Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roidmi EVE Plus - white 3Doid Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white

Prodej ukončen

Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white

96% 203 Recenzí 91% doporučuje

Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce

Kód zboží: 104015

Příslušenství

Popis produktu

  • Robotický vysavač s mopem
  • Samovyprazdňovací stanice na odpad
  • Ovladatelný přes telefon - aplikace v anglickém jazyce
  • Laserová navigace
  • Funkce mopu a vysavače
  • Vysavač s hlučností cca 50-65 dB
  • Trojice samostatných senzorů pro efektivní úklid
  • Sací tlak až 2700 Pa
  • 18 senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru
  • Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
  • Nádržka na vodu s účinnějším čerpadlem
  • Nastavení intenzity mopování
  • Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přestal
  • Vysokokapacitní 5200 mAh Li-ion baterie
  • Přesná laserová navigace jako v Google autě
  • Maximální plocha vysávání až 250 m²
  • Možnost nastavení úklidových zón a pojmenování místností
  • 2 boční kartáčky

Představení robotického vysavače Roidmi EVE Plus

Vrhněte se do chytrého úklidu s robotickým vysavačem Roidmi EVE Plus, který krom funkce mopu nabízí i revoluční samovyprazdňovací stanici na odpad. Díky sofistikované laserové navigaci a sacímu tlaku až 2700 Pa si poradí s úklidem celé řady povrchů, včetně tvrdých podlah a koberců. Vysokokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterie vystačí na úklid až 250 m². V případě, že Roidmi EVE Plus nezvládne uklidit celý prostor, tak si sám zajede načerpat energii do nabíjecí stanice a následně bude pokračovat v místě, kde s úklidem přestal. Vysavač můžete ovládat z mobilního telefonu, kde si lze nastavit např. časový rozvrh vysávání, pojmenovat místnosti, anebo nastavit úklidové zóny.

Automatické vysypávání sběrného koše

Nabíjecí stanice Roidmi EVE Plus vám poslouží nejen k nabíjení robota, ale také k automatickému vysypávání sběrného koše do objemného 3L odpadního pytle uvnitř stanice. Jednorázový sáček na nečistoty uvnitř stanice pojme až desítky sběrných košů robota. Jeho praktické zpracování znemožňuje únik prachu a nečistot zpět do okolí. Na zaplnění odpadního sáčku vás upozorní mobilní aplikace. Samovyprazdňovací stanice ROIDMI 2.0 má inteligentní LED obrazovku. Ukazuje stav baterie robota, stav nabíjení robota, oznamuje naplnění odpadního sáčku a slouží jako oznamovací obrazovka pro poruchy.

Automatické vysypávání sběrného koše

Výkonná laserová navigace

Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor, a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.

Výkonná laserová navigace

Funkce mopování

Roidmi EVE Plus zvládne vysávání a mokré vytírání zároveň. Vysavač disponuje nádobkou na vodu s objemem 250 ml a elektronicky řízeným čerpadlem, u kterého si lze nastavit až 3 úrovně průtoku vody.

Systém dávkování zaručuje přesné a rovnoměrné dávkování vody na mopovací textilii. Nemusíte mít strach, že by na podlaze zůstávaly skvrny od vody. Ujistěte se však, že před prvním použítím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utěrku.

Funkce mopování

Inteligentní mapování místností

Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.

Inteligentní mapování místností

Uklízí tam, kde přestal

Jako majitel tohoto robota se nemusíte starat o celý úklidový proces. V případě, že vysavač neuklidí celý prostor na první pokus, tak si zajede dočerpat energii do nabíjecí stanice a následně začne s úklidem tam, kde přestal.

Uklízí tam, kde přestal

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Každá domácnost má specifické členění místností. Jak splnit očekávání všech zákazníků? Vysavač má 18 hlavních senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru a starají se o to, aby vysavač s výškou 9,8 cm neuvízl třeba pod nábytkem.

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Motor s vysokou sací silou

Roidmi EVE Plus je vybaven digitálním bezkartáčovým stejnosměrným BLDC motorem, který je oproti běžným motorům tišší, spolehlivější, energeticky úspornější a má delší životnost. Sací síla takového motoru je až 2700 Pa, což postačí na úklid prachu, vlasů a dalších nečistot.

Motor s vysokou sací silou

Ovládání přes mobilní aplikaci

Ovládání Roidmi EVE Plus je možní přes aplikace Mi Home a Roidmi. Díky aplikaci Mi Home si můžete naplánovat, kdy a jak často bude váš robotický pomocník vysávat, případně mu jednorázově pokyn k vysávání zadat, byť už budete třeba sedět v práci. Dále můžete ovládat sací výkon a prohlédnout si trasu, kterou vysavač během práce urazil, anebo nastavit zakázané zóny úklidu a pojmenovat místnosti dle vašich představ.

Hlasového asistenta k vysavači připojíte pouze přes aplikaci Roidmi.

Ovládání přes mobilní aplikaci

Technická specifikace

  • Model: Roidmi EVE Plus
  • Barva: bílá
  • Baterie: Li-ion
  • Max. plocha pokrytí: 250 m²
  • Kapacita baterie: 5200 mAh
  • Hlučnost: cca 65 dB
  • Rozměry: 35 x 35 x 9,8 cm
  • Hmotnost: robota 3,6 kg, stanice 2,7 kg
  • Doba provozu: až 180 min.
  • Doba nabíjení: 240 min.
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Objem odpadní nádoby: 300 ml
  • Objem zásobníku na vodu: 250 ml
  • Filtrace: HEPA type filtr
  • Podporované typy povrchů: všechny
  • Načasování úklidu: ano
  • Zone cleaning: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Mi Home - Android / iOS, Roidmi - Android / iOS

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Zuzana 3. 2. 2025

    nemopuje, ale ucpané trysky nejsou

    Dobrý den,
    vysyvač Xiaomi Roidmi EVE Plus mi přestal mopovat. Trysky se jeví průchozí. Spíše to vypadá, že nedostává pokyn z aplikace nebo z nějaké řídící jednotky, přestože je mopování v aplikaci zaplé na maximum. Pokud jde o vysávání funguje bez problémů. Stáří 3 roky. Děkuji za odpověď.

    • Erika Specialista 3. 2. 2025

      Dobrý den,

      doporučíme v aplikaci odebrat zařízení, aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Pak nechat vytvořit novou mapu a projít veškeré nastavení jako u nového stroje. V případě, že to nepomůže můžeme nabídnout pozáruční servis. 

      S pozdravem Robotworld

  • Igor 22. 1. 2025

    Firmware ztráta map

    Dobrý den,
    Můj robotický vysavač roidmi Eve plus je po výměně akumulátoru a i přes to opakovaně ztrácí mapy tzv. Je nastavený na automatický režim při startu si nenacte mapu a začne znovu mapovat dům pak se někde zasekne nactu mapu přes aplikaci a pak je vše v pořádku napadlo mě přeinstalovat firmware Je někde volně ke stažení?

    • Michaela Specialista 30. 1. 2025

      Dobrý den,
      mrzí nás Vaše potíže. Nejprve bychom rádi doporučili, abyste se ujistil, že robot vždy startuje přímo ze své dokovací stanice a vždy ze stejného místa. Pokud to dodržuje a problém přetrvává, můžete zkusit přeinstalovat aplikaci a robota znovu spárovat. Někdy to může pomoci vyřešit drobné softwarové problémy. Hezký den

  • Michal Čížek 18. 1. 2025

    odvápnění

    Dobrý den, rodimi eve plus nám přestal mopovat. Mohu poprosit o návod na odvápnění. Děkuji moc.

    • Veronika Specialista 27. 1. 2025

      Dobrý den
      je potřeba nádobku opakovaně propláchnout teplou vodou a spustit mopování na maximum. Pokud je stále problém s ucpáním, je potřeba odeslat k odbornému pročištění do servisu. Krásný den

    • Veronika Specialista 27. 1. 2025

      Dobrý den
      je potřeba nádobku opakovaně propláchnout teplou vodou a spustit mopování na maximum. Pokud je stále problém s ucpáním, je potřeba odeslat k odbornému pročištění do servisu. Krásný den

    • Veronika Specialista 27. 1. 2025

      Dobrý den
      je potřeba nádobku opakovaně propláchnout teplou vodou a spustit mopování na maximum. Pokud je stále problém s ucpáním, je potřeba odeslat k odbornému pročištění do servisu. Krásný den

  • Kubis 12. 1. 2025

    Roidmi EVE CC

    Roidmi EVE CC. Dobrý den.Jak se vytahuje podle názvu v manualu všesměrové kolečko?Kartáč jsem vytahl i ty štětiny.Ale na to kolco sem krátký,nechci to dojebat.

  • Jan 10. 12. 2024

    Porucha

    Dobrý den,
    robot se začal při vysávání zastavovat s chybou "main wheel abnormal". Nyní už ani nezačne vysávat. Vyjede z parkovací stanice a hned se zastaví s uvedenou chybou.
    V čem prosím může být problém? Bude nutný servis?

    • Erika Specialista 18. 12. 2024

      Dobrý den,

      robot může mít zaseklé "cizí těleso" pod kolem. Proveďte důkladné vyčištění a v prípadě, že to nepomůže zašlete robota na reklamaci. S pozdravem Robotworld

  • Veronika 5. 12. 2024

    Porucha

    Dobrý den,
    tento vysavač máme necelé dva roky. Doteď jsme byli velmi spokojeni. Vysavač vysával a vytíral přibližně dvakrát až třikrát týdně. Ze začátku celý dům na jedno nabití. Zhruba dva měsíce zpět se potřeboval nabít dvakrát během úklidu, ale vždy sám zajel do nabíječky a nyní začne uklízet a asi po 10 až 15 minutách se zcela vypne, zůstane na místě, takže jej musím do nabíječky odnést. V aplikaci se mi ukáže nabití kolem 20 %, na nabíječce se zobrazuje nabití nad 60 %. Myslíte, že pomůže výměna baterie nebo je nutná reklamace. Pokud je to baterií, přijde mi celkem brzo po roce a půl ji měnit. Děkuji za odpověď.

    • Mirek 3. 1. 2025

      Měnil jsem baterii po 2 letech, měl jsem podobné neduhy na svém vysavači. Nová baterie to vyřešila. Tzn bohužel, ano, baterie vydrží sotva záruční dobu.

    • Erika Specialista 5. 12. 2024

      Dobrý den,

      chování robota přesně odpovídá nízké kapacitě baterie, jejiž životnost při denním používání je 1,5 - 2 roky.  S pozdravem Robotworld

  • Leoš 6. 11. 2024

    Roidmi EVE Plus

    Dobrý den,
    po cca 2 letech bezproblémového používání se robot při vysávání nevrací do nab. stanice a při vysávání se zcela náhodně vypne. Nejde zapnout a do stanice se musí odnést. Pak se sám zapne, ale vždy ztratí načtenou mapu. Stejně se chová i po výměně baterie. Někdy provede celý úklid, uloží si i správně mapu ale při dalším úklidu se opět někde vypne a musí se do stanice k nabití odnést. Úplně ztratil funkci, se při nízkém stavu baterie dojet nabít a pak úklid dokončit...
    Nevíte, čím by to mohlo být?

    • Soňa 20. 11. 2024

      Dobrý den, mám dotaz, mám vysavač asi cca 2roky. Četla jsem problém Leoše a mám podobný, baterie ukazuje 100% nabití, pustím vysavač, jede cca 5 min. a najednou se zastaví, vypne , nereaguje a já ho musím donést až do stanice, kde se zapne, ukazuje 23% stav baterie a za chvíli se dobije na 100% tak ho pustím na úklid a udělá to za 5min. znova.
      Pomůže koupit novou baterii nebo je problém jinde?
      Díky za odpověď

      • Veronika Specialista 21. 11. 2024

        Dobrý den,
        ano, postačí výměna baterie. Dle vašeho popisu se jedná jen o opotřebení baterie, vyčerpání kapacity. Krásný den

    • Erika Specialista 8. 11. 2024

      Dobrý den,

      v tomto případě bude nutná diagnostika servisním technikem. S pozdravem Robotworld

  • Marek 6. 10. 2024

    Soaby signal ma wifi a neustale odpojovani

    Dobry den, po cca 1,5 roce se robot zacal odpojovat z wifi a dle monitoru site ma zcela slaby signal, i kdyz je kousek od routeru.
    Reset site i robota nepomohl.
    Nemate nejaky tip nebo to je na reklamaci?
    Dekuji
    S pozdravem
    M

    • Julia Specialista 9. 10. 2024

      Dobrý den, 
      žádný případ, že by se tento model odpojoval od WiFi sám od sebe nemáme. Ujistěte se, jestli se třeba robot nevypíná - to by potom byla snížená kapacita baterky, kterou si můžete sám zakoupit. Zkusit reset routeru, reset robota a pokud to nepomůže, bude potřeba dát vysavač k reklamaci. Krásný den. 

      • Jan 28. 10. 2024

        máme uplně stejný problém vysavač máme rok a pul teď jsem ho delší dobu neměly v provozu včera jsem ho zapojil do zasuvky že si sparuju aplikaci a že si načtu nově mapu protože máme předělaný byt aplikace reaguje na start cleaning dusty atd ale neukazuje se jak vysavač jezdí až po třeba 10 min tam vyskočí kus a pak zasae dlouho nic stanici máme kousek od routru a v app mi to ukazuje že máme jen tečku že je skoro bez wifi ale je to až teď a evidentě to udělala nějaká akualizace nebo tak

        • Veronika Specialista 29. 10. 2024

          Dobrý den,
          zkontrolujte síťové připojení tak, že je nabíjecí stanice umístěna na rovném povrchu a není blokována žádnými předměty. Síla signálu Wi-Fi: je stabilní. Přiblížte vysavač a telefon k routeru, abyste zajistili silný signál Wi-Fi. Můžete také zkusit změnit umístění routeru.
          Restartujte router, vypněte a zapněte router, aby se obnovilo připojení. Zapomenout a znovu připojit síť: V aplikaci zapomenete aktuální síť a znovu se připojíte k vaší domácí síti. Zkontrolujte aplikaci, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Aktualizace často obsahují opravy chyb a zlepšení výkonu. Vymazání mezipaměti aplikace: Vymažte mezipaměť aplikace, aby se odstranily případné dočasné soubory, které mohou způsobovat problémy.
          Reinstalace aplikace: Pokud problém přetrvává, odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci.
          Resetujte vysavač, po resetu budete muset vysavač znovu připojit k vaší Wi-Fi síti pomocí aplikace. Ujistěte se, že je baterie vysavače dostatečně nabitá. Zkontrolujte, zda nejsou senzory vysavače znečištěné nebo poškozené. Čisté senzory jsou důležité pro správnou navigaci. Pokud výše uvedené kroky nepomohou, obraťte se na zákaznickou podporu výrobce. Budou schopni vám poskytnout další pomoc a diagnostikovat problém přesněji.Krásný den

  • Jiří Janovec 14. 9. 2024

    Už si nevíme rady ...

    Dobrý den, robota máme cca 1.5 roku a nyní třeba týden tak nám přestal jezdit do chodby a kuchyne... zkusil jsem faktory reset a vytvořil novou mapu, ale robot prostě vjede do chodby i se na mapce ukáže část té chodby, ale proste dál nejede a to stejné s kuchyní.. dále jsem zkusil změnit aplikaci z ROIDMI na HI Home, vyčistit senzory, zmenit pozici pro základu, ale už opravdu nevím čím více by to mohlo být... Bylo by možné poradit co dál? Nebo po případě reklamace? Děkuji, jinak mám printscreen z aplikace kde je videt trasa robota a tak.. S pozdravem Janovec

    • Erika Specialista 17. 9. 2024

      Dobrý den,

      v případě, že nepomůže důkladné vyčištění a restart ( to lze i vyndáním baterie) tak pošlete stroj na reklamaci. S pozdravem Robotworld

  • Dita 10. 9. 2024

    Nová mapa

    Dobrý den, jak vytvořím úplně novou mapu bytu. Musí si jej nejdříve naskenovat? Při zapnutí začne rovnou vysávat, ale nezajede do všech koutů i když tam nic není nebo si sám začne dělit místnost, nezajede do kuchyně, která je součástí, jen za linkou atd. Musím vždy naskenovat každou místnost tak, že ho do ní zavřu ať si to pojezdí?

    • Veronika Specialista 11. 9. 2024

      Dobrý den,
      pro uložení celé plochy podlaží je potřeba aby robot zahájil i skončil úklid bez přerušení ve stanici. Tám se uloží celý půdorys, který se následně dá editovat. Pro načtení mapy spusťe pouze v režimu vysávání. Krásný den

      • Dita 12. 9. 2024

        Děkuji za odpověď. Poradíte mi ještě jak následně editovat mapu. Co když na ní nebudou některé části pokojů?

        • Julia Specialista 13. 9. 2024

          Dobrý den,
          editaci mapy provedete následovně: V režimu „Whole Map“ je potřeba přejit na ikonku mapy a zvolit možnost „Partition editing“. Je zde možnost pojmenování místností, vložení dalších místností a rozdělení místnosti. Krásný den. 

zobrazit všechny dotazy 708

Recenze produktu

96%

96%

218 hodnocení

  • 190× 100%
  • 22× 80%
  • 3× 60%
  • 2× 40%
  • 1× 20%

96 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Petr Havel
    Ověřený
    zákazník

    21. 10. 2024

    100% 100%

    Robota používám skoro rok a jsem s ním spokojený. Máme plovoucí podlahu ve všech místnostech a jen přechodové lišty. Naučil jsem se po každém čištění vyndat kartáč a vytahat z něho vlasy a chlupy z našeho domácího mazlíčka. Nákup doporučuji.

    • perfektně vysává
    • tři intenzity vysávání a mopování
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • celkově levný oproti konkurenci
    • hezký design
    • v aplikace lze nastavit úklid celého bytu nebo jen vybraných místností.
    • Občas mi namotá zapomenutý kabel od napájení. Pokud robota pak někam přenesu, tak je lehce dezorientovaný, překreslí mapu a má problémy se vrátit do základny. Ideální je ho v režimu úklidu nikam nepřenášet.
  • Lenka
    Ověřený
    zákazník

    1. 4. 2024

    100% 100%

    Vysavač nemá chybu. Nenašla jsem zatím jedinou chybu. Mám ho už rok. K dokonalosti už jen chybí aby si sám vyměnil mop a dal novou vodu.

    • Mapování bytu
    • Nenaráží do černého nábytku
    • Kočka se ho nebojí
    • Velká sací síla
    • Ubylo hodně prachu v domácnosti, až mě to překvapilo
    • Zvládne dlouhý vlasy a kočičí chlupy
  • Michal Oupický

    20. 3. 2024

    100% 100%

    Je skvělí už ho mám přes rok a jen jednou jsem čistil čidla a jen proto že mě na to upozornila chytrá aplikace kterou jsem si nainstaloval abych měl lehčí přehled o funkčnosti a spouštění vysavače,používám tak 3krát/4krát do měsíce a mohu jen doporučit.

    • Mohu ho spustit klidně z dovolené a nebo ho naprogramuji a o nic se nemusím starat sám uklidí,sám se vyprázdní a sám se dobije o nic se nestarám :-)
    • Zatím nic.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    31. 1. 2024

    100% 100%

    Jsem moc spokojená

  • Vítězslav Zimáček
    Ověřený
    zákazník

    26. 1. 2024

    100% 100%

    Dle mého nemá chybu.... uklidí i koberečky v místnosti a sám si zvýší výkon sjede z koberce si ho sníží.

    • perfektně vysává
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává - velká výhoda
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • spotřební příslušenství není drahé
    • celkově levný oproti konkurenci
    • uklidí i koberečky v místnosti
    • uklidí i koberečky v místnosti a sám zvýší výkon
  • Eva
    Ověřený
    zákazník

    22. 1. 2024

    100% 100%

    Nadmíru spokojená

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    16. 1. 2024

    100% 100%

    Výborný poměr cena / výkon

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    7. 1. 2024

    80% 80%

    • neumí česky
  • Honza
    Ověřený
    zákazník

    26. 12. 2023

    80% 80%

    Vyzkoušeno, zatím pracoval jednou. Spokojenost. Naskenoval si celý byt, dobře objížděl překážky (nohy židlí, vánoční stromek :-) atd.) a dobře uklidil. Zatím jsme nezkoušeli mokrý úklid.

    • - celkem tichý chod
    • - dobrá orientace v prostoru
    • - dobře uklízí
    • - aplikace je napůl česky a napůl anglicky
  • Luboš F.
    Ověřený
    zákazník

    21. 12. 2023

    100% 100%

    Koupeno na doporučení jako Vánoční dárek. Zatím tedy pouze převzato a zabaleno pod stromeček. Vlastí zkušenosti teprve přijdou.

    • Rychlost doručení.
    • Jasná komunikace obchodu.

zobrazit všechny hodnocení 203

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše