AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Zigybot - Robot Artur

Dotazy pro Robotická hračka Zigybot - Robot Artur

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Renata 13. 7. 2024

    Střely

    Dobrý den,je možné objednat náhradní střely do robota Hektora?
    Mockrát dekuji
    Petrová

    • Julia Specialista 18. 7. 2024

      Dobrý den,
      je nám líto, ale náhradní střely pro robota Hektora nemáme možnost zajistit. Pěkný den. 

  • Miroslava sgro 22. 11. 2023

    Otazka

    Dobrý den robot artur nereaguje na ovládání ovladačem jde koupit nový ovladač dekuji

    • Lukáš Specialista 23. 11. 2023

      Dobrý den, je nám líto, ale zakoupení ovladače není možné. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. Pozáruční servis se bohužel neprovádí. 

  • Milan 30. 9. 2023

    nabijeci kabel

    ztratil se nabijeci kabel, bylo by mozne koupit novy? dekuji

    • Lukáš Specialista 2. 10. 2023

      Dobrý den, je nám líto, ale náhradní nabíjecí kabel nemáme možnost již zajistit. 

  • peter 29. 5. 2023

    Nestriela

    objednal som si u vás robota Artura. po rozbaleni a zapnutí všetko ide okrem streľby. robot nestrieľa. viete niečo poradiť,alebo treba reklamovať, odstúpiť od zmluvy ?
    ďakujem

    • Lukáš Specialista 29. 5. 2023

      Dobrý den, je nám líto, ale zřejmě jste měl smůlu na vadný kus a bude třeba jej reklamovat. 

  • Hana 19. 1. 2023

    JAZYK

    Jak se nastaví čeština

    • Martina Specialista 19. 1. 2023

      Dobrý den, český jazyk by měl být nastavený od začátku. Robot mluví česky. Zvládá ovšem anglická slova, pokud tuto funkci zvolíte na dálkovém ovládání.

  • Kristina Klösslová 19. 1. 2023

    Dotaz

    Dobrý den,chtěla jsem se zeptat. Máme robota Arthura,ale bohužel při zapnutí nemluví. Nevypráví příběhy. Reaguje pouze na ovladač. Lze nějak naprogramovat mluvení? Děkuji moc.

    • Martina Specialista 19. 1. 2023

      Dobrý den, zkuste na robotovi zmáčknout hlavní tlačítko. Pokud i nadále robot nebude mluvit, může být problém s mikrofonem a v tomto případě bychom doporučili reklamaci. 

      • Kristina 19. 1. 2023

        Dobrý den. Myslím,že bude problém jinde. Když se zmáčkne tlačítko na ovládači hudba ,písně hrají. A i robot vydává zvuky.

  • Petra Mores 18. 1. 2023

    Kabel

    Dobry den,
    Prestal nam fungovat kabel, bylo ny možné objednas samostatne? Pripadne jaka je velikost koncovky?
    Dekuji

  • Jaroslav 1. 1. 2023

    Dobrý den taky jsem ztratil kabel díly za pomoc

    • Martina Specialista 2. 1. 2023

      Dobrý den, je nám líto, ale náhradní kabely již není možné objednat. Měli jsme k dispozici pouze pár kusů, které jsou již prodané.

  • Monika 25. 12. 2022

    Náhradná batéria

    Dobrý deň, chcela som sa spýtať či existuje možnosť zakúpenia náhradnej nabíjacej batérie do robota Artur.
    Aj po nabití sa po 2 minútach vypne.
    Zakúpený bol v r. 2018. Chápem, že za 4 roky akumulátor už dosiahol svoju životnosť, príde mi však škoda inak funkčnú hračku kvôli tomu vyhodiť.
    Vopred ďakujem za odpoveď.
    S pozdravom
    Benedíková

    • Martina Specialista 27. 12. 2022

      Dobrý den, bohužel náhradní baterie do robota nemáme k dispozici a ani se nedají objednat.

  • Marian Omaník 3. 10. 2022

    Dobíjecí USB kabel na robota

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jeli možné si objednat dobíjecí USB kabel na robota ARTURA. A nebo rozměr koncovky. Děkuji Omaník

    • Marek 5. 11. 2022

      Dobry den, stratil som dobijaci kabel. Kde je mozne ho objednat a aky musi byt vystup/prud pre nabijanie 5VDC. Dakujem.

      • Martina Specialista 7. 11. 2022

        Dobrý den, náhradní kabel máme skladem a je možné jeho zakoupení. Více informací Vám posílám na e-mail.

        • Lenka Keprtová 27. 11. 2022

          Dobrý den,
          mám stejný problém. Jak prosím mohu objednat nabíječku na robota Arthura?
          Děkuji za pomoc
          Lenka

    • Martina Specialista 3. 10. 2022

      Dobrý den, ano je to možné. Bližší informace Vám odesílám na e-mail.

      • Jan 6. 12. 2022

        Dobrý den, mám stejný problém, ztratili jsme kabel.

  • Jindřich 28. 4. 2022

    Robot přestal reagovat na ovladač

    Zdravím, robot Artur přestal reagovat na ovladač. Baterky jsou nové, robot je plně nabitý. Po zapnutí vše vypadá jak má, ale bohužel přestal reagovat. Signalizační dioda se po stisknutí tlačítek ovladače normálně rozsvítí, jak má. Je třeba u této hračky nějaký reset nebo lze robota s ovladačem nějak znovu napárovat? Děkuji

    • Lukáš Specialista 29. 4. 2022

      Dobrý den, žádné párování není třeba provádět. V případě, že Vám robot nereaguje a ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše