AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S5 Max - black

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S5 Max - black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jakub 19. 12. 2024

    Roborock S5 max

    Dobrý den, máme 4 roky uvedeny robot, do teď vše v pořádku, ale poslední cca měsíc jezdí naprosto nesmyslně. Nejezdí třeba podél zdi, ale vyhýbá se překážce která tam není. Několikrát se vrátí vysávat na stejné místo a jezdí třeba dokola. Vyměnil se lidar sensor ale to nepomohlo. Může tam být softwarová chyba? Kompletní reset samozřejmě proveden. Děkuji

  • Martin Ondrák 9. 11. 2024

    Dokování robota

    Dobrý den ,máme Roborocka S5 max.Máme ho 3 roky.Často se nám stává,že robot při najíždění do dokovací stanice,několik minut dokuje.A nakonec ze stanice opět vyjede ,otočí se a zůstane stát. Zahlásí chybu charging error.Kontakty jsou čisté. Pokud ho na nabíjení dám ručně,tak se v pořádku nabije a opět v pořádku uklízí.Kde by prosím mohla být chyba? Děkuji za odpověď.

    • Michal Knauer 13. 12. 2024

      Dobrý den,
      Máme úplně stejný problém. Máte prosím problém už vyřešen?

      • Veronika Specialista 19. 12. 2024

        Dobrý den,
        doporučujeme obrátit se přímo na servis, vy jako uživatel s tím nic neuděláte, jedná se o vadné kontakty nebo elektroniku, přesnou závadu určí technik. Krásný den

    • Erika Specialista 12. 11. 2024

      Dobrý den,

      mrzí nás, že máte potíže s robotem.
      Dle Vašeho popisu bude nutné dát robota na servisní prohlídku. S pozdravem Robotworld

  • Zdeněk Sýkora 27. 9. 2024

    roborock se vypne

    Roborock S5 vypne pod 50%
    Zdravím, mám roborock už 3 roky, bez poruchy, nyní začíná vypínat při vysávání pokud baterie klesne pod 50%, sám do doku nedojede. Baterie vyměněna, udělán tvrdý restart, bohužel i s novou baterii stejný problém. Řešil to už někdo? Děkuji za odpoveď

    • Veronika Specialista 27. 9. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme vyměnit baterii, co uvádíte je jen stav vyčerpání dobíjecích cyklů, s novou batreií bude robot fungovat správně. Krásný den

  • Denisa 11. 9. 2024

    Stanice

    Dobrý den,
    Vysavač přestal nacházet svou stanici. I když z ni vyjel a umyl mop. V app je stanice také viděna. Senzory atd vyčištění. Dekuji

    • Erika Specialista 17. 9. 2024

      Dobrý den,

      zkontrolujte, prosím led světlo na stanici. V případě, že nesvítí bude problém se stanicí. S pozdravem Robotworld

  • Martin Lesnak 30. 6. 2024

    Roborock S55 vypne pod 50%

    Zdravím, mám roborock už 6 let, bez poruchy, nyní začíná vypínat při vysávání pokud baterie klesne pod 50%, sám do doku nedojede. Baterie vyměněna, udělán tvrdý restart, bohužel i s novou baterii stejný problém. Řešil to už někdo? Děkuji za odpoveď

    • Erika Specialista 2. 7. 2024

      Dobrý den, v tomto případě bude třeba zaslání robota na servis. S pozdravem Tým Robotworld

  • Petr 11. 6. 2024

    Xiaomi Xiaomi Roborock S5 Max

    Dobrý den, seklo se mi pravé kolo a nejde s tím hlasí to chybu .Nevypadá že je tam něco spadlého nebo tak něco. Dá se s tím něco dělat kromě servisu mám ještě prodlouženou záruku. Děkuji za odpověď.

    • Diana Specialista 14. 6. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud nepomohlo důkladné vyčištění ani restart, není bohužel jiná možnost, než zaslat na opravu do autorizovaného servisu. 

  • Martina 31. 5. 2024

    Nefunguje mop

    Dobrý den, máme roborock S5max a z ničeho nic nám přestalo fungovat mopování .
    Voda se nenasaje z nádržky. Aplikace žádnou chybu nehlásí, robot dokončí práci a vrátí se zpět i s plnou nádržkou vody.
    Děkuji za odpověď.

    • Julia Specialista 31. 5. 2024

      Dobrý den, 
      pravděpodobně se bude jednat o závadu vodní pumpy. V takovém případě bych doporučila se obrátit na servis. Pěkný den. 

  • Mitáš 28. 5. 2024

    XIAOMI S5

    Dobrý den, vysavači se rozjede boční kartáč... vysavač nejede, kartáč se rozjede a zase zastaví a potom znovu a potom nahlásí chybu...
    Vysavač nevidím v aplikaci a vůbec mi nejde už připojit do sítě, ani po restartu.

    • Filipe Specialista 29. 5. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Zde bohužel půjdou pouze dvě řešení; nejdříve doporučujeme vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.

  • Aneta 28. 3. 2024

    roborock s5max

    Dobrý den, vysavač mám již delší dobu (cca 3roky). V lednu mi začal hlásit poruchu lidar senzoru, ten jsme vyměnili, po měsící to udělal zas, opět jsme koupili další a vyměnili, včera namontovali, začal vysávat ale po chvilce se točil většinou k jedné straně a nebo couval. vše jsem resetovala a restartovala a dělá to pořád. je prosím nějaká možnost mu pomoci?

    • Julia Specialista 2. 4. 2024

      Dobrý den,
      v takovém případě bych doporučovala odeslat zařízení na servis. Pěkný den. 

  • Karla Tichá 25. 2. 2024

    Selhalní senzoru

    Dobrý den,
    Máme vysavač asi cca 2 roky. Vše v pořádku fungovalo, ale nedávno vysavač zajel “domů” na nabití. Po 2 hodinách není schopen se rozjet. Oznamuje to LiDAR senzor Error. Co se s tím dá dělat?

  • Martina 23. 2. 2024

    Roborock S7 Max Ultra

    Dobrý den,
    vysavač máme pár měsíců a zhruba dva týdny se odmítá vysypat odpadní nádoba. Zůstává v ní vše, co robot vysaje, takže aktuálně vysypáváme manuálně. Robota jsem resetovala, sáček na odpad je vysypaný a robot vůbec žádnou chybu nehlásí - když dám v aplikaci vysypání odpadní nádoby, tak to robot provede a je i slyšet hlučné odsávání, ale vše zůstane v nádobě vysavače. Snažila jsem se prsty sáhnout do odtahu odpadu, ale nic jsem nenašla. Prosím o radu, zda mohu ještě něco udělat, aniž bych musela robota posílat na opravu.
    Mockrát děkuji

    • Brano 24. 10. 2024

      Dobry den
      Mam ten isty problem, ako ste to nakoniec vyriesili? V com bol problem. Dakujem

    • Lukáš Specialista 23. 2. 2024

      Dobrý den, doporučíme ještě jednou zkontrolovat průchodnost cest ze zásobníku ve vysavači do zásobníku ve stanici, jestli zde něco nebrání v přesunu nečistot. Pokud takto nic neobjevíte, tak bude třeba řešit zasláním ke kontrole - reklamaci. 

  • Miloš 24. 1. 2024

    Xiaomi S502-00 vyjizdeni z doku

    Dobry den,
    mame vysavac xiaomi S502-00, pri nabijeni cca pri 25% nabiti vyjede z nabijeciho doku. Da se opravit a kolik vyjde oprava? Nekde jsem se docetl oprava vymenou kondenzatoru.
    Dekuji

    • Lukáš Specialista 24. 1. 2024

      Dobrý den, v tomto případě bude třeba zaslání robota na servis. Model S5 max jsem schopni opravit a tak můžete využít služby našeho servisu

  • Honza 18. 1. 2024

    Vysavač po 15 minutách zastaví a vypne se

    Dobrý den,
    máme vysavač Roborock S5 cca roky, byl u něho problém s nabíjení, že vyjížděl z nabíjecí stanice (vyřešeno výměnou kondenzátoru) a teď jede normálně vysává, ale cca po 15 minutách zastaví a vypne se a v aplikaci nelze načíst mapa, restart nepomohl. Prosím o radu, děkuji,

    • Lukáš Specialista 19. 1. 2024

      Dobrý den, dle popisu závady se bude jednat zřejmě o pokles kapacity baterie. Baterii bohužel v současné době nemáme skladem. 

  • Jan Kovář 22. 12. 2023

    Ztráta výkonu

    Dobrý den,
    u vysavače došlo k citelnému poklesu výkonu. Nejen, že je kvalita vysávání značně horší, ale i vysavač vydává mnohem menší hluk (i na maximální výkon), než na který jsme za ta léta zvyklí. Kartáč, filtr, atd. vyměňuji pravidelně, takže v tom problém nebude.
    V čem by mohl být zádrhel?
    Bohužel vysavač je již téměř rok bez záruky.

    • Veronika Specialista 26. 12. 2023

      Dobrý den,
      může se jednat pouze o vyčerpání kapacity baterie a díky tomu robot nemá tak velký tah, výměna baterie by měla vše vyřešit. Krásný den

  • Monika 3. 11. 2023

    Robot hrne nepořádek

    Dobrý den, měla bych dotaz, vysavač nám dobře fungoval, ale v poslední době nám hrne nepořádek před sebou a nechá to vždy u prahu, ať má mop nebo jede bez něj. Kompletně jsme ho vyčistili, je to na opravu?

    • Lukáš Specialista 3. 11. 2023

      Dobrý den, dle popisu bude problém nejspíše s pohonem rotačního kartáče, který se netočí a bude třeba servisní opravy. V případě, že je robot stále v záruce, tak jej reklamujte, případně jsem schopni Model S5 max opravit a tak můžete využít služby našeho servisu.

  • Jiri 5. 10. 2023

    Roborock S2 max

    Dobrý den, vysavač často nemůže vyjet ze stanice a hrabě, to samé po úklidu, zřejmě částečně najede do stanice a hrabě. Čím to může být? Dekuji

    • Lukáš Specialista 5. 10. 2023

      Dobrý den, těžko takto soudit. Doporučil bych zkontrolovat to jestli se přední vodící kolečko volně otáčí - někdy je zanešené nečistotami a robot se nemůže pohybovat jak má. Případně zkontrolovat dezén kol, jestli nejsou kola sjetá. 

  • Bobeš 2. 10. 2023

    Roborock S5 Max

    Dobrý den,robot začal dost hlasitě rachotit.Snažil jsem se zjistit čím to je.A myslím,že to začíná při spuštění kartáče.Po skončení úklidu a návratu do doku je hluk o mnoho menší.Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 2. 10. 2023

      Dobrý den, doporučíme vyčistit hlavní kartáč. Případně zakoupení nového kartáče. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou robota. Více bohužel takto na dálku nedokážeme pomoci.

  • Stanislava Sušilova 30. 9. 2023

    Nevytírá

    Dobrý den, všechno je správně nastaveno na režim vytírání tzn. voda i mop. Ale z nádržky voda nepřechází přes vysavač a tím pádem se jen vysává a nevytíra.

    • Lukáš Specialista 2. 10. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bude třeba zaslání robota na servis. Model S5 max jsem schopni opravit a tak můžete využít služby našeho servisu

  • Zuzana 25. 9. 2023

    Nevytírá

    Dobrý den,
    vysavač Roborock S5 max z ničeho nic přestal vytirat. Koupila jsem novou nádobku i s tou plošinou k tomu, ale nepomohlo to.
    Aplikace hlásí "no mop instaled".
    Vysavač jsem samozřejmě zresetovala.
    Děkuji za radu.
    Zuzana

    • Lukáš Specialista 26. 9. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bude třeba zaslání robota na servis. Model S5 max jsem schopni opravit a tak můžete využít služby našeho servisu

  • Jiří 23. 9. 2023

    Robrock S5 max

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat vysavač mi stále hlásí "Fan speed lowered due to blocked "i po vyčištění koše na prach se opakuje

    • Lukáš Specialista 25. 9. 2023

      Dobrý den, dle popisu závady se bude jednat zřejmě o závadu na motoru sání a bude třeba servisní oprava. 

  • Karolína 15. 9. 2023

    Roborock S5 Max

    Dobrý den, vysavač už máme 3rok, ale poslední dobou při módu vysávání/vytírání po chvilce (cca 2 minuty) hlásí, že je mokrý filtr. Dělá to i v případě, že v nádržce není voda. Pravidelně jej čistíme. Máte radu co s tím? Díky za odpověď.

    • Lukáš Specialista 18. 9. 2023

      Dobrý den, doporučíme provést výměnu filtru za nový. Pokud by problém přetrvával, tak by bylo třeba řešit servisní opravou robota. Pro tento model máme možnost opravu zajistit. 

      • Lucie 27. 2. 2024

        Dobry den, novy filtr jsem koupilla adea to stejne. Takze je nutny servis?

        • Katrin Specialista 28. 2. 2024

          Dobrý den, v případě že potíže přetrvávají, je nutná servisní prohlídka. Krásný den

  • Ondra 21. 4. 2023

    Neotáčí se mini kartáč

    Dobrý den, při vysávání se přestal otáčet mini kartáč. Občas se točí, ale občas vůbec. Vysávač už není v záruce. jinak je všechno vyčištěno. Když je vysavač vypnutý, kartáčkem jde ručně otáčet...

    • Lukáš Specialista 21. 4. 2023

      Dobrý den, nejspíše bude vadný pohon bočního kartáčku. Bohužel náhradní díly pro tento model nemáme a tak bude třeba vyhledat díl někde na internetu nebo se obrátit na nějaký servis Roborock. 

  • zahry 28. 12. 2022

    Nejde zapnout S5 MAX

    Vysavač nejde zapnout. Stále jen bíle bliká tlačítko power. Byl proveden reset vysavače, ale problém je stále stejný tlačítko power bíle bliká. Děkuji za radu

    • Martina Specialista 28. 12. 2022

      Dobrý den, zkonrolujte mobilní aplikaci, zda po Vás není vyžadována nová aktualizace.

      • zahry 28. 12. 2022

        Aktualizaci jsem provedl. a je to stále stejné. A nyní se nemohu ani připojit k wifi. Dioda na vysavači o tom jestli je připojen k wifi nesvítí.

        • Martina Specialista 28. 12. 2022

          Dobrý den, nechte tedy robota komplet vybít. Poté, pokud Vám to půjde, z něho vyjměte na pár minut baterii a po opětovném vložení zkuste robota opět nabít a zapnout. V případě, že budou Vaše problémy i nadále přetrvávat, byla by nutná reklamace, pokud je stále v záruce.

          • zahry 28. 12. 2022

            Jen takový blbost, jak vyjmout baterii?

            • Martina Specialista 28. 12. 2022

              Dobrý den, postup Vám odesílám na e-mail.

  • Miloš 21. 11. 2022

    S5 max zastavenie počas vysávania.

    Dobrý deň, mám S5 max, po dva a pol roku super fungovania mám problém.
    Vysávač zapnem na vysávanie po chvíľke vysávania zníži zastaví zníži otáčky cca na pol minúty následne znova začne vysávať, toto sa opakuje dva/tri krát a následne sa úplne zastaví a hlási aby sme ho reštartovali. Po reštarte sa to opakujem znova. Reštart do továrenského nastavenia sa nedá urobiť.
    Ďakujem za odpoveď.

    • Věra 19. 7. 2023

      Dobrý den, jak jste prosím tuto závadu vyřešili? Moc děkuji

    • Martina Specialista 21. 11. 2022

      Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie. Zkuste na pár minut baterii z robota vyjmout, poté vložit zpět a kontrolujte, jak se bude robot chovat.

  • Miroslav 31. 10. 2022

    Dekorací stanice

    Dobrý den,
    Dokovací stanice mi přestala nabíjet jak mám postupovat abych zjistil funkčnost? Před měsícem mi vypršela záruka.
    Děkuji

    • Martina Specialista 1. 11. 2022

      Dobrý den, poradím zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené a popřípadě je očistit. V jiném případě lze dokoupit náhradní stanice.

  • Radim 27. 10. 2022

    Mini kartac se neotaci

    Zdravim Vas, v posledni dobe jsme zjistili, ze kvalita uklidu znacne poklesla. Sledovali jsme tedy co nam ten vysavac provadi a prestal se mu otacet pomocny kartac. Samozrejme na sobe mel namotane nejake vlasy, nicmene po ocisteni se stale netoci. Zkusil jsem s nim otocit manualne a slo to trochu ztezka. Pri dalsim uklidu se to parkat otocilo a pote opet prestal. Vymenil jsem i novy kartac, ale chova se to stejne. Ma smysl zkoumat jestli neni neco s motorem, pripadne da se to nejak promazat?
    Mockrat diky! Radim

    • Martina Specialista 27. 10. 2022

      Dobrý den, pokud robot jeví nějaké známky poruchy či závady a je stále v záruce, doporučili byhcom jeho zaslání k reklamaci. 

  • Marek 25. 9. 2022

    Orientace

    Dobrý den,
    Když nasadím nádobku na vytírání robot ztrácí orientaci a stále se točí dokola. Když nádržku vyjmu, robot začne normálně vysazovat a orientace je v pořádku.
    Reset jsem vyzkoušel a nepomohlo.

    • Lukáš Specialista 26. 9. 2022

      Dobrý den, pokud ani reset nepomohl a robot se chová takto nestandardně, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.  

  • Tomáš 25. 4. 2022

    Výměna

    Dobrý den.Chci se zeptat zda li je mozne sve pomoci u Roborock S5 max vymenit ty dva plastove spuntiky co propousteji vodu do hadru pri mopovani nebot jsou neodjimatelne nebo je treba koupit uplne novy drzak hadry? Dekuji

    • Martina Specialista 25. 4. 2022

      Dobrý den, plastové špunty jsou součástí mopovací podložky. Nelze je nijak odstranit. 

  • Adéla 7. 11. 2021

    Vlhký filtr

    Dobrý den, mám Roborock S5 Max a stále mi hlásí vlhký nebo špinavý filtr a to i po výměně za úplně nový.Při vysávání po této hlášce i sníží výkon vysávání.Dá se s tím něco dělat?
    Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 8. 11. 2021

      Dobrý den, zkuste v mobilní aplikaci resetovat opotřebení příslušenství. I když jsou měněny komponenty, je nutné po výměně nebo vyčištění vyresetovat stav filtru, bočních kartáčků apod opět na 100%. Pokud by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis 

      • Filip 20. 9. 2022

        Dobrý den,
        mám úplně stejný problém. Po chvíli činnosti vysavač hlásí vlhký filtr. V aplikaci jsem vynuloval stav filtru, ale ani toto nepomohlo.

        • Martina Specialista 20. 9. 2022

          Dobrý den, zkuste tedy provést reset robota. Pokud by problémy i nadále přetrvávaly, bude nutná servisní kontrola robota.

  • Richard 13. 8. 2021

    Roborock S5 Max mopování

    Dobrý den, máme robotický vysavač Roborock S5 Max. Funguje skvěle, pouze u při mopování čistí pouze úzký pruh, jakoby nevyužíval celou plochu mopu. Můžeme s tím něco udělat, nebo je to chyba vysavače? Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 16. 8. 2021

      Dobrý den, před každým mopování doporučujeme kompletně mopovací textílii navlhčit, potom by tento problém neměl vzniknout. 

      • Stanislav 8. 9. 2021

        Taky mi mopuje jenom v pruzich. Stred textilie je siroky cca 20 cm, mopovany pruh je ale asi jen 10 cm. Navlhceni textilie je samozrejmosti, navlhcim ji i cisticim prostredkem, take ji po kazde mistnosti vyperu od spiny. Nemuze uz byt textilie opotrebovana?

        • Martina Specialista 9. 9. 2021

          Dobrý den, poradili bychom vyzkoužet změnit nastavení průtoku vody. Dále zkontrolujte filtry uvnitř mopovací podložky, zda nejsou opotřebované nebo zanesené, popřípadě proveďte jejich výměnu.

          • Stanislav 12. 9. 2021

            Diky za radu. Zkontroloval jsem a vycistil (jehlou) cesty privodu vody na vysavaci, zejmena dve male dirky na spodni strane vysavace, ktere byly zaneseny prachovymi vlakny a vodnim kamenem. Vse zase funguje jak ma.

            • Tereza Vaňková 10. 3. 2024

              Dobrý den, mám ten samý problém, jak se prosím mění nastavení průtoku vody?

              • Erika Specialista 12. 3. 2024

                Dobrý den, pomocí mobilní aplikace můžete libovolně upravovat průtok vody.

  • Jana 20. 7. 2021

    Trysky

    Dobry,
    vysavac casom zacal pri minimalnych nerovnostiach nechavat mlacky vody. Skusala som aj najnizsi prietok ale nepomohlo, predtym to nerobil. Daju sa na tomto vymeni tie dve male cupliky co su na nadobke kde sa dava hadr? Alebo co to moze byt?
    Dakujem

    • Lukáš Specialista 21. 7. 2021

      Dobrý den, doporučím zkontrolovat mopovací podložku v místě, kde dochází k propouštění do mopovací textilie, zda zde nejsou nějaké nečistoty, případně nádobku kompletně vyčistit. Dále doporučím ověřit zda je nádobka správně nasazená. Pokud by problémy přetrvávali, tak bude nutná reklamace. 

      • Aneta 22. 6. 2022

        Dobrý den, také jsme měla tento problém, první reklamace uznána, druhá už ne. Přišel zpět že se jim závady neprojevily. Vysavač dělal louzicky i při snížení průtoku vody. A ještě jeden problém, občas nejde zapnout na dálku, WiFi je od něj cca 6 metrů, a elektrika šla a byl zapnutý ( mám doma kameru na kterou se propojí jen přes WiFi). Poradíte mi prosím co s tím? Děkuji Aneta

        • Iva 1. 11. 2022

          Dobrý den, také mám stejný problém, vysavač začal cca po roce a půl zanechávat kaluže, které pak při větším počtu čištění zase vysaje a nechá další. Hlavně se to projevuje na dlažbě při přejíždění nerovností a u lišt, prahů. Také při zvednutí z něj spousta vody vytéká. Reklamaci neuznávají, prý se vada neprojevila, a to jsem nabízela i foto. Prodavač mi navíc tvrdil, že je to normální. Tak nevím, kdo by si takový "normální" přístroj pořizoval a ničil si třeba dřevěné podlahy... Čekala bych serióznější přístup :(

  • Leoš Buřval 21. 6. 2021

    Roboroc S5 - zastavuje se

    Dobrý den, máme roboroc s5 a poslední týden se vždy po chvíli uklízení “zamotá” a po chvíli se zastaví a napíše hlášku jako kdyby něco namotal , přitom je komplet vyčištěný. Zkusil jsem ho uvést i do továrního nastavení a ani to nepomohlo. Dám mu povel aby si načetl novou mapu, objede obvod místnosti a pak se opět “zamotá” na jednom místě a vypne se. Máme ho půl roku a dosud to nikdy nedělal. Nevím zda nemůže být problém třeba v laserové navigaci.
    Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 22. 6. 2021

      Dobrý den, pokud nepomohlo ani uvedení robota do továrního nastavení, poradili bychom ještě zkusit provést reset WiFi. V případě, že budou vaše problémy přetrvávat, bude nutné robota zaslat k reklamaci.

      • Dagmar Kousalová 24. 10. 2021

        Dobrý den. Je možné, že robot ztratil jeden senzor? Hlásí "chyba 1". Přitom jednotka LDS je volná a laserový snímač se otáčí. Robot pomalu kousek popojede, je evidentně zmatený a po dvou nebo třech popojetí začne červeně blikat a hlásí chybu 1. Pohledově se mi zdá, že ve snímači jeden chybí.

        • Lukáš Specialista 25. 10. 2021

          Dobrý den, závada bude zřejmě z jiného důvodu. Doporučíme vyzkoušet reset robota do továrního nastavení a případně zkontrolovat zda není senzor laseru zanesen. V případě, že toto nepomůže, tak bude třeba robot reklamovat u svého prodejce. 

  • Richard 5. 4. 2021

    Ovládání aplikace v češtině

    Dobrý den. Je někde ke stažení český návod, jak postupovat v anglické aplikaci s vysvětlením výrazů? Děkuji

    • Lukáš Specialista 6. 4. 2021

      Dobrý den, je nám líto, ale o žádném takovém návodu nevíme. 

  • Tomas 3. 4. 2021

    Roborock s5

    Mam tmavo sivy koberec a vysavac cez neho stale presiel.... Po kupe noveho gauca akosi cez neho vysavac nech e preis a mysli si ze tam je stena. Pritom senzori su ciate

    • Martina Specialista 6. 4. 2021

      Dobrý den, pokud byla provedena určitá změna v prostoru, je nutné smazat poslední uloženou mapu a nechat robota projet prostor znovu, aby si načetl mapu novou. Kdyby Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili byhcom dále.

  • Marie 5. 3. 2021

    Dotaz na xaomi roborock

    Dobrý den,. Chci vysavač i na vydávání i vytírání. Může vydávat i vytírat zároveň,že nemusím první nádobku na vysávání a pak vyměnit za nádobku s vodou? Má dvě nádobky nebo 2 v 1. Takže když vysává binec jde do jedné a z druhé se vypouští voda? A bude nějaký vysavač i v češtině? Který vysavač mi doporučite? Aby měl vysoký sací výkon, aby měl silnou baterií. Aby vjel třeba i na koberec či pěnové puzzle,kde automaticky zvýší sání a taky vytírá a údržba snadná?

    • Martina Specialista 5. 3. 2021

      Dobrý den, funkci vysávání a mopování mají všechny modely, s nádobkou 2v1 se jedná o model Mop PRO a model S6 MaxV. V případě mopování robot rozpozná koberec a těšně před ním se zastaví.

  • Bára 10. 1. 2021

    Roborock s5 max

    Dobrý den, mám nově Roborock s5 max a není mně úplně jasné, jak "udržovat" vysavač v momentě, když zrovna nepracuje a baterie už je plně nabitá. V návodu je uvedeno ...
    Poznámka:
    .Pokud se vysavač nabíjí, nelze ho vypnout.
    • Pokud je robotický vysavač v nabíjecí stanici, nepřejde do
    režimu spánku.
    • Pokud je robotický vysavač ponechán v režimu spánku více
    jak 12 hodin, automaticky se vypne.
    "
    A mně jde o to... když se dobije, zůstává vysavač v nabíjecím doku a jak je psáno viz. výše ,v nabíjecí stanici vysavač nepřejde do režimu spánku a vypnout (byť už je nabitý) taky nejde, protože je stále připojen k doku.Mám tedy vždy po nabití vysavač ručně oddělit od stanice a vypnout,nebo nechávat neustále "připojen" ke stanici? Když odpojím a vypnu,budu moci vysavač pak spustit přes aplikaci, aniž bych u něj fyzicky byla a spustila ho opět tlačítkem? Jak je nejrozumnější vysavač ponechávat? Děkuji moc za radu! BH

    • Lukáš Specialista 11. 1. 2021

      Dobrý den, po nabití je třeba nechat robot v nabíjecí stanici spuštěný. Pouze takto bude připraven k dalšímu úklidu a reagovat na Vaše pokyny přes aplikaci. Po vyjmutí robota z nabíjecí stanice  a vypnutí by bylo nutné opět ručně spustit, takže toto řešení není moc ideální. 

  • Petr 27. 11. 2020

    Světlost nabytku

    Dobrý den
    Psaná výška robota je 9,7 cm. Jaká je nejnižší výška nábytku ,aby pod něj zajel? Mám 10cm výšku gauče, obávám se zda rezerva není pro čidlo moc malá. Děkuji

    • Martin Specialista 27. 11. 2020

      Dobrý den, 10cm je nejnižší možný prostor do kterého by jsem Vám doporučil robota pustit. Takže pokud máte nábytek 10cm nad zemí nebude žádný problém. 

  • Baru 30. 6. 2020

    Xaomi s5

    Dobrý den, mohu se zeptat robor když jezdí tak neustále strácí chuchvalce prachu. A to i kdyz má nádobku na prach praznou. A dále mi furt hlásí ať vyčistím fitr ikdyž je úplně nový.

    • Lukáš Specialista 30. 6. 2020

      Dobrý den, co se týče toho prachu, tak doporučím zkontrolovat zda je nádobka správně nasazena i včetně kartáče. Pokud by k tomuto docházelo, tak by bylo asi nutné řešit reklamací robota, protože k tomuto by jednoznačně nemělo docházet. Po vyčištění je třeba vynulovat počítadlo v nastavení aplikace, tak aby aplikace přestala hlásit nutnost pro vyčištění. 

  • Tereza 16. 6. 2020

    Laserová navigace

    Dobry den, mohu se zeptat, jestli laserova navigace nemuze poskodit oci, kdyz budeme koukat, jak roboticky vysavac jezdi po byte? Dekuji za odpoved.

    • Lukáš Specialista 17. 6. 2020

      Dobrý den, při pozorování robota jak uklízí, nemůže dojít k poškození zraku. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše