Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Vendula 30. 4. 2023
zed
Dobrý den, chci se optat na problém, kdy mi vysavač nezájíždí pod gauč, protože si na hranici gauče vytvořil v mapě zeď. Několikrát jsem mapu smazala ať si ji vytvoří znovu, ale stále si jí tam tvoří. Nějaká rada, jak by šla třeba i manuálně v mapě zeď vymazat? Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 5. 2023
Dobrý den, dle popisu něco vysavači pod gaučem vadí a tak se sem vůbec nesnaží zajet a provést mapování tohoto prostoru. Jediné co mě napadá je třeba zkusit gauč při mapovaní posunout tak aby si robot dokázal toto místo zmapovat a pak po návratu gauče zpět by zde mohl třeba i uklízet.
Reagovat
Zdeněk 19. 1. 2022
Odsavací stanice
Dobrý den,
na jedné Vaší foto je vidět že na filtu v odsavací stanici je odpadní sáčeka tím nejdou vidět nečistoty co vysavač nachytal. Je to možné nějak dokoupit nebo je součást balení sáček který se tam dá namontovat? popřípadě dá se někde doobědnat náhradní?
Děkkuji Zdeněk
Reagovat
Martina Specialista 19. 1. 2022
Dobrý den, odpadní pytle do samovyprazdňovací stanice jsou jednorázové. Jeden odpadní pytel vystačí přibližně na 30 vysypání sběrného koše. poté je nutné pytel vyměnit za nový. Nebo lze používat druhá odpadní nádoba, která je bez odpadního pytle a je plně funkční.
Reagovat
Zdeněk 19. 1. 2022
A kde objednam nový odpadní pytel? Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 19. 1. 2022
Dobrý den, odpadní pytle prozatím nejsou skladem. Zboží máme objednané u dodavatele. Přibližný termín dodání a naskladnění bývá od objednání do cca 2-3 měsíců.
Reagovat
Vložit dotaz