Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S7 black

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S7 black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Hana 29. 6. 2024

    Chyba s uložením a mapováním

    Dobrý den, prosím o radu. Robot má uloženou mapu domu. Když zadám úklid pouze jedné místnosti, robot zahájí mapování své pozice, v aplikaci zmizí uložená mapa a objeví se tam, že robot nanovo mapuje prostor kolem sebe, a tím pádem nemůže najít požadovanou místnost. Pak má problém i znovu trefit do stanice. Už se to stalo dříve, pomohlo nové mapování a uložení prostoru, ale teď to nefunguje.

    • Michaela Specialista 4. 7. 2024

      Dobrý den,
      mrzí nás Vaše potíže. Vždy doporučujeme komplet robota vyčistit, restartovat a znovu spárovat s aplikací. Pokud máte robota delší dobu, tak je možné, že poklesla kapacita betrie. Baterii můžete zakoupit zde -https://www.robotworld.cz/baterie-5200-mah-pro-xiaomi-roborock-s50-s55-s6-s60-s65 .Bez diagnostiky Vám nedokážeme přesně odpovědět, nejspíše bude nutné zaslat na reklamaci, nebo pozáruční servis.
      Hezký den.

  • Nikola Slavíková 6. 9. 2023

    Vysypání odpadu

    Dobrý den, po vysátí vysavač provádí Empty ale bordel bohužel neprochází do nádoby na vysypání. Prosím o radu co dělat, vše jsme rozebrali, vyčistili, vyměnili a pořad nic :( dekuji

    • Lukáš Specialista 6. 9. 2023

      Dobrý den, pokud je vše na první pohled čisté a stejně k vysypání zásobníku nedojde, tak bude třeba řešit reklamací, 

      • Ivana 18. 11. 2023

        Dobrý den,mám stejný problém,bohužel je těsně po možnosti reklamace
        Kolegyně v práci zakoupila stejný,ve stejnou dobu a taky přestal vysávat smetí do nádoby.Vše jsme důkladně vyčistili,vyměnili všechny filtry apod. za nové a problém setrvává.Na to,aby fungoval za ty peníze 2 roky je to dost ubohý výrobek.Co poradíte? Děkuji

        • Lukáš Specialista 20. 11. 2023

          Dobrý den, nedokážeme takto určit příčinu poruchy, ale můžeme nabídnout služby našeho servisu , i když není roborock mezi servisovanými značkami.

  • Zdeněk 26. 5. 2023

    Přidání místnosti

    Dobrý den, při mapování jsem měl zavřenou jednu místnost. Jde ji přidat nebo musím mapovat znovu?

    • Lukáš Specialista 26. 5. 2023

      Dobrý den, je třeba zmapovat znovu. 

  • Jan Vopat 30. 9. 2022

    Roborock S7 spátná orientace?

    Dobrý den, máme doma vysavač Roborock S7.Vše funguje normálně do doby, než vysavač přejede do další místnosti a po nějakém čase ztratí orientaci.
    Při kontrole je vidět, že robot je v reálu na jiném místě, než ukazuje aplikace.
    Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 30. 9. 2022

      Dobrý den, doporučíme provést nové mapování prostor. Pokud by nepomohlo, tak reset robota do rovárního nastavení a vyzkoušet opět nové mapování. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše