Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roidmi EVE Plus - white 3Doid Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white

Prodej ukončen

Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white

96% 202 Recenzí 91% doporučuje

Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce

Kód zboží: 104015

Příslušenství

Popis produktu

  • Robotický vysavač s mopem
  • Samovyprazdňovací stanice na odpad
  • Ovladatelný přes telefon - aplikace v anglickém jazyce
  • Laserová navigace
  • Funkce mopu a vysavače
  • Vysavač s hlučností cca 50-65 dB
  • Trojice samostatných senzorů pro efektivní úklid
  • Sací tlak až 2700 Pa
  • 18 senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru
  • Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
  • Nádržka na vodu s účinnějším čerpadlem
  • Nastavení intenzity mopování
  • Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přestal
  • Vysokokapacitní 5200 mAh Li-ion baterie
  • Přesná laserová navigace jako v Google autě
  • Maximální plocha vysávání až 250 m²
  • Možnost nastavení úklidových zón a pojmenování místností
  • 2 boční kartáčky

Představení robotického vysavače Roidmi EVE Plus

Vrhněte se do chytrého úklidu s robotickým vysavačem Roidmi EVE Plus, který krom funkce mopu nabízí i revoluční samovyprazdňovací stanici na odpad. Díky sofistikované laserové navigaci a sacímu tlaku až 2700 Pa si poradí s úklidem celé řady povrchů, včetně tvrdých podlah a koberců. Vysokokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterie vystačí na úklid až 250 m². V případě, že Roidmi EVE Plus nezvládne uklidit celý prostor, tak si sám zajede načerpat energii do nabíjecí stanice a následně bude pokračovat v místě, kde s úklidem přestal. Vysavač můžete ovládat z mobilního telefonu, kde si lze nastavit např. časový rozvrh vysávání, pojmenovat místnosti, anebo nastavit úklidové zóny.

Automatické vysypávání sběrného koše

Nabíjecí stanice Roidmi EVE Plus vám poslouží nejen k nabíjení robota, ale také k automatickému vysypávání sběrného koše do objemného 3L odpadního pytle uvnitř stanice. Jednorázový sáček na nečistoty uvnitř stanice pojme až desítky sběrných košů robota. Jeho praktické zpracování znemožňuje únik prachu a nečistot zpět do okolí. Na zaplnění odpadního sáčku vás upozorní mobilní aplikace. Samovyprazdňovací stanice ROIDMI 2.0 má inteligentní LED obrazovku. Ukazuje stav baterie robota, stav nabíjení robota, oznamuje naplnění odpadního sáčku a slouží jako oznamovací obrazovka pro poruchy.

Automatické vysypávání sběrného koše

Výkonná laserová navigace

Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor, a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.

Výkonná laserová navigace

Funkce mopování

Roidmi EVE Plus zvládne vysávání a mokré vytírání zároveň. Vysavač disponuje nádobkou na vodu s objemem 250 ml a elektronicky řízeným čerpadlem, u kterého si lze nastavit až 3 úrovně průtoku vody.

Systém dávkování zaručuje přesné a rovnoměrné dávkování vody na mopovací textilii. Nemusíte mít strach, že by na podlaze zůstávaly skvrny od vody. Ujistěte se však, že před prvním použítím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utěrku.

Funkce mopování

Inteligentní mapování místností

Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.

Inteligentní mapování místností

Uklízí tam, kde přestal

Jako majitel tohoto robota se nemusíte starat o celý úklidový proces. V případě, že vysavač neuklidí celý prostor na první pokus, tak si zajede dočerpat energii do nabíjecí stanice a následně začne s úklidem tam, kde přestal.

Uklízí tam, kde přestal

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Každá domácnost má specifické členění místností. Jak splnit očekávání všech zákazníků? Vysavač má 18 hlavních senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru a starají se o to, aby vysavač s výškou 9,8 cm neuvízl třeba pod nábytkem.

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Motor s vysokou sací silou

Roidmi EVE Plus je vybaven digitálním bezkartáčovým stejnosměrným BLDC motorem, který je oproti běžným motorům tišší, spolehlivější, energeticky úspornější a má delší životnost. Sací síla takového motoru je až 2700 Pa, což postačí na úklid prachu, vlasů a dalších nečistot.

Motor s vysokou sací silou

Ovládání přes mobilní aplikaci

Ovládání Roidmi EVE Plus je možní přes aplikace Mi Home a Roidmi. Díky aplikaci Mi Home si můžete naplánovat, kdy a jak často bude váš robotický pomocník vysávat, případně mu jednorázově pokyn k vysávání zadat, byť už budete třeba sedět v práci. Dále můžete ovládat sací výkon a prohlédnout si trasu, kterou vysavač během práce urazil, anebo nastavit zakázané zóny úklidu a pojmenovat místnosti dle vašich představ.

Hlasového asistenta k vysavači připojíte pouze přes aplikaci Roidmi.

Ovládání přes mobilní aplikaci

Technická specifikace

  • Model: Roidmi EVE Plus
  • Barva: bílá
  • Baterie: Li-ion
  • Max. plocha pokrytí: 250 m²
  • Kapacita baterie: 5200 mAh
  • Hlučnost: cca 65 dB
  • Rozměry: 35 x 35 x 9,8 cm
  • Hmotnost: robota 3,6 kg, stanice 2,7 kg
  • Doba provozu: až 180 min.
  • Doba nabíjení: 240 min.
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Objem odpadní nádoby: 300 ml
  • Objem zásobníku na vodu: 250 ml
  • Filtrace: HEPA type filtr
  • Podporované typy povrchů: všechny
  • Načasování úklidu: ano
  • Zone cleaning: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Mi Home - Android / iOS, Roidmi - Android / iOS

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Roman 29. 6. 2024

    Sdílení zařízení

    Zdravím, asi před 14 dny jsem zjistil, že Roidmi Eve nelze připojit na dva telefony, nebo zařízení android. Vždy jsem to měl na tabletu doma a pro kontrolu když jsem mimo domov tak v telefonu. Od určité doby jsem zjistl, že na mobilu spojení nefunguje. Pokud se to podařilo napárovat do mobilu, ztratil jsem připojení na tabletu a naopak. Když jsem v aplikaci narazil na položku sdílení, naskenoval jsem vygenerovaný QR kód, tak to okamžite napsalo "Failed to bind shared device"
    Aplikace jsem odinstaloval, zařízení zresetoval ale nepomohlo to. Spojení funguje pouze na jednom a nebo na druhém zařízení. Přišel jsem o mapy a celé to akorát rozvrtal. Mám Roidmi přes tři roky a vždy to fungovalo na dvou zařízeních bez problému, bez nějakého sdílení, stačilo se přihlásit a zadat ověřovací kód z mailu. Nechápu proč to teď nejde. Můžete mě prosím k tomu zjistit nějaké podrobnosti? Děkuji.

    • Erika Specialista 1. 7. 2024

      Dobrý den,

      doporučujeme přechod na APP Mi Home, tu můžete mít na několika zařízení naráz a 100% funguje. S pozdravem Tým Robotworld

    • Roman 29. 6. 2024

      Doplnění: Tak celý den jsem se s tím "drbal" a nakonec to zase vše najelo. Funguje to z obou zařízení bez použití položky "shared" Tak asi chyba na serveru, nebo nevím...

      • Diana Specialista 1. 7. 2024

        Velmi nás těší, že vše opět běží jak má. V případě dalších dotazů v budoucnu, jsme Vám k dispozici. Hezký den! 

        Robotworld Tým

  • Rosta 4. 6. 2024

    Rodmi

    robot neustále hlásí "Please check if the main wheel is stuck." plus někdy na stanici vyzkočí 004
    Děkuji

    • Rosta 4. 6. 2024

      Nikde žádné nečistoty a reset proveden.

      • Filipe Specialista 6. 6. 2024

        Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. "Please check if the main wheel is stuck." indikuje problém s otáčením se předního kolečka, ale také se může jednat o problém se softwarem (via error 004) V tomto případě doporučujeme reset do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu a vyjmutí baterie z vysavače s opětovným návratem baterie. Pokud by tyto metody nepomohly, poté bychom doporučili vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Daniel Drnec 21. 5. 2024

    Roidmi Eve Max -

    Dobrý den, robot po jednom týdnu vysávání a mapování ,hlásí ` Mopping motor abnormal`, chybová hláška nastane cca po 1 minutě od startu. Co si mám pod tím představit? Děkuji

    • Filipe Specialista 23. 5. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Error ohašuje chybu v mopovacím motoru. V tomto případě doporučujeme nejdříve vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu, jelikož se může pouze jednat o chybu v softwaru. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme buďto odstoupit od kupní smlouvy a vyměnit kus za kus či vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

    • Diana Specialista 22. 5. 2024

      Dobrý den,

      chybová hláška přetížení může mít několik důvodů. Prosím, důkladně zkontrolujte, zda se kolem ložisek kartáčů a ve filtrech nenachází nějaké nečistoty, namotaná vlákna nebo usazeniny. Následně zařízení restartujte. Dále nám můžete poslat video, na jakém povrchu robot jezdí, i to může způsobit přetížení. Může se ale jednat i o interní chybu a bude nutné zařízení zaslat ke kontrole servisnímu technikovi.

  • Aneta 18. 5. 2024

    Samovypinani vysavače při vysávání

    Dobrý den,
    cca před 18 měsíci jsem u vás zakoupila vysavač Roidmi EVE+ a vše frčelo jak má, až do doby cca 3 dny nazpět, kdy se vysavač při nastavení programu "regular cleaning" sepne, ale pracuje cca 10 minut a najednou se z ničeho nic vypne a napíše mi to hlášku "připojte zařízení k napájení" i přes to, že je baterka plně nabytá a v apce ukazuje např. 95% baterky. Prosím tedy o radu co s tím. Dekuji

    • Erika Specialista 20. 5. 2024

      Dobrý den, zkuste prosím vyresetovat do továrního nastavení - stlačit a podržet všechny 3 tlačítka, když je robot zapnutý, dokud to nezahlásí factory reset. Kdyby tento zásah nepomůže doporučíme robota reklamovat.

      S pozdravem Tým Robotworld. 

      • Aneta 21. 5. 2024

        Dobrý den,
        děkuji za zpětnou vazbu a poprosím vás o informaci, jak postupovat v případě reklamace.
        Vypadá to na špatnou baterii. Vysavač vysaje pár metrů a jede se nabýt s tím, že v appce ukazuje stav např. 14% baterie a po 10 min. je stav baterie cca 60% což je nesmysl.
        Předem děkuji za odpověď.
        S pozdravem,

  • Marek 27. 4. 2024

    No room information

    Dobry den kupoval som od vas Rodimi Eve Plus. Avšak tento týžden mi zmazalo mapu a začalo vytvárat nanovo... nevadí stane sa... ale novu mapu mi ukazuje ako celok neviem si podelit miestnostia nič stále mi ukazuje pri každej možnosti "No room information" a už som mapu dal znova spraviť 3x a vždy to isté.
    Ako mam postupovať? Dakujem

    • Filipe Specialista 30. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Takto by se opravdu software vysavače chovat neměl. V tomto případě bychom Vám doporučili vysavač nejdříve resetovat do továrního nastavení pro plný reset softwaru (podle uživatelského manuálu. Pokud by toto řešení nepomohlo, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.

  • Petr 26. 4. 2024

    chyba radar

    Dobrý den,vyavač hlásí chybu radar speed eror hlavně když mopuje.Radar jsem očistil .Čím to může být

    • Filipe Specialista 29. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě doporučujeme stroj zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.

  • Hedvika 1. 4. 2024

    zaseklý radar

    Dobrý den,
    obracím se na Vás ohledně rady. Pravděpodobně vjel pod bidet a zamáčknul se. Teď když je ve stanici, ani nevyjede a hned hlásí zaseknutí radaru.
    Mám vysavač rozebrat? Nebo ho lze opravit (jak,kde, kdy)? Asi ho máme už po záruce. Díky moc

    • Veronika Specialista 3. 4. 2024

      Dobrý den,
      v příapdě zaseknutého nárazníku lidaru, bude nutné robota zasalt do servisu. Uživatelsky můžete pouze zlehka několikrát stlačit pohyblivou část horního dorazu lidaru, zásahy neodborné nedoporučujeme. Krásný den

  • Sabina 16. 3. 2024

    Neumýva

    Dobrý deň, prosim Vas vysavač mi prestal umývať, vôbec sa voda nedostane k mopu viete mi poradiť, kde je problem? Ďakujem

    • Diana Specialista 18. 3. 2024

      Dobrý den, v případě popisované závady doporučuji nejdříve prověřit nastavenou intenzitu mopování v aplikaci. Pokud bude problém nadále přetrvávat, bude se pravděpodobně jednat o ucpané vodní cesty a bude tedy nutné dát robota na reklamaci / servis, pokud je již po záruce. 

  • Žanet 25. 2. 2024

    System is granny

    Dobrý den,
    vysavač máme dva a půl roku, čili již po záruce. Místnost velkou cca 60m2 celou nedovysává. Zastaví se a hlásí, pokud dobře rozumím, "system is granny". Baterii jsme koupili novou a problém přetrvává. V čem může být problém?
    Děkuji

    • Katrin Specialista 29. 2. 2024

      Dobrý den, doporučujeme zkusit přejít do aplikace, zda-li vám nehlásí chybovou hlášku či např. vyčištění protipádových senzorů nebo výměnu fitlru. Po vyčištění/vyměnění je nutné daný komponent v aplikaci vyresetovat, jinak bude chyba přetrvávat. V případě že aplikace žádnou chybu nehlásí, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den

      • Žanet 2. 3. 2024

        Dobrý den,
        senzory vyčištěny, filtr vyměněný, komponenty v aplikaci vyresetovány a problém přetrvává. Přestane vysávat vždy, když baterie ukazuje ještě přes 40 % a komponenty jsou zase na svých nižších číslech (filtr 16 %, vyměněn za nový, vyresetováno na 100 %, při příštím zapnutí ukazuje opět 16 % a senzory 0 %). Jsem docela zklamaná. Už druhý vysavač této značky, který po dvou a půl letech přestává fungovat.

        • Veronika Specialista 5. 3. 2024

          Dobrý den,
          co popisujete vypadá na sníženou kapacitu baterie a proto se změny neuloží a rovnou se odpojí. Zde by yblo vhodné vyměnit baterii a nebo nechat odborně zkontrolovat v servisu , pokdu výměna baterie stav nezmění. Krásný den

  • Jiří 7. 2. 2024

    Roidmi Eve Plus

    Dobrý den, tento vysavač jsem již reklamoval protože při párování to zůstalo stát na hlášce Device Binding.
    Ale problém se stále opakuje. Co s tím?

    • Lukáš Specialista 8. 2. 2024

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet aplikaci Xiaomi mi home tato aplikace dle našich zkušeností funguje bez problémů. Máme také informaci, že by snad Roidmi mělo vydat v nejbližší době aktualizaci aplikace, která by měla problém při párování vyřešit.

      • Jiří 8. 2. 2024

        Aplikaci Xiaomi mi Homer jsem zkoušel ale ta mi přístroj nenajde ani manuálně.

        • Jiří 8. 2. 2024

          A aplikace Roidmi mi vysavač najde ale párování zamrzne na hlášce Device Binding.

          • Jána 8. 4. 2024

            Měly jsme ten samý problém.rada byla při párování vypněte mobilní data na telefonu aby nerušili WiFi síť a hned to fungovalo

          • Radek 8. 2. 2024

            Měl jsem tam samy problém s parkováním jak s app roidmi tak s MiHome ani jedna nesla roidmi našlo a nešlo dokončit stejně jak u vás a MiHome nenašlo vůbec hledal jsem všude možně ani reset nepomohlo až jeden příspěvek vytáhnout bateri od napájení pak po cca 20sekund a zapojit zpět a zašroubován spodní kryt zpět. Nevím jaký důsledek to má na záruku ale mi pomohlo hned našla MiHome app vysavač a šlo bez problémů párovat. Pokud stojíte o cz app a dokonce český hlas ve vysavači doporučuji navštívit stránku na Facebooku Xiaomi mi hodně v češtině a slovenštině mají app kde lze vše nastavit a i vám pomůžou hezký den snad někomu pomůže má ráda

        • Lukáš Specialista 8. 2. 2024

          Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení - stisknout všechna tři tlačítka po dobu cca 10 sec. Vypnout wifi router na cca 1 min. ze sítě. Ověřit, že se připojujete na wifi o frekvenci 2,4 Ghz. Případně ještě v mobilním telefonu vypnout data. Ještě pokud máte možnost vyzkoušet připojení na jiné wifi nebo za pomocí jiného mobilního telefonu. Pokud se při reklamaci závada neprojevila, tak bude problém někde u Vás. 

zobrazit všechny dotazy 663

Recenze produktu

96%

96%

217 hodnocení

  • 189× 100%
  • 22× 80%
  • 3× 60%
  • 2× 40%
  • 1× 20%

96 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Lenka
    Ověřený
    zákazník

    1. 4. 2024

    100% 100%

    Vysavač nemá chybu. Nenašla jsem zatím jedinou chybu. Mám ho už rok. K dokonalosti už jen chybí aby si sám vyměnil mop a dal novou vodu.

    • Mapování bytu
    • Nenaráží do černého nábytku
    • Kočka se ho nebojí
    • Velká sací síla
    • Ubylo hodně prachu v domácnosti, až mě to překvapilo
    • Zvládne dlouhý vlasy a kočičí chlupy
  • Michal Oupický

    20. 3. 2024

    100% 100%

    Je skvělí už ho mám přes rok a jen jednou jsem čistil čidla a jen proto že mě na to upozornila chytrá aplikace kterou jsem si nainstaloval abych měl lehčí přehled o funkčnosti a spouštění vysavače,používám tak 3krát/4krát do měsíce a mohu jen doporučit.

    • Mohu ho spustit klidně z dovolené a nebo ho naprogramuji a o nic se nemusím starat sám uklidí,sám se vyprázdní a sám se dobije o nic se nestarám :-)
    • Zatím nic.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    31. 1. 2024

    100% 100%

    Jsem moc spokojená

  • Vítězslav Zimáček
    Ověřený
    zákazník

    26. 1. 2024

    100% 100%

    Dle mého nemá chybu.... uklidí i koberečky v místnosti a sám si zvýší výkon sjede z koberce si ho sníží.

    • perfektně vysává
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává - velká výhoda
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • spotřební příslušenství není drahé
    • celkově levný oproti konkurenci
    • uklidí i koberečky v místnosti
    • uklidí i koberečky v místnosti a sám zvýší výkon
  • Eva
    Ověřený
    zákazník

    22. 1. 2024

    100% 100%

    Nadmíru spokojená

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    16. 1. 2024

    100% 100%

    Výborný poměr cena / výkon

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    7. 1. 2024

    80% 80%

    • neumí česky
  • Honza
    Ověřený
    zákazník

    26. 12. 2023

    80% 80%

    Vyzkoušeno, zatím pracoval jednou. Spokojenost. Naskenoval si celý byt, dobře objížděl překážky (nohy židlí, vánoční stromek :-) atd.) a dobře uklidil. Zatím jsme nezkoušeli mokrý úklid.

    • - celkem tichý chod
    • - dobrá orientace v prostoru
    • - dobře uklízí
    • - aplikace je napůl česky a napůl anglicky
  • Luboš F.
    Ověřený
    zákazník

    21. 12. 2023

    100% 100%

    Koupeno na doporučení jako Vánoční dárek. Zatím tedy pouze převzato a zabaleno pod stromeček. Vlastí zkušenosti teprve přijdou.

    • Rychlost doručení.
    • Jasná komunikace obchodu.
  • Vašek
    Ověřený
    zákazník

    17. 12. 2023

    100% 100%

    Objednán již druhý kus do rodiny. Celková spokojenost, malé mouchy, např. při nastavení vysávání 2x nejdřív vysaje celý byt jednou a pak se vrátí místo aby každou místnost vysál hned 2x.

    • dobře vysává
    • při vysávání je tichý
    • navigace
    • cenově dostupné příslušenství
    • mobilní aplikace není v češtině

zobrazit všechny hodnocení 202

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše