Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jiří K. 20. 8. 2023
Zodiac RC 4100
Dobrý den,
při vysávání dna a čistění stěn bazénu dochází k vypadávání pásů vysavače. Jinak vysavač pracuje bez problému již 5. rokem.
Je řešením koupě nových pásů nebo může být příčina jinde.
děkuji za odpověď
J. K.
Reagovat
Veronika Specialista 22. 8. 2023
Dobrý den,
v případě, že je pás vytažený působením chemie, je možná příčina pouze v tom, tím pádem by stačila jen výměna za nový pás. Pokud,ale došlo k požkození uložení pásu nebo ložiska, bude lepší nechat robota odborně zkontrolovat v servisu.Krásný den
Reagovat
Martina 14. 7. 2023
Zakalena voda
Vysavac jezdi sem a tam a misto aby vysaval necistoty, tak vodu spise rozviri a ta he pak zakalena. Mam ho cca 3roky ve slane vode a do ted fungoval. Cim by to mohlo byt?
Reagovat
Zdeněk Specialista 17. 7. 2023
Dobrý den,
zde bude nejspíše potíž v pojezdech. Robota bude nutné dát na servis. Postup servisu naleznete zde: https://www.robotworld.cz/servis .
Přejeme pěkný den
Reagovat
Pavel S. 23. 5. 2023
Zodiac
Dobrý den, mám už cca. třetím rokem vysavač Zodiac. Bohužel nyní přestal vysávat stěny a dno bazénu nevyčistí v cele ploše. Bazén je sklolaminát, sladká voda, Prosím o dání informace kde by mohl být problém?
Děkuji
P.S.
Reagovat
Zdeněk Specialista 24. 5. 2023
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robotem. Doporučíme pustit robota bez filtračního koše. Pokud bude pohyb již v pořádku, bude nutné zakoupit nový koš. Stejně tak určitě zkontrolujte i turbníku viz návod, kde je uvedeno, jak tuto čistit. Pokud nic z toho nepomůže, bude nutné dát robota na reklamaci. Postup reklamace naleznete zde: https://www.robotworld.cz/reklamace .
Přejeme pěkný den
Reagovat
Jarda 9. 4. 2021
Slaná voda
Dotaz jsou vysavače Zodiac vhodné i pro slanou vodu?
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 4. 2021
Dobrý den, tento bazénový vysavač si se slanou vodou poradí, ale je potřeba jej po každém cyklu důkladně opláchnout. Pokud by údržba nebyla pravidelná, tak by se rychle poškodily kartáče, filtr apod.
Reagovat
Daniel Štěrba 28. 8. 2020
životnost vysavače
Dobrý den, jaká je životnost vysavače? Já jej používal cca 3 sezóny a přišla porucha, ze servisu jsem se dozvěděl, že je značně opotřebený, výměna dílů za témeř 20tis., vysavač používán cca 2-3x týdně v sezóně (4 měsíce), bazén laminát 7x3,5, díky
Reagovat
Martina Specialista 31. 8. 2020
Dobrý den, pokud je u vysavače dodržována pravidelná údržba a čištění, v provozu může být i 10 let. S tím, že po max. 2 sezónách výrobce doporučuje provést výměnu filtračního koše za nový. Nižší životnost přístroje může způsobovat velké množství chloru nebo také slaná voda. Pokud vysavač zůstává ve slané vodě, může časem dojít k jeho opotřebení či poškození. Hezký den
Reagovat
Mirek R. 3. 4. 2017
Filtrační koš Zodiac 200 mikronů
Dobrý den,
doporučujete po zimě dokoupit 200mikronový filtrační koš nebo si vystačím se 100mikronovým?
Díky.
Mirek
Reagovat
Zdeněk Specialista 3. 4. 2017
Dobrý den,
pokud není bazén velmi znečištěn vystačí koš 100 mic.
Přeji pěkný den
Tým robotworld
Reagovat
Alena Bartoníčková 23. 12. 2016
bazénový vysavač
Dobrý den, zajímá mě cena tohoto bazénového vysavače. Zda čistí i schody, Máme bazén o rozměrech 3x6. Děkuji
Reagovat
Zdeněk Specialista 23. 12. 2016
Dobrý den,
bazénové vysavače Vám schody jako takové nevysají vzhledem ke své šířce. Nicméně tento model Vám přes ně přejede a tímto Vám může neusazené nečistoty odsát.
Přejeme hezký den
Reagovat
Miroslav Korel 31. 5. 2016
Zodiac RC4100 CyclonX
Vysavač se točí dokola a nejezdí rovně , nevíte čím to může být ?
Reagovat
Patrik 1. 6. 2016
Re: Zodiac RC4100 CyclonX
Dobrý den,
s tímto problémem Vám doporučuji obrátit se na servis. Bohužel takhle na dálku nelze určit kde může být problém.
Reagovat
Bohuslav Fesl 2. 3. 2019
Dobrý den, mám ten samí problém jako čtu na recenzích vysavač se točí dokola na jednom místě. Nevím co s tím. Může někdo poradit. Děkuji. B.
Reagovat
Zdeněk Specialista 4. 3. 2019
Dobrý den,
mrzí nás, že máte potíže s robotem. Záleží jaký povrch bazénu máte, dále pak také pokud jej pouštíte aktuálně teď, tak také jaká je teplota a PH vody. Stejně tak, zda-li je robot zcela nový a nebo Vám dříve fungoval v pořádku. Určitě nás kontaktujte pro dořešení dané situace.
Přejeme hezký den
Reagovat
Vložit dotaz