a zajede se vypnout ? nebo bude jezdit pořád až do vybití ?
Když vysavači dojde baterie v polovině vysáteho domu.. zajede si na nabijecku a po nabití bude zase pokračovat kde zkoncil ?? nebo to pojede zase celou trasu znovu .. díkyy moc
Reagovat
Veronika Specialista 28. 11. 2023
Dobrý den,
tento model umí pouze uložit 1 mapu prostoru, kterou můžete opakovaně používat. Pro uložení je nutné aby úkldi zahájil ve stanici a po té úkldi opět ve stanici ukončil, tím se mapa prostoru načte a po té můžete z editovat a následně uložit a pracovat. Co se týče opakovaného nabíjení, pokud v průběhu vysávání klesne baterie na 20 %, vysavač se sám vrátí do nabíjecí stanice a dobije se na 80 % a dokáže pokračovat v úklidu dále , tam kde skončil. Krásný den
Reagovat
Milan 12. 11. 2023
Robotický vysavač Xiaomi vacuum S10+
Dobrý den, mám dotaz ohledně robotického vysavače Xiaomi vacuum S10+,dá se nějakým způsobem nainstalovat hlasový balíček v češtině.Děkuji za informaci.
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 11. 2023
Dobrý den, oficiální čeština pro tento model není a ani o žadné neoficiální možnosti nemáme informaci.
Reagovat
Daniel 7. 11. 2023
Mopování
Dobrý den,
jdu za vámi s dotazem, proč u mého vysavače přestala fungovat funkce mopování.
Po spuštění s mopováním, začne blikat oranžově a hlásí, abych doplnil vodu do nádržky, která je však plná. Pokračuje dál v samotném vysávání, ale bez mopování. Tudíž vodu z nádržky nevypouští - po vysávání je nádržka plná.
Děkuji vám za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 11. 2023
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat trysky na spodní straně robota jestli nejsou zanešené od vodního kamene. Pokud by jejich vyčištění nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Andrea Cejnková 4. 3. 2024
Dobrý den, máme stejný problém, vysavač nám začal nemopovat, ikdyž to nastavíme. Trysky byli zanesené, vyčistili jsme, ale problém přetrvává bohužel Moc děkuji za radu.
Andrea
Reagovat
Veronika Specialista 5. 3. 2024
Dobrý den,
uživatelsky se k úplnému vyčištění trysek nedostanete. Doporučujeme dát do servisu k odbornému vyčištění, problém se jistě vyřeší. Krásný den
Reagovat
Ladislav 24. 8. 2023
Sání
Dobrý den jak poznám že vysavač málo saje. A jak to je s výdechy v zadu na vysavači fouká jen jeden
Reagovat
Veronika Specialista 25. 8. 2023
Dobrý den,
doporučujeme vše vyčistit, vyresetovat a pokud se sání nezlepší, bylo by dobré zaslat do servisu ke kontrole. Krásný den
Reagovat
Ladislav 13. 10. 2023
Dobrý den já se ptám jestli mají foukat oba ty vedechy vzadu nebo jen jeden. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 10. 2023
Dobrý den, vzduch má vycházet pouze z jednoho výdechu.
Reagovat
Markéta 11. 8. 2023
Přidání místnosti
Dobrý den, je možné do vytvořené mapy pouze přidat místnost pro uklízení? Nerada bych nahrávala mapu opět znovu. Jde mi o přidání 2 místností, které v původní mapě nemám. Nevím, jak tam robota poslat. Děkuji
Reagovat
Petra Specialista 11. 8. 2023
Dobrý den,
mapu tvoří robot pomocí laserové navigace. Pokud si přejete přidat místnost, musíte nechat robota zmapovat znovu prostor, aby zavedl místnosti do mapy.
Reagovat
Hynek 10. 1. 2024
Dobrý den, toto není třeba. Postačí novou místnost nechat přístupnou (otevřít dveře) a vysavač poslat uklízet bez preference místnosti. Najedli nový prostor, zmapuje jej, uklidí a v malé se zobrazí nová místnost.
Reagovat
Marie 15. 7. 2023
Zaseknutý fén
Dobrý den, prosím o radu. Robot nevysává, jen ujede pár metrů a začne blikat oranžově. Aplikace hlásí eror ohledně možnosti zaseknutého fénu. A je pravda, že robot žádný vzduch nenasává. Fén jsem zkontrolovala, vyčistila, ale eror zůstal. Mohu něco dál udělat? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 7. 2023
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce.
Reagovat
Martin 13. 9. 2023
Dobrý den, mám stejný problém jako Marie a vysavač už v záruce není. Máte nějaké doporučení, jak problém analyzovat a případně odstranit? Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 9. 2023
Dobrý den, pokud již robot není v záruce, tak jej můžete zaslat k nám na servis - na tento model máme servisní díly, tak jsme schopni závadu odstranit.
Reagovat
Kamila 20. 6. 2023
Vyjíždí ze stanice
Dobrý den, máme vysavač chvílí po záruce. Dnes ho manžel chtěl pustit, ale je "mrtvý". V aplikaci ukazuje pouhá 2% baterie. Když ho vložíme do nab. stanice, začne blikat červeně, kousek vycouvne a přestane se nabíjet. Resetovat ani dát do továrního nastavení nejde. Co by to mohlo být? Máte i nějaký pozáruční servis?
Reagovat
Josef 6. 8. 2023
Dobrý den, poradili Vám nějak? Mě se to dneska stalo také. A když to tady čtu, tak mi to přijde jako nějaká softwarová chyba. Problém je, že už ho nejde vůbec zapnout a zkontrolovat v apce ...
Reagovat
HaniX 21. 9. 2023
Dobry den, pro vsechny, kdo maji stejny problem. V mem pripade to bylo SPATNOU BATERKOU. Protoze mame doma dva stejne roboty, proste jsem zamenil baterie a robot, ktery vycouvaval, tak fici s jinou baterii.
Takze pokud nechcete resit pres servis, objednejte si jinou novou baterii.
V mem pripade pomohlo.
Reagovat
HaniX 13. 7. 2023
U nas to same, po cca roce. Dam uz rucne do nabijecky a chce jako vycouvat kousek. Reset nepomaha... Tim padem se nenabije, nikdy to nedelalo. Uz Vam odpovedeli co s tim? Dekuji
Reagovat
Olga 7. 7. 2023
Dobrý den, máme stejný problém. Prosím Vás, už jste to nějak vyřešili? Moc děkuji za odpověď.
Reagovat
HaniX 21. 9. 2023
Dobry den, pro vsechny, kdo maji stejny problem. V mem pripade to bylo SPATNOU BATERKOU. Protoze mame doma dva stejne roboty, proste jsem zamenil baterie a robot, ktery vycouvaval, tak fici s jinou baterii.
Takze pokud nechcete resit pres servis, objednejte si jinou novou baterii.
V mem pripade pomohlo.
Reagovat
Katrin Specialista 7. 7. 2023
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznícké lince. Krásný den
Reagovat
Adri 22. 7. 2023
Máme stejný problém. U nabíječky kousek vycouvá a pak vypne nefunguje reset, nereaguje na žádné doporučené rady v aplikaci.
Reagovat
Olga 7. 7. 2023
Dobrý den, máme stejný problém. Prosím Vás, už jste to nějak vyřešili? Moc děkuji za odpověď.
Reagovat
Martin 18. 8. 2023
Dobrý den, můžu se zeptat zda někdo volal na tu zákaznickou linku a co vám k tomu řekli? Mám stejný problém
Reagovat
Katrin Specialista 7. 7. 2023
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na naší zákaznícké lince. Krásný den
Reagovat
Krista 15. 4. 2023
Předčasné ukončení úklidu
Dobrý den, po 3 měsících používání robot uklízí cca 5-10 minut a poté hlásí hotovo a vrátí se do dokovací stanice. Když jsme doma, opakovaně zapínáme, ale když nikoliv, prakticky uklízí jen cca 2m2. Jak postupovat, prosím?
Děkuji Krista
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 4. 2023
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Marek 6. 3. 2023
Neustále se točí prostřední kartáč
Dobry den, 31.1.2022 jsem u vás koupil Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential Číslo objednávky: 1722011343. Neustále se mi točí oranžový prostřední kartáč. Jak pri nabíjení, pri vypnutí vysavace, resetovani, kompletní nové nastaveni, projití všech funkci v aplikaci atp. Už jsem zkoušel vše nejde to nijak vypnout. Prosím o radu čím to vypnout nebo jak tento problém vyřešit? Proste vysavač nevypne prostřední oranžový kartáč a ten se stále točí do úplného vybití baterie. Mám vám vysavač poslat na reklamaci ? Dekuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 7. 3. 2023
Dobrý den, v tomto případě určitě doporučíme reklamaci.
Reagovat
Mirek 27. 2. 2023
robot hlásí že nemá mop
Dobrý den , robot hlásí, že nemá mop i když je tam a tím pádem nespustí mopování, kde může byt problém? děkuji,
Reagovat
Martina Specialista 28. 2. 2023
Dobrý den, poradili byhcom provést kontrolu průchodů na odtok vody. naleznete ze spodní strany robota. Dále zkontrolujte otvor pod zásobníkem, kudy voda protéká, zda není zanesený nebo poškozený. V jiném případě by bylo nutné řešit odesláním robota k servisní kontrole.
Reagovat
Mirek 28. 2. 2023
Dobrý den, vše jsem zkontroloval, čerpadlo čerpá, trysky i hadičky průchozí, ale když chci v aplikaci nastavit mopování nebo intenzitu dávkování vody, hlásí mi to že není připevněn mop i když tam je , kde může být problém?
Reagovat
Martina Specialista 1. 3. 2023
Dobrý den, zkuste ještě zkontrolovat kovový plíšek v nadobce na mopování, zda není poškozený. Tím by mohlo být způsobeno, že robot není schopen načíst nádobku.
Reagovat
Petr 15. 1. 2023
Xiaomi Essential mop
Dobrý den,
U vysavače stále svítí oranžová kontrolka, jinak se zdá, že funguje normálně, dříve svítila bile, oranžově pouze při nějakém problemu nebo vybité baterií. Factory reset nepomohl.
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 1. 2023
Dobrý den, v případě, že ani reset do továrního nastavení nepomohl, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Marek K 14. 1. 2023
Mi Robot vacuum
Mám problém s MI robot vacuum 2.5 stary, pri 50% baterky se vypnul, ani nezajel do dokovaci stanice. Koupil sem novou baterku ,provedl tovarni reset a co myslíte? Stále stejný problém jen se vypne už v 56% :-D. Kdyz vytahnu baterku a zmerim tak ma 8.5V misto 14.5V .Myslim ze by aspon pri takovem napeti mohl nahlasit nizkou baterku a dojet do doku…
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 1. 2023
Dobrý den, pokud výměna baterie nepomohla, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou robota. Bohužel servis těchto modelů nejsme schopni zajistit. Pokud byla baterie zakoupena v našem obchodě, tak je možné ji zaslat do 14 dní k vrácení.
Reagovat
Roman J. 25. 12. 2022
Zatížený kartáč
Dobrý den, zhruba rok starý robot Xiaomi Essential Mop s příležitostným používáním po několika metrech pojezdu hlásí informaci o přílišné zátěži na kartáč a žádá o kontrolu. Vyčistil jsem postranní kartáčky (zde byly na osičkách namotány vlasy) i velký kartáč (takřka bez prachu a nečistot), ale hlásí pořád stejný problém. Nepomohlo ani uvedení do továrního nastavení nebo reset sítě. Vždy po několika metrech oznámí stejnou hlášku a vyžaduje kontrolu.
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2022
Dobrý den, v tomto případě bude nutná reklamace.
Reagovat
Iva 25. 12. 2022
Roboticky.vysavac
Baterie po 8 hodinách nabíjení ukazuje 10% je úplně nový teď k vánocům prosím o radu
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2022
Dobrý den, zkuste provést reset robota a nové párování. Dále zkontrolujte správné zapojení napájecího kabelu stanice a také, zda je robot na stanici správně umístěn.
Reagovat
Daniela 17. 12. 2022
Dany
Dobrý den,
Po zadání nádobky s vodou robotický vysavač vypustil všechnu vodu z nádržky (takze voda vsude pod ním) od té doby hlásí ze nastavec s mopovacim hadrem je sundaný a pak zase nadaný i kdyz na něj nesáhneme a tuto hlášku dokáže spustit ve 2 ráno. Model xiaomi vaccum mop 2
Děkuji za radu
Reagovat
Martina Specialista 19. 12. 2022
Dobrý den, pokud nepouštíte režim mopování, přebytečná voda z nádobky by měla být odstraněna a podložka s mopem by neměla zůstávat na robotovi. Dále zkuste v mobilní aplikaci změnit průtok vody na nižší úroveň. V případě přetrvávajících potíží by byla nutná reklamace.
Reagovat
Miroslav Sedláček 29. 11. 2022
Neustále restartování
Dobrý den.
Mám robotický vysavač s mopem. Neustále se mi cca co 2 minuty restrtuje, sám od sebe. Dá se s tím něco dělat, nebo holt reklamace? Jedna se o mi Mop 2 lite. Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 29. 11. 2022
Dobrý den, pokud robot jeví známky závady či poruchy, doporučili bychom reklamaci.
Reagovat
Jaroslav 6. 11. 2022
Baterie
Dobrý den, vysavač jsme zakoupili asi před rokem a půl a poslední tři měsíce se nám stává jedna věc. Vysavač začne vysávat a aplikace ukazuje po nějaké době třeba 72% baterie, najednou vysavač vypne a po chvíli se v aplikaci ukáže, že vysavač má 1% baterie. Umře tedy na místě aniž by měl nějakou snahu dojet aspoň do nabíjecí stanice, tam musí být odnesen ručně a přitom by měl sám poznat, že už má méně než 20% a sám zajet do doku. Dám ho tedy na nabíječku, nabíjí se cca 15 minut a aplikace začne ukazovat, že baterie je plná a vysavač také přestane blikat, přitom to není možné aby byl nabit tak rychle. Proto ho znovu zapnu, vydrží vysávat tak 10 minut a zase se vypne. Aplikace ukazuje 100% baterie, ale po chvíli zase 0%.
Je možné vysavač ještě vyreklamovat?
Reagovat
Míša 4. 9. 2023
Máme to samé. Vysavač Concept. 2 roky. Vysaje 3/4 místnosti a najednou zdechne. Musím ho odnést do nabíječky aby se nabil, ale celou místnost prostě nevysaje
Reagovat
Míša 4. 9. 2023
Máme to samé. Vysavač Concept. 2 roky. Vysaje 3/4 místnosti a najednou zdechne. Musím ho odnést do nabíječky aby se nabil, ale celou místnost prostě nevysaje
Reagovat
Martina Specialista 7. 11. 2022
Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, máte smaozřejmě možnost využít zaslání k reklamaci. pravděpodobně se ovšem bude jednat o pokles kapacity baterie, kdy na kapacitu se vztahuje záruka 6 měsíců.
Reagovat
Ondřej 22. 10. 2022
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Dobrý den, vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential se po 10 minutách činnosti začne vracet do dokovací stanice kvůli vybité baterii, ale když jej zastavím a znovu zapnu, začne znovu pracovat a dál vysává, jako by nic. V čem by mohl být problém a jak jej vyřešit?
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 10. 2022
Dobrý den, problém bude zřejmě v poklesu kapacity baterie, kdy robot již vyhodnotí slabou baterii a tak vyhledává nabíjecí stanici. Vypnutím a zapnutím baterie může chvíli ukazovat vyšší hodnotu a tak okračuje v úklidu. Řešením by byla výměna baterie.
Reagovat
Martina 20. 10. 2022
Mopování
Dobrý den, vlastním robotický vysavač Xiaomi Vacuum Pro. Dnes když jsme zasunula do vysavače nádobku s vodou a zapla funkci vysávání s mopovaním, tak po dokončení zůstala v nádobce všechna voda. Nechala jsem tedy vysavač nabít a znovu pustit a stejný problém. Nevíte kde by mohl být problém?
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 10. 2022
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat nastavení intenzity vody. Případně zvolit nejvyšší stupeň. Pokud by ani takto robot vodu nedávkoval, tak by bylo třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Isabela 23. 10. 2022
Kde se sa nastavit intenzita vody?
Reagovat
Martina Specialista 24. 10. 2022
Dobrý den, na hlavní stránce apkiace potáhnete prstem po displeji nahoru a ukáží se Vám možnosti nastavení sacího výkonu a průtoku vody. Průtok vody lze nastavit pouze v případě, že je na robotovi nastavená mopovací podložka.
Reagovat
Stanislava 15. 10. 2022
Funkce mopovani
Dobrý den,
Vlastnim vysavač Xiaomi Mi ro ot vacuum mop pro. Funkci mopovani příliš často nepoužívám, nicméně dnes mi vysavač po ujeti cca 3 metrů začal hlasit "vlozte nadobu pro mopovani", nádoba ve vysavaci samozřejmě byla. Několikrát jsem zkoušela ji vyndat a zandat znovu, vyčistit prach, vyčistit prach u filtru, aby bla dobre zaklapnuta, ale nic nepomohlo a situace se několikrát opakovala. Mate prosim tip, jak toto řešit? Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 10. 2022
Dobrý den, u Vašeho modelu je nutné zvolit mopování s vysáváním. Pokud byste chtěla pouze mopovat, tak bude nutné dokoupení nádobky pouze na vodu.
Reagovat
Jana 11. 9. 2022
Vytirani
Dobrý den, robotický vysavač mám od Vánoc, bohužel teď přestal vytírat. Neteče vůbec voda do mopu. Dá se nějak odvapnit,nebo jak postupovat?
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 9. 2022
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota. Čištění bohužel nebývá úspěšné.
Reagovat
Kristýna Vavříková 25. 6. 2022
Hlavní kartáč se nepřetržitě točí
Dobrý den,
V únoru 2022 jsem si u Vás objednala vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential. Potřebovala bych poradit, jak opravit jeden problém. Chtěla jsem dát dnes vysavač nabít, a v okamžiku, kdy se začal nabíjet se začat točit kartáč, aniž bych zapla vysavač. Vysavač se nerozjel ani se nezčaly točit boční kartáče, prostě stojí na nabíječce a neustále rotuje hlavní kartáč. Když dám pryč nabíječku, kartáč rotuje, dokud se nevybije baterka. Jakmile ho dám zase zpět na nabíječku, začne se opět točit.
Pokusila jsem se obnovit tvární nastavení, zazněla zpráva, že by obnoveno nastavení, ale vysavač se vesele točí dál. Zkoušela jsem vytáhnout a pořádně vyčistit kartáč a prostor pro kartáč – bezvýsledně.
Dá se to nějak opravit? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 6. 2022
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Denisa 18. 6. 2022
Xiaomi robot vacuum-mop p
Dobrý den, mám dotaz - bohužel se opakovaně stává, že se nám robot jaksi zblázní - zadám vysátí jednoho pokoje, on se rozjede, ale jezdí křížem krážem úplně jinde, na mapě se lokalizuje někde úplně jinde a i nabíjecí stanice se na mapě v aplikaci ukazuje úplně někde jinde, než fakticky je…přitom je půl roku na stejném místě…nevíte prosím, co s tím? Děkuji!
Reagovat
Petra Specialista 18. 6. 2022
Dobrý den,
doporučila bych provést restart robota. Pokud budou potíže přetrvávat, bude nutné jej zaslat na reklamaci.
Reagovat
Roman J. 17. 6. 2022
hlučný provoz
Dobrý den, při posledním spuštění vysavače došlo k jeho náhlému zastavení pod postelí (cosi ohlásil a začal oranžově blikat). Když jsem ho znovu zapnul, tak začal vysavač vydávat nepravidelné hlasité drnčivé zvuky a z výdechu motoru bylo cítit pach spálené gumy. Robot je nyní hlučný a zápach je během provozu neustále cítit. Vysává, ale díky těmto projevům se ho bojím pouštět.
Reagovat
Petra Specialista 18. 6. 2022
Dobrý den,
doporučuji robot nadále nepoužívat a zaslat na reklamaci. Adresu pro zaslání naleznete na našich stránkách. Děkujeme.
Reagovat
Petr Smíšek 17. 6. 2022
Problém s filtrem
Dobrý den. Mám problém s vysavačem Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential. Po asi 30 vteřinách hlásí chybu: Danger – please clean and check filter.
Filtr jsem vyčistil, ale problém nepřestal. Mám pocit, že vysavač ani těch 30 vteřin nevysává. Jen jezdí a točí se kartáče. Zkusil jsem i restart, ale nepomohlo to. Děkuji za případnou radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 6. 2022
Dobrý den, pokud ani reset nepomohl a robot stále hlásí závadu či chybu, doporučili bychom reklamaci. Pokud nebyl robot zakoupen u nás, tak bude třeba obrátit se s reklamací na svého prodejce.
Reagovat
Veronika 11. 6. 2022
Vypadávání vodícího kolečka
Dobrý den, robot me předjížděl škrabatko pro kočky a nejak se blbě stočil a spadl ze schodů a od te doby vypadava to vodící kolečko. Lze nekde objednat nové a pokud je mezi tim nějaká podlozka tak ta také aby to pri zvednutí nevypadavalo? Děkuji za info případné nabídnuti nahradnich dílů
Reagovat
HniX 22. 10. 2022
Stalo se mi neco podobneho. Podlepte kouskem izolepy ten dil kde je zuzeni stopky a kolecko bude drzet jako nove.
Reagovat
Martina Specialista 13. 6. 2022
Dobrý den, bohužel náhradní přední kolečko nemáme skladem.
Reagovat
Petra 23. 5. 2022
reset
Dobrý den, mám prosím dotaz. Xiaomi M.R.V.M.E. je najednou offline. Na žádné nastevení resetu přes wifi nebo nastavení wifi nereaguje a nejde ani na tvrdo uvést do továrního nastavení. Je možné s tím něco dělat? Děkuji za info.
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 5. 2022
Dobrý den, v případě, že robot takto na nic nereaguje, tak doporučíme jej reklamovat u svého prodejce.
Reagovat
Nina Kolářová 26. 4. 2022
Označení vybraných částí bytu náhle nefunguje
Dobrý den, v aplikaci Xiaomi home mi náhle přestala fungovat funkce na označení vybraných částí bytu na vyluxování. Aplikaci jsem odinstalovala a znovu nainstalovala. Nic nepomáhá. Náhle jde dát jen vyluxovat vše.
Děkuji předem za radu,
S pozdravem Nina Kolářová
Reagovat
Martina Specialista 27. 4. 2022
Dobrý den, pokud se Vám tato funkce zobrazovala, pravděpodobně se jednalo o nějakou chybu, tento model totiž nemá možnost nastavení virtuální zdi.
Reagovat
Lucie 8. 4. 2022
Zaseknute kolecko
Dobry den, muj Mi robot vacuum essential posledni dobou pri zapnuti ujede 2 metry a pote se objevi chybova hlaska se spatnym zatizenim na levem kolecku, kolecko je naprosto ciste, neni videt ze by bylo necim blokovano. Spustim a zacne se motat a opet hlaska s koleckem. Reset jsem udelala kolecko je ciste. Je to na reklamaci? Dekuji
Reagovat
Martina Specialista 8. 4. 2022
Dobrý den, pokud je kolečko čisté a robot stále hlásí závadu či chybu, doporučili bychom reklamaci. Může se jednat o nějakou mechanickou závadu.
Reagovat
josef přivřel 6. 4. 2022
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Jak může tento robot vysávat a mopovat zároven,
když nemá nádobku 2v1?
Reagovat
Martina Specialista 7. 4. 2022
Dobrý den, tento model má kombinovanou nádobku 2v1. Z horní části je nádobka na vodu a ze spodní části je odpadní nádobka. Pokud tedy doplníte do nádobky vodu a přiděláte mopovací podložku, může robot zároveň vysávat i vytírat.
Reagovat
Hana Kočí 1. 4. 2022
Úplné vybití robota, nedojede ani do stanice
Dobrý den, robot po necelém roce provozu, nedokončí uklid a vypne se kdekoliv v domě. Nedojede do dokovací stanice,. Musíme ho odnést přímo na nabíjecí kontakty. Nemá žádnou překážku, že by se vybil v uzavřené místnosti. Reset jsme provedli, i znovu instalaci aplikace. Máte s tím prosím zkušenost? Děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 4. 2022
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie. Robot již není schopen si ponechat dostatečné množství energie pro dohledání základny. Doporučíme robot spouštět v menších prostorech, tak aby zvládl při vybití dohledat nabíjecí stanici nebo zakoupení nové baterie.
Reagovat
Hana Kočí 6. 4. 2022
I po zmenšení prostoru pro úklid se robot po cca 20 minutách vypne i vedle stanice. Můžeme robot s touto závadou reklamovat? Nelze ho takto užívat. Děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 4. 2022
Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak na reklamaci máte samozřejmě nárok. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě, tak veškeré informace potřebné k rreklamaci naleznete zde.
Reagovat
Jakub Čapek 30. 3. 2022
Nefunkční připojení WiFi
Dobrý den, před rokem jsem u Vás zakoupil tento produkt a bez problému až na pár vyjímek fungoval dobře až do minulého měsíce, kdy nám poskytovatel internetu vyměnil wifi router a poté se nechtěl robot vůbec připojit na internet. Na internetu jsem se dočetl, že nepodporuje 5Ghz síť, proto jsem změnil nastavení routeru na 2,4Ghz a podařilo se mi robota připojit a takto fungoval zhruba 3 týdny a poté se sám od internetu odpojil a od té doby nelze připojit. Zkoušel jsem na robotu reset wifi, reset routeru, hard reset robota a pořád nic. Prosím o radu jak ho opět připojit k internetu? Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 30. 3. 2022
Dobrý den, pokud je nastavena frekvence 2,4GHz, neměl by být s připojením problém. Po provedení resetu robota i resetu WiFi udějte nové párování robota. Můžete vyzkoušet párování i na jiném mobilním telefonu.
Reagovat
Jakub 30. 3. 2022
Dobrý den, zkoušel jsem všechny zmíněné způsoby a stále nejsem schopen robota připojit k internetu. Aplikaci jsem v telefonu celou restartoval, robota vymazal a pokusil se znova přidat, ale nedokážu ho přes wifi nalézt tudíž nejsem schopen ho znovu do aplikace přidat.
Reagovat
Martina Specialista 31. 3. 2022
Dobrý den, pokud problém stále přetrvává, doporučili bychom robota reklamovat
Reagovat
Natalia 18. 3. 2022
nevracia sa do doku
Dobry den moj vysavac xiaomi esential vaacum mop po dovysavani pride k dokovacej stanici ale nevie sa na nu chytit tak bludi a snazi sa k nej dostat az kym sa nevybije nechapem stalo sa to z nicoho nic
Reagovat
Katrin Specialista 19. 3. 2022
Dobrý den,
doporučujeme očistit kontakty jak na robotovi tak i na dobíjecí základně, zároveň zkontrolujte, zda-li je základna správně zapojená. Pokud bude závada přetrvávat, doporučujeme vysavač včetně stanice reklamovat. Krásný den
Reagovat
Věra 17. 2. 2022
Držák mopovací textilie
Dobrý den, dá se k Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential koupit držák mopovací textilie? Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 17. 2. 2022
Dobrý den, ano toto příslušenství lze dokoupit. Bližší informace vám zasílám na e-mail.
Reagovat
David 12. 2. 2022
info
Dobry den chtěl bych se zeptat máme dva druhy podlahy lino a koberec první měsíc nám robot najížděl na koberec bez problému a po měsíci cca pokud najede na koberec vysavač se vypne a nahlásí problém s kartáčem. Dělá to i po vyčištění kartáče. Našel bych někde v nastavení sílu odporu. Koberec má chlup cca 1,5 cm
Reagovat
Martina Specialista 14. 2. 2022
Dobrý den, pokud robot od začátku na koberec bez problémů zajel a vysával a momentálně má s kobercem problém, poradili bychom zaslat jej k reklamaci ke kontrole.
Reagovat
Pavel Slobodník 5. 2. 2022
Mopování
Dobrý den po zakoupení robota xiaomi mi vacuum mop 1C. vše proběhlo nez problémů, connect i zmapování "území" nicméně nádržka na mopování je neustále plná, tak mě napadá, jen že jsem mopování někde zapomněl zapnout, otázka je kde...
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 2. 2022
Dobrý den, robot automaticky po připnutí nádobky na vodu a mopovací textílie přejde do režimu mopování. Režim mopování lze nastavit přímo v aplikaci.
Reagovat
Jiří 2. 2. 2022
info
Dobrý den ještě jednou,
také bych rád věděl, zda mám nechat robotický vysavač vždy v nabíjecí stanici nebo ho po nabití dát jinam? Do spánkového režimu se přepne sám?
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 2. 2022
Dobrý den, výrobce doporučuje, aby byl robot stále v dobíjecí základně pod napětím. Baterie je k tomu přizpůsobená a robot přejde automaticky do spánkového režimu po dobití.
Reagovat
Jiří 2. 2. 2022
info
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, kde mohu zjistit ID Account zařízení? Také zda jde nějak nastavit mapa bytu, aby robot zbytečně pořád nenarážel do noh u stolu? Dále zda se na mopování používá pouze čistá voda bez přípravku? Najdu někde přihrádku se špinavou vodou nebo jak to funguje?
Děkuji moc, hezký den
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 2. 2022
Dobrý den, ID Account naleznete v aplikaci. Bohužel tento model nepodporuje nastavení mapy ani žádnou možnost přizpůsobení. Na mopování lze použít pouze čistou nebo destilovanou vodu. Na robotovi nádobku na špinavou vodu nenaleznete, voda protéká pouze do mopovací textílie.
Reagovat
Karel 31. 1. 2022
Jezdí našikmo
Dobrý den, mám od vás model 1c, vše bylo v pořádku, ale posledních 14 dní jezdi robot místnostmi lehce šikmo, ale ne vždy, jeden den je vše ok a jede podle mapy, další den jede vše našikmo nebo třeba 2 místnosti ok a dvě našikmo, takže potom bourá a trvá mu to 2x déle. Nechtěl bych to úplně řešit resetem (kvůli mapě kde mi dlouho trvalo nastavit všechny zóny a zdi, když nejde uložit ) v čem může být problém ? Kdybych mohl zaslat foto mapy, kde je to zřejmé a je vidět jak jezdí normálně a další den úplný zmatek ...nerespektuje zóny, jezdí zbytečně zmateně atp..díky
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 2. 2022
Dobrý den, jedinou možností je na robotovi provést kompletní reset robota a nahrání nové mapy. Samozřejmě robota kompletně vyčistit, včetně všech senzorů. Pokud by problém přetrvával, tak bude nutná reklamace.
Reagovat
Denisa Jurová 19. 1. 2022
Nerozezná násobku na prach
Dobrý den, asi před týdnem se mi vrátil vysavač Xiaomi Mi Vacuum mop z reklamace, protože přestal vytírat, v reklamacnim protokolu bylo uvedeno, že byly vyčištěny trysky. Hned po reklamaci nastal ale problém s tím, ze vždy po chvilce provozu cca 3 minuty, začne vysavac hlásit chybu, že v něm není vložena nádobka na prach ale vysává dal. Vždycky nádobku znovu vyndám a zandám a kontrolka blikat přestane. Ale opakuje se to tak asi 15x po celou dobu provozu.
Reagovat
Martina Specialista 19. 1. 2022
Dobrý den, poradil byhcom zkontrolovat, zda je nádobka správně zacvaknutá a vložená zpět do vysavače.
Reagovat
Denisa Jurová 20. 1. 2022
To vždy udělám, ale pomůže to pouze na chvilku
Reagovat
Martina Specialista 20. 1. 2022
Dobrý den, poprosili bychom Vás o zaslání videa, jak se robot chová a co hlásí. zašlete prosím na [email protected]
Reagovat
Nikola 16. 1. 2022
Zastaví se v půli místnosti
Dobrý den, mám již rok vysavač xiaomi vacuum pro. Celou dobu normálně fungoval, nicméně při posledních třech úklidech, když začne jezdit po bytě obkrouzi 2 místnosti cele, v chodbě se zastaví v půlce a do třetí místnosti nejede. Vyluxuje pouze 2 místnosti a část chodby a následně se vrátí do stanice. Můžete mi poradit, čím by to mohlo byt?
Děkuji.
NH
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 1. 2022
Dobrý den, doporučil bych provést reset robota do továrního nastavení dle manuálu. Bohužel dle popisu nevíme co by změnu v úklidu robota mohlo způsobovat.
Reagovat
Jana Homolová 15. 1. 2022
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Dobry den. Dne 17. 4.2021 jsme u vas zakoupili roboticky vysavac Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential. Dodnes s nim nebyl problem, ale dnes zacal hlasit chybu cituji There's too much load on the brush or it doesn't turn, please check whether the brush is stuck. Plovouci podlahy a vinyl vysaje bez problemu, ale jakmile potka koberec, tak konci a hlasi chybu. Co s tim mame delat prosim?
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 1. 2022
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat kartáč zda je čistý, případně vyzkoušet jeho výměnu. Pokud nic z uvedeného nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
Reagovat
Petra Štiková 14. 1. 2022
Chyba Laseru
Mame Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop P. V provozu je od 6.1.2022. Od te doby vysaval 3x. Kdyz sem ho zapla po ctvrte, bohuzel zacal hlasit chybu, ze je potreba zkontrolovat laser (make sure the laser distance sensor), zda mu neco neprekazi. Procistili jsme senzory steteckem, kdyby tam byl nahodou nejaky chlup. Nic… Resetovali jsme robota i aplikaci… nic… Vysavac se pouze spusti, zacne hucet, ale kartace se nerozhybou, stejne tak se ani kolecka nerozjedou. Laser se splasene toci az do te doby, nez vysavac opet zacne hlasit chybu. Poradite prosim, co s tim? Dekuji Petra
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 1. 2022
Dobrý den, pokud nic z Vámi uvedeného nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
Reagovat
Lucie 6. 2. 2023
Dobrý den,
vysavač nám také hlásí chybu “Laser distance senzor malfunctioned. Try turning the laser head to make sure it isnt blocked”. Vysavač jsem dnes rozebrala a pořádně vše vyčistila, ale nefunguje. Zapne se, senzor se točí, kartáč se točí ale nerozjede se a pak se vypne. Vysavač už dávno není v záruce. Může to být motorkem? Nebo jakou část mohu vyměnit? Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 7. 2. 2023
Dobrý den, pravděpodobně se bude jednat o problém s nějakou součástí robota. Doporučili bychom tedy odeslání k servisní opravě.
Reagovat
Marie 9. 1. 2022
Robot
Dobrý den, taktéž jsem majitelem onoho robotického vysavače. Přítel měl špatný nápad a dal do filtru vonnou tabletku. Nějakým záhadným způsobem se dostala dovnitř do těla robota, do nějakého fénu, nebo jak se to nazývá. Tím pádem nejde sání vzduchu a vysavač nevysava. Přítel si našel návod na rozebrání toho robota na internetu, ale ani tak jsme se dovnitř nedostali. Je mi jasné, že na reklamaci by nám to nikdo neuznal. Jen bych se chtěla zeptat, za kolik by vyšla oprava? Jestli by vlastně nebylo lepší pořídit nový.
Děkuji předem za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 1. 2022
Dobrý den, je nám líto, ale servisní opravy tohoto modelu nenabízíme, takže nejsme schopni určit cenu případné opravy. Jedině vyzkoušet vyhledat nějaký servis Xiaomi a cenu poptat zde.
Reagovat
Michal Hošek 6. 1. 2022
Nejde zvuk
Dobrý den u vysavače jsem přes aplikaci mi home změnil jazyk hlasových pokynů z angličtiny na polštinu a od té doby zvukové pokyny na vysavači vůbec nejdou, děkuji za radu
Reagovat
Martina Specialista 6. 1. 2022
Dobrý den, zkontrolujte v mobilní alikaci, zda nemáte zakázaný zvuk robota (Voice settings).
Reagovat
Michal Hošek 8. 1. 2022
Zvuk je povolen, udělal jsem restart vysavače a stále nic...
Reagovat
Radek 24. 3. 2022
Zdravím, úplně stejný problém. Dal jsem polštinu ze srandy a od té doby přestal komunikovat. Jinak vysává normálně.
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 3. 2022
Dobrý den, pokud robot nereaguje na aplikaci, tak doporučíme provést reset wifi případně i reset robota do továrního nastavení. Postup naleznete v manuálu.
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 1. 2022
Dobrý den, pokud je vše takto povoleno, tak jedině řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě postupujte dle informací zde.
Reagovat
Tomáš Klicpera 3. 1. 2022
Zákaz mopování koberce
Dobrý den,
mám vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro, vše funguje bez problémů.
Ale potřeboval bych vysavači zamezit pouze mopovat v místě koberce. Cca 3m² u sedací soupravy.
Lze to prosím nastavit?
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2022
Dobrý den, zakázanou zónu pouze pro mopování nelze. Jedinou možností je koberec v aplikaci vyznačit když nasadíte mop a při vysávání tuto oblast zase odstranit.
Reagovat
Tomáš 4. 1. 2022
Děkuji za odpověď. Co mě napadlo, lze mít uložené ve vysavači dvě mapy? V jedné s kobercem a ve druhé bez něj ?
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2022
Dobrý den, tento model neumí uložení více map.
Reagovat
Monika 30. 12. 2021
Boční kartáček
Dobrý den, mám vysavač 3 týdny, dnes se přestal točit boční kartáček a hlásí Error 07. Kartáček jsem dle návodu odšroubovala, vyčistila, ale stále nefunguje....
Reagovat
Lukáš Specialista 31. 12. 2021
Dobrý den, v tomto případě ted bude třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Lucie Kreuzmanová 29. 12. 2021
Nejde spárovat
Dobrý den, máme vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro, včera se mi už po několikáté vysavač ukázal jako offline, jenže šel vždy po resetu opět spárovat, včera ale ne. Nekolikrát proběhl reset vysavače, Wi-Fi i iphonu, smazání a opětovné nainstalování aplikace a stále nic. Po stisknutí obou tlačítek a hlášce o resetu v mobilu pokračuji dál na spárování, ale v sekci Wi-Fi, kde by se měl ukázat se nezobrazí. Jak prosím postupovat? Máme ho reklamovat ?? Děkuji za odpověď .
Reagovat
Kristýna 31. 12. 2021
Resime to same. Na iphonu po trech tydnech zmizel vysavac najit uz nelze. Vyzkouseno vse
Reagovat
Eva 31. 12. 2021
Mám naprosto stejný problém, prosím napište zda se vám to podařilo vyřešit. Děkuji.
Reagovat
Tibor 31. 12. 2021
Taky tak. Včera šel a dnes offline.
Restart routeru a reset robota nepomohl. Stále nejde spárovat s appkou.
Reagovat
Tibor 3. 1. 2022
Tak jsem to dnes zkusil znova a už to šlo.
Reagovat
Veronika 31. 12. 2021
Mě dnes přišel a taky nejde. Kamarádka ho má už nějakou dobu a dnes ji apka nešla a teď ji taky nejde wifi, bude to nějaký výpadek
Reagovat
Kristýna 31. 12. 2021
Používate taky na iphonu?
Reagovat
Veronika Specialista 29. 12. 2021
Dobrý den,
co popisujete vypadá na chybu spojení robota s cloudem, toto není důvod rekalmace, může se jednat pouze o výpadek nebo aktualizaci. Doporučujeme vyčkat a spojení později zopakovat. Krásný den
Reagovat
Lucie Kreuzmanová 30. 12. 2021
Dobrý den, na to spojení čekáme už 3 dny a stále nic. Jak dlouho muže trvat výpadek nebo aktualizaci?? Vůbec nevysílá signál ke spojení. Díky
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 12. 2021
Dobrý den, v případě, že se spojení stále nedaří, tak doporučíme provést reintalaci aplikace a vypnout na cca 1 min wifi router. Pokud by ani po té nebylo možné robot připojit, tak jej reklamovat.
Reagovat
Iveta 28. 12. 2021
Hlučný
Dobrý den, dneska začal být můj vac. Mop essential hlučný (hučí) při zapnutí. Vše jsem vyčistila znova nasadila, ale hučí dal. Je něco krom filtru, kartáče ještě něco kde by mohla být chyba? Máme vysavač jen 4 měsíce. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 12. 2021
Dobrý den, pokud nepomůže reset robota ani jeho vyčištění, tak doporučím reklamaci. Kompletní postup naleznete zde.
Reagovat
Iveta 28. 12. 2021
Dobrý den, můžu reklamaci vytisknout a přinést robota k vám na prodejnu i když jsme ho koupila jelmo.cz ? Děkuji za odpověď
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2021
Dobrý den, pokud nebyl robot zakoupen u nás, je nutné reklamaci řešit přímo s prodejcem.
Reagovat
Honza 5. 12. 2021
Xiaomi Essential.
Dobrý den. Syn zkoušel aby robot hlásil v češtině (což údajně jde) a nepodařilo se. Já anglicky neumím. Můžete poradit?
A ta aplikace mi home do češtiny přeložit jde? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 12. 2021
Dobrý den, bohužel robot české hlášky neumí ani aplikace nejde přeložit do češtiny. Děkujeme za pochopení.
Reagovat
Honza 8. 12. 2021
Na miuios.cz v diskuzi psali že jde "naučit" robota česky. Jen pro nás je to vyšší dívčí.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 12. 2021
Dobrý den, bohužel my o tomto nemáme žádnou informaci. Jazyk robota by šel přenastavit jedině přeprogramováním a to není záležitost pro běžného uživatele.
Reagovat
Lucie 23. 11. 2021
Kaluze
Dobry vecer,
Mam doma robota- essential- bohuzel k nemu nemam zarucni list.
Asi po 3 mesicich uzivani mi z vysavace proteka doslova kaluze vody. Zkusila jsem tu gumicku bilou vyndat a zandat ale bez uspechu.
Poradite?
Dekuji!
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 11. 2021
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota, záruční list není potřeba postačí nákupní doklad. Pokud ani ten nemáte, tak kontaktujte svého prodejce na základě sériového čísla robota by měl doklad dohledat.
Reagovat
Nikol 16. 11. 2021
Dobry den , takze chapu dobre , ze pokud nemam doma Wi-fi , ale pouze jedu pres “data” tak me nebude mop vytirat , ale pouze vysavat ?
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 11. 2021
Dobrý den, pokud naplníte nádobku vodou a připevníte mopovací podložku, tak bude robot vysávat i mopovat zároveň jen nenastavíte intenzitu dávkování vody.
Reagovat
Eva 7. 11. 2021
Změna pořadí uklízených místností
Dobrý den, vlastníme robotický vysavač mop pro... Vše funguje bezvadně, jen při mopovaní je problém s přechodovým prahem mezi obývákem a ložnicí, kde je umístěna dokovací
stanice. Ten blázen začne v ložnici a pak nemůže kvůli vlhké podlaze práh překonat. Lze změnit pořadí místností,
nebo musím ručně po jedné? Potřebovali bychom, aby v ložnici s úklidem končil...
Reagovat
Martina Specialista 8. 11. 2021
Dobrý den, pokud je problém s přejetím prahu při mopování robota, bylo by jediným řešením robota u této místnosti vždy přenášet, nebo v mobilní aplikaci nastavit tento přechod jako zakázanou zónu.
Reagovat
Zbyněk 28. 12. 2021
Dobrý den, připojuji se k diskuzi, nedaří se mi v aplikaci nastavit zakázanou zónu, dokázali by jste mi poradit? Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 29. 12. 2021
Dobrý den,
tento model nemá možnost nastavení zakázaných zón či virtuální zdi. Vymezení je možné pouze manuální a nebo pevnou překážkou či zavřením dveří. Krásný den
Reagovat
Pavel Pavel 5. 11. 2021
Rozdeleni mistnosti
Dobry den, xiamo vacuum pro rozdeli vysavanou mistnost na dve.. nejdrive udela prvni pulku a pote druhou. Proc to dela? Dale bych se chtel zeptat jak vyresit vysavani v patre bez dokovaci stanice? Bez dokovacky v patre nevysava,pouze kdyz zadame nove mapovani, tedy vzdy je to jako poprve..
Reagovat
Martina Specialista 5. 11. 2021
Dobrý den, robot si danou místnost rozdělí vždy na půl, nejprve jede po obvodu a poté pokračuje dál v úklidu směrem do prostoru. jakmile dokončí první polovinu místnosti, pokračuje stejným způsobem dál. V případě, že robota přenášíte do patra, je nutné pro první úklid robota spustit z dobíjecí stanice, aby se Vám uložila mapa úklidu jiného patra.
Reagovat
Lucie 30. 10. 2021
Wi-Fi
Dobrý den, pokud vysavač nepřipojím k WiFi, bude fungovat?Co bude omezeno? Děkuji Průchová
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 11. 2021
Dobrý den, robot bude možné bez wifi pouze spustit i co se týče úklidu. Všechno ostatní se nastavuje v aplikaci.
Reagovat
Vladimir 26. 10. 2021
xiaomi mi robot vacuum mop pro
Dobrý den, je možné u toho modelu nastavit směr vysávání? Chodbu která je úzká vysavač vysava po šířce tím pádem se pořád musí otácet a vše se velmi zdržuje. Diky
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 10. 2021
Dobrý den, nastavení pohybu vysavače bohužek není možné. Směr pohybu si robot určuje sám.
Reagovat
Zdeněk 18. 10. 2021
Nejde mop
Dobrý den, máme Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop cca 10 měsíců. Nefunguje mop, je slyšet jak se spíná v intervalech asi čerpadlo, ale podlaha je suchá a návlek na mop též.
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 10. 2021
Dobrý den, pokud není robot funkční, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Vaclav Mateja 14. 10. 2021
Spárování vysavače
Dobrý den mám mám robot vacuum mop Essential a nejde spárovat s WiFi píše připojeno bez internetu čím to může být ?
Reagovat
Martina Specialista 15. 10. 2021
Dorbý den, zkontrolujte, zda po Vás aplikace nevyžaduje novou aktualizaci.
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 10. 2021
Dobrý den, doporučíme ověřit frekvenci na které vysílá Váš wifi router. K připojení je potřeba frekvence 2,4 GHz. Pokud je toto v pořádku, tak postupujte dle pokynů v aplikaci, případně ještě přikládám odkaz na video kde je postup připojení vidět cca od 4 min.
Reagovat
David 11. 10. 2021
Vysavač nefunguje
Dobrý den, mám Xiaomi Mi Robot Vacuum Pro. Hned po rozbalení jezdí pouze sekaně doleva a točí se, absolutně neuklízí a nedělá nic jiného. Občas i uprostřed místnosti si myslí, že mu něco vadí v laserové navigaci. Nevíte zda se jedná o výrobní vadu?
Reagovat
Martina Specialista 12. 10. 2021
Dobrý den, pokud robot hned od začátku vykazuje nějakou závadu a nefunguje správně, doporučili bychom jeho zaslání zpět buď na základě odsotupení od kupní smlouvy nebo jako reklamaci
Reagovat
Alena 10. 10. 2021
Nastavení uklizené místnosti
Dobrý den, máme Xiaomi mi robot vacuum mop pro a nejsem schopná pochopit jak nastavit určené místnosti k úklidu, za dva dny jsem na to nepřišla....děkuji. Spárování s aplikací je. Vždycky začne uklízet v místnosti kde je dokovací stanice a pak jede dál, ale aby jel rovnou do dané místnosti ne a ne nastavit
Reagovat
Martina Specialista 11. 10. 2021
Dobrý den, pokud máte uloženou mapu úklidu, lze do ní nastavit jednotlivé místnosti, které si přejete uklízet a také nastavit zakázané zóny úklidu. tyto změn poté v mapě uložíte a jakmile robota spustíte k dalšímu úklidu, měl by uložené zákazané zóny vynechat a uklidit pouze povolený prostor.
Reagovat
David 5. 10. 2021
Špatné najíždění do stanice a nabíjení
Dobrý den,
Asi už dva dny nám začal blbnout vysavač. Vždy najede do stanice tam se jakoby otočí ze strany na stranu a zase z toho vycouvá a zkouší to znovu. Podaří se mu to třeba až na 20 pokus. Někdy najede ale nenabìji se tak po chvíli zase zkouší znovu najíždět do stanice. Tak bych potřeboval pomoc co stím ? Jestli vyměnit štětinky nebo rovnou reklamovat ?
Děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 10. 2021
Dobrý den, doporučíme očistit dobíjecí kontakty jak na robotu tak i na dobíjecí stanici. Případně provést reset robota do továrního nastavení - postup je uveen v manuálu. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba robot reklamovat.
Reagovat
Milan 27. 9. 2021
nejde se připojit
před dvěma dny se odpojil a od té doby restart, znovu připojení, tovární nastavení a nic.
Co mám ještě vyzkoušet ?
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 9. 2021
Dobrý den, doporučil bych ještě odzkoušet odinstalovat a opět nainstalovat aplikaci. Dále vyndat router na cca 1min z el. sítě.
Reagovat
Milan 27. 9. 2021
vyzkoušeno stejně nefunguje
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 9. 2021
Dobrý den, pokud je robot v záruce a zakoupen v našem obchodě, tak bude třeba řešit zasláním robota ke kontrole. Postup reklamace naleznete zde.
Reagovat
Kristyna 23. 9. 2021
Robot mi nedojede do obyvaku
Dobry den vcera jsem si privezla robot xiomi mi robot vacuum esencial.Mame obyvak predsin codbicka se schodistem mala koupelna a loznice.Vysavas je umisten u schodiste a vzdy mi vyluxuje loznici koupelnu chodbicku a do obyvaku nedojede. bud se tluce v chodbe a nebo uprostred chodby ukonci vysavani ze ma hotovo. Pritom kdyz jsem mu zadala at obede mistnosti kolem zdi tak prijel i do obyvaku. proc.Dekuji za radu
Reagovat
Martina Specialista 23. 9. 2021
Dobrý den, jedná se o robotický vysavač s gyroskopickou navigací. V případě, že je vaše domácnost více členitá, robot může mít s daným prostorem problém a nemusí uklidit kompletní plochu. Doporučili bychom tedy robota spouštět v jednotlivých místnostech postupně, tím docílíte kompletního úklidu.
Reagovat
Lenka 17. 9. 2021
Chybová hláška filtru
Dobrý den,
cca 3 měsíce používáme Xiaomi VACUUM MOP ESSENTIAL, ale včera nám z ničeho nic začal hlásit chybu o zkontrolování a vyčištění filtru. Filtr je čistý, několikrát jsme ho i přesto rozebrali, profoukli a opět vložili do robota. Rozjede se, ale cca po 30 sekundách už opět hlásí chybu. Zkoušeli jsme několikrát restart a nic. Mohli byste nám prosím poradit, kde je chyba? Filtr je opravdu naprosto čistý a neopotřebovaný. Zatím nefungujeme s aplikací, v podstatě ji nepotřebujeme, máme členitý byt, takže přenášíme dle potřeby.
Velice děkujeme za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 9. 2021
Dobrý den, doporučím vyzkoušet výměnu filtru za nový. Odhadovaná životnost filtru je přibližně 3-4 měsíce.
Reagovat
Lenka 23. 9. 2021
Dobrý den,
děkuji za odpověď, bohužel ani výměna filtru ani reset nepomohlo. Stále hlásí chybu výměny filtru.
Mohli byste mi poradit jak teď postupovat? Vysavač jsme kupovali u Vás.
Předem velice děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 9. 2021
Dobrý den, pokud nic z toho nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota. Všechny potřebné informace naleznete zde.
Reagovat
Miroslav 20. 12. 2021
Mám úplně stejný problém hned od rozbalení musím to taky reklamovat nebo jste už tento problém nějak vyřešili?
Reagovat
Martina Specialista 21. 12. 2021
Dobrý den, aplikace bohužel nenabízí možnost českého jazyka.
Reagovat
Magda 14. 9. 2021
Robotický vysavač
Dobrý den, potřebovala bych poradit. Mám robotický vysavač Xiaomi VACUUM MOP ESSENTIAL včera jsem spárovala s aplikací, zkoušela rozjet a všechno bylo v pořádku . Šlo slyšet že vysává. Vyprázdnila jsem nádobku a že to zkusim dnes spustit znovu ,jenže to nevysavá jen to jezdí a namotává "špínu" na kartáček, proto to háže pořád chybu . Nevím, jestli jsem nezmačkla něco, co jsem neměla, když to nevysavá. Děkuji za radu
Reagovat
Martina Specialista 14. 9. 2021
Dobrý den, poprosíme o informaci, jakou chybu Vám robot hlásí? Doporučili bychom provést kontrolu sběrného koše, zda je správně nasazený, dále zkontrolujte hlavní kartáč a boční kartáčky, popřípadě očistěte. Pokud ani to nepomůže, zkuste provést reset robota dle manuálu.
Reagovat
Magda 14. 9. 2021
Vše jsem důkladně vyčistila a zkontrolovala . Po spuštění chvíli jede a pak naskočí chyba :Chyba ventilátoru Ventilátor se netočí nebo nadměrně odebírá proud, zkontrolujte prosím, zda není zaseknutý.
Včera jsem zkoušela i několikrát restart.
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 9. 2021
Dobrý den, zde bohužel bude třeba řešit servisní opravou. Jestliže byl vysavač zakoupen v našem obchodu, tak prosím postupujte dle popisu zde.
Reagovat
Honza 9. 9. 2021
Výdrž baterie a aplikace
Dobry den,
mame vysavac Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential (zakoupen 12/2020). Byli jsme s nim maximalne spokojeni. Bohuzel v posledni dobe se rapidne snizila vydrz baterie pritom plocha pro uklid je stale stejna a vykon je nastaven take stejne. Je mozne ho reklamovat?
Jiz delsi dobu take neukazuje aktualni mapu uklidu ani historii uklidu a opotrebeni komponent krome filtru. Reset do tovarniho nastaveni nepomohl.
Dekuji za informaci.
Reagovat
Martina Specialista 9. 9. 2021
Dobrý den, v případě že nepomohl ani reset robota a robot vykazuje i nadále podobné problémy, doporučili bychom reklamaci
Reagovat
Hana 7. 9. 2021
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda lze u modelu Essential nějak navést robota do konkrétní místnosti a tam zahájit úklid. Tím myslím, abych jej nemusela fyzicky vzít a přenést třeba do koupelny. A pokud to lze, tak kde v aplikaci je tato možnost ovládání.
Děkuji a přeji hezký den
Hana
Reagovat
Martina Specialista 7. 9. 2021
Dobrý den, bohužel tento model nemá možnost nastavení zakázaných zón či virtuální zdi. jedinou možností by bylo tedy robota přenést a zavřít v určité místnosti, kde bude zahájen úklid.
Reagovat
Iveta 28. 8. 2021
Základna
Základna pro vysavač je v ceně ?
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 8. 2021
Dobrý den, dobíjecí základna je samozřejmě součástí balení, takže je v ceně.
Reagovat
Ondřej 14. 8. 2021
Neuloží se mapa místností
Dobrý den,
Vysavač normálně vysáva mapuje si místnost ale po skončení normálně najede na nabíječku. Po opětovném zapnutí začne zase mapovat. Nemůžu v aplikaci dat ani virtualní zed ani nevidím kudy mop jezdí (zip/zap) děkuji za veškteré inrofmace.
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 8. 2021
Dobrý den, bohužel tento model nemá možnost inteligentího mapování, z toho důvodu se jedná pouze o orientační mapu. V této mapě nelze tvořit virtuální zábrany ani zóny.
Reagovat
Ruda 14. 8. 2021
Milko
Dobry den vysavač vysává mimo určenou dobu dnes vysaval 02:15 ráno v aplikaci mám časovou zónu nastavenou několikrát sem resetoval a stále vysává kdy semu zachce děkuji .
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 8. 2021
Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o softwarovou chybu robota. Pokud nepomáhá jeho reset, tak bude nutná reklamace.
Reagovat
Stanislav Holeňa 5. 8. 2021
Nemohu se rozhodnout.
Dobry den nemohu se rozhodnout ktery kopit zda Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop essential nebo Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop pro, zda se opravdu vyplati zainvestovat vice penez, jde mi v zasade o vysavani. Mop me moc nezajima. Ma nekdo zkusenosti? Jde mi o pomer cena/vykon. Velikost bytu 2+1, schody zadne. Predem diky za odpoved.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 8. 2021
Dobrý den, největší rozdíl je v navigaci obou robotů. Laser je určitě přesnější a ve vytvořené mapě v aplikaci lze následně definovat kde robot může a kde nemůže uklízet. Modelu Essential naopak nemáte možnost nijak zakázat oblast kde nechcete aby uklízel. Pokud máte ale pocit, že tyto funkce nepotřebujete bude i nižší a levnější model, pro Váš menší byt, dostačující.
Reagovat
DS 30. 7. 2021
I přes nactenou mapu si vysavač ,,vymysli"
Dobrý den. Vysavač jsem nechal namapovat celý byt, nastavil místnosti, zakázané zony(model podporuje) pár dní vše fungovalo ok. Nyní však vysavač svévolně zajede i do zakázané zóny, nebo při vysávání místnosti ukáže mapa v aplikaci misnost otocenou o např 70° (ačkoliv to je už úplně mimo dum) a vysaje tedy jen vysek. Dokonce se mi stalo, že vysavač otočil celou mapu zrcadlové, takže se na ni ukazoval na úplně druhé straně místnosti,než realne byl. Prosím o radu, v čem může být problém? Jinak jsme s vysavanim spokojeni a usnadňuje nám život. Nicméně jsme ho pořídili s myšlenkou, že ho nebudeme muset s každým vysáváním hlídat...což teď neplatí. Děkuji za pomoc a přeji hezký den.
Reagovat
Veronika Specialista 31. 7. 2021
Dobrý den,
doporučujeme vyresetovat robota a odinstalovat aplikaci a pak vše nastavit nově. Po té nechat projet kompletně prostor a nastavit dle požadavků. Pokud by se problém opět projevil, bude muset robot do servisu k prohlídce zda není problém s laserem. Krásný den
Reagovat
DS 30. 7. 2021
Jedna se o model viomi SE. Dekuji
Reagovat
Pavel 10. 7. 2021
Dobrý den chtěl bych se prosím zeptat. Přestal mě asi po měsíci ukazovat v mobilu opotřebení kartáčů, jak bočních, tak hlavního. Ukazuje pouze opotřebení filtru. Můžete prosím poradit. Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 7. 2021
Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet reset počítadla, případně vyčkat na aktualizaci aplikace. Je možné že se jedná o chybu na straně aplikace samotné.
Reagovat
Veronika 23. 6. 2021
Rozdělení místností
Dobrý den, prosím leze po aktualizaci aplikace na jaře 2021 rozdělovat na místnosti a posílat vysavač jen do vybrané, tak jako po aktualizaci u modelu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C ? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 6. 2021
Dobrý den, bohužel tento model neumožňuje tuto funkci, kvůli jeho navigaci.
Reagovat
Veronika 19. 6. 2021
Mopování
Dobrý den, máme vysavač cca 3mesice, kdy jsme ho od Vas kupovali, je to se 3 dětmi nejlepší pomocník. Ale dnes mi začal hlásit, že v zásobníku není voda, ani po restartu to nepomohlo. Máte nějaký nápad, jak by se to dalo zlepšit? Asi by jsem bez něj nemohla být ani týden děkuji za odpověď
Reagovat
Staňa 4. 10. 2021
U nás stejná chyba. Nemiluje. Opravili Vám chybu?
Reagovat
Katrin Specialista 19. 6. 2021
Dobrý den, bohužel bude nutné vysavač reklamavat. Zde naleznete veškeré potřebné informace https://www.robotworld.cz/reklamace. Krásný den
Reagovat
Martin 7. 6. 2021
nespustí se
Dobrý den, máme Vacuum mop pro.... Jsme s ním velmi spokojeni, bohuzel dnes se nechce spustit. Laser se spusti,ale robot se nerozjede, ani se nespusti hlavni motor... Poradíte prosim? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 6. 2021
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Kett 7. 6. 2021
nelze připojit k WIFI - z ničehož nic
Dobrý den vysavač používám půl roku, vše bylo bez problémů, naposledy v akci dnes dopoledne. Odpoledne najednou nelze spojit s wifi, ani reset ani tovární nastavení nepomáhá...ane reinstal aplikace. Neporadíte prosím, co s tím? Nebo je na reklamaci? Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 8. 6. 2021
Dobrý den, pokud byl zkoušen reset i reinstall aplikace, doporučili bychom vyzkoušet připojení a párování na jiném mobilním telefonu. Po poslední aktualizaci chvíli potrvá, než bude aplikace opět plně funkční. O žádném výpadku nemáme informace.
Reagovat
Markéta 6. 9. 2021
Dobrý večer, už asi po třetí semi stalo, že byl vysavač offline. Nefunguje nic, nelze ho připojit a ani najít v aplikaci. Resetovala sem wifi, resetovala sem nastaveni, dala reset celkovy. Nic nefunguje. Prosím jak tedy dále postupovat?
Reagovat
Martina Specialista 7. 9. 2021
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. Může se jednat o starší verzi aplikace. Zkontrolujte tedy, zda Vám aplikace nenabízí aktualizaci. V jiném případě, pokud by vaše problémy přetrvávaly, bude nutná reklamace
Reagovat
Jana 30. 5. 2021
Čistící prostředek
Dobrý den, nikde jsem se nedočetla, jestli mohu pro vytírání přidat do nádobky s vodou i nějaký čistící prostředek. A pokud ano, zda je nějaké omezení, např. bez chlóru apod. Nebo lze vytírat pouze vodou? Děkuji za odpověď. Jinak jsem s vysavačem velmi spokojená, i vzhledem k ceně. Opravdu "za málo peněz, hodně muziky"
Reagovat
Lukáš Specialista 31. 5. 2021
Dobrý den, do nádobky na vodu lze použít pouze vodu. V případě zájmu lze mopovací textýlii před použitím navlhčit ve vodě s přidaným čistícím prostředkem.
Reagovat
Jiří 28. 5. 2021
funkce mopování (plocha, druh podlahy)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jakou plochu je robot cca schopen na nádržku 200 ml mopovat a zda při mopování rozlišuje druh podlahy (tedy pozná např. kusový koberec, který mopovat nemá)?
Jak je to prosím případně s údržbou "vytíracích návleků" ....jdou prát, nebo se dokupují nové?
Děkuji za informaci.
S pozdravem
Jiří L.
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 5. 2021
Dobrý den, voda vystačí v nádobce na cca 30-50m2, kdy záleží na množství dávkování, které nastavíte. Druh podlahy robot nerozezná, koberec je tedy nutné při mopování zaohnout nebo před něj umístit fyzickou překážku. Utěrka je pratelná.
Reagovat
Natálie 25. 5. 2021
Možnost úklidu
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kde mohu nastavit možnosti úklidu co se týče mapy, na krabici ne ukázána několik možností směru úklidu, buď do kruhu nebo v liniích tam a zpět. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 5. 2021
Dobrý den, robot se pohybuje automaticky ve tvaru S, změna režimu úklidu se provádí v aplikaci.
Reagovat
Natálie 25. 5. 2021
Děkuji za odpověď, mě ale zajímalo,jak se to dá zmenit. Ať jsem hledala jak hledala, nenašla
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 5. 2021
V nastavení vysavače je volba:
Vacuum along the edges - úklid podél zdí
Vaacuum spot - navedete vysavač na místo kde chcete spustit úklid ve spirále a robot takto uklidí cca 1 m2 nebo lze na místo odnést a spustit zde vysavač stiskem tlačítka na robotu
Reagovat
Natálie 25. 5. 2021
Děkuji, ale stejně mi nebyla otázka zodpovězena. Vysavač na předurčeno jezdit jen do S nebo i jiné možnosti jsou?
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 5. 2021
Režim úklidu jako takového v postatě změnit nelze. Lze jen nastavit úklid podél zdí a režim spot - spirála na 1 m2. Tyto funkce jsou také zobrazeny na obrázku.
Reagovat
Petra Jaškovská 6. 5. 2021
cena
dobrý den, prosím můžete mi "prozradit" proč je ve Vašem obchodě cena za vysavač Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential bílý 3 599 a např. v Datartu 5 990? je to v záručné lhůtě ? Máte i reklamační servis atd? Doporučujete tento robot ? děkuji Jaškovská
Reagovat
Petra Jaškovská 6. 5. 2021
dobrý den, děkuji za odpověď a doporučujete tento vysavač? Předtím jsem měla iLIFE V7S
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 5. 2021
Jedná se o produkt, který má výborný poměr cena/výkon. V této ceně podobný nenajdete, takže jej mohu doporučit.
Reagovat
Petra Jaškovská 6. 5. 2021
právě jsem u Vás zakoupila:)
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 5. 2021
Děkujeme za Váš nákup.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 5. 2021
Dobrý den, ceny produktů si určuje daný prodejce. Jelikož jsme prodejcem převážne robotických vysavačů, tak chceme mít samozřejmě nejlepší ceny a služby. Robotický vysavač má samozřejmě záruku 24 měsíců a zajištěný záruční servis.
Reagovat
Lukáš 2. 5. 2021
Detekce schodů
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zdali robot má senzor "detekce schodů"? V bytě mám schody, tak jestli to robot rozpozná a nespadne. Moc děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 5. 2021
Dobrý den, tento model má protipádové senzory, takže Vám ze schodů nespadne.
Reagovat
Lukáš 6. 5. 2021
Děkuji za odpověď. Robot mi již dorazil a zatím jsem velmi spokojený s výkonem a funkčností. Trochu jsem se bál mobilní aplikace na základě některých recenzí, ale je velmi jednoduchá a funguje dobře. :)
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 5. 2021
Dobrý den, těší nás Vaše spokojenost. Děkujeme za nákup u nás.
Reagovat
Iva Burdová 2. 5. 2021
Xiaomi Home
Dobrý den, mám vysavač Xiaomi Home a od včera mi začal jezdit rychleji a hlavně je strašně hlučný. Nevíte čím je to způsobeno? Děkuji moc za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 5. 2021
Dobrý den, doporučíme robota vyčistit a provést reset. V případě, že toto nepomůže, tak řešit reklamací.
Reagovat
Marian 19. 4. 2021
Essential
Dovry den preco neviem spojit vysavac s wifi vypol som aj na routri 5GHz siet a nejde
Reagovat
Martina Specialista 19. 4. 2021
Dobrý den, frekvence Wi-Fi musí být nastavena 2,4GHz. Dále zkontrolujte, zda máte zapnutou Wi-Fi a GPS a vypnutá data v mobilním telefonu. Pokud bude signál slabý nebo něčím přerušovaný, párování se Vám nepodaří.
Reagovat
Barbora 17. 4. 2021
Dobrý den, vysavač jsem týden používala všechno bylo v pořádku. Ale dnešním dnem přestal mluvit hlas v aplikaci je nastavený mohu se zeptat zda dělám něco špatně? Děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 4. 2021
Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet reset robota do továrního nastavení. Reset je popsán v manuálu na straně 8.
Reagovat
Lucie Bláhová 28. 3. 2021
Práh
Dobrý den,
přejede tento vysavač prahy? Myslím takové ty nízké spojení plovoucih podlah
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 3. 2021
Dobrý den,
tento robot zvládá přejet prahy do 1,5 cm, takže s přechodovými lištami by si měl poradit.
Reagovat
Bára 17. 3. 2021
Práce v jiném patře
Dobrý den, funguje vysavač, když ho přenesu do jiného patra, tj. chci, aby pracoval tam, kde nebude mít dokovací stanici? Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 17. 3. 2021
Dobrý den, pokud bude robot plně nabitý a přenesete jej do jiného patra, bude bez problémů pracovat. Jakmile ale dokončí úklid, bude se snažit dohledat dobíjecí stanici.
Reagovat
Alex 12. 3. 2021
Zásobník na necistoty
Dobrý den,
prosím, je možné koupit samostatně plastovy zásobník na vysate nečistoty?
Dekuji
Reagovat
Katrin Specialista 13. 3. 2021
Dobrý den, těší nás váš zájem, odpadní nádobku na nečistoty bohužel nemáme v nabídce. Krásný de
Reagovat
Lubo.S 15. 2. 2021
nefunguje nám přes wifi
Dobrý den,
před cca 2ma týdny jsme u vás koupili tento robotický vysavač. Fungoval přesně podle našich představ, až do okamžiku, kdy se v aplikaci objevil jako offline a ani po restartu se nedaří přístroj v aplikaci najít.
Zkoušel jsem restart oběma tlačítky (v návodu je napsáno že by měl po cca 3 sekundách zaznít signál ale ani to se neděje) když zmáčknu tlačítko restart uvnitř vysavače wifi kontrolka která je hned vedle tohoto tlačítka a soustavně teď bliká modře na chvíli zhasne a pak zase bliká (myslím že když to bylo funkční tak svítila)
Prosím o radu jestli už s touto chybou máte zkušenost, nebo jestli ho mám opravdu po necelých 14ti dnech poslat na reklamaci?
Předem díky za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 2. 2021
Dobrý den, pokud se robot takto z ničeho nic odpojil a již jej není možné připojit ani po resetu, tak bude reklamace asi jediným řešením. Případně bych ještě odzkoušel, zkusit jej připojit na jiné wifi síti.
Reagovat
Luboš 15. 2. 2021
tmavé lino
Dobrý den, mám v celém bytě černé lino. Žádný barevný přechod, jen černá. Nebude problém se senzory pádu u tohoto vysavače?
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 2. 2021
Dobrý den, černá barva je pro robotické vysavače problém. Robot černou barvu vyhodnotí jako překážku a nebude Vám zde pracovat správně. Řešení nabízí iRobot u jehož modelů je možné nechat v autorizovaném servise nechat odpojit protipádové senzory a robot již uklízí i černé povrchy - není možné jej po té používat v prostorech kde hrozí pád robota.
Reagovat
Mirek 14. 2. 2021
Historie map
Dobrý den, kde prosím najdu v aplikaci historii map abych ji mohl vymazat? Děkuji za odpověď
Reagovat
Martina Specialista 15. 2. 2021
Dobrý den, na hlavní stránce aplikace jsou v horním pravém rohu 3 tečky, po rozkliknutí se Vám zobrazí nabídka aplikace, kde je označení cleanin history. Zde naleznete uloženou mapu úklidu.
Reagovat
Tomáš 24. 1. 2021
Minimální výška
Dobrý den,
podjede tento robotický vysavač pod postelí o výšce 10 cm?
Děkuji
Reagovat
Martin Specialista 25. 1. 2021
Dobrý den,
ano vysavač pod touto postelí projede. Jeho výška je 8,2cm
Reagovat
Zdeněk 10. 1. 2021
Nastaveni ovládání
Je možné nastavit současně ovladaní na dvou mobilních telefonech pro jeden vysavač?
S pozdravem
Zdeněk
Reagovat
Martin Specialista 11. 1. 2021
Dobrý den,
ano je možné ovládat vysavač dvěma telefony.
Reagovat
Martin 23. 2. 2021
Dobrý den jak nastavím abych mohl ovládat vysavač na dvou telefonech když ho připojím na jednom pak na druhym tak na prvním se mi odpojí a a už ho nenajdu děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 2. 2021
Dobrý den, v nastavení vysavače je možnost sdílení robota s jiným uživatelským účtem. Robot lze vždy ovládat pouze z jednoho telefonu.
Reagovat
Michaela 2. 1. 2021
Použití bez vifi
Dobrý den, chci koupit tento vysavac rodičům, ale nemají internetové připojení, funguje i bez vifi. Nedocetla jsem se nikde ze by byl v příslušenství i ovladač. Popřípadě můžete doporučit podobny vysavač, který se dá využít i bez vifi. S pozdravem Michaela Turoňová
Reagovat
Aleš Specialista 2. 1. 2021
Dobrý den, Vámi poptávaný produkt, lze spustit i bez internetového připojení, nicméně nepůjdou na něm funkce např. časování. Doporučili bychom Vám tyto dva modely, které mají i dílkový ovladač.
https://www.roboticky-vysavac.cz/symbo-laserbot-650
https://www.roboticky-vysavac.cz/concept-vr3120-2v1-perfect-clean-laser
https://www.roboticky-vysavac.cz/concept-vr3110-2v1-robocross-laser
Reagovat
František Pechala 31. 12. 2020
smazání mistnost.
Dobrý den,
chci se zeptat jak smazat uklizenou místnost.Když robot přenesu do jiné místnosti tak v aplikaci je stále místnost s dokovací stanicí a sledování robota co uklidil je velice zmatečné .Robot uklidí to ano ale vizuálni kontrola na mobilu není .Když provedu reset znovu ho přihlásím tak místnost zmizí a začne vykreslovat místo z jiné místnosti kde byl položen a zahájeno čištěn í.Ta tam ale zůstane i když ho vrátím do doku nejde smazat aby mohl začít uklízet vykreslovat s čistou pracovní plochou.
Za odpověď moc děkuji a přejí vše nej nej do nového roku.
František Pechala
Reagovat
Martina Specialista 11. 1. 2021
Dobrý den, mapu lze odstranit a smazat přímo v historii map. Pokaždé, když robota přenesete nebo mu přerušíte úklid, bude si vytvářet mapu novou.
Reagovat
Michal Joha 26. 12. 2020
Zakázané zóny
Dobrý den
V aplikaci není funkce zakázané zóny (virtuální zdi)
I když v popisu přístroje tuto funkci máte?
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2020
Dobrý den, tento model nemá možnost nastavení zakázaných zón pomocí mobilní aplikace. V popisu u produktu je uvedeno možnost virtuální zdi - magnetické pásky. Nelze ovšem nastavit přes mobilní aplikaci.
Reagovat
Hynek 18. 11. 2020
ovládání bez app
Dd, je možné ovládat
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
bez použití app přímo na vysavači? V návodu jsem to nenašel.
Děkuji
Hynek
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 11. 2020
Dobrý den, vysavač lze spustit a vypnout přímo na těle robota. Ostatní nastavení se pak provádí již přímo v aplikaci.
Reagovat
Vložit dotaz