AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Xiaomi Robot Vacuum X10+

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Xiaomi Robot Vacuum X10+

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Gabriela 12. 12. 2024

    Mopování

    Dobrý den, prosím o informaci a případně radu. Mám zcela nový robotický vysavač Xiaomi S10+, vysával a mopoval asi 6x a nyní při dnešním úklidu jsem si všimla, že při nastavení 2 stupně na mopování je patrné, že vytírá (rep. pouští vodu ) jedna strana více než druhá a na podlaze se tvoří pruhy. Kde je problém ? Děkuji za informaci a přeji hezký den
    Gabriela

    • Erika Specialista 18. 12. 2024

      Dobrý den,

      děkujeme za dotaz.

      Problém, který popisujete, může mít několik příčin. Doporučíme nejprve zkontrolovat trysku nebo lehce profouknout výstupní otvory. Pokud jedna strana stále dostává méně vody, může jít o problém s čerpadlem nebo s jeho řízením. Robota bude ale nutné v tomto případě reklamovat. S pozdravem Robotworld

  • Martina 9. 11. 2024

    mopovani , vysavaní

    Dobrý den, editovala-upravila jsem si místnost a vložila část, kde nemá vytírat - jen vysávat... místnost vysaje+vytře, vrátí se do stanice, proběhne čištění ale vysávat se již nevrátí... jak to můžu změnit, nebo tam kde je koberec ho mám nechat at to rozpozná sám? děkuji za radu.

    • Erika Specialista 12. 11. 2024

      Dobrý den,

      tento model má funkci zvednutí mopovacích podložek při detekci koberce. Takže ho necháte mopovat a on sám pozná, že je na koberci a tam bude pouze vysávat. S pozdravem Robotworld 

  • Peter 7. 11. 2024

    Mopovanie

    Dobrý deň.
    Nejde mi spustiť vysávanie s mopovaním dá sa len vysávať. Keď zapnem obe naraz po nezačne robiť nič a vypne sa. Prosím poraďte mi ďakujem s pozdravom Peter
    Xiaomi X10+

    • Veronika Specialista 8. 11. 2024

      Dobrý den,
      robot automaticky sepne funkci mopování, pokud je nasazen mop a doplněna voda do zásobníku. Doporučujeme zkontrolovat nasatvení v aplikaci funkce mopování, zda nemáte vypnuto a případně reset robota. Pokud by se stav nezměnil, doporučujeme se obrátit na servisní středisko.Krásný den

  • Markéta 4. 6. 2024

    Výběr místnosti

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak vybrat pouze jednu místnost pro vysávání. Zatím mám vytvořenou mapu celého bytu s rozdělenými místnostmi. Děkuji

    • Klára Specialista 4. 6. 2024

      Dobrý den, pokud máte rozdělené místnosti v mapě, tak stačí zvolit z možností Full/Rooms/Zones možnost Rooms a v mapě kliknete na konkrétní místnost, kterou chcete uklidit. Následně stačí robota spustit na úklid. 
      Hezký den, Klára

      • Markéta 4. 6. 2024

        Děkuji, nicméně nevidím v aplikaci, kde tento výběr udělat.

        • Erika Specialista 4. 6. 2024

          Dobrý den, v aplikace lze nastavit tzv. přizpůsobený režim uklízení - kde vybíráte libovolné místnosti. S pozdravem Tým Robotworld

  • Zdenek 30. 5. 2024

    Voda pod mopem v dokovaci stanici

    Dobrý den pri čištění mop. kartacu v dokovaci stanici, voda zůstane pod vysavacem. Voda se neprecerpa do nádobí na špinavou vodu a vytéká ven.
    Děkuji za odpověď

    • Klára Specialista 4. 6. 2024

      Dobrý den, zkontrolujte v aplikaci nastavení průtoku vody, popřípadě ho zvyšte. Pokud ani to nepomůže, jedná se o závadu a je potřeba vysavač reklamovat. Veškeré informace a postup naleznete zde.
      Hezký den, Klára

      • Jiří 6. 7. 2024

        Dobrý den, nový robot, ten samý problém, nepřečerpá se špinavá voda do nádobky i když čerpadlo běží.
        Robot se nakonec topí v dokovací stanici.
        Mám odeslat celý komplet nebo jen dokovací stanici?

        • Veronika Specialista 10. 7. 2024

          Dobrý den,

          nefunguje li pouze přeprání mopu a odsátí ve stanici,stačí na reklamaci dodat stanici robot není nutný. Krásný den

  • Pavel Kopeček 31. 3. 2024

    Pořadí úklidu místností

    Dobrý den, nepřišel jsem (snad zatím) na možnost určit pořadí pro úklid místností.
    Místnosti (area) máme v mapě pojmenovány, ale neumím určit, zda se má tato konkrétní místnost uklízet či vynechat.
    To samé platí pro cyklus úklidu…
    Děkuji za radu.

    • Veronika Specialista 3. 4. 2024

      Dobrý den,

      tento model umí si nadefinovat přes aplikaci pořadí a způsob úklidu jendotlivých místností i všech místností. Možnost nastavení naleznete v aplikaci, přizpůsobení režimu, vyzkoušejte podle přiloženého videa. Krásný den

  • František Chudoba 29. 3. 2024

    Xiaomi X10+ pohybuje sa chaoticky. LDC laser sa nepohybuje

    Dobrý deň, vysávač sa začal pohybovať chaoticky a prestal sa krútiť vrchný LDC laser takze sa nevie orientovať v priestore. Je možné to nejak napraviť alebo je to dôvod na reklamáciu?

    • Julia Specialista 2. 4. 2024

      Dobrý den,
      doporučovala bych vysavač reklamovat. Veškeré informace ohledně reklamace najdete ZDE. Pěkný den :)

  • Honza 29. 2. 2024

    zápach při vysávání

    Dobrý den,
    při vysávání a mopování vysavač zapáchá. I po úklidu je v místnosti cítit zápach, asi z podlahy. Nádobka na smetí byla vyčištěna a mopovací podložky byli v pračce takže tím to není. Nevíte čím by to mohlo být? Může se voda ve vysavači zkazit, popř. lze někde nastavit aby ze sebe po úklidu vysavač odčerpal všechnu vodu? Děkuji

    • Veronika Specialista 4. 3. 2024

      Dobrý den,
      dlouhodobé stání vody v nádobách může způsobit zapáchání, především špinavé vody. Pravidelná údržba je nurná i čistící stanice, vyprání pouze mopu není dostačující. Vodu ze zásobníku lze manuálně vylít a nechat nádobku vyschnout. Dodržujte postup údržby dle návodu. Krásný den

  • Jiri Kašpar 12. 1. 2024

    Vysavac Xioami X10+

    Dobrý den
    Mam robot vysavač xiaomi x10+ a prosím o informaci jak prenest do patra a nastavit aby mi uklidil pokoj v patre kde neni videt dokovaci stanice

    • Lukáš Specialista 12. 1. 2024

      Dobrý den, přesuňte robotický vysavač a dok do nového prostředí, zapojte dokovací stanici a připojte robotický vysavač k doku. Otevřete aplikaci Mi Home - Pravý horní roh - Settings - Map Management - Klikněte na Create Map v seznamu map. doporučujeme vytvořit 2. nebo 3. mapu pomocí funkce Quick Map Build function. Po úspěšném uložení mapy, pokud potřebujete vyčistit podlahu, přesuňte robotický vysavač na podlahu poblíž výchozího umístění mapy a ručně vyberte odpovídající mapu v seznamu APP-Map, abyste mohli začít uklízet.
      Pokud nechcete základnu přesouvat do nového prostředí, stačí přesunout robotický vysavač do nového prostředí otevřením aplikace Mi Home - Settings - Map Management - Klikněte na Create Map. Po vytvoření mapy, pokud potřebujete vyčistit podlahu, přesuňte robotický vysavač na toto místo a ručně vyberte odpovídající mapu v seznamu App-Map, abyste mohli začít uklízet. Protože zde není žádná dokovací stanice, robotický vysavač začne vysávat/mopovat , aniž by se vracel ke stanici. 

      • Jiří 23. 1. 2024

        dekuji za informaci ale map Management v menu setting sviti šedě a nejde otevřít...

        • Lukáš Specialista 24. 1. 2024

          Dobrý den, bohužel Vám s tímto neumím poradit a tak doporučím kontaktovat přímo podporu Xiaomi: 800 701 541 (Po-Pá 9:00-17:00), email: [email protected]

  • Michal 28. 12. 2023

    robot vytira na sucho

    Dobry den, robot pri mopovani vytira na sucho, vypada to jako by si ze stanice nenacerpal vodu. Je to nejakou chybou v nastaveni?! Diky za radu

    • Katrin Specialista 3. 1. 2024

      Dobrý den, zkontrolujte prosím nastavené množství dávkované vody v aplikaci. V případě že je vše v pořádku a závada přetrvává, doporučujeme dát robotický vysavač na servisní prohlídku. Krásný den

    • Michal 28. 12. 2023

      Jeste jedna vec, v pripade modu vysavani + vytirani robot jen vysava, ale nemopuje... Diky za radu

      • Katrin Specialista 3. 1. 2024

        Dobrý den, zkontrolujte prosím nastavené množství dávkované vody v aplikaci. V případě že je vše v pořádku a závada přetrvává, doporučujeme dát robotický vysavač na servisní prohlídku. Krásný den

  • Ivan Ihnát 25. 12. 2023

    Chybové hlásenie

    Dobrý deň po dokončení čistenia sa pustí vyprázdnenie po chvíli my príde chybová hláska že je plný sáčok ale ani po jeho výmene a prečistení všetkého čo ukazovalo na chybovej hláske chyba po každom čistení pretrváva čo mám robiť? ďakujem

    • Veronika Specialista 27. 12. 2023

      Dobrý den,

      vyzkoušejte pořádně dotlačit sáček ve stanici, aby pořádně zapadl do drážky. Pokdu je vše vyčištěné, robot vyresetovaný a chyba se stále objevuje, bude nutná servisní prohlídka robota i stanice.Krásný den

  • Martin 23. 11. 2023

    x10+ voda

    Dobrý den, mop fungoval rok a nyni prestal brat vodu. hlasi nadrz prazdna. Postup, ktery se delal pri zakoupeni, kdy to take nebralo vodu nyni nepomohl. Prosim o radu.

    • Jan 26. 11. 2023

      Zdravim . Taky jsem řešil vodu . Po poslani na reklamaci mi vratily penize . Ok ale s vysavacem jsem byl po funkcnosti spokojen tak sem si obratem obednal ten stejny a zase stejny problem . Vysavač driv si vzdy napustil vodu a vyjel uklizet ted vyjede okamzite . Hodne lidi tu pise tento problem podle me bude problem v softwaru a ne v hardware ale muzu se plest .

      • Štěpánka 8. 2. 2024

        Dobrý den,
        zkuste zkontrolovat, jestli v Settings nemáte nemáte zaškrtnuto "Do not return to clean mop pads"
        Řešili jsme stejný problém a když jsme odškrtli toto políčko, začal si při zapnutí mopování automaticky nabírat vodu a normálně vytírat.

        • Martina 14. 6. 2024

          Dobrý den, řešila jsem stejný problém. Výše uvedená ráda mi moc pomohla. Problém vyřešen. Děkuji

      • Veronika Specialista 28. 11. 2023

        Dobrý den,
        při opakovaném problému s vodou, doporučujeme vždy nechat raději robota zkontrolovat odborně v servisu, zda se jedná o ucpání, zaschnutí průchodů od čerpadla nebo jinou závadu.  Pro správný provoz je vždy dobré používat měkkou vodu, kde nedochází zanášení čerpadla vodním kamenem. Krásný den

    • Lukáš Specialista 24. 11. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bude bohužel třeba řešit reklamací vysavače. 

      • Václav N. 16. 8. 2024

        Dobrý den,
        náš vysavač má rovněž problém s vodou pro mopování - zdá se mi, že čerpadlo uvnitř vysavače nasává vzduch, ne vodu... Můžete mi poradit, prosím?

        • Erika Specialista 21. 8. 2024

          Dobrý den,

          doporučujeme zvýšit průtok vody a nastavit častější mytí mopů v aplikaci. Poté robota pustíte několikrát za sebou - jestli je čerpadlo pouze zavzdušněné, tak by mohl tento postup pomoci. V případě že bude beze změny musí na reklamaci. S pozdravem Robotworld

        • Veronika Specialista 21. 8. 2024

          Dobrý den,

          doporučujeme nejprve zkontrolovat nasatvení vlhčení v aplikaci, jestli máte nastavený dostatečně průtok vody, popřípadě ho zvýšit. Pokud se stav nezmění bohužel bude nutná servisní prohlídka.Krásný den

  • Lucie 20. 11. 2023

    Saponat do vody

    Dobrý den
    Je mozne do ciste vody nalit například Sanytol na podlahu nebo musí být opravdu jen čistá voda ?A ještě se zeptám ,mame ho 4.den,jsme zatím maximálně spokojeni ,jen jsem si vsimla,ze trosku sem tam je poskrabana podlaha ,i presto ze dáváme vysáváni s vytiranim,aby netahal žádný drobky co by mohly způsobit poskrabany. Dá se tomu nějak zabránit ?Dekuju za odpovědi

    • Lukáš Specialista 21. 11. 2023

      Dobrý den, použít je možné pouze čistou vodu. S probléme s poškrábanou podlahou jsme se doposud nesetkali doporučíme zkontrolovat robot a vyčistit jej. Kontrolu provést i u mopů jestli zde není nějaký cizí předmět. 

  • Michaela 20. 10. 2023

    Dotaz

    Dobrý den, vysavač píše, ať vyliju špinavou vodu, přitom je prázdná. A při nastavení vysávání i vytirani si nevezme vodu, čistí na sucho. Když zapnu pouze vytirani, tak si vodu vezme a vytirani.
    Co je špatně? Do teď fungoval bezchyby.
    Děkuji za pomoc

    • Lukáš Specialista 20. 10. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bude třeba řešit závadu reklamací vysavače. 

  • Iva 28. 7. 2023

    Xiamo mi robot vacuum X10+

    Dobrý den mám xiamo a když vysává a vytira tak vytira na sucho nebere si to, vodu ale jinak funguje jak má mám ho 4dny poraďte jak to nastavit nebo co stim děkuji

    • Patrik 14. 9. 2023

      Dobrý den, mám také tento problém, je možné zaslat také návod na email.?
      A ještě mám jeden dotaz, když robotovi při vytirani dojde voda z důvodu jeho kapacity k místnosti, tak si neumí sám zajet doplnit vodu a pokračovat opět tam kde skončil dle mapy ?
      Děkuji.

      • Petr 23. 1. 2024

        Dobrý den, mohu poprosit o návod, jak zajistit, aby vysavač vytíral s vodou. Vytírá jen na sucho. Děkuji

      • Veronika Specialista 22. 9. 2023

        Dobrý den,
        postup k odstranění jsme Vám zaslali na email. V případě, že dojde robotu voda, vrátí se opakovaně dle potřeby do stanice, doplní si zásobník a zbylou část domopuje, vše se dá natavit v aplikaci. Krásný den

        • Václav šafařík 7. 5. 2024

          Dobrý den
          Mohl bych vás také požádat o návod, jak odstranit problém s vatíráním? Mám dojem, že nenabírá vodu.
          děkuji

          • Filipe Specialista 9. 5. 2024

            Dobrý den. mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bude potřeba vysavače zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

        • Dalibor 24. 9. 2023

          Dobrý den, mám vysavač Xiamo mi robot vacuum X10+
          vysavač mi píše chybu, že nádobka na vodu je prázdná, ale přitom je plná.

          • Lukáš Specialista 25. 9. 2023

            Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle postupu v manuálu popsaném na straně 11. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.

    • Lukáš Specialista 28. 7. 2023

      Dobrý den, na Váš email byl zaslán postup jak závadu odstranit. 

      • Iva 8. 8. 2023

        Dobrý den udělala jsem vše podle návodu a stále jede na sucho vodu si nedavkuje hned jak má jen když ho tam pošlu vyčistit tak, pak už je mokrý jak a kde si to mám nastavit třeba dělám nekde chybu děkuji

        • Václav 28. 8. 2023

          Dobrý den,
          mám naprosto stejný problém. Mohl bych Vás též požádat o zaslání návodu na odstranění vady.
          Předem Vám děkuji.

          • Veronika Specialista 29. 8. 2023

            Dobrý den,
            postup k odstranění jsme Vám zaslali na email. V případě, že se dávkování vody nezprovozní, bude vhodné nechat robota zkontrolovat v servisním středisku. Krásný den

            • Miroslav Eliaš 28. 11. 2023

              Dobrý deň prajem chcem vas poprosiť mam xiaomi robot vacum x10 pri programe len mopovanie mi po hodine mopovania vypusti necele poldeci vody z nadržky mam pocit že to vytiera na sucho viete mi poslať postup ako vyčistiť trisky ? Ďakujem pekne

              • Lukáš Specialista 29. 11. 2023

                Dobrý den, v případě, že nedochází k dávkování vody, tak bude třeba zaslat robot k reklamaci. 

                • Karol 27. 2. 2024

                  Dobrý deň, vzsavac mám tiež len pár dní a tento istý problém s vodou. Prosím pošlite i mne meil ako ho nastaviť. Ďakujem

                  • Katrin Specialista 29. 2. 2024

                    Dobrý den, postup k odstranění jsme Vám zaslali na email. V případě, že se dávkování vody nezprovozní, bude vhodné nechat robota zkontrolovat v servisním středisku. Krásný den

                    • dom 26. 11. 2024

                      dobry den, taky bych poprosil zaslat na email

                      • Erika Specialista 4. 12. 2024

                        Dobrý den,

                        návod jsme Vám zaslali na email. S pozdravem Robotworld

  • Ľuboš 8. 3. 2023

    Režim pre plánované upratovanie

    Dobrý deň, rozmýšľam nad kúou Xiaomi Vacuum X10+. Počul som, že v appke sa dá nastaviť pravidelné upratovanie vo vybranom čase, avšak nedá sa vybrať režim upratovania - teda vysávanie, vytieranie alebo oboje súbežne. Robot bude pracovať len v tom režime, v ktorom je práve nastavený. Viete mi povedať, či tento nedostatok bol odstránený, alebo to obmedzenie tam stále je?

    • Martina Specialista 8. 3. 2023

      Dobrý den, robot bude uklízet vždy v tom režimu, který mu nastavíte. Nelze bohužel nakombinovat, kdy má jen vysávat a kdy vytírat.

  • Martin Hošek 11. 2. 2023

    Vytírání

    Dobrý den, chci se zeptat, mám xiaomi Robot Vacuum X10 +, a děje se to, že při mopování místnosti o velikosti cca 15m čtverečních mu zhruba v půlce dojde voda a mopuje dále již nasucho. Co mohu dělat? Děkuji za odpověď Hošek.

    • Martina Specialista 13. 2. 2023

      Dobrý den, zkuste snížit průtok vody na nižší úroveň. Popřípadě robotovi rozdělit daný prostor na takovou velikost, aby byl schopný s jednou naplněnou nádobkou prostor vytřít.

  • Jiří 21. 1. 2023

    Xiaomi X10+ poduška mopu

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat máme tento robotický vysavač a v návodu je že by se měli měnit podušky mopu 1-3mesice což mě přijde málo ale vysavač nám začal když mopuje tak dost smrdět tak nevíme čím to může být. Prohledal jsem internet a nikde jsem je nenašel kde se dají koupit aji další náhradní díly. Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 23. 1. 2023

      Dobrý den, prozatím náhradní příslušenství nemáme k dispozici. Je objednané u dodavatele a čekáme na naskaldnění. Pokud přo chodu robota cítíte nepříjemný zápach, raději jej nepoužívejte a odešlete jej k reklamaci ke kontrole.

  • Jana Janoušková 30. 12. 2022

    Hlasité pípání

    Koupily jsme Xiaomi je vyčištěny vysypány a vydává neustále pípající zvuk už nevíme co máme udělat aby nevydával ten hlasitý zvuk děkuji za radu

    • Martina Specialista 30. 12. 2022

      Dobrý den, zkontrolujte, zda nejsou nějaké nečistoty uvíznuté ve sběrném koši, dále se podívejte pod kola robota, zkuste párkrát poklepat na přední nárazník. Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, byla by nutná reklamace

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše