Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Xiaomi Robot Vacuum X20+

Dotazy pro Robotický vysavač s mopem Xiaomi Robot Vacuum X20+

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Karolína 6. 1. 2025

    Přesunutí stanice

    Dobrý den, u vysavače Xiaomi X20 jsme přesunuli základnu do jiné místnosti, ale na mapě nám to ukazuje vysavač i se základnou stále v původní místnosti, je možné v mapě základnu nějakým způsobem přemístit?
    Děkuji

    • Veronika Specialista 13. 1. 2025

      Dobrý den,
      stanice se ukazuje na mapě dle původního mapování, jelikož mapa byla dokončena zajetím robota do stanice. Pro změnu umístěny stabice je potřeba znovu mapu vytvořit a uložit. Stačí robota spustit a nechat dokončit do stanice bez přerušením. Dále pak je tato mapa připravena k editaci a uložení do seznamu map.Krásný den

    • Klára Specialista 9. 1. 2025

      Dobrý den, musíte nechat robota nově zmapovat domácnost a sám si základnu na mapu usadí na správné místo. Přejděte na Nastavení mapy a zvolte smazat či resetovat mapu.
      Hezký den

      • Karolína 9. 1. 2025

        Dobrý den, děkuji za odpověď, ale vysavač si našel základnu druhý den sám při vyjetí k úklidu. Reset mapy nebyl nutný.
        Děkuji

        • Klára Specialista 9. 1. 2025

          Děkujeme za informaci a jsme rádi, že se vše hladce vyřešilo. Hezký den

  • Marie 6. 1. 2025

    Barva mapy

    Dobrý den
    Prosím, je možné nastavit odlišné barvy místností na mapě. Aktuálně je jen světle a tmavě modrá. Vím, že to má vysavač x10+, ale u x20+ jsem to nenašla ? Děkuji Tesárková

    • Julia Specialista 10. 1. 2025

      Dobrý den,
      pokud tato funkce není v editování místností, tak to nelze. Krásný den.

    • Klára Specialista 9. 1. 2025

      Dobrý den, barvy jsou automaticky přiřazeny systémem a obvykle je nelze měnit manuálně. Nicméně pokud znovu rozdělíte místnosti, barvy se mohou znovu vygenerovat. Pokud se ani tak nepřidá více barevných možností, sytém je nepodporuje. Hezký den

      • Mk 20. 1. 2025

        Když se dívám na Vaše odpovědi tak je evidentní že tomu moc nerozumíte. Vaše odpovědi jsou zavádějící až mylné. Pokud po tomto stroji a všeobecně po aplikaci moc nevíte tak prosím neraďte.

  • Blažek 2. 1. 2025

    Robot hlásí závadu

    Dobrý den, robot hlásí závadu
    The robot vacuum couldn't start
    Please move the robot away from the carpeted area
    Stane se to ale až když zajede do stanice a já ho třeba po chvíli chci spustit tak nechce vyjet. Musim ho ručně vyndat, znova vložit a odmacknout oranžově blikající tlačítko. Poté vše zas funguje dal. Mam x20 max.
    Čidla ve spod jsou čistá. A koberce mam vypnutý. V nastavení jsem všude nastavil dlažbu. Vysavač je týden v provozu.
    Dekuji za odpověď

    • Klára Specialista 9. 1. 2025

      Dobrý den, v tomto případě bych zkusila tyto možnosti: 

      • Přemístit stanici na rovný povrch, je možné, že na stávajícím místě detekuje špatný.
      • Resetovat robota do továrního nastavení. Dlouze podržte tlačítko napájení a tlačítko domácí stanice (obvykle 5–10 sekund), dokud neuslyšíte zvukový signál.
      • Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, může se jednat o firmwarový problém a bude nutné robota poslat na reklamaci. www.robotworld.cz/reklamace

      Hezký den

  • Roman 26. 12. 2024

    Ovladani

    Dobry den, lze ovladat x20+ ze dvou mobilů?

    • Miloš Rychtář 30. 12. 2024

      Ano. Stačí nazdílet v nastavení pro jiný účet xiaomi.

      • Klára Specialista 9. 1. 2025

        Dobrý den, děkujeme za rychlou reakci. Ano, zařízení je možno nasdílet.

        Hezký den

  • Hanka 25. 12. 2024

    Místnosti

    Dobrý den, máme zmapovanou jídelnu a chceme přidat chodbu a pak obývák, ale absolutně netušíme jak. Můžete nám poradit? Díky

    • Veronika Specialista 2. 1. 2025

      Dobrý den,
      mapování je potřeba provést celého podlaží najednou, a to tak že robot zahájí úklid a bez přerušení zajede a ukončí úklid opět ve stanici.Tak vznikne mapa celého podlaží a až po té mapu lze editovat na konkrétí místnosti. Krásný den

    • Julia Specialista 31. 12. 2024

      Dobrý den, 
      při úklidu musíte nechat otevřený dveře a vysavač si dokreslí mapu, kterou v aplikaci rozdělíte. Krásný den. 

    • Petr 25. 12. 2024

      To stejné by zajímalo i mě. Nechci skenovat znovu cy dům, chci pouze přidat jen další místnost dodatečně.
      Díky za info

      • Bára 26. 12. 2024

        Řešíme ten samý problém, při tom prvotním rychlém vytvoření mapy jsme nepřidali špajz.
        Kdyby nešla dodatečné přidat jen ta jedna místnost, tak kde je prosím možnost naskenovat opětovně celý dům ? Předem děkuji za odpověď

        • Miloš Rychtář 30. 12. 2024

          Jde to. Stačí nechat otevřené dveře a při úklidu najede i tam s zvětší původní vedlejší místnost. A pak v nastavení místnost rozdělit.

  • Vítek 9. 12. 2024

    Zrcadla

    Dobrý den mám problém že robot má problém se zrcadly když jsem zrcadla zakryl tak se mapa udělala ale při úklidu když byla zrcadla odkrytá tak se nacetli jako prostor a dělalo to problémy.
    Jde to nějak vyřešit?

    • Erika Specialista 13. 12. 2024

      Dobrý den,

      v aplikaci, kde máte mapu místnosti, označte zrcadla jako zakázanou oblast. Tímto způsobem bude vysavač vědět, že se zrcadlu má vyhýbat, i když je odkryté. S pozdravem Robotworld

  • Juraj 8. 12. 2024

    Problem s wifi

    Dobrý den,
    Robot xiaomi vacuum 20+ první tři měsíce bez jediného problému, potom se začal vysavač odpojovat od wifi a aplikace ukazuje že je offline. Už jsem zkusil v aplikaci vymazat paměť i manuálně restartovat wifi na vysavači. Vžy se připojí 2-3 dny funguje a zase se odpojí a musím spárovat nově. Při odpojeném stavu nesvítí ani nebliká kontrolka wifi. věděli byste mi poradit co mám dělat?

    • Erika Specialista 13. 12. 2024

      Dobrý den,

      je nám velmi líto, že se Vám vysavač chová neobvykle. Vzhledem k tomu, že se problém s robotem nevyřešil, doporučujeme Vám ho zaslat na reklamaci, kde bude podroben podrobné diagnostice a opravě. S pozdravem Robotworld

  • Martina Mládková 1. 12. 2024

    Odsávání vody

    Dobrý den, vysavač x20+ neodčerpává špinavou vodu během vytírání. Vypadá to, že je ucpaná hadička vedoucí vodu do nádoby na špinavou vodu. Jak vyčistit?

    • Klára Specialista 3. 12. 2024

      Dobrý den, dle našeho servisního technika bude nutné robota poslat na servisní prohlídku. Hadičku sám neuvolníte či může dojít k poškození vysavače. Informace o servise či reklamaci naleznete zde: www.robotworld.cz/servis.
      Hezký den

  • Tomáš Horáček 26. 11. 2024

    Čisticí nožík a štěteček

    Dobrý den, kde najdu u vysavače Xiaomi vacuum x20 pluls, čisticí kartáček s nožíkem?

  • Tobiáš 19. 11. 2024

    Robot mopuje koberce

    Dobrý den. Potřebuji poradit. Máme vysavač Xiaomi vacuum X20+ první den a při mopování vysavač mopuje i koberce i přes to, že by to dělat neměl. Co s tím mám dělat?

    • Michaela Specialista 20. 11. 2024

      Dobrý den,
      mrzí nás Vaše potíže. Pokud nemáte funkci rozpoznání koberců vypnutou v aplikaci, tak bude potřeba poslat robota na reklamaci. S pozdravem Robotworld.

      • Tobiáš 20. 11. 2024

        Děkuji za odpověď. V nastavení jsem nenašel funkci automatického rozpoznání koberců, musel jsem je přidat do mapy vysavače ručně.

        • Veronika Specialista 21. 11. 2024

          Dobrý den,
          model x20+ nemá automatické rozpoznání koberců jako model x10+, postrádá spodní snímač. Pokud máte kombinaci povrchů s kobercem, je potřeba nejprve koberce v aplikaci vyznačit a až po té bude model X20+ automaticky mopy zvedat při najetí na koberec. Krásný den

  • Turek 17. 11. 2024

    Provoz bez Wifi

    Dobrý den, nemáme doma wifi bude robot vysavat bez wifi ? Prvotní nastavení uděláme přes hotspot přes dva telefony, ale zajímá nás jestli bude vysavat a fungovat bez wifi pouze na ruční ovládání?

    • Veronika Specialista 20. 11. 2024

      Dobrý den,
      ano, vysavač lze používat i bez wifi spojení, lze manuálně spustit a vše si robot již zmapuje sám, stačí ho usměrnit dveřmi. Krásný den

  • Milena 14. 11. 2024

    Xiaomi Robot vacuum X 20

    Dobrý den, je možné, že sušení mopu po vytírání trvá 4 hodiny ?

    • Michaela Specialista 14. 11. 2024

      Dobrý den,
      děkujeme za Váš dotaz. Ano, toto je běžný čas sušení mopu u robotických vysavačů.
      Hezký den

    • Milena 14. 11. 2024

      Dobrý den, je možné, že sušení mopu po vytírání trvá 4 hodiny?

      • Veronika Specialista 15. 11. 2024

        Dobrý den,
        čas sušení je přednastaven kolem 3h. U většiny těchto stanic se dá čas sušení nastavit v aplikaci  2-5 hodin. Krásný den

  • Daniel 7. 11. 2024

    Nesvítí stanice

    Dobrý den, dnes se mi vyskytl problém s x20+. Po přesunutí základny - bez odpojení od el. sítě. Ztratil vysavač spojení se základnou. Po přesunu jsem vymazal mapu a dal znovu scan bytu(kvůli přestěhování nábytku), ten poprvé trval cca 10minut teď trval cca 30min, stále nekončil a vysavač jezdil zmatečně po bytě. Když v aplikaci zvolím ať se vrátí do základny jezdí náhodile po bytě a základnu nemůže najít. Zkusil jsem factory reset vysavače, smazání z aplikace a znovu přidání - nepomohlo. Pak jsem si všiml že když umístím vysavač ručně do základny stále ji "nevidí" a ani se nezačne nabíjet. Všiml jsem si take že na základně nesvítí led dioda. Ani po připojení do jiné zásuvky. Vysavač mám cca týden a celou doby vše fungovalo jak mělo. Je nějaké řešení nebo mám rovnou poslat výrobek k reklamaci?
    Děkuji Daniel

    • Erika Specialista 12. 11. 2024

      Dobrý den,

      pokud jste na dokovací stanici nevypnul hlavní vypínač na zadní straně, tak bude zapotřebí reklamace. S pozdravem Robotworld

  • Michal 9. 10. 2024

    Xiaomi Robot Vacuum X10+ nebo X20+??

    Dobrý den, doporučil byste X10+ nebo X20+? X10+ má kameru, ale jestli jsem dobře koukal, tak ostatní parametry má horší než X20+. X20+ je levnější, má větší nádržky na čistou a špinavou vodu, má vyšší výkon. Jak velkou výhodou je kamera? O co je lepší než jen laserová navigace?
    Děkuji.

    • Erika Specialista 11. 10. 2024

      Dobrý den,

      díky kameře vysavač dokáže lépe identifikovat překážky, jako jsou nábytek, kabely nebo domácí zvířata, a vyhýbat se jim, což snižuje riziko kolizí a poškození. Výhodou to tedy určitě je. Model X10+ má kombinaci obou technologií. Celkově tato kombinace zajišťuje velmi inteligentní, efektivní a přizpůsobivou navigaci, která zvyšuje výkonnost a spolehlivost robotického vysavače v různých typech prostředí. S pozdravem Robotworld

  • Jitka 1. 10. 2024

    Zavřené dveře

    Dobrý den, někde jsem četla, že se robot jezdí po každých 10m2 vyprat do dokovací stanice a tak pokud nemáte otevřeny dveře, je to problém. Jsem zvyklá zavřít vysavačo do jedné místnosti, až ji vyčistí, dám do další. V tomto případě by to tedy nešlo je to tak? Děkuji

    • Erika Specialista 1. 10. 2024

      Dobrý den,

      v návodu není přesně stanoveno po kolika metrech se vrací. 

      Během úklidu se robotický vysavač po vyčištění určitých čtverců plochy automaticky vrátí do omni stanice, aby umyl podušky mopu. Po umytí podušek mopu bude robotický vysavač pokračovat v úloze úklidu. Když se v místnosti nebude nacházet dokovací stanice bude to hlásit. S pozdravem Robotworld

  • Michal 20. 9. 2024

    koberec

    Rozezná stroj sám typ povrchu? Uprostřed podlah jsou položeny kusové koberce, je tedy třeba, aby uklidil celou plochu.

    • Veronika Specialista 20. 9. 2024

      Dobrý den,
      detekuje koberce dle nasatvení v aplikaci a s mopem nenajede případně si nadzvedne. Pokud jsou vysoké koberce je lepší zamezit v aplikaci v režimu s mopy, aby se nezasekl. Krásný den

      • Alex 7. 1. 2025

        20+ nedetekuje koberce, ani jine povrchy, ale vse je možné nastavit v aplikaci manuálně

        • Veronika Specialista 13. 1. 2025

          Dobrý den,

          jak již je patrné z komentářů níže, cituji "model x20+ nemá automatické rozpoznání koberců jako model x10+, postrádá spodní snímač. Pokud máte kombinaci povrchů s kobercem, je potřeba nejprve koberce v aplikaci vyznačit a až po té bude model X20+ automaticky mopy zvedat při najetí na koberec. " Krásný den

  • Laco Matlák 17. 9. 2024

    aplikace vysavač pro PC

    existuje možnost jak nainstalovat aplikaci na standarcní PC (win7-11) zvláště pro editaci a úpravu map bych to hodně odcenil... Děkuji

    • Veronika Specialista 20. 9. 2024

      Dobrý den,

      aplikace je vytvořena pouze pro mobilní zařízení, nikoliv pro PC, takže nelze nainsatlovat. Krásný den

      • Alex 7. 1. 2025

        Jde nainstalovat mobilni aplikace i na Windows, ale je zapotřebí technických znalostí např pomocí použití jine aplikace- Bluestacks. Nebo pokud mate aplikaci na mobilu, tak nalinkovani mobilu na windows počítač, ale to bude fungovat jen za pomoci mobilu.

        • Veronika Specialista 13. 1. 2025

          Dobrý den,
          aplikace jsou určené pro mobilní nebo tabletové ovládání, nikoliv pro PC. To co uvádíte výrobce ani my nedoporučujeme. Krásný den

        • Klára Specialista 8. 1. 2025

          Dobrý den, děkujeme za informaci. Bohužel, pro běžného uživatele či začátečníka PC a mobilního telefonu takové nastavení aplikací není reálné. Hezký den

  • Tereza 15. 9. 2024

    Vysávání

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat.... jestli může vysavač samostatně vysávat bez mopování ...

    • Julia Specialista 16. 9. 2024

      Dobrý den, 
      pokud chcete pouze vysávat tak to lze navolit v aplikaci, popřípadě pokud sundáte držáky mopu, vysavač se automaticky přepne do režimu pouze vysávání. Krásný den. 

  • Jarda 13. 9. 2024

    Naplánování čištěni

    Dobrý den,
    vysavač mi vyjel samovolně čistit.
    Nemohu najít časové plánování.
    Rad bych spouštěl sám.
    J

    • Erika Specialista 17. 9. 2024

      Dobrý den,

      vysavač vyjede sám při výpadku el. proudu. V tuto chvíli k nim dochází často. Časování úklidu najdete v aplikaci. S pozdravem Robotworld

  • Laco Matlák 10. 9. 2024

    aplikace vysavač

    Dobý den, vím že aplikace pro vysavač zatím není v češtině, ale budou jí obsluhovat dva lidé neznalé cizích řečí.
    existuje někde (dá se stáhnout) mapa této aplikace? (jakoby jste najednou otevřeli všechna okna aplikace s určním co se kde otvírá) Nebo alespoň návod k aplikaci v nějakém použitelném formátu... Něco jako příručka.
    Děkuji

    • Klára Specialista 13. 9. 2024

      Dobrý den, bohužel mapu aplikace, jak byste si ji představoval, nemáme k dospozici. Doporučujeme vysavač vyměnit za model, který umí česky a nebo využít překladač pro základní pojmy. Hezký den

  • Lukáš 8. 9. 2024

    Čeština

    Dobrý den, proč když je aplikace na ovládání v češtině proč tedy vysavač nekomunikuje v češtině jde nastavit spoustu jazyků ale čeština zde není. Kdo není zdatný v cizích jazycích tak nedokáže dobře vysavač nastavit a když vysavač něco oznámí tak také musím umět cizí jazyky což není moc dobré. Nedá se nějak čeština doplnit? Předem moc děkuji za vaši pomoc

    • Klára Specialista 9. 9. 2024

      Dobrý den,
      výrobce bohužel neumožňuje češtinu jako jeden z jazyků nastavení robotického vysavače. Doplnit zatím nelze. Pokud chcete doporučit roboticý vysavač, který má v nastavení jazyků češtinu, můžete kontaktovat naší zákaznickou linku.
      Hezký den

  • Silvia 29. 8. 2024

    Přechod

    Dobrý den, zvládne robot vysávání koberců s vysokým chlupem?

    • Julia Specialista 30. 8. 2024

      Dobrý den, 
      vysavač by měl bez problému zvládnout vysát koberec s vysokým chlupem. Krásný den. 

      • Michaela 26. 12. 2024

        Dobrý den bohužel nám na koberec najede chvilku se na něm otáčí na jednom místě a pochvilce oznámí že je čištění hotovo přitom koberec nevysaje. V aplikaci máme koberec nastavený dle pokynů. Čím to může být že nám koberec nevysaje?

        • Veronika Specialista 2. 1. 2025

          Dobrý den,

          doporučujeme vyzkoušet robota bez mopů zda má potíže i tak vysát plochu koberce. Pokud jsou problémy i tak, může to být způsobeno výškou, hustotou vlákna a nebo barvou či vzorováním koberce. Krásný den

  • Petra 25. 8. 2024

    nezajede do stanice

    Dobrý den, mam nový vysavač X20. První vysávání OK, pak mopování,ale po 20 min nezajel už do stanice. Vždy tam zajede "oklepe" se a zase vyjede, takhle nekolikrat, až zůstane nakonec venku. Vypnou, zapnout jsme vše zkoušeli. Model C102, SN:54405/BFACWF4QM51240, DĚKUJI

    • Julia Specialista 27. 8. 2024

      Dobrý den,
      v takovém případě je potřeba dát robota na reklamaci. Krásný den. 

  • Ruda 16. 8. 2024

    Více pater

    Dobrý den, jak se bude vysavač chovat v případě, že ho přenesu do patra a budu chtít, aby místnosti v patře vysál? Dejme tomu, že mu pro patro nadefinuji samostatnou mapu, ale nebude mít v patře dokovací stanici. Ještě mohu v aplikaci vypnout praní mopu po pár metrech čtverečních, nebo vypnu mopování úplně. Vysaje místnosti v patře bez hledání dokovací stanice?

    • Veronika Specialista 21. 8. 2024

      Dobrý den,
      jednotlivé podlaží je nejprve potřeba načíst do aplikace tak, že přeneste i stanici a robot zahájí ze stanice úklid a bez přerušení do ní zajede po ukončení úklidu. Tím se mapa uloží a je připravena pro další editaci a další použití i bez stanice. Mopování lze nasatvit v aplikaci dle potřeby individuálně, robot si sám zajede do stanice a mopy si vypere a bude dále pokračovat, kde úklid přerušil. Krásný den

  • Martin 23. 6. 2024

    Více pater?

    Dobrý den, podporuje X20+ více map (přízemí a patro)? Děkuji

    • Klára Specialista 25. 6. 2024

      Dobrý den, ano podporuje více map. Heký den

  • Jana Čerešňová 19. 6. 2024

    Překonávání prahů

    Přeji dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, jestli tento vysavač umí překonávat prahy a do jaké výše. Varianta 10+ to uměla.
    Předem děkuji za odpověď.

    • Filipe Specialista 20. 6. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Tento model zvládá překonávat překážky vysoké až 2 cm, stejně jako jeho předchůdce. Hezký den.

  • Bejkr7 26. 4. 2024

    Nádržka na vodu

    Dobrý den,
    Pokud se jedná o nástupce X10+, proč model X20+ nemá nádržku na vodu ve vysavači pro průběžné vlhčení mopů? Předem děkuji za info.

    • Julia Specialista 26. 4. 2024

      Dobrý den, 
      vysavač má nádržku na vodu s objemem 80 ml. Pěkný den. :)

      • Alex 7. 1. 2025

        Nema nadrzku ze dvou důvodů
        1) aby doslo ke snížení ceny výrobku(v pripade potreby model 20 pro ma nadrzku) 2) dochazi k lepsimu mopovani. Jelikoz misto namaceni mopu, ho pravidelne promyva v dokovaci stanici

        • Veronika Specialista 17. 1. 2025

          Dobrý den,

          děkujeme za Váš komentář k modelu Xiaomi X20+. Rádi bychom uvedli několik důležitých upřesnění k Vašemu příspěvku.
          Absence nádržky na vodu přímo v robotovi není primárně otázkou snížení ceny, ale jde o promyšlený designový prvek, který přináší několik významných výhod.
          Díky absenci interní nádržky je robot lehčí a může efektivněji uklízet bez zbytečné zátěže. Tím se prodlužuje i životnost baterie na jedno nabití.
          Systém pravidelného promývání mopu v dokovací stanici je skutečně efektivnější než tradiční systém namáčení z interní nádržky. Mop se při každém návratu do stanice důkladně propláchne čistou vodou a zbaví se tak veškerých nečistot. To zajišťuje, že při dalším cyklu úklidu nebude roztírat špínu po podlaze.
          Dokovací stanice obsahuje velkokapacitní zásobníky na čistou i špinavou vodu o objemu 4 litry, což je výrazně více než by mohla pojmout jakákoli interní nádržka v těle vysavače. Toto řešení vám umožní vytírat i větší plochy až do 180 m² bez nutnosti doplňování vody. Krásný den

  • Roman 23. 4. 2024

    Sáčky

    Dobrý den, má tento vysavač sáčky na prach jako předchozí verze X10+ nebo má integrovanou nádobu na prach v horní stanici, tzn. Že již nepoužívá sáčky?

    • Julia Specialista 24. 4. 2024

      Dobrý den,
      má odpaadní sáčky na prach. Pěkný den :)

  • Milan 18. 4. 2024

    Rotační mop

    Zdvihne automaticky mop při najetí na koberec?

    • Filipe Specialista 19. 4. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ideálně se vysavač má vyhýbat kobercům, když mopuje. Pokud jde ale o samotné zvedání přinajíždění na koberec; toho je vysavač schopen. Hezký den.

Vložit dotaz

Mohlo by Vás také zajímat

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše