Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jana N. 2. 7. 2023
Samovolne se vypina
Dobry den, mazzy se samovolne vypina, i kdyz pouzivame alkalicke baterie, i jsme je vymenili. Mam robota dat na reklamaci nebo muze byt problem jinde? Dekuji
Reagovat
Katrin Specialista 3. 7. 2023
Dobrý den, pokud jste vyloučili problém v bateriích, doporučujeme hračku reklamovat. Krásný den
Reagovat
L 30. 12. 2023
Je to na
Reagovat
Jakub Přikryl 29. 12. 2022
Problém s pohybem
Dobrý den. Robotovi se při pohybu vpřed a vlevo točí jen jeden motor. Při pohybu vzad a vpravo funguje správně a točí se oba motory. Vše máme zapojené a sestavené správně podle návodu.
Reagovat
Martina Specialista 29. 12. 2022
Dobrý den, pokud je vše zapojené správně a robot i přesto má problém s pohybem vpřed a doleva, doporučili bychom jeho reklamaci.
Reagovat
Stanislav O 24. 2. 2022
Samovolné vypínání-Mazzy
Dobrý den, máme potíže s robotem Mazzy. Samovolně se vypíná během akce. Používáme dobijecí baterie eta (2600 mAh). Vypozorovali jsme, že když je delší dobu vypnutý funguje trochu déle. Po následném vypnutí a zapnutí se chyba často "cyklí". Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 2. 2022
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet robot použít s alkalickými bateriemi a vyloučit tak, že je problém pouze v bateriích. Pokud by problém přetrval, bylo by třeba řešit reklamací robota.
Reagovat
Marcela H 8. 1. 2022
Nelze sparovat s aplikací
Dobrý den, Mazzy nám nejde spárovat s telefonem. V Bluetooth nastavení Mazzy sparuji, ale dal to nejde. Aplikaci máme samozřejmě staženou. Když v aplikaci kliknu na ikonu Bluetooth, ukáže se chybové hlášení "location information is not open, it may fail to search device." :-( Přijde mi, že je v prodeji výrobek, který nemá aktualizovanou a nefunkční appku . Poslední aktualizace 2019 . Tím je tedy nefunkční celá stavebnice. :-(
Reagovat
Martina Specialista 10. 1. 2022
Dobrý den, u aplikace je nutné vždy povolit vše. Pokud zadát povolení dat pouze při používání aplikace, do aplikace se dál nedostanete a nebude možné robota dál ovládat.
Reagovat
Marcela H 11. 1. 2022
Děkuji. Aplikaci jsme smazali, nainstalovali znovu a vše povolili. Nefungovalo. Nakonec se muselo povolit i určování polohy přímo na telefonu a nyní už funguje.
Reagovat
Lenka Benešová 14. 11. 2021
Šroubky
Při stavbě vesměs poztraceli šroubky AP. Spojovací dílky, dají se sehnat samostatně? V obchodě nemají děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 11. 2021
Dobrý den, je nám líto, ale žádné díly nemá ani dodavatel a výrobce jednotlivé díly k prodeji nenabízí.
Reagovat
Vložit dotaz