Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Gabriela 12. 12. 2024
Mopování
Dobrý den, prosím o informaci a případně radu. Mám zcela nový robotický vysavač Xiaomi S10+, vysával a mopoval asi 6x a nyní při dnešním úklidu jsem si všimla, že při nastavení 2 stupně na mopování je patrné, že vytírá (rep. pouští vodu ) jedna strana více než druhá a na podlaze se tvoří pruhy. Kde je problém ? Děkuji za informaci a přeji hezký den
Gabriela
Reagovat
Erika Specialista 18. 12. 2024
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Problém, který popisujete, může mít několik příčin. Doporučíme nejprve zkontrolovat trysku nebo lehce profouknout výstupní otvory. Pokud jedna strana stále dostává méně vody, může jít o problém s čerpadlem nebo s jeho řízením. Robota bude ale nutné v tomto případě reklamovat. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Martina 9. 11. 2024
mopovani , vysavaní
Dobrý den, editovala-upravila jsem si místnost a vložila část, kde nemá vytírat - jen vysávat... místnost vysaje+vytře, vrátí se do stanice, proběhne čištění ale vysávat se již nevrátí... jak to můžu změnit, nebo tam kde je koberec ho mám nechat at to rozpozná sám? děkuji za radu.
Reagovat
Erika Specialista 12. 11. 2024
Dobrý den,
tento model má funkci zvednutí mopovacích podložek při detekci koberce. Takže ho necháte mopovat a on sám pozná, že je na koberci a tam bude pouze vysávat. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Peter 7. 11. 2024
Mopovanie
Dobrý deň.
Nejde mi spustiť vysávanie s mopovaním dá sa len vysávať. Keď zapnem obe naraz po nezačne robiť nič a vypne sa. Prosím poraďte mi ďakujem s pozdravom Peter
Xiaomi X10+
Reagovat
Veronika Specialista 8. 11. 2024
Dobrý den,
robot automaticky sepne funkci mopování, pokud je nasazen mop a doplněna voda do zásobníku. Doporučujeme zkontrolovat nasatvení v aplikaci funkce mopování, zda nemáte vypnuto a případně reset robota. Pokud by se stav nezměnil, doporučujeme se obrátit na servisní středisko.Krásný den
Reagovat
Markéta 4. 6. 2024
Výběr místnosti
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak vybrat pouze jednu místnost pro vysávání. Zatím mám vytvořenou mapu celého bytu s rozdělenými místnostmi. Děkuji
Reagovat
Klára Specialista 4. 6. 2024
Dobrý den, pokud máte rozdělené místnosti v mapě, tak stačí zvolit z možností Full/Rooms/Zones možnost Rooms a v mapě kliknete na konkrétní místnost, kterou chcete uklidit. Následně stačí robota spustit na úklid.
Hezký den, Klára
Reagovat
Markéta 4. 6. 2024
Děkuji, nicméně nevidím v aplikaci, kde tento výběr udělat.
Reagovat
Erika Specialista 4. 6. 2024
Dobrý den, v aplikace lze nastavit tzv. přizpůsobený režim uklízení - kde vybíráte libovolné místnosti. S pozdravem Tým Robotworld
Reagovat
Zdenek 30. 5. 2024
Voda pod mopem v dokovaci stanici
Dobrý den pri čištění mop. kartacu v dokovaci stanici, voda zůstane pod vysavacem. Voda se neprecerpa do nádobí na špinavou vodu a vytéká ven.
Děkuji za odpověď
Reagovat
Klára Specialista 4. 6. 2024
Dobrý den, zkontrolujte v aplikaci nastavení průtoku vody, popřípadě ho zvyšte. Pokud ani to nepomůže, jedná se o závadu a je potřeba vysavač reklamovat. Veškeré informace a postup naleznete zde.
Hezký den, Klára
Reagovat
Jiří 6. 7. 2024
Dobrý den, nový robot, ten samý problém, nepřečerpá se špinavá voda do nádobky i když čerpadlo běží.
Robot se nakonec topí v dokovací stanici.
Mám odeslat celý komplet nebo jen dokovací stanici?
Reagovat
Veronika Specialista 10. 7. 2024
Dobrý den,
nefunguje li pouze přeprání mopu a odsátí ve stanici,stačí na reklamaci dodat stanici robot není nutný. Krásný den
Reagovat
Pavel Kopeček 31. 3. 2024
Pořadí úklidu místností
Dobrý den, nepřišel jsem (snad zatím) na možnost určit pořadí pro úklid místností.
Místnosti (area) máme v mapě pojmenovány, ale neumím určit, zda se má tato konkrétní místnost uklízet či vynechat.
To samé platí pro cyklus úklidu…
Děkuji za radu.
Reagovat
Veronika Specialista 3. 4. 2024
Dobrý den,
tento model umí si nadefinovat přes aplikaci pořadí a způsob úklidu jendotlivých místností i všech místností. Možnost nastavení naleznete v aplikaci, přizpůsobení režimu, vyzkoušejte podle přiloženého videa. Krásný den
Reagovat
František Chudoba 29. 3. 2024
Xiaomi X10+ pohybuje sa chaoticky. LDC laser sa nepohybuje
Dobrý deň, vysávač sa začal pohybovať chaoticky a prestal sa krútiť vrchný LDC laser takze sa nevie orientovať v priestore. Je možné to nejak napraviť alebo je to dôvod na reklamáciu?
Reagovat
Julia Specialista 2. 4. 2024
Dobrý den,
doporučovala bych vysavač reklamovat. Veškeré informace ohledně reklamace najdete ZDE. Pěkný den :)
Reagovat
Honza 29. 2. 2024
zápach při vysávání
Dobrý den,
při vysávání a mopování vysavač zapáchá. I po úklidu je v místnosti cítit zápach, asi z podlahy. Nádobka na smetí byla vyčištěna a mopovací podložky byli v pračce takže tím to není. Nevíte čím by to mohlo být? Může se voda ve vysavači zkazit, popř. lze někde nastavit aby ze sebe po úklidu vysavač odčerpal všechnu vodu? Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 4. 3. 2024
Dobrý den,
dlouhodobé stání vody v nádobách může způsobit zapáchání, především špinavé vody. Pravidelná údržba je nurná i čistící stanice, vyprání pouze mopu není dostačující. Vodu ze zásobníku lze manuálně vylít a nechat nádobku vyschnout. Dodržujte postup údržby dle návodu. Krásný den
Reagovat
Jiri Kašpar 12. 1. 2024
Vysavac Xioami X10+
Dobrý den
Mam robot vysavač xiaomi x10+ a prosím o informaci jak prenest do patra a nastavit aby mi uklidil pokoj v patre kde neni videt dokovaci stanice
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 1. 2024
Dobrý den, přesuňte robotický vysavač a dok do nového prostředí, zapojte dokovací stanici a připojte robotický vysavač k doku. Otevřete aplikaci Mi Home - Pravý horní roh - Settings - Map Management - Klikněte na Create Map v seznamu map. doporučujeme vytvořit 2. nebo 3. mapu pomocí funkce Quick Map Build function. Po úspěšném uložení mapy, pokud potřebujete vyčistit podlahu, přesuňte robotický vysavač na podlahu poblíž výchozího umístění mapy a ručně vyberte odpovídající mapu v seznamu APP-Map, abyste mohli začít uklízet.
Pokud nechcete základnu přesouvat do nového prostředí, stačí přesunout robotický vysavač do nového prostředí otevřením aplikace Mi Home - Settings - Map Management - Klikněte na Create Map. Po vytvoření mapy, pokud potřebujete vyčistit podlahu, přesuňte robotický vysavač na toto místo a ručně vyberte odpovídající mapu v seznamu App-Map, abyste mohli začít uklízet. Protože zde není žádná dokovací stanice, robotický vysavač začne vysávat/mopovat , aniž by se vracel ke stanici.
Reagovat
Jiří 23. 1. 2024
dekuji za informaci ale map Management v menu setting sviti šedě a nejde otevřít...
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 1. 2024
Dobrý den, bohužel Vám s tímto neumím poradit a tak doporučím kontaktovat přímo podporu Xiaomi: 800 701 541 (Po-Pá 9:00-17:00), email: [email protected]
Reagovat
Michal 28. 12. 2023
robot vytira na sucho
Dobry den, robot pri mopovani vytira na sucho, vypada to jako by si ze stanice nenacerpal vodu. Je to nejakou chybou v nastaveni?! Diky za radu
Reagovat
Katrin Specialista 3. 1. 2024
Dobrý den, zkontrolujte prosím nastavené množství dávkované vody v aplikaci. V případě že je vše v pořádku a závada přetrvává, doporučujeme dát robotický vysavač na servisní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Michal 28. 12. 2023
Jeste jedna vec, v pripade modu vysavani + vytirani robot jen vysava, ale nemopuje... Diky za radu
Reagovat
Katrin Specialista 3. 1. 2024
Dobrý den, zkontrolujte prosím nastavené množství dávkované vody v aplikaci. V případě že je vše v pořádku a závada přetrvává, doporučujeme dát robotický vysavač na servisní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Ivan Ihnát 25. 12. 2023
Chybové hlásenie
Dobrý deň po dokončení čistenia sa pustí vyprázdnenie po chvíli my príde chybová hláska že je plný sáčok ale ani po jeho výmene a prečistení všetkého čo ukazovalo na chybovej hláske chyba po každom čistení pretrváva čo mám robiť? ďakujem
Reagovat
Veronika Specialista 27. 12. 2023
Dobrý den,
vyzkoušejte pořádně dotlačit sáček ve stanici, aby pořádně zapadl do drážky. Pokdu je vše vyčištěné, robot vyresetovaný a chyba se stále objevuje, bude nutná servisní prohlídka robota i stanice.Krásný den
Reagovat
Martin 23. 11. 2023
x10+ voda
Dobrý den, mop fungoval rok a nyni prestal brat vodu. hlasi nadrz prazdna. Postup, ktery se delal pri zakoupeni, kdy to take nebralo vodu nyni nepomohl. Prosim o radu.
Reagovat
Jan 26. 11. 2023
Zdravim . Taky jsem řešil vodu . Po poslani na reklamaci mi vratily penize . Ok ale s vysavacem jsem byl po funkcnosti spokojen tak sem si obratem obednal ten stejny a zase stejny problem . Vysavač driv si vzdy napustil vodu a vyjel uklizet ted vyjede okamzite . Hodne lidi tu pise tento problem podle me bude problem v softwaru a ne v hardware ale muzu se plest .
Reagovat
Štěpánka 8. 2. 2024
Dobrý den,
zkuste zkontrolovat, jestli v Settings nemáte nemáte zaškrtnuto "Do not return to clean mop pads"
Řešili jsme stejný problém a když jsme odškrtli toto políčko, začal si při zapnutí mopování automaticky nabírat vodu a normálně vytírat.
Reagovat
Martina 14. 6. 2024
Dobrý den, řešila jsem stejný problém. Výše uvedená ráda mi moc pomohla. Problém vyřešen. Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 28. 11. 2023
Dobrý den,
při opakovaném problému s vodou, doporučujeme vždy nechat raději robota zkontrolovat odborně v servisu, zda se jedná o ucpání, zaschnutí průchodů od čerpadla nebo jinou závadu. Pro správný provoz je vždy dobré používat měkkou vodu, kde nedochází zanášení čerpadla vodním kamenem. Krásný den
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 11. 2023
Dobrý den, v tomto případě bude bohužel třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Václav N. 16. 8. 2024
Dobrý den,
náš vysavač má rovněž problém s vodou pro mopování - zdá se mi, že čerpadlo uvnitř vysavače nasává vzduch, ne vodu... Můžete mi poradit, prosím?
Reagovat
Erika Specialista 21. 8. 2024
Dobrý den,
doporučujeme zvýšit průtok vody a nastavit častější mytí mopů v aplikaci. Poté robota pustíte několikrát za sebou - jestli je čerpadlo pouze zavzdušněné, tak by mohl tento postup pomoci. V případě že bude beze změny musí na reklamaci. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Veronika Specialista 21. 8. 2024
Dobrý den,
doporučujeme nejprve zkontrolovat nasatvení vlhčení v aplikaci, jestli máte nastavený dostatečně průtok vody, popřípadě ho zvýšit. Pokud se stav nezmění bohužel bude nutná servisní prohlídka.Krásný den
Reagovat
Lucie 20. 11. 2023
Saponat do vody
Dobrý den
Je mozne do ciste vody nalit například Sanytol na podlahu nebo musí být opravdu jen čistá voda ?A ještě se zeptám ,mame ho 4.den,jsme zatím maximálně spokojeni ,jen jsem si vsimla,ze trosku sem tam je poskrabana podlaha ,i presto ze dáváme vysáváni s vytiranim,aby netahal žádný drobky co by mohly způsobit poskrabany. Dá se tomu nějak zabránit ?Dekuju za odpovědi
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 11. 2023
Dobrý den, použít je možné pouze čistou vodu. S probléme s poškrábanou podlahou jsme se doposud nesetkali doporučíme zkontrolovat robot a vyčistit jej. Kontrolu provést i u mopů jestli zde není nějaký cizí předmět.
Reagovat
Michaela 20. 10. 2023
Dotaz
Dobrý den, vysavač píše, ať vyliju špinavou vodu, přitom je prázdná. A při nastavení vysávání i vytirani si nevezme vodu, čistí na sucho. Když zapnu pouze vytirani, tak si vodu vezme a vytirani.
Co je špatně? Do teď fungoval bezchyby.
Děkuji za pomoc
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 10. 2023
Dobrý den, v tomto případě bude třeba řešit závadu reklamací vysavače.
Reagovat
Iva 28. 7. 2023
Xiamo mi robot vacuum X10+
Dobrý den mám xiamo a když vysává a vytira tak vytira na sucho nebere si to, vodu ale jinak funguje jak má mám ho 4dny poraďte jak to nastavit nebo co stim děkuji
Reagovat
Patrik 14. 9. 2023
Dobrý den, mám také tento problém, je možné zaslat také návod na email.?
A ještě mám jeden dotaz, když robotovi při vytirani dojde voda z důvodu jeho kapacity k místnosti, tak si neumí sám zajet doplnit vodu a pokračovat opět tam kde skončil dle mapy ?
Děkuji.
Reagovat
Petr 23. 1. 2024
Dobrý den, mohu poprosit o návod, jak zajistit, aby vysavač vytíral s vodou. Vytírá jen na sucho. Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 22. 9. 2023
Dobrý den,
postup k odstranění jsme Vám zaslali na email. V případě, že dojde robotu voda, vrátí se opakovaně dle potřeby do stanice, doplní si zásobník a zbylou část domopuje, vše se dá natavit v aplikaci. Krásný den
Reagovat
Václav šafařík 7. 5. 2024
Dobrý den
Mohl bych vás také požádat o návod, jak odstranit problém s vatíráním? Mám dojem, že nenabírá vodu.
děkuji
Reagovat
Filipe Specialista 9. 5. 2024
Dobrý den. mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bude potřeba vysavače zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Dalibor 24. 9. 2023
Dobrý den, mám vysavač Xiamo mi robot vacuum X10+
vysavač mi píše chybu, že nádobka na vodu je prázdná, ale přitom je plná.
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 9. 2023
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle postupu v manuálu popsaném na straně 11. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 7. 2023
Dobrý den, na Váš email byl zaslán postup jak závadu odstranit.
Reagovat
Iva 8. 8. 2023
Dobrý den udělala jsem vše podle návodu a stále jede na sucho vodu si nedavkuje hned jak má jen když ho tam pošlu vyčistit tak, pak už je mokrý jak a kde si to mám nastavit třeba dělám nekde chybu děkuji
Reagovat
Václav 28. 8. 2023
Dobrý den,
mám naprosto stejný problém. Mohl bych Vás též požádat o zaslání návodu na odstranění vady.
Předem Vám děkuji.
Reagovat
Veronika Specialista 29. 8. 2023
Dobrý den,
postup k odstranění jsme Vám zaslali na email. V případě, že se dávkování vody nezprovozní, bude vhodné nechat robota zkontrolovat v servisním středisku. Krásný den
Reagovat
Miroslav Eliaš 28. 11. 2023
Dobrý deň prajem chcem vas poprosiť mam xiaomi robot vacum x10 pri programe len mopovanie mi po hodine mopovania vypusti necele poldeci vody z nadržky mam pocit že to vytiera na sucho viete mi poslať postup ako vyčistiť trisky ? Ďakujem pekne
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 11. 2023
Dobrý den, v případě, že nedochází k dávkování vody, tak bude třeba zaslat robot k reklamaci.
Reagovat
Karol 27. 2. 2024
Dobrý deň, vzsavac mám tiež len pár dní a tento istý problém s vodou. Prosím pošlite i mne meil ako ho nastaviť. Ďakujem
Reagovat
Katrin Specialista 29. 2. 2024
Dobrý den, postup k odstranění jsme Vám zaslali na email. V případě, že se dávkování vody nezprovozní, bude vhodné nechat robota zkontrolovat v servisním středisku. Krásný den
Reagovat
dom 26. 11. 2024
dobry den, taky bych poprosil zaslat na email
Reagovat
Erika Specialista 4. 12. 2024
Dobrý den,
návod jsme Vám zaslali na email. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Ľuboš 8. 3. 2023
Režim pre plánované upratovanie
Dobrý deň, rozmýšľam nad kúou Xiaomi Vacuum X10+. Počul som, že v appke sa dá nastaviť pravidelné upratovanie vo vybranom čase, avšak nedá sa vybrať režim upratovania - teda vysávanie, vytieranie alebo oboje súbežne. Robot bude pracovať len v tom režime, v ktorom je práve nastavený. Viete mi povedať, či tento nedostatok bol odstránený, alebo to obmedzenie tam stále je?
Reagovat
Martina Specialista 8. 3. 2023
Dobrý den, robot bude uklízet vždy v tom režimu, který mu nastavíte. Nelze bohužel nakombinovat, kdy má jen vysávat a kdy vytírat.
Reagovat
Martin Hošek 11. 2. 2023
Vytírání
Dobrý den, chci se zeptat, mám xiaomi Robot Vacuum X10 +, a děje se to, že při mopování místnosti o velikosti cca 15m čtverečních mu zhruba v půlce dojde voda a mopuje dále již nasucho. Co mohu dělat? Děkuji za odpověď Hošek.
Reagovat
Martina Specialista 13. 2. 2023
Dobrý den, zkuste snížit průtok vody na nižší úroveň. Popřípadě robotovi rozdělit daný prostor na takovou velikost, aby byl schopný s jednou naplněnou nádobkou prostor vytřít.
Reagovat
Jiří 21. 1. 2023
Xiaomi X10+ poduška mopu
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat máme tento robotický vysavač a v návodu je že by se měli měnit podušky mopu 1-3mesice což mě přijde málo ale vysavač nám začal když mopuje tak dost smrdět tak nevíme čím to může být. Prohledal jsem internet a nikde jsem je nenašel kde se dají koupit aji další náhradní díly. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 23. 1. 2023
Dobrý den, prozatím náhradní příslušenství nemáme k dispozici. Je objednané u dodavatele a čekáme na naskaldnění. Pokud přo chodu robota cítíte nepříjemný zápach, raději jej nepoužívejte a odešlete jej k reklamaci ke kontrole.
Reagovat
Jana Janoušková 30. 12. 2022
Hlasité pípání
Koupily jsme Xiaomi je vyčištěny vysypány a vydává neustále pípající zvuk už nevíme co máme udělat aby nevydával ten hlasitý zvuk děkuji za radu
Reagovat
Martina Specialista 30. 12. 2022
Dobrý den, zkontrolujte, zda nejsou nějaké nečistoty uvíznuté ve sběrném koši, dále se podívejte pod kola robota, zkuste párkrát poklepat na přední nárazník. Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, byla by nutná reklamace
Reagovat
Vložit dotaz