Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Hana 29. 6. 2024
Chyba s uložením a mapováním
Dobrý den, prosím o radu. Robot má uloženou mapu domu. Když zadám úklid pouze jedné místnosti, robot zahájí mapování své pozice, v aplikaci zmizí uložená mapa a objeví se tam, že robot nanovo mapuje prostor kolem sebe, a tím pádem nemůže najít požadovanou místnost. Pak má problém i znovu trefit do stanice. Už se to stalo dříve, pomohlo nové mapování a uložení prostoru, ale teď to nefunguje.
Reagovat
Michaela Specialista 4. 7. 2024
Dobrý den,
mrzí nás Vaše potíže. Vždy doporučujeme komplet robota vyčistit, restartovat a znovu spárovat s aplikací. Pokud máte robota delší dobu, tak je možné, že poklesla kapacita betrie. Baterii můžete zakoupit zde -https://www.robotworld.cz/baterie-5200-mah-pro-xiaomi-roborock-s50-s55-s6-s60-s65 .Bez diagnostiky Vám nedokážeme přesně odpovědět, nejspíše bude nutné zaslat na reklamaci, nebo pozáruční servis.
Hezký den.
Reagovat
Nikola Slavíková 6. 9. 2023
Vysypání odpadu
Dobrý den, po vysátí vysavač provádí Empty ale bordel bohužel neprochází do nádoby na vysypání. Prosím o radu co dělat, vše jsme rozebrali, vyčistili, vyměnili a pořad nic :( dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 9. 2023
Dobrý den, pokud je vše na první pohled čisté a stejně k vysypání zásobníku nedojde, tak bude třeba řešit reklamací,
Reagovat
Ivana 18. 11. 2023
Dobrý den,mám stejný problém,bohužel je těsně po možnosti reklamace
Kolegyně v práci zakoupila stejný,ve stejnou dobu a taky přestal vysávat smetí do nádoby.Vše jsme důkladně vyčistili,vyměnili všechny filtry apod. za nové a problém setrvává.Na to,aby fungoval za ty peníze 2 roky je to dost ubohý výrobek.Co poradíte? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 11. 2023
Dobrý den, nedokážeme takto určit příčinu poruchy, ale můžeme nabídnout služby našeho servisu , i když není roborock mezi servisovanými značkami.
Reagovat
Zdeněk 26. 5. 2023
Přidání místnosti
Dobrý den, při mapování jsem měl zavřenou jednu místnost. Jde ji přidat nebo musím mapovat znovu?
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 5. 2023
Dobrý den, je třeba zmapovat znovu.
Reagovat
Jan Vopat 30. 9. 2022
Roborock S7 spátná orientace?
Dobrý den, máme doma vysavač Roborock S7.Vše funguje normálně do doby, než vysavač přejede do další místnosti a po nějakém čase ztratí orientaci.
Při kontrole je vidět, že robot je v reálu na jiném místě, než ukazuje aplikace.
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 9. 2022
Dobrý den, doporučíme provést nové mapování prostor. Pokud by nepomohlo, tak reset robota do rovárního nastavení a vyzkoušet opět nové mapování.
Reagovat
Vložit dotaz