Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jaroslav Tomíška 17. 1. 2024
Roborock S5
Dobrý den, dříve jsem v aplikaci mi home viděl kdy provádět servis, jestli už měnit filtry apod, bylo tam i ruční ovládání vysavače. V současné době tam podobné možnosti nevidím. Změnilo se něco? Nebo je někde chyba? Děkuji za informaci J. Tomíška
Reagovat
Demi 1. 11. 2023
Robot se nevrací do stanice
Dobrý den, robot provede úklid, ale nevrátí se do nabíjecí stanice, ale vypne se. V aplikaci je offline, úklid se nezaznamená do historie. Nelze zapnout knoflíkem. Nutno donést do stanice, kde se zapne. Vybitý ale není, má třeba ještě 50%. Nově to teď dělá při každém úklidu. Zkoušeli jsme tovární nastavení, nepomohlo.
Děkuji za radu. Demi
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 11. 2023
Dobrý den, dle popisu chování robota to vypadá na pokles kapacity baterie a doporučíme vyzkoušet její výměnu za novou. To že robot následně signalizuje 50% nabití by tomu také odpovídalo.
Reagovat
Kateřina Čvančarová 20. 10. 2023
Neustále mokrý mop
Dobrý den,
před několika týdny přestal mop schnout a je stále nasáklý vodou, i když vysavač několik dní nepoužíváme. Mop pak následně zapáchá plísní. Před tím vždy mop sám vyschl a nebyl s tím žádný problém. Díky tomu zůstává i mokrá špína u kartáče a je potřeba vysavač čistit častěji. Vyměnili jsme celou nádržku na vodu, ale nedostavil se žádný účinek. Je možné vysavač po záruce opravit?
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 10. 2023
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit servisní opravou vysavače. Na tento model jsme schopni poskytnout i pozáruční servis.
Reagovat
Silvie Bolková 29. 7. 2023
Systémová zpráva
Dobrý den, při spuštění vysavače se po chvíli ozve hláška : The filter is blocked or still wet. The sucrion will be reduced until the filter is clean and/or dry.
Tato hláška přijde i jako zpráva v aplikaci.
Filtr v prachové nádobce byl vyčištěn a dokonce vyměněn za úplně nový, ale problém přetrvává.
Děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 8. 2023
Dobrý den, pokud závada přetrvává i přes vyčištění robota a jeho reset, tak bude třeba řešit reklamací vysavače u svého prodejce.
Reagovat
Krumnikl 5. 2. 2023
Nefunkční mopování
Dobrý den, prosím o radu. Při mopování z nádržky nevytéká voda do mopu. V menu máme nastaveno maximální množství vody. Nádržka vyčištěna. Přesto vysavač nemopuje. Děkuji. Xiaomi S5 max.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 2. 2023
Dobrý den, pokud vysavač není schopen dávkovat vodu, tak bude třeba řešit jeho reklamací.
Reagovat
Mirek 29. 10. 2022
Dva vysavace jedna aplikace
Dobry den.Mam dva vysavace Roborock S5max a S7max.
Jak je dostat pod jednu aplikaci na jednom telefonu?
Prozatim jsem druhy , nainstaloval na jiny tel a jiny ucet.
Nejak se mi to nepodari. Prosim o nejaky postup..zdali to pujde.
Dekuji ,Mirek
Reagovat
Šárka Dvořáková 24. 9. 2023
Dobry den,
Mohu se zeptat s kterym jste vice spokojeny a proc? Kdyby ste si mel vybrat jen jeden tak ktery a proc? Dekuji
Reagovat
Martina Specialista 31. 10. 2022
Dobrý den, v mobilní aplikaci na hlavní straně jsou na výběr všechny robotické vysavače, které aplikace podporuje a lze je napárovat. V aplikaci zadáte Add a device, následně se Vám zobrazí celková nabídka robotů a zde vyberete příslušný model, poté provedete párování jako u prvního robota. Na jeden mobilní telefon můžete napárovat i více robotů.
Reagovat
Lenka 6. 1. 2022
Aplikace
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné rob. vysavač používat i bez stažení aplikace - mám starý mobil a nejsem si jistá, zda mi aplikace půjde stáhnout. Předem děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 1. 2022
Dobrý den, robot lze spustit i bez aplikace, ale pro plné využití a nastavení robota je třeba připojení přes aplikaci.
Reagovat
Lucie 18. 10. 2021
Nádržka na vodu
Dobrý den. Prosím o radu jak pečovat o nádržku na vodu, v návodu není nikde uvedeno.
Nedokážu z ní vylít veškerou vodu, brání v tom sítko i umístění uzávěru, takže v nádržce dost vody zůstane a i když ji nechám vysychat, trvá to již několik dni a stále tam voda je a je orosená. Pokud bych neřešila a nádržku se zbytkem vody vrátila zpět na vysavač, tak začne po nějaké době plesnivět. Prosím jak ji tedy udržovat? Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 18. 10. 2021
Dobrý den, záleží na celkovém prostoru, jak velký je a jak máte nastaven průtok vody. V případě, že Vám zůstává voda v nádobce, robot pravděpodobně uklízí menší prostory a nedochází tak k celkovému vyprázdnění. poradili bychom tedy zkusit nastavit vyšší průtok vody při mopování.
Reagovat
Lucie 16. 12. 2021
No ono jde spíše o to, že i když se nádobka při mopovani vyprázdní, vlhko tam stejně zůstane, ale ani otevřená během několika dní nevyschne. Mohu tedy nechávat bez vyschnutí na vysavači? Nebude plesnivět nebo dělat jinou neplechu?
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 12. 2021
Dobrý den, po dokončení úklidu doporučíme zbytek vody z nádobky vylít a nechat nádobku otevřenou.
Reagovat
Anna 7. 11. 2023
To ale bohužel nelze "zbytek vody z nádobky vylít" - kvůli sítku tam stále nějaká voda zůstane... Otevřenou nádobku nechávám od začátku, vylévám okamžitě, co to jde, ale i přes to zbylá voda tvoří plíseň v nádobce. Nechci vytírat plesnivou vodou - jaké řešení navrhujete?
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 11. 2023
Dobrý den, to je opravdu zvláštní většinou postačí takto nádobku vyprázdnit a nechat vyschnout.
Reagovat
Michal 15. 6. 2021
Aplikace
Dobrý den Používají se dvě aplikace roborock která je zaméřena přímo pro vysavače a mi Home pro chytrou domácnost.
Ohledně S5 max je po všech aktualizacích ňejaký rozdíl ve funkcích? nebo jsou totožne? Ktera aplikace je lepší? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 6. 2021
Dobrý den, aplikace jsou hodně podobné a žádný konkrétní rozdíl v současné době není. Pokud nevlatníte jiný výrobek Xiaomi, tak bych doporučil spíše aplikaci Roborock. Jinak je Mi home dobrá k tomu, že zde můžete mít pohromadě ovládání všech produktů Xiaomi.
Reagovat
Michal Kopecký 22. 3. 2021
Výška dobíjecí stanice
Dobrý den,
mohl bych se zeptat na výšku nabíjecí stanice? Podle obrázku není zřejmé, o kolik převyšuje výšku robota. Chtěl bych ji umístit pod skříňku, kam by se robot měl vejít, ale u stanice si nejsem jistý.
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 3. 2021
Dobrý den, výška dobíjecí stanice je stejná jako samotný robot. Tedy cca 9,7 cm.
Reagovat
Vojtech 9. 3. 2021
Vice pater
Dobry den,
chtel bych, aby vysavac fungoval ve vice patrech s tim, ze ho vzdy akorat prenesu po schodech. Je potreba dokoupit dalsi dobijeci stanici a mit tak v kazdem patre jednu? Obsahuje pripadne nahradni dobijeci stanice i sitovy kabel? Na obrazku neni.
Dekuji
Reagovat
Martina Specialista 9. 3. 2021
Dobrý den, určitě je lepšívariantou vlastnit náhradní dobíjecí stanici v patře, aby se nemusela popřpíadě přenášet. Nebo je také možné před prvním úklidem v patře robota spustit z dobíjecí stanice, tím se mu uloží mapa úklidu a poté stačí, když zvolíte pouze příslušnou mapu a nemusíte tak stanici přenášet. Náhradní dobíjecí stanice je prodávána bez napájecího kabelu. Hezký den
Reagovat
Lucie 24. 2. 2021
Xiaomi s5 max
Dobrý den,
jedná se opravdu o vysavač xiaomi s5 max? První fotografie je asi spíš xiaomi s6 pure.
Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 25. 2. 2021
Dobrý den, omlouváme se za nedorozumění, Opravdu jme měli vloženou špatnou fotografii. momentálně je na stránkách vše upraveno a v pořádku.
Reagovat
Daniela 20. 2. 2021
Dotaz
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli je Roborock vhodný a dostatečně silný na zvířecí chlupy.
Děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 2. 2021
Dobrý den, tento model je určitě vhodný pro vysávání zvířecích chlupů v domácnosti.
Reagovat
Martina 19. 2. 2021
výška
Dobrý den,
mohu se zeptat na výšku vysavače?
Děkuji
M. Holečková
Reagovat
Katrin Specialista 19. 2. 2021
Dobrý den, výška vysavače je 9,65 cm. Krásný den
Reagovat
Jiří 5. 1. 2021
spárování vysavače s více mobily
Dobrý den, je možné tento vysavač spárovat s více mobily aby jej pak mohlo obsluhovat více členů domácnosti? V návodu jsem o tom nic nenašel, mně samotnému se další spárování nepodařilo, app píše, že vysavač je připojen k jinému mobilu.
s díky a pozdravem
jk
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 1. 2021
Dobrý den, v nastavení vysavače je možné robot sdílet s jiným uživatelským účtem.
Reagovat
Jiří 5. 1. 2021
Děkuji za info. Už to funguje.
s pozdravem
jk
Reagovat
Tonda 2. 1. 2021
Nastavení aplikace.
Dobrý den,
můžete mně poradit kde sehnat přesný popis zapojení aplikace pro Roborock S max.
Jsem důchodce, anglicky neznám. Jsem schopen to zapojit.
Děkuji T.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2021
Dobrý den, zapojení je celkem jednoduché i pokud neumíte anglicky. Případně si pár slovíček budete muset přeložit, ale po stažení aplikace budete naveden pro spárování s wifi.
Reagovat
Pavel 13. 11. 2020
Moznosti reklamace
Dobry den, zajimalo by me, zda se da vysavac reklamovat v siti autorizovanych servisu nebo je nutne reklamaci resit vasim prostrednictvim? Jedna se o ceskou nebo EU distribuci? Dekuji za odpovedi.
Reagovat
Martina Specialista 16. 11. 2020
Dobrý den, pokud je vysavač zakoupen u nás, lze řešit reklamaci přímo s námi. Následně vysavač posíláme do autorizovaného servisu ke kontrole. Ohledně distribuce se jedná o EU.
Reagovat
Jaroslav 24. 11. 2020
Dobrý den, rád bych se zeptal, jakým způsobem je řešen pozáruční servis, případně je možné řešit v rámci ČR, či se posílá mimo, tím pádem se možná vyplatí zakoupit nový.
Dekuji
Reagovat
Martina Specialista 25. 11. 2020
Dobrý den, pro výrobky Xiaomi zajiš´tujeme pouze záruční opravy. Pozáruční servis není možný.
Reagovat
Jaroslav 24. 11. 2020
Dobrý den, rád bych se zeptal, jakým způsobem je řešen pozáruční servis, případně je možné řešit v rámci ČR, či se posílá mimo, tím pádem se možná vyplatí zakoupit nový.
Dekuji
Reagovat
Marta 2. 11. 2020
Možnost úklidu nasucho zvlášť
Dobrý den, je schopen Roborock uklízet nasucho, a pak vytírat, a nebo vždy zároveň vysává a mopuje?
Reagovat
Veronika Specialista 2. 11. 2020
Dobrý den,
robot umí zároveň vysávat i mopovat. V případě, že nenasadíte nádobku s vodou bude robot jen vysávat. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz