Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Renata 13. 7. 2024
Střely
Dobrý den,je možné objednat náhradní střely do robota Hektora?
Mockrát dekuji
Petrová
Reagovat
Julia Specialista 18. 7. 2024
Dobrý den,
je nám líto, ale náhradní střely pro robota Hektora nemáme možnost zajistit. Pěkný den.
Reagovat
Miroslava sgro 22. 11. 2023
Otazka
Dobrý den robot artur nereaguje na ovládání ovladačem jde koupit nový ovladač dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 11. 2023
Dobrý den, je nám líto, ale zakoupení ovladače není možné. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. Pozáruční servis se bohužel neprovádí.
Reagovat
Milan 30. 9. 2023
nabijeci kabel
ztratil se nabijeci kabel, bylo by mozne koupit novy? dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 10. 2023
Dobrý den, je nám líto, ale náhradní nabíjecí kabel nemáme možnost již zajistit.
Reagovat
peter 29. 5. 2023
Nestriela
objednal som si u vás robota Artura. po rozbaleni a zapnutí všetko ide okrem streľby. robot nestrieľa. viete niečo poradiť,alebo treba reklamovať, odstúpiť od zmluvy ?
ďakujem
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 5. 2023
Dobrý den, je nám líto, ale zřejmě jste měl smůlu na vadný kus a bude třeba jej reklamovat.
Reagovat
Hana 19. 1. 2023
JAZYK
Jak se nastaví čeština
Reagovat
Martina Specialista 19. 1. 2023
Dobrý den, český jazyk by měl být nastavený od začátku. Robot mluví česky. Zvládá ovšem anglická slova, pokud tuto funkci zvolíte na dálkovém ovládání.
Reagovat
Kristina Klösslová 19. 1. 2023
Dotaz
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat. Máme robota Arthura,ale bohužel při zapnutí nemluví. Nevypráví příběhy. Reaguje pouze na ovladač. Lze nějak naprogramovat mluvení? Děkuji moc.
Reagovat
Martina Specialista 19. 1. 2023
Dobrý den, zkuste na robotovi zmáčknout hlavní tlačítko. Pokud i nadále robot nebude mluvit, může být problém s mikrofonem a v tomto případě bychom doporučili reklamaci.
Reagovat
Kristina 19. 1. 2023
Dobrý den. Myslím,že bude problém jinde. Když se zmáčkne tlačítko na ovládači hudba ,písně hrají. A i robot vydává zvuky.
Reagovat
Martina Specialista 20. 1. 2023
Dobrý den, zkuste tedy kontaktovat přímo podporu výrobce.
Reagovat
Petra Mores 18. 1. 2023
Kabel
Dobry den,
Prestal nam fungovat kabel, bylo ny možné objednas samostatne? Pripadne jaka je velikost koncovky?
Dekuji
Reagovat
Jaroslav 1. 1. 2023
Dobrý den taky jsem ztratil kabel díly za pomoc
Reagovat
Martina Specialista 2. 1. 2023
Dobrý den, je nám líto, ale náhradní kabely již není možné objednat. Měli jsme k dispozici pouze pár kusů, které jsou již prodané.
Reagovat
Monika 25. 12. 2022
Náhradná batéria
Dobrý deň, chcela som sa spýtať či existuje možnosť zakúpenia náhradnej nabíjacej batérie do robota Artur.
Aj po nabití sa po 2 minútach vypne.
Zakúpený bol v r. 2018. Chápem, že za 4 roky akumulátor už dosiahol svoju životnosť, príde mi však škoda inak funkčnú hračku kvôli tomu vyhodiť.
Vopred ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Benedíková
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2022
Dobrý den, bohužel náhradní baterie do robota nemáme k dispozici a ani se nedají objednat.
Reagovat
Marian Omaník 3. 10. 2022
Dobíjecí USB kabel na robota
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jeli možné si objednat dobíjecí USB kabel na robota ARTURA. A nebo rozměr koncovky. Děkuji Omaník
Reagovat
Marek 5. 11. 2022
Dobry den, stratil som dobijaci kabel. Kde je mozne ho objednat a aky musi byt vystup/prud pre nabijanie 5VDC. Dakujem.
Reagovat
Martina Specialista 7. 11. 2022
Dobrý den, náhradní kabel máme skladem a je možné jeho zakoupení. Více informací Vám posílám na e-mail.
Reagovat
Lenka Keprtová 27. 11. 2022
Dobrý den,
mám stejný problém. Jak prosím mohu objednat nabíječku na robota Arthura?
Děkuji za pomoc
Lenka
Reagovat
Martina Specialista 3. 10. 2022
Dobrý den, ano je to možné. Bližší informace Vám odesílám na e-mail.
Reagovat
Jan 6. 12. 2022
Dobrý den, mám stejný problém, ztratili jsme kabel.
Reagovat
Jindřich 28. 4. 2022
Robot přestal reagovat na ovladač
Zdravím, robot Artur přestal reagovat na ovladač. Baterky jsou nové, robot je plně nabitý. Po zapnutí vše vypadá jak má, ale bohužel přestal reagovat. Signalizační dioda se po stisknutí tlačítek ovladače normálně rozsvítí, jak má. Je třeba u této hračky nějaký reset nebo lze robota s ovladačem nějak znovu napárovat? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 4. 2022
Dobrý den, žádné párování není třeba provádět. V případě, že Vám robot nereaguje a ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat.
Reagovat
Vložit dotaz