Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Zigybot Mazzy

Dotazy pro Robotická hračka Zigybot Mazzy

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jana N. 2. 7. 2023

    Samovolne se vypina

    Dobry den, mazzy se samovolne vypina, i kdyz pouzivame alkalicke baterie, i jsme je vymenili. Mam robota dat na reklamaci nebo muze byt problem jinde? Dekuji

    • Katrin Specialista 3. 7. 2023

      Dobrý den, pokud jste vyloučili problém v bateriích, doporučujeme hračku reklamovat. Krásný den

  • Jakub Přikryl 29. 12. 2022

    Problém s pohybem

    Dobrý den. Robotovi se při pohybu vpřed a vlevo točí jen jeden motor. Při pohybu vzad a vpravo funguje správně a točí se oba motory. Vše máme zapojené a sestavené správně podle návodu.

    • Martina Specialista 29. 12. 2022

      Dobrý den, pokud je vše zapojené správně a robot i přesto má problém s pohybem vpřed a doleva, doporučili bychom jeho reklamaci.

  • Stanislav O 24. 2. 2022

    Samovolné vypínání-Mazzy

    Dobrý den, máme potíže s robotem Mazzy. Samovolně se vypíná během akce. Používáme dobijecí baterie eta (2600 mAh). Vypozorovali jsme, že když je delší dobu vypnutý funguje trochu déle. Po následném vypnutí a zapnutí se chyba často "cyklí". Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 25. 2. 2022

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet robot použít s alkalickými bateriemi a vyloučit tak, že je problém pouze v bateriích. Pokud by problém přetrval, bylo by třeba řešit reklamací robota. 

  • Marcela H 8. 1. 2022

    Nelze sparovat s aplikací

    Dobrý den, Mazzy nám nejde spárovat s telefonem. V Bluetooth nastavení Mazzy sparuji, ale dal to nejde. Aplikaci máme samozřejmě staženou. Když v aplikaci kliknu na ikonu Bluetooth, ukáže se chybové hlášení "location information is not open, it may fail to search device." :-( Přijde mi, že je v prodeji výrobek, který nemá aktualizovanou a nefunkční appku . Poslední aktualizace 2019 . Tím je tedy nefunkční celá stavebnice. :-(

    • Martina Specialista 10. 1. 2022

      Dobrý den, u aplikace je nutné vždy povolit vše. Pokud zadát povolení dat pouze při používání aplikace, do aplikace se dál nedostanete a nebude možné robota dál ovládat.

      • Marcela H 11. 1. 2022

        Děkuji. Aplikaci jsme smazali, nainstalovali znovu a vše povolili. Nefungovalo. Nakonec se muselo povolit i určování polohy přímo na telefonu a nyní už funguje.

  • Lenka Benešová 14. 11. 2021

    Šroubky

    Při stavbě vesměs poztraceli šroubky AP. Spojovací dílky, dají se sehnat samostatně? V obchodě nemají děkuji

    • Lukáš Specialista 24. 11. 2021

      Dobrý den, je nám líto, ale žádné díly nemá ani dodavatel a výrobce jednotlivé díly k prodeji nenabízí. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše