Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white
Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce
Kód zboží: 104015
Příslušenství
Popis produktu
- Robotický vysavač s mopem
- Samovyprazdňovací stanice na odpad
- Ovladatelný přes telefon - aplikace v anglickém jazyce
- Laserová navigace
- Funkce mopu a vysavače
- Vysavač s hlučností cca 50-65 dB
- Trojice samostatných senzorů pro efektivní úklid
- Sací tlak až 2700 Pa
- 18 senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru
- Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
- Nádržka na vodu s účinnějším čerpadlem
- Nastavení intenzity mopování
- Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přestal
- Vysokokapacitní 5200 mAh Li-ion baterie
- Přesná laserová navigace jako v Google autě
- Maximální plocha vysávání až 250 m²
- Možnost nastavení úklidových zón a pojmenování místností
- 2 boční kartáčky
Představení robotického vysavače Roidmi EVE Plus
Vrhněte se do chytrého úklidu s robotickým vysavačem Roidmi EVE Plus, který krom funkce mopu nabízí i revoluční samovyprazdňovací stanici na odpad. Díky sofistikované laserové navigaci a sacímu tlaku až 2700 Pa si poradí s úklidem celé řady povrchů, včetně tvrdých podlah a koberců. Vysokokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterie vystačí na úklid až 250 m². V případě, že Roidmi EVE Plus nezvládne uklidit celý prostor, tak si sám zajede načerpat energii do nabíjecí stanice a následně bude pokračovat v místě, kde s úklidem přestal. Vysavač můžete ovládat z mobilního telefonu, kde si lze nastavit např. časový rozvrh vysávání, pojmenovat místnosti, anebo nastavit úklidové zóny.
Automatické vysypávání sběrného koše
Nabíjecí stanice Roidmi EVE Plus vám poslouží nejen k nabíjení robota, ale také k automatickému vysypávání sběrného koše do objemného 3L odpadního pytle uvnitř stanice. Jednorázový sáček na nečistoty uvnitř stanice pojme až desítky sběrných košů robota. Jeho praktické zpracování znemožňuje únik prachu a nečistot zpět do okolí. Na zaplnění odpadního sáčku vás upozorní mobilní aplikace. Samovyprazdňovací stanice ROIDMI 2.0 má inteligentní LED obrazovku. Ukazuje stav baterie robota, stav nabíjení robota, oznamuje naplnění odpadního sáčku a slouží jako oznamovací obrazovka pro poruchy.
Výkonná laserová navigace
Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor, a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.
Funkce mopování
Roidmi EVE Plus zvládne vysávání a mokré vytírání zároveň. Vysavač disponuje nádobkou na vodu s objemem 250 ml a elektronicky řízeným čerpadlem, u kterého si lze nastavit až 3 úrovně průtoku vody.
Systém dávkování zaručuje přesné a rovnoměrné dávkování vody na mopovací textilii. Nemusíte mít strach, že by na podlaze zůstávaly skvrny od vody. Ujistěte se však, že před prvním použítím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utěrku.
Inteligentní mapování místností
Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.
Uklízí tam, kde přestal
Jako majitel tohoto robota se nemusíte starat o celý úklidový proces. V případě, že vysavač neuklidí celý prostor na první pokus, tak si zajede dočerpat energii do nabíjecí stanice a následně začne s úklidem tam, kde přestal.
Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru
Každá domácnost má specifické členění místností. Jak splnit očekávání všech zákazníků? Vysavač má 18 hlavních senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru a starají se o to, aby vysavač s výškou 9,8 cm neuvízl třeba pod nábytkem.
Motor s vysokou sací silou
Roidmi EVE Plus je vybaven digitálním bezkartáčovým stejnosměrným BLDC motorem, který je oproti běžným motorům tišší, spolehlivější, energeticky úspornější a má delší životnost. Sací síla takového motoru je až 2700 Pa, což postačí na úklid prachu, vlasů a dalších nečistot.
Ovládání přes mobilní aplikaci
Ovládání Roidmi EVE Plus je možní přes aplikace Mi Home a Roidmi. Díky aplikaci Mi Home si můžete naplánovat, kdy a jak často bude váš robotický pomocník vysávat, případně mu jednorázově pokyn k vysávání zadat, byť už budete třeba sedět v práci. Dále můžete ovládat sací výkon a prohlédnout si trasu, kterou vysavač během práce urazil, anebo nastavit zakázané zóny úklidu a pojmenovat místnosti dle vašich představ.
Hlasového asistenta k vysavači připojíte pouze přes aplikaci Roidmi.
Technická specifikace
- Model: Roidmi EVE Plus
- Barva: bílá
- Baterie: Li-ion
- Max. plocha pokrytí: 250 m²
- Kapacita baterie: 5200 mAh
- Hlučnost: cca 65 dB
- Rozměry: 35 x 35 x 9,8 cm
- Hmotnost: robota 3,6 kg, stanice 2,7 kg
- Doba provozu: až 180 min.
- Doba nabíjení: 240 min.
- Možnost mopování: ano
- Zásobník na vodu: ano
- Objem odpadní nádoby: 300 ml
- Objem zásobníku na vodu: 250 ml
- Filtrace: HEPA type filtr
- Podporované typy povrchů: všechny
- Načasování úklidu: ano
- Zone cleaning: ano
- Wi-Fi: ano
- Ovládání přes telefon: ano
- Název aplikace: Mi Home - Android / iOS, Roidmi - Android / iOS
Obsah Balení
-
1x Roidmi EVE Plus
-
1x Baterie Li-Ion 5200 mAh
-
2x HEPA filtr
-
1x Napájecí adaptér
-
1x Nabíjecí a samovyprazdňovací stanice
-
1x Odpadní nádobka 2v1 na prach a vodu
-
1x Mopovací textílie
-
1x Čistící nástroj
-
10x Utěrka na suchý úklid
-
5x Odpadní pytel do samovyprazdňovací stanice
-
1x Návod k použití
Recenze produktu
-
Lenka
Ověřený
zákazník1. 4. 2024
Vysavač nemá chybu. Nenašla jsem zatím jedinou chybu. Mám ho už rok. K dokonalosti už jen chybí aby si sám vyměnil mop a dal novou vodu.
- Mapování bytu
- Nenaráží do černého nábytku
- Kočka se ho nebojí
- Velká sací síla
- Ubylo hodně prachu v domácnosti, až mě to překvapilo
- Zvládne dlouhý vlasy a kočičí chlupy
-
Michal Oupický
20. 3. 2024
Je skvělí už ho mám přes rok a jen jednou jsem čistil čidla a jen proto že mě na to upozornila chytrá aplikace kterou jsem si nainstaloval abych měl lehčí přehled o funkčnosti a spouštění vysavače,používám tak 3krát/4krát do měsíce a mohu jen doporučit.
- Mohu ho spustit klidně z dovolené a nebo ho naprogramuji a o nic se nemusím starat sám uklidí,sám se vyprázdní a sám se dobije o nic se nestarám :-)
- Zatím nic.
-
Anonym
Ověřený
zákazník31. 1. 2024
Jsem moc spokojená
-
Vítězslav Zimáček
Ověřený
zákazník26. 1. 2024
Dle mého nemá chybu.... uklidí i koberečky v místnosti a sám si zvýší výkon sjede z koberce si ho sníží.
- perfektně vysává
- při vysávání je tichý
- sám se vysypává - velká výhoda
- laserová navigace
- dva boční kartáčky
- spotřební příslušenství není drahé
- celkově levný oproti konkurenci
- uklidí i koberečky v místnosti
- uklidí i koberečky v místnosti a sám zvýší výkon
-
Eva
Ověřený
zákazník22. 1. 2024
Nadmíru spokojená
-
Anonym
Ověřený
zákazník16. 1. 2024
Výborný poměr cena / výkon
-
Anonym
Ověřený
zákazník7. 1. 2024
- neumí česky
-
Honza
Ověřený
zákazník26. 12. 2023
Vyzkoušeno, zatím pracoval jednou. Spokojenost. Naskenoval si celý byt, dobře objížděl překážky (nohy židlí, vánoční stromek :-) atd.) a dobře uklidil. Zatím jsme nezkoušeli mokrý úklid.
- - celkem tichý chod
- - dobrá orientace v prostoru
- - dobře uklízí
- - aplikace je napůl česky a napůl anglicky
-
Luboš F.
Ověřený
zákazník21. 12. 2023
Koupeno na doporučení jako Vánoční dárek. Zatím tedy pouze převzato a zabaleno pod stromeček. Vlastí zkušenosti teprve přijdou.
- Rychlost doručení.
- Jasná komunikace obchodu.
-
Vašek
Ověřený
zákazník17. 12. 2023
Objednán již druhý kus do rodiny. Celková spokojenost, malé mouchy, např. při nastavení vysávání 2x nejdřív vysaje celý byt jednou a pak se vrátí místo aby každou místnost vysál hned 2x.
- dobře vysává
- při vysávání je tichý
- navigace
- cenově dostupné příslušenství
- mobilní aplikace není v češtině
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Roman 29. 6. 2024
Sdílení zařízení
Zdravím, asi před 14 dny jsem zjistil, že Roidmi Eve nelze připojit na dva telefony, nebo zařízení android. Vždy jsem to měl na tabletu doma a pro kontrolu když jsem mimo domov tak v telefonu. Od určité doby jsem zjistl, že na mobilu spojení nefunguje. Pokud se to podařilo napárovat do mobilu, ztratil jsem připojení na tabletu a naopak. Když jsem v aplikaci narazil na položku sdílení, naskenoval jsem vygenerovaný QR kód, tak to okamžite napsalo "Failed to bind shared device"
Aplikace jsem odinstaloval, zařízení zresetoval ale nepomohlo to. Spojení funguje pouze na jednom a nebo na druhém zařízení. Přišel jsem o mapy a celé to akorát rozvrtal. Mám Roidmi přes tři roky a vždy to fungovalo na dvou zařízeních bez problému, bez nějakého sdílení, stačilo se přihlásit a zadat ověřovací kód z mailu. Nechápu proč to teď nejde. Můžete mě prosím k tomu zjistit nějaké podrobnosti? Děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme přechod na APP Mi Home, tu můžete mít na několika zařízení naráz a 100% funguje. S pozdravem Tým Robotworld
Reagovat
Roman 29. 6. 2024
Doplnění: Tak celý den jsem se s tím "drbal" a nakonec to zase vše najelo. Funguje to z obou zařízení bez použití položky "shared" Tak asi chyba na serveru, nebo nevím...
Reagovat
Velmi nás těší, že vše opět běží jak má. V případě dalších dotazů v budoucnu, jsme Vám k dispozici. Hezký den!
Robotworld Tým
Reagovat
Rosta 4. 6. 2024
Rodmi
robot neustále hlásí "Please check if the main wheel is stuck." plus někdy na stanici vyzkočí 004
Děkuji
Reagovat
Rosta 4. 6. 2024
Nikde žádné nečistoty a reset proveden.
Reagovat
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. "Please check if the main wheel is stuck." indikuje problém s otáčením se předního kolečka, ale také se může jednat o problém se softwarem (via error 004) V tomto případě doporučujeme reset do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu a vyjmutí baterie z vysavače s opětovným návratem baterie. Pokud by tyto metody nepomohly, poté bychom doporučili vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Daniel Drnec 21. 5. 2024
Roidmi Eve Max -
Dobrý den, robot po jednom týdnu vysávání a mapování ,hlásí ` Mopping motor abnormal`, chybová hláška nastane cca po 1 minutě od startu. Co si mám pod tím představit? Děkuji
Reagovat
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Error ohašuje chybu v mopovacím motoru. V tomto případě doporučujeme nejdříve vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu, jelikož se může pouze jednat o chybu v softwaru. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme buďto odstoupit od kupní smlouvy a vyměnit kus za kus či vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Dobrý den,
chybová hláška přetížení může mít několik důvodů. Prosím, důkladně zkontrolujte, zda se kolem ložisek kartáčů a ve filtrech nenachází nějaké nečistoty, namotaná vlákna nebo usazeniny. Následně zařízení restartujte. Dále nám můžete poslat video, na jakém povrchu robot jezdí, i to může způsobit přetížení. Může se ale jednat i o interní chybu a bude nutné zařízení zaslat ke kontrole servisnímu technikovi.
Reagovat
Aneta 18. 5. 2024
Samovypinani vysavače při vysávání
Dobrý den,
cca před 18 měsíci jsem u vás zakoupila vysavač Roidmi EVE+ a vše frčelo jak má, až do doby cca 3 dny nazpět, kdy se vysavač při nastavení programu "regular cleaning" sepne, ale pracuje cca 10 minut a najednou se z ničeho nic vypne a napíše mi to hlášku "připojte zařízení k napájení" i přes to, že je baterka plně nabytá a v apce ukazuje např. 95% baterky. Prosím tedy o radu co s tím. Dekuji
Reagovat
Dobrý den, zkuste prosím vyresetovat do továrního nastavení - stlačit a podržet všechny 3 tlačítka, když je robot zapnutý, dokud to nezahlásí factory reset. Kdyby tento zásah nepomůže doporučíme robota reklamovat.
S pozdravem Tým Robotworld.
Reagovat
Aneta 21. 5. 2024
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu a poprosím vás o informaci, jak postupovat v případě reklamace.
Vypadá to na špatnou baterii. Vysavač vysaje pár metrů a jede se nabýt s tím, že v appce ukazuje stav např. 14% baterie a po 10 min. je stav baterie cca 60% což je nesmysl.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem,
Reagovat
Marek 27. 4. 2024
No room information
Dobry den kupoval som od vas Rodimi Eve Plus. Avšak tento týžden mi zmazalo mapu a začalo vytvárat nanovo... nevadí stane sa... ale novu mapu mi ukazuje ako celok neviem si podelit miestnostia nič stále mi ukazuje pri každej možnosti "No room information" a už som mapu dal znova spraviť 3x a vždy to isté.
Ako mam postupovať? Dakujem
Reagovat
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Takto by se opravdu software vysavače chovat neměl. V tomto případě bychom Vám doporučili vysavač nejdříve resetovat do továrního nastavení pro plný reset softwaru (podle uživatelského manuálu. Pokud by toto řešení nepomohlo, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Petr 26. 4. 2024
chyba radar
Dobrý den,vyavač hlásí chybu radar speed eror hlavně když mopuje.Radar jsem očistil .Čím to může být
Reagovat
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě doporučujeme stroj zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Hedvika 1. 4. 2024
zaseklý radar
Dobrý den,
obracím se na Vás ohledně rady. Pravděpodobně vjel pod bidet a zamáčknul se. Teď když je ve stanici, ani nevyjede a hned hlásí zaseknutí radaru.
Mám vysavač rozebrat? Nebo ho lze opravit (jak,kde, kdy)? Asi ho máme už po záruce. Díky moc
Reagovat
Dobrý den,
v příapdě zaseknutého nárazníku lidaru, bude nutné robota zasalt do servisu. Uživatelsky můžete pouze zlehka několikrát stlačit pohyblivou část horního dorazu lidaru, zásahy neodborné nedoporučujeme. Krásný den
Reagovat
Sabina 16. 3. 2024
Neumýva
Dobrý deň, prosim Vas vysavač mi prestal umývať, vôbec sa voda nedostane k mopu viete mi poradiť, kde je problem? Ďakujem
Reagovat
Dobrý den, v případě popisované závady doporučuji nejdříve prověřit nastavenou intenzitu mopování v aplikaci. Pokud bude problém nadále přetrvávat, bude se pravděpodobně jednat o ucpané vodní cesty a bude tedy nutné dát robota na reklamaci / servis, pokud je již po záruce.
Reagovat
Žanet 25. 2. 2024
System is granny
Dobrý den,
vysavač máme dva a půl roku, čili již po záruce. Místnost velkou cca 60m2 celou nedovysává. Zastaví se a hlásí, pokud dobře rozumím, "system is granny". Baterii jsme koupili novou a problém přetrvává. V čem může být problém?
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, doporučujeme zkusit přejít do aplikace, zda-li vám nehlásí chybovou hlášku či např. vyčištění protipádových senzorů nebo výměnu fitlru. Po vyčištění/vyměnění je nutné daný komponent v aplikaci vyresetovat, jinak bude chyba přetrvávat. V případě že aplikace žádnou chybu nehlásí, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Žanet 2. 3. 2024
Dobrý den,
senzory vyčištěny, filtr vyměněný, komponenty v aplikaci vyresetovány a problém přetrvává. Přestane vysávat vždy, když baterie ukazuje ještě přes 40 % a komponenty jsou zase na svých nižších číslech (filtr 16 %, vyměněn za nový, vyresetováno na 100 %, při příštím zapnutí ukazuje opět 16 % a senzory 0 %). Jsem docela zklamaná. Už druhý vysavač této značky, který po dvou a půl letech přestává fungovat.
Reagovat
Dobrý den,
co popisujete vypadá na sníženou kapacitu baterie a proto se změny neuloží a rovnou se odpojí. Zde by yblo vhodné vyměnit baterii a nebo nechat odborně zkontrolovat v servisu , pokdu výměna baterie stav nezmění. Krásný den
Reagovat
Jiří 7. 2. 2024
Roidmi Eve Plus
Dobrý den, tento vysavač jsem již reklamoval protože při párování to zůstalo stát na hlášce Device Binding.
Ale problém se stále opakuje. Co s tím?
Reagovat
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet aplikaci Xiaomi mi home tato aplikace dle našich zkušeností funguje bez problémů. Máme také informaci, že by snad Roidmi mělo vydat v nejbližší době aktualizaci aplikace, která by měla problém při párování vyřešit.
Reagovat
Jiří 8. 2. 2024
Aplikaci Xiaomi mi Homer jsem zkoušel ale ta mi přístroj nenajde ani manuálně.
Reagovat
Jiří 8. 2. 2024
A aplikace Roidmi mi vysavač najde ale párování zamrzne na hlášce Device Binding.
Reagovat
Jána 8. 4. 2024
Měly jsme ten samý problém.rada byla při párování vypněte mobilní data na telefonu aby nerušili WiFi síť a hned to fungovalo
Reagovat
Radek 8. 2. 2024
Měl jsem tam samy problém s parkováním jak s app roidmi tak s MiHome ani jedna nesla roidmi našlo a nešlo dokončit stejně jak u vás a MiHome nenašlo vůbec hledal jsem všude možně ani reset nepomohlo až jeden příspěvek vytáhnout bateri od napájení pak po cca 20sekund a zapojit zpět a zašroubován spodní kryt zpět. Nevím jaký důsledek to má na záruku ale mi pomohlo hned našla MiHome app vysavač a šlo bez problémů párovat. Pokud stojíte o cz app a dokonce český hlas ve vysavači doporučuji navštívit stránku na Facebooku Xiaomi mi hodně v češtině a slovenštině mají app kde lze vše nastavit a i vám pomůžou hezký den snad někomu pomůže má ráda
Reagovat
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení - stisknout všechna tři tlačítka po dobu cca 10 sec. Vypnout wifi router na cca 1 min. ze sítě. Ověřit, že se připojujete na wifi o frekvenci 2,4 Ghz. Případně ještě v mobilním telefonu vypnout data. Ještě pokud máte možnost vyzkoušet připojení na jiné wifi nebo za pomocí jiného mobilního telefonu. Pokud se při reklamaci závada neprojevila, tak bude problém někde u Vás.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 663