Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roidmi EVE Plus - white 3Doid Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white

Prodej ukončen

Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white

96% 203 Recenzí 91% doporučuje

Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce

Kód zboží: 104015

Příslušenství

Popis produktu

  • Robotický vysavač s mopem
  • Samovyprazdňovací stanice na odpad
  • Ovladatelný přes telefon - aplikace v anglickém jazyce
  • Laserová navigace
  • Funkce mopu a vysavače
  • Vysavač s hlučností cca 50-65 dB
  • Trojice samostatných senzorů pro efektivní úklid
  • Sací tlak až 2700 Pa
  • 18 senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru
  • Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
  • Nádržka na vodu s účinnějším čerpadlem
  • Nastavení intenzity mopování
  • Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přestal
  • Vysokokapacitní 5200 mAh Li-ion baterie
  • Přesná laserová navigace jako v Google autě
  • Maximální plocha vysávání až 250 m²
  • Možnost nastavení úklidových zón a pojmenování místností
  • 2 boční kartáčky

Představení robotického vysavače Roidmi EVE Plus

Vrhněte se do chytrého úklidu s robotickým vysavačem Roidmi EVE Plus, který krom funkce mopu nabízí i revoluční samovyprazdňovací stanici na odpad. Díky sofistikované laserové navigaci a sacímu tlaku až 2700 Pa si poradí s úklidem celé řady povrchů, včetně tvrdých podlah a koberců. Vysokokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterie vystačí na úklid až 250 m². V případě, že Roidmi EVE Plus nezvládne uklidit celý prostor, tak si sám zajede načerpat energii do nabíjecí stanice a následně bude pokračovat v místě, kde s úklidem přestal. Vysavač můžete ovládat z mobilního telefonu, kde si lze nastavit např. časový rozvrh vysávání, pojmenovat místnosti, anebo nastavit úklidové zóny.

Automatické vysypávání sběrného koše

Nabíjecí stanice Roidmi EVE Plus vám poslouží nejen k nabíjení robota, ale také k automatickému vysypávání sběrného koše do objemného 3L odpadního pytle uvnitř stanice. Jednorázový sáček na nečistoty uvnitř stanice pojme až desítky sběrných košů robota. Jeho praktické zpracování znemožňuje únik prachu a nečistot zpět do okolí. Na zaplnění odpadního sáčku vás upozorní mobilní aplikace. Samovyprazdňovací stanice ROIDMI 2.0 má inteligentní LED obrazovku. Ukazuje stav baterie robota, stav nabíjení robota, oznamuje naplnění odpadního sáčku a slouží jako oznamovací obrazovka pro poruchy.

Automatické vysypávání sběrného koše

Výkonná laserová navigace

Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor, a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.

Výkonná laserová navigace

Funkce mopování

Roidmi EVE Plus zvládne vysávání a mokré vytírání zároveň. Vysavač disponuje nádobkou na vodu s objemem 250 ml a elektronicky řízeným čerpadlem, u kterého si lze nastavit až 3 úrovně průtoku vody.

Systém dávkování zaručuje přesné a rovnoměrné dávkování vody na mopovací textilii. Nemusíte mít strach, že by na podlaze zůstávaly skvrny od vody. Ujistěte se však, že před prvním použítím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utěrku.

Funkce mopování

Inteligentní mapování místností

Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.

Inteligentní mapování místností

Uklízí tam, kde přestal

Jako majitel tohoto robota se nemusíte starat o celý úklidový proces. V případě, že vysavač neuklidí celý prostor na první pokus, tak si zajede dočerpat energii do nabíjecí stanice a následně začne s úklidem tam, kde přestal.

Uklízí tam, kde přestal

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Každá domácnost má specifické členění místností. Jak splnit očekávání všech zákazníků? Vysavač má 18 hlavních senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru a starají se o to, aby vysavač s výškou 9,8 cm neuvízl třeba pod nábytkem.

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Motor s vysokou sací silou

Roidmi EVE Plus je vybaven digitálním bezkartáčovým stejnosměrným BLDC motorem, který je oproti běžným motorům tišší, spolehlivější, energeticky úspornější a má delší životnost. Sací síla takového motoru je až 2700 Pa, což postačí na úklid prachu, vlasů a dalších nečistot.

Motor s vysokou sací silou

Ovládání přes mobilní aplikaci

Ovládání Roidmi EVE Plus je možní přes aplikace Mi Home a Roidmi. Díky aplikaci Mi Home si můžete naplánovat, kdy a jak často bude váš robotický pomocník vysávat, případně mu jednorázově pokyn k vysávání zadat, byť už budete třeba sedět v práci. Dále můžete ovládat sací výkon a prohlédnout si trasu, kterou vysavač během práce urazil, anebo nastavit zakázané zóny úklidu a pojmenovat místnosti dle vašich představ.

Hlasového asistenta k vysavači připojíte pouze přes aplikaci Roidmi.

Ovládání přes mobilní aplikaci

Technická specifikace

  • Model: Roidmi EVE Plus
  • Barva: bílá
  • Baterie: Li-ion
  • Max. plocha pokrytí: 250 m²
  • Kapacita baterie: 5200 mAh
  • Hlučnost: cca 65 dB
  • Rozměry: 35 x 35 x 9,8 cm
  • Hmotnost: robota 3,6 kg, stanice 2,7 kg
  • Doba provozu: až 180 min.
  • Doba nabíjení: 240 min.
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Objem odpadní nádoby: 300 ml
  • Objem zásobníku na vodu: 250 ml
  • Filtrace: HEPA type filtr
  • Podporované typy povrchů: všechny
  • Načasování úklidu: ano
  • Zone cleaning: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Mi Home - Android / iOS, Roidmi - Android / iOS

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Leoš 6. 11. 2024

    Roidmi EVE Plus

    Dobrý den,
    po cca 2 letech bezproblémového používání se robot při vysávání nevrací do nab. stanice a při vysávání se zcela náhodně vypne. Nejde zapnout a do stanice se musí odnést. Pak se sám zapne, ale vždy ztratí načtenou mapu. Stejně se chová i po výměně baterie. Někdy provede celý úklid, uloží si i správně mapu ale při dalším úklidu se opět někde vypne a musí se do stanice k nabití odnést. Úplně ztratil funkci, se při nízkém stavu baterie dojet nabít a pak úklid dokončit...
    Nevíte, čím by to mohlo být?

    • Soňa 20. 11. 2024

      Dobrý den, mám dotaz, mám vysavač asi cca 2roky. Četla jsem problém Leoše a mám podobný, baterie ukazuje 100% nabití, pustím vysavač, jede cca 5 min. a najednou se zastaví, vypne , nereaguje a já ho musím donést až do stanice, kde se zapne, ukazuje 23% stav baterie a za chvíli se dobije na 100% tak ho pustím na úklid a udělá to za 5min. znova.
      Pomůže koupit novou baterii nebo je problém jinde?
      Díky za odpověď

      • Veronika Specialista 21. 11. 2024

        Dobrý den,
        ano, postačí výměna baterie. Dle vašeho popisu se jedná jen o opotřebení baterie, vyčerpání kapacity. Krásný den

    • Erika Specialista 8. 11. 2024

      Dobrý den,

      v tomto případě bude nutná diagnostika servisním technikem. S pozdravem Robotworld

  • Marek 6. 10. 2024

    Soaby signal ma wifi a neustale odpojovani

    Dobry den, po cca 1,5 roce se robot zacal odpojovat z wifi a dle monitoru site ma zcela slaby signal, i kdyz je kousek od routeru.
    Reset site i robota nepomohl.
    Nemate nejaky tip nebo to je na reklamaci?
    Dekuji
    S pozdravem
    M

    • Julia Specialista 9. 10. 2024

      Dobrý den, 
      žádný případ, že by se tento model odpojoval od WiFi sám od sebe nemáme. Ujistěte se, jestli se třeba robot nevypíná - to by potom byla snížená kapacita baterky, kterou si můžete sám zakoupit. Zkusit reset routeru, reset robota a pokud to nepomůže, bude potřeba dát vysavač k reklamaci. Krásný den. 

      • Jan 28. 10. 2024

        máme uplně stejný problém vysavač máme rok a pul teď jsem ho delší dobu neměly v provozu včera jsem ho zapojil do zasuvky že si sparuju aplikaci a že si načtu nově mapu protože máme předělaný byt aplikace reaguje na start cleaning dusty atd ale neukazuje se jak vysavač jezdí až po třeba 10 min tam vyskočí kus a pak zasae dlouho nic stanici máme kousek od routru a v app mi to ukazuje že máme jen tečku že je skoro bez wifi ale je to až teď a evidentě to udělala nějaká akualizace nebo tak

        • Veronika Specialista 29. 10. 2024

          Dobrý den,
          zkontrolujte síťové připojení tak, že je nabíjecí stanice umístěna na rovném povrchu a není blokována žádnými předměty. Síla signálu Wi-Fi: je stabilní. Přiblížte vysavač a telefon k routeru, abyste zajistili silný signál Wi-Fi. Můžete také zkusit změnit umístění routeru.
          Restartujte router, vypněte a zapněte router, aby se obnovilo připojení. Zapomenout a znovu připojit síť: V aplikaci zapomenete aktuální síť a znovu se připojíte k vaší domácí síti. Zkontrolujte aplikaci, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Aktualizace často obsahují opravy chyb a zlepšení výkonu. Vymazání mezipaměti aplikace: Vymažte mezipaměť aplikace, aby se odstranily případné dočasné soubory, které mohou způsobovat problémy.
          Reinstalace aplikace: Pokud problém přetrvává, odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci.
          Resetujte vysavač, po resetu budete muset vysavač znovu připojit k vaší Wi-Fi síti pomocí aplikace. Ujistěte se, že je baterie vysavače dostatečně nabitá. Zkontrolujte, zda nejsou senzory vysavače znečištěné nebo poškozené. Čisté senzory jsou důležité pro správnou navigaci. Pokud výše uvedené kroky nepomohou, obraťte se na zákaznickou podporu výrobce. Budou schopni vám poskytnout další pomoc a diagnostikovat problém přesněji.Krásný den

  • Jiří Janovec 14. 9. 2024

    Už si nevíme rady ...

    Dobrý den, robota máme cca 1.5 roku a nyní třeba týden tak nám přestal jezdit do chodby a kuchyne... zkusil jsem faktory reset a vytvořil novou mapu, ale robot prostě vjede do chodby i se na mapce ukáže část té chodby, ale proste dál nejede a to stejné s kuchyní.. dále jsem zkusil změnit aplikaci z ROIDMI na HI Home, vyčistit senzory, zmenit pozici pro základu, ale už opravdu nevím čím více by to mohlo být... Bylo by možné poradit co dál? Nebo po případě reklamace? Děkuji, jinak mám printscreen z aplikace kde je videt trasa robota a tak.. S pozdravem Janovec

    • Erika Specialista 17. 9. 2024

      Dobrý den,

      v případě, že nepomůže důkladné vyčištění a restart ( to lze i vyndáním baterie) tak pošlete stroj na reklamaci. S pozdravem Robotworld

  • Dita 10. 9. 2024

    Nová mapa

    Dobrý den, jak vytvořím úplně novou mapu bytu. Musí si jej nejdříve naskenovat? Při zapnutí začne rovnou vysávat, ale nezajede do všech koutů i když tam nic není nebo si sám začne dělit místnost, nezajede do kuchyně, která je součástí, jen za linkou atd. Musím vždy naskenovat každou místnost tak, že ho do ní zavřu ať si to pojezdí?

    • Veronika Specialista 11. 9. 2024

      Dobrý den,
      pro uložení celé plochy podlaží je potřeba aby robot zahájil i skončil úklid bez přerušení ve stanici. Tám se uloží celý půdorys, který se následně dá editovat. Pro načtení mapy spusťe pouze v režimu vysávání. Krásný den

      • Dita 12. 9. 2024

        Děkuji za odpověď. Poradíte mi ještě jak následně editovat mapu. Co když na ní nebudou některé části pokojů?

        • Julia Specialista 13. 9. 2024

          Dobrý den,
          editaci mapy provedete následovně: V režimu „Whole Map“ je potřeba přejit na ikonku mapy a zvolit možnost „Partition editing“. Je zde možnost pojmenování místností, vložení dalších místností a rozdělení místnosti. Krásný den. 

  • Kopečný Richard 27. 7. 2024

    Roidmi Eve Plus

    Dobrý den, přesně po skončení záruky, cca 3dny, vysavač se pravděpodobně přestal nabíjet, stojí v doku kde se píše 000, svítí ikonky Generátor vonných iontů a Indikátor komunikačního signálu. Jde zapnou odsátí.
    Na robotu stéle jen bliká hlavní tlačítko.
    Zkoušel jsem reset do továrního nastavení a žádná reakce.
    Děkuji za odpověď. Kopečný R.

    • Vítězslav Gronych 29. 9. 2024

      Přesně stejný problém se mi taky objevil 3 měsíce po záruce. Vysavač se v dokovaci stanici ani nerozsviti, jakoby byla off baterka. Normálně vysával, zastavil se a od te doby nic.

      • Julia Specialista 3. 10. 2024

        Dobrý den, 
        v tomto případě se pravděpodobně taky jedná o sníženou kapacitu baterie. Její životnost je přibližně 2-3 roky, po té době je většinou potřeba jí vyměnit. Krásný den. 

        • Vítězslav Gronych 3. 10. 2024

          Výměna baterie pomohla.

    • Julia Specialista 31. 7. 2024

      Dobrý den,
      dle Vašeho popisu to vypadá na sníženou kapacitu baterie, její výměna by měla tento problém vyřešit. Krásný den. 

  • Martin Vich 22. 7. 2024

    výměna baterie

    Robotický vysavač a mop 2v1
    Roidmi EVE Plus - jak vyměním ve vysavači lion baterii, děkuji za odpověď
    Martin Vich

    • Julia Specialista 23. 7. 2024

      Dobrý den, 
      otočte robot vzhůru nohama, odstraňte šrouby držící kryt baterie, vyjměte starou baterii, vložte novou baterii a ujistěte se, že je správně usazena, připevněte kryt baterie zpět a zašroubujte šrouby. Pěkný den. 

      • Jana 3. 11. 2024

        Potřebujeme také vyměnit baterii. Nejde nám ale sundat kryt. Po vysroubovani 6 šroubů stále kryt drží.

        • Erika Specialista 7. 11. 2024

          Dobrý den,

          i když jsou všechny šrouby odstraněny, kryt může být stále držen západkami, které jsou zajištěny silným plastovým zámkem nebo lepením. Můžete zkusit jemně prozkoumat okraje krytu pomocí plochého šroubováku nebo staré plastové platební karty, abyste oddělili kryt od těla vysavače. S pozdravem Robotworld

  • Hana Kočová Vlčková 13. 7. 2024

    nezjede do stanice

    Dobrý den, mam Roidme robot a při zajíždění do stanice není schopný zajet. Dříve zajížděl normálne. Vždy nacouve do stanice, vyjede do toho mírného kopečku, ale pak dál už nezajede. Jakoby nepřekoná ten hup. Na té šikmině se otočí doprava a doleva a pak zase vyjede ven. Takto to dělá dokud ho nevypnu a nezandám ručně. Po ručním zandáním normálně nabíjí i při spuštění uklízí. Jen není schopný sám zajet. Vždycky skončí ve stejném místě a to v té šíkmině.
    Restartovat jsem ho již zkoušela. Nepomohlo to.
    MOc děkuji za radu.

  • Roman 29. 6. 2024

    Sdílení zařízení

    Zdravím, asi před 14 dny jsem zjistil, že Roidmi Eve nelze připojit na dva telefony, nebo zařízení android. Vždy jsem to měl na tabletu doma a pro kontrolu když jsem mimo domov tak v telefonu. Od určité doby jsem zjistl, že na mobilu spojení nefunguje. Pokud se to podařilo napárovat do mobilu, ztratil jsem připojení na tabletu a naopak. Když jsem v aplikaci narazil na položku sdílení, naskenoval jsem vygenerovaný QR kód, tak to okamžite napsalo "Failed to bind shared device"
    Aplikace jsem odinstaloval, zařízení zresetoval ale nepomohlo to. Spojení funguje pouze na jednom a nebo na druhém zařízení. Přišel jsem o mapy a celé to akorát rozvrtal. Mám Roidmi přes tři roky a vždy to fungovalo na dvou zařízeních bez problému, bez nějakého sdílení, stačilo se přihlásit a zadat ověřovací kód z mailu. Nechápu proč to teď nejde. Můžete mě prosím k tomu zjistit nějaké podrobnosti? Děkuji.

    • Erika Specialista 1. 7. 2024

      Dobrý den,

      doporučujeme přechod na APP Mi Home, tu můžete mít na několika zařízení naráz a 100% funguje. S pozdravem Tým Robotworld

    • Roman 29. 6. 2024

      Doplnění: Tak celý den jsem se s tím "drbal" a nakonec to zase vše najelo. Funguje to z obou zařízení bez použití položky "shared" Tak asi chyba na serveru, nebo nevím...

      • Diana Specialista 1. 7. 2024

        Velmi nás těší, že vše opět běží jak má. V případě dalších dotazů v budoucnu, jsme Vám k dispozici. Hezký den! 

        Robotworld Tým

  • Rosta 4. 6. 2024

    Rodmi

    robot neustále hlásí "Please check if the main wheel is stuck." plus někdy na stanici vyzkočí 004
    Děkuji

    • Rosta 4. 6. 2024

      Nikde žádné nečistoty a reset proveden.

      • Filipe Specialista 6. 6. 2024

        Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. "Please check if the main wheel is stuck." indikuje problém s otáčením se předního kolečka, ale také se může jednat o problém se softwarem (via error 004) V tomto případě doporučujeme reset do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu a vyjmutí baterie z vysavače s opětovným návratem baterie. Pokud by tyto metody nepomohly, poté bychom doporučili vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Daniel Drnec 21. 5. 2024

    Roidmi Eve Max -

    Dobrý den, robot po jednom týdnu vysávání a mapování ,hlásí ` Mopping motor abnormal`, chybová hláška nastane cca po 1 minutě od startu. Co si mám pod tím představit? Děkuji

    • Vroni 12. 9. 2024

      krásný den, vyřešil jste prosím poruchu? já zkoušela restart a nepomohl... tak jsem přístroj reklamovala (nejezdil u nás ani celý měsíc od koupě). Bohužel jsem ho kupovala na Mall a tam mi reklamaci zamítli, že se jim porucha neobjevila!!! po vrácení z reklamace stroj pustím a do minuty opět tato hláška. Ještě se střídavě mění s hláškou 'Mop is not on the place" přitom je vše usazeno správně. Budu reklamovat znovu a znovu... na zahraničních serverech se dočtete, že tato porucha je výrobní přímo jedné řady Eve max, takže rovnou reklamované kusy vyměnují za nové. Mall to bohužel zatím nereflektoval, takže to bude trvat zjevně delší dobu, než se k výměně za nový stroj prohádám... vědět to, koupila bych robota přímo zde, bylo by to snad lepší v komunikaci. Tak jen pro ty, kteří se s podobnou hláškou budou trápit jako já, jde o výrobní vadu.

      • Erika Specialista 17. 9. 2024

        Dobrý den,

        děkujeme za Váš komentář. Jsme rádi, že jste se podělili o své zkušenosti, což může být užitečné pro ostatní zákazníky, kteří se mohou setkat s podobnými problémy.
        Těší nás, že zvažujete další nákup přímo u nás, protože se Vám budeme snažit vždy poskytnout co nejlepší podporu a služby.

        Přejeme Vám hodně štěstí při vyřizování reklamace. S pozdravem Tým Robotworld

      • Diana Specialista 17. 9. 2024

        Dobrý den,

        děkujeme za Váš komentář. Jsme rádi, že jste se podělili o své zkušenosti, což může být užitečné pro ostatní zákazníky, kteří se mohou setkat s podobnými problémy.

        Těší nás, že zvažujete další nákup přímo u nás, protože se Vám budeme snažit vždy poskytnout co nejlepší podporu a služby.

        Přejeme Vám hodně štěstí při vyřizování reklamace.

    • Filipe Specialista 23. 5. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Error ohašuje chybu v mopovacím motoru. V tomto případě doporučujeme nejdříve vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu, jelikož se může pouze jednat o chybu v softwaru. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme buďto odstoupit od kupní smlouvy a vyměnit kus za kus či vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

    • Diana Specialista 22. 5. 2024

      Dobrý den,

      chybová hláška přetížení může mít několik důvodů. Prosím, důkladně zkontrolujte, zda se kolem ložisek kartáčů a ve filtrech nenachází nějaké nečistoty, namotaná vlákna nebo usazeniny. Následně zařízení restartujte. Dále nám můžete poslat video, na jakém povrchu robot jezdí, i to může způsobit přetížení. Může se ale jednat i o interní chybu a bude nutné zařízení zaslat ke kontrole servisnímu technikovi.

zobrazit všechny dotazy 692

Recenze produktu

96%

96%

218 hodnocení

  • 190× 100%
  • 22× 80%
  • 3× 60%
  • 2× 40%
  • 1× 20%

96 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Petr Havel
    Ověřený
    zákazník

    21. 10. 2024

    100% 100%

    Robota používám skoro rok a jsem s ním spokojený. Máme plovoucí podlahu ve všech místnostech a jen přechodové lišty. Naučil jsem se po každém čištění vyndat kartáč a vytahat z něho vlasy a chlupy z našeho domácího mazlíčka. Nákup doporučuji.

    • perfektně vysává
    • tři intenzity vysávání a mopování
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • celkově levný oproti konkurenci
    • hezký design
    • v aplikace lze nastavit úklid celého bytu nebo jen vybraných místností.
    • Občas mi namotá zapomenutý kabel od napájení. Pokud robota pak někam přenesu, tak je lehce dezorientovaný, překreslí mapu a má problémy se vrátit do základny. Ideální je ho v režimu úklidu nikam nepřenášet.
  • Lenka
    Ověřený
    zákazník

    1. 4. 2024

    100% 100%

    Vysavač nemá chybu. Nenašla jsem zatím jedinou chybu. Mám ho už rok. K dokonalosti už jen chybí aby si sám vyměnil mop a dal novou vodu.

    • Mapování bytu
    • Nenaráží do černého nábytku
    • Kočka se ho nebojí
    • Velká sací síla
    • Ubylo hodně prachu v domácnosti, až mě to překvapilo
    • Zvládne dlouhý vlasy a kočičí chlupy
  • Michal Oupický

    20. 3. 2024

    100% 100%

    Je skvělí už ho mám přes rok a jen jednou jsem čistil čidla a jen proto že mě na to upozornila chytrá aplikace kterou jsem si nainstaloval abych měl lehčí přehled o funkčnosti a spouštění vysavače,používám tak 3krát/4krát do měsíce a mohu jen doporučit.

    • Mohu ho spustit klidně z dovolené a nebo ho naprogramuji a o nic se nemusím starat sám uklidí,sám se vyprázdní a sám se dobije o nic se nestarám :-)
    • Zatím nic.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    31. 1. 2024

    100% 100%

    Jsem moc spokojená

  • Vítězslav Zimáček
    Ověřený
    zákazník

    26. 1. 2024

    100% 100%

    Dle mého nemá chybu.... uklidí i koberečky v místnosti a sám si zvýší výkon sjede z koberce si ho sníží.

    • perfektně vysává
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává - velká výhoda
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • spotřební příslušenství není drahé
    • celkově levný oproti konkurenci
    • uklidí i koberečky v místnosti
    • uklidí i koberečky v místnosti a sám zvýší výkon
  • Eva
    Ověřený
    zákazník

    22. 1. 2024

    100% 100%

    Nadmíru spokojená

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    16. 1. 2024

    100% 100%

    Výborný poměr cena / výkon

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    7. 1. 2024

    80% 80%

    • neumí česky
  • Honza
    Ověřený
    zákazník

    26. 12. 2023

    80% 80%

    Vyzkoušeno, zatím pracoval jednou. Spokojenost. Naskenoval si celý byt, dobře objížděl překážky (nohy židlí, vánoční stromek :-) atd.) a dobře uklidil. Zatím jsme nezkoušeli mokrý úklid.

    • - celkem tichý chod
    • - dobrá orientace v prostoru
    • - dobře uklízí
    • - aplikace je napůl česky a napůl anglicky
  • Luboš F.
    Ověřený
    zákazník

    21. 12. 2023

    100% 100%

    Koupeno na doporučení jako Vánoční dárek. Zatím tedy pouze převzato a zabaleno pod stromeček. Vlastí zkušenosti teprve přijdou.

    • Rychlost doručení.
    • Jasná komunikace obchodu.

zobrazit všechny hodnocení 203

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše