Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Veronika 18. 12. 2022
Presouvani nabijeci stanice
Dobry den, chci se zeptat proc se mi opakovane v mape zobrazi dokovaci stanice v uplne jine mistnosti nez se nachazi. Doplnim ze je stale na stejnem miste, ale na mape ji vidit treba na wc nebo uplne mimo mapu, pak je robot zmateny a vubec neuklizi systematicky.
Reagovat
Martina Specialista 19. 12. 2022
Dobrý den, aplikace mapu úklidu občas pozmění zrcadlově. Do normálního pohledu se ovšem po pár použitích opět navrátí, Pokud se tak neděje, jedinou možností by bylo provést reset mapy nebo reset robota a nové mapování.
Reagovat
Denisa 18. 6. 2022
Zmatený, mimo mapu
Dobrý den, mám dotaz - bohužel se opakovaně stává, že se nám robot jaksi zblázní - zadám vysátí jednoho pokoje, on se rozjede, ale jezdí křížem krážem úplně jinde, na mapě se lokalizuje někde úplně jinde a i nabíjecí stanice se na mapě v aplikaci ukazuje úplně někde jinde, než fakticky je…přitom je půl roku na stejném místě…nevíte prosím, co s tím? Děkuji!
Reagovat
Surekha 12. 2. 2022
Vaccum not turning on
Hello, I brought this vaccum in September 2021, but started using it from November until now hardly 10 to 15 times for vaccuming and 3 times for mopping, charging it every time and unplugging it once fully charged, all of a sudden yesterday after vacuuming completed it was in stand by at 33%charging. After sometime, I emptied trash box and moved it to docker station, but then neither it is charging nor turning on but in my mobile application it still shows stand by mode where it originally finished vaccuuming and shows in sleep mode. What is the issue?
Reagovat
Martina Specialista 14. 2. 2022
Reagovat
Ivana 22. 1. 2022
Mapa mizí z aplikace
Dobrý den, několikrát se nám stalo, že jsem v mapě navolila, kde má robot uklízet, vyjel a mapa v aplikaci zmizela. Pak byl zmatený a uklízel úplně jinde. Měl i problém vrátit se na nabíjení. Kde může být problém? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 1. 2022
Dobrý den, ke smazání mapy může dojít pokud se robot někde zasekne nebo při chybě v sensoru laseru, kdy robot přesně nerozpozná kde se nachází. Doporučíme vyzkoušet reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu.
Reagovat
Ivana 14. 2. 2022
Je mi ale divné, že vysává bez problémů a jakmile dostane nádržku s vodou, tak vyjede, mapa zmizí a on bloudí a místo úklidu vybraného zahlásí, že vacuum a mop all, mapa zmizí a zajede pod sedačku, kde se zasekne a nemůže ven.
Reagovat
Katrin Specialista 15. 2. 2022
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s vysavačem. Bohužel doporučujeme vysavač reklamovat. Jak postupovat při reklamaci naleznete zde . Krásný den
Reagovat
Lukas 11. 12. 2021
Kartac
Dobrý den, mám robota cca rok a teď se přestal točit bocni kartáč i po vyjmutí a výměně za nový se netočí. Když jsem zkusil rukou potopit tak se pomalu roztočí ale zachvili zase přestane. Co může být za problem? Dekuji
Reagovat
Katrin Specialista 11. 12. 2021
Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem, nejspíše se jedná o vadný modul bočního kartáčku. Doporučujeme robotický vysavač reklamovat . Krásný den
Reagovat
Marie 5. 10. 2021
Dávkování vody
Dobrý den,
Nikde jsem se nedočetla, zda má tento vysavač elektronické dávkování vody při mopování nebo teče voda samospádem?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 5. 10. 2021
Dobrý den, kombinovaná nádobka 2v1 má elektricky řízenou pumpu pro dávkování potřebného množství vody.
Reagovat
Messanyová 6. 9. 2021
schod v domě
Dobrý den,
mám tohoto robota, ale stále bojuji s mapováním, jelikož máme dům rozdělený na 2 části jedním schodem. Nejedná se tedy o 2 podlaží nad sebou. Jak mám postupovat? Když uklidí jednu část, kde je dokovací stanice a přesunu jej do druhé části, chce přepsat první mapu. Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 7. 9. 2021
Dobrý den, pokud robota přenášíte kvůli schodu, je nutné robotovi vždycky zadat novou mapu. Pokud necháte uloženou stávající mapu, robot bude matený a úklid neproběhne.
Reagovat
Messanyová 8. 9. 2021
Dobrý den,
děkuji, takže radíte pokaždé přepsat minulou mapu?
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 9. 9. 2021
Dobrý den, postačí, když robotovi zadáte pouze pokyn k vytvoření nové mapy v nastavení. Tím Vám zůstane uložená stávající mapa.
Reagovat
Pavla H. 30. 8. 2021
Patrový dům
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda daný robot zvládá (při mém přenosu) uklid v patrovém RD? Umí 2 mapy? Děkuji
Reagovat
Katrin Specialista 30. 8. 2021
Dobrý den, tento robotický vysavač si dokáže do aplikace uložit jednu mapu. Pokud aplikaci nebudete chtít používat, nemusíte. Vysavač stačí spustit pomocí tlačítka, robot se vám pokaždé skvěle zorientuje v daném prostoru. Krásný den
Reagovat
Mája 28. 8. 2021
Schody
Dobrý den, pozná tento vysavač schody? Bojím se, aby mi nespadl.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 8. 2021
Dobrý den, ano tento model má protipádové senzory, takže ze schodů určitě nespadne.
Reagovat
Marie 19. 8. 2021
Bílé světlo
Dobrý den, je v pořádku, že i po 14 hodinách nabíjení bílé světlo stále bliká? Jedná se o nový vysavač.. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 8. 2021
Dobrý den, doporučím vyzkoušet spuštění robota a následný úklid. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás kontaktujte.
Reagovat
Alena 19. 8. 2021
Nabitá baterie
Dobrý den, když je baterie plně nabitá, mají kontrolky bíle blikat nebo jen bíle svítit? Dekuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 19. 8. 2021
Dobrý den, při plném nabití baterie kontrola svítí plně bíle. Pokud kontrolka problikává, probíhá stále nabíjení.
Reagovat
Eva 18. 8. 2021
Nabíjení baterie
Dobrý den, v návodu jsem se nedočetla, jak dlouho se nabíjí baterie. Děkuji za odpověď
Reagovat
Martina Specialista 18. 8. 2021
Dobrý den, doba nabíjení je přibližně 3 hod. Vždy záleží na tom, kolik kapacity (v%) baterie robotovi ještě zbývá. Při 20% kapacity baterie se robot automaticky vrací do stanice.
Reagovat
Ivana 16. 8. 2021
Ovládání bez aplikace
Dobrý den, mohu ovládat robot bez mobilu a bez určení zóny - “ať si jezdí, kde chce”? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 8. 2021
Dobrý den, ano robot lze spustit pouze tlačítkem. Aplikace v tomto případě není nutná, robot bude jezdit v běžném režimu úklidu.
Reagovat
Michal 22. 7. 2021
Mapy pro více pater
Dobrý den,
dle zahraničních zdrojů měl nový firmware Firmware 3.5.3_0045 vydaný v 02/21 přinést nové funkcionality:
- paměť až pro 5 map (tzv. Multifloor)
- mopování do stylu Y
Opravdu daný vysavač tato vylepšení již má?
Děkuji
Reagovat
Lukas Specialista 22. 7. 2021
Dobrý den, u globalních verzí určených i pro EU trh toto prozatím dle našich zjištění není. Bude zřejmě třeba vyčkat na jiný update.
Reagovat
O.Ungrád 8. 7. 2021
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - nastavení zakázané zóny
Dobrý den,
U popisu produktu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro zmiňujete magnetickou pásku, která není součástí balení. Podle jiných zdrojů jsem předpokládal, že vysavač nepotřebuje žádné další příslušenství pro nastaveni virtuální zdi/zóny, ve které se nesmí pohybovat a lze to nastavit přímo prostřednictvím aplikace. Můžete prosím poskytnou bližší informace na jakem teda principu funguje nastaveni dané zóny?
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 8. 7. 2021
Dobrý den, v případě, že nebudete chtít využívat mobilní aplikaci k používání robotického vysavače, je jako další možnost podporovaná magnetická páska, kterou lze k vysavači dokoupit.
Reagovat
Honza 7. 7. 2021
Kočky
Dobrý den,
mám poněkud netradiční dotaz. Vybírám robota do domácnosti s kočkama. Jsem si prakticky jistý, že na to čas od času vlezou. Vybírám tedy robota i podle jeho navigace v prostoru (třeba zakrytá kamera je k ničemu). Bude tomuto modelu vadit překážka za Lidarem? Počítám, že snímá jen vpřed, ale pro jistotu se chci zeptat.
Díky za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 7. 7. 2021
Dobrý den, lidar robota se v průběhu úklidu a při jízdě mírně otáčí, tudíž u lidaru nesmí být žádná překážka. V případě zakrytí laseru bude robot zmatený a nebude se moci orientovat v prostoru.
Reagovat
Veronika 24. 3. 2021
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black
Dobrý den.
Prosím, je součástí balení nádobka, která umožňuje zároveň vysávat a vytírat? Z popisků jsem z toho jaksi "jelen"
Děkuji
Reagovat
Katrin Specialista 24. 3. 2021
Dobrý den, robotický vysavač má součástí balení dvě nádobky. Jedn velkou na nečistoty a druhou kombinovanou, která vám umožní zároveň vysávat i mopovat. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz