Robotický vysavač iRobot Roomba 880
Kód zboží: 101074
Příslušenství
Popis produktu
- Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
- Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
- Třístupňový čistící systém AeroForce
- Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
- Adaptivní čistící hlava s gumovými kartáči AeroForce
- Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
- Filtrace přes HEPA filtr
- Indikátor plného koše
- Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
- Akustická a optická detekce nečistot
- Funkce načasování úklidu
- Funkce virtuální zdi s majákem - řízený úklid více pokojů najednou
- Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
- Senzory proti pádu ze schodů
- Dálkové ovládání
- Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem
Komu vysavač doporučujeme
iRobot Roomba 880 si zamilují všichni majitelé větších bytů a domů, kteří chtějí mít doma to nejlepší a nejnovější. Noví majitelé Roomby 880 se mohou těšit na maximální účinnost úklidu danou využitím systému AeroForce, až 2x delší životnost baterie XLife, tišší chod a komfortnější provoz s minimálními nároky na údržbu. Výbava modelu zahrnuje vše potřebné včetně dálkového ovládání a virtuálních zdí s funkcí majáku pro úklid celého bytu pěkně místnost po místnosti.
Třístupňový čisticí systém AeroForce
Představujeme jednu z nejvýznamnějších inovací od doby uvedení robotických vysavačů na trh. Revoluční čisticí systém AeroForce spojením několika prvků umožnil zvýšit efektivitu vysávání až o 50%.
1. Rotující boční kartáček
Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.
2. Dva proti sobě rotující gumové kartáče
Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sesbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Díky jejich konstrukci na nich neulpívají nečistoty a kartáče jsou tak téměř bezúdržbové.
3. Vysoký sací výkon
Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. V kombinaci s novým motorem výrazně zvyšuje sací výkon robotického vysavače Roomba série 800. Ten vzrostl až o pětinásobek v porovnání s roboty nižších řad. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.
Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.
Wall Follow
Systém bočního úklidu v rozíc a podél stěn Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.
Systém Antitangle
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí antitangle, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
Přejíždí prahy a jiné nerovnosti
Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.
Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.
Akustická a optická detekce nečistot
Systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a optických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.
Funkce načasování úklidu
Díky funkci načasování úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. Robota si můžete nastavit například tak, aby uklízel trikrát týdně. Robot tak týden co týden v naplánovaný čas uklidí a tím udrží stabilně čistou podlahu.
Funkce virtuální zdi
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.
Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.
Automatické parkování a dobíjení
Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.
Funkce Room to Room
Díky funkci Room to Room pomůžete Roombě zlepšit orientaci ve složitém prostoru a ona vám na oplátku uklidí celý byt najednou místnost po místnosti. Stačí jen nechat po celém bytě otevřené dveře a do prostoru dveří umístit virtuální majáky dle návodu. Roomba začne uklízet první místnost, jakmile robot vyhodnotí místnost jako uklizenou, maják ho navede do další místnosti. Tímto způsobem robot pokračuje až do té doby, dokud neprojede všemi majáky.
Technická specifikace
- Adaptivní čistící hlava AeroForce
- Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
- Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
- Systém Antitangle
- Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
- Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
- Funkce načasování úklidu
- Funkce virtuální zdi a funkce Halo
- Funkce Room to Room (virtuální zeď s majákem)
- Procesor: ARM
- Navigace: iAdapt
- Filtrační systém: HEPA filtr
- Indikátor plného koše: Ano
- Sběrný koš: AeroForce
- Výklopné madlo: Ano
- Doporučeno na: 4 pokoje a více (až 150 m2)
- Baterie: XLife s výdrží až 3 hodiny (Ni-MH, 3 000 mAh)
- Doba nabíjení: 3 hodiny
- Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
- Spotřeba Stand-By: max. 2 W
- Rozměry: 350 x 92 mm (80 mm tělo robota)
- Hmotnost: 3,85 kg
- Hlučnost: < 60 dB
Obsah Balení
- 1x iRobot Roomba 880
- 1x Baterie XLife 3000 mAh
- 1x Nabíjecí základna
- 1x Dálkový ovladač
- 2x Virtuální zeď s majákem
- 1x Náhradní HEPA filtr
- 1x Návod na použití
Recenze produktu
-
Luboš Mikšík
Ověřený
zákazník9. 1. 2019
Robotický vysavač Roomba 880 splnil veškerá očekávání, je sice oproti konkurenčním značkám dražší, ale vysává výborně. Vysavač máme cca 2 roky a kdyby přestal fungovat, opět půjdu do této značky. Sice má Roomba i své nedostatky (nespolupracuje s věžičkami, nevysává koberce s vysokým chlupem, nevysaje pod sedačkou, sem tam se zasekne pod kuchyňskou linkou), ale i tak vysaje a výsledek je velmi uspokojivý a s odstupem času mohu potvrdit, že pravidelným užíváním se v domácnosti snížila prašnost na minimum a to vysáváme ob den. Za 2 roky užívání se baterie téměř neopotřebovala. Velká spokojenost.
- - sám vysává
- - šetří čas
- - velký sběrný koš
- - lehce ovladatelný
- - tichý chod
- - vždy dobře uklizeno
- - vyšší cena
- - je třeba trochu připravit prostor - zasekává se pod sedačkou a kuchyňskou linkou -jinak je vždy dobře uklizeno.
- - moc nespolupracuje s věžičkami - ale ani je nepoužíváme.
- - 1 týdně je třeba vysát rohy a špatně přístupná místa
- - nevysaje postele
- - nevysaje koberce s vysokým chlupem
-
Vosik
Ověřený
zákazník20. 9. 2017
Přesně takového pomocníka do domácnosti jsme potřebovali. Uklidí sám a nikoho k tomu nepotřebuje. Ještě se nám nestalo, že by zabloudil, nebo se nevrátil do nabíjecí stanice.
- zcela samostatný uklízeč
- gumové kartáče
- majáky
- Vyšší cena
- Raději dáváme židle na stůl
- Vše co je volné, tak je potřeba odklidit z cesty vysavače
-
Fanda
Ověřený
zákazník21. 2. 2017
Tož vysává to. Sem tam sa zamotá, ale potom zaséj jede a žere smetí. kéž by mu to vydržalo aspoň deset roků .....
- Aj bordel
- Aj peněženku
-
Viktorie
Ověřený
zákazník27. 10. 2016
Dražší, ale výborný pomocník v domácností. Vůbec té investici nelituji.
-
Martin
Ověřený
zákazník18. 10. 2016
Po dvou měsících používání jsme spokojeni, vysavač dělá to, co má, a dělá to dobře. Šetří nám tím nezanedbatelné množství času a máme doma více čisto, jelikož nyní vysáváme častěji.
- vysává sám
- dobrý sací výkon
- díky majákům může postupně uklidit celý byt
- nevyjede na vyšší prahy (dáváme mu pruh koberce jako nájezd, se kterým to potom zvládne)
- netrefí zpátky na dokovací stanici, pokud je v jiné místnosti (k navádění aspoň odraz signálu), takže na konci vysávání potřebuje lidskou asistenci
-
Anonym
Ověřený
zákazník24. 8. 2016
Zatím spokojenost
- Kvalita výrobku
- Obtížnější vysypávání sběrného koše
- Vyšší cena
-
Lenka
Ověřený
zákazník11. 8. 2016
S vysavacem jsem nad miru spokojena a take velmi kladne hodnotim celkovy servis vasi spolecnosti. Jen co jsem si produkt objednala a zaplatila, hned volal vas prodejce a sdelil termin dodani, tomu rikam absolutne proklientsky servis! Mohu jen doporucit!!
- skvele saci schopnosti
- bezproblemu vysaje i zvireci chlupy (mame 3 kocky)
- snad jen cena, ale na druhou stranu stoji za to
-
Marcela
Ověřený
zákazník8. 8. 2016
Zatím mám krátce, ale vypadá to na spokojenost celé rodiny...zatímco popíjím s maželem kávu robot uklízí:).
Opravdu není moc dobré ho při práci sledovat, jeho jízda mi připadá nelogická, ale výsledek je velice uspokojivý.- jednoduché ovládání
- cena
-
Naďa Poupětová
Ověřený
zákazník7. 8. 2016
Musím konstatovat, že vysavač nejenže spnil má očekávání, ale je i předčil. Vysávání tvrdého povrchu je 100%, vysaje tak jemný prach, který s předchozím luxem zůstával a to při stejném časovém řežimu vysávání a vytírání. (Důkaz: chodím doma bosa a bosé nohy po celém dnu nemám skoro zašpiněné.)
Nejenže přebral za mně práci, ale dělá ji velmni dobře, na 100%.
Jsem ráda, že jsem dala na značku a technické parametry iRobot Roomba 880.- velký sací výkon
- vysává i velmi jemný prach a přitom je vcelku rychlý
- na jedno nabití zvládne kus práce
- odpadlo mi nepříjemné luxování
- ošetří čas a odvede 100% práci
- nic
-
Martina
Ověřený
zákazník26. 7. 2016
Vyborny pomocnik! Vybrala jsem model 880 a opravdu je lepsi nez starsi modely. Kdysi jsem mela pujceny model z rady 5xx a ten u nas neobstal. Tento ma v baleni 2 majaky, takze zvladne cele spodni patro domu na jeden zatah (4 pokoje - 1 pokoj koberec, 1 plovouci podlaha, 2 dlazba). Gumove kartace jsou vyborne, nezachytava se tolik vlasu jako na klasicky kartac. Lehce se cisti. Poustim obden a je to uzasny pocit prijit do uklizeneho domu a robot nabity v zakladne, pripraveny na dalsi uklid :)
Cetla jsem, ze ma Roomba problem s kreslem Poang z Ikei a zasekava se, kreslo mame a nezaseknul se nikdy. Ani na tmave podlaze nema problem (taky jsem cetla jako jeden z problemu) a vycisti krasne (mame wenge podlahu-temer cerna). Do kabelu se nikdy nezamotal. Opravdu za ty penize stoji. Mame 3 male deti, takze se usetreny cas opravdu hodi :)- Krasne vysaje i pod gaucem, okolo noh stolu apod.
- Gumove kartace nezachytavaji tolik necistot jako klasicke kartace.
- Zvlada koberec s nizkym vlasem.
- Perfektne vysaje, nenajdu smitko!
- Dobre a lehce se cisti.
- Neboura tvrde do nabytku a zdi, svetlych veci se sotva dotkne, tmave lehce tukne.
- Nevysaje koberec s vysokym vlasem (ale to jsem ani necekala, vzdy kusovy koberec pred zapnutim sroluji a tim zastinim napr detskou drevenou vlackodrahu, takze se to hodi :-))
Vaše dotazy
Vložit dotaz
David Krejčíř 3. 8. 2023
Nefunkční pohyblivý smetáček
Dobrý den, chci se zeptat. Přestal mi fungovat pohyblivý smetáček, mohli byste mi prosím poradit, jak ho zprovoznit nebo je nutné zboží reklamovat? Děkuji. David
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 8. 2023
Dobrý den, doporučíme kartáček odpontovat a vyčistit nečistoty pod ním. Pokud by toto nepomohlo a robot je ještě v záruce, tak bude třeba řešit jeho reklamací.
Reagovat
Veronika 11. 4. 2023
Roomba 866
Dobrý den,
cca 7 let vlastním robotický vysavač roomba 866. Do teď bez jediné závady.
V poslední době vysavač špatně zajíždí na základnu a špatně se dobíjí.
Přijede na základnu a místo toho, aby se zastavil a dobíjel, začne se točit přes konektory.
Když ho na konektory umístím ručně, stále se snaží točit a signalizace dobíjení bliká.
Konektory i vysavač jsou vyčištěné, vysává dobře.
Děkuji, Veronika
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 4. 2023
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat dobíjecí konektory na robotovi. Někdy se stane, že se konektory zataví do těla robota a nedochází pak ke kontaktu s dobíjecí stanicí. Robot by pak musel do servisu na výměnu těla robota.
Reagovat
Martina 20. 2. 2023
Roomba i7
Mam zakupeny i robot roomba i 7,mam ho asi 2 tyzdne.Prestala sa tocit metlicka a robot huci.Dakujem.
Reagovat
Martina Specialista 20. 2. 2023
Dobrý den, poradili bychom odejmout boční kartáček a zkontrolvoat, zda pod ním není větší množství nečistot. Pokud se kartáček i přesto netočí a robot vydává divné zvuky, raději řešte reklamací
Reagovat
Chromý Jiří 22. 1. 2023
Prosím o radu
Vysavač Roomba 758 jezdí,vše se točí,ale nesaje,nevysává... Co s tím ? Vysavač jsme kompletně rozdělali a vyčistili,ale nemá sací výkon...
Reagovat
Martina Specialista 23. 1. 2023
Dobrý den, zkontrolujte sběrný koš robota, zda přo chodu nehučí. Pokud ano, zkuste pročistit ventilátor ze zadní strany. Nejlépe profouknout vzduchem, pokud máte tuto možnost. Pokud bude problém přetrvávat, doporučili byhcom zakoupení nového sběrného koše.
Reagovat
Roman 17. 11. 2022
Roomba i7
Dobry den, roombu i7 mame asi 3 tyzdne a po dokonceni procesu vysavania sa normalne vrati do nabijacej stanice,ale pocas nabijania sa nezhasne kontrolka “Clean”. Prve nabijania sa vzdy zhasla,ale teraz nam stale svieti pri nabijani,co je dost rusive pre oci.. Je to nejaka chyba,pretoze som skusal aj reset,ale nepomaha..?
Reagovat
Martina Specialista 18. 11. 2022
Dobrý den, v aplikaci proběhla nedávno aktualizace a momentálně je zde možnost nastavení zhasnutí světelných kontrolek. V aplikaci pod názvem stavové kontrolky.
Reagovat
Zuzana 20. 11. 2022
Aj napriek nastaveniu vypnutia stavových kontroliek v aplikácii zaparkovaný vysávač i7 v dokovacej stanici stále svieti. Viete mi poradiť ako to vypnúť?
Reagovat
Kristián 21. 11. 2022
Dobrý deň, riešil som ten istý problém, vyjadrenie servisu:
Dobrý den, po poslední aktualizaci softwaru se u některých robotů objevily komplikace se stavovými kontrolkami - chápu správně, že máte v aplikaci nastaveno, aby kontrolka při nabíjení svítila, ale nesvítí? Pokud nám zašlete sériové číslo robota, nastavili bychom pro něj opravnou aktualizaci sw.
Po poslednej aktualizácii s tým majú viacerí problém, treba čakať na novú.
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 11. 2022
Dobrý den, v případě, že i po nastavení v aplikaci kontrolka trvale svítí, tak doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit přímo s podporou iRobot na tomto emailu: [email protected]
Reagovat
Miroslava 23. 9. 2022
Hluk
Dobrý deň, mám iRobot Roomba asi 2 mesiace...doteraz fungoval super, dnes začal pri vysávaní strašne hučať - funguje, vysáva, len hučí
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 9. 2022
Dobrý den, doporučíme vysavač vyčistit hlavně kartáče a jejich ložiska. Pokud by se nepodařilo takto hluk odstranit, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Reagovat
Jan Hányik 17. 8. 2022
Irobot I7 kartáček
Dobrý den zapnu robota a netočí se boční kartáček
Reagovat
Martina Specialista 17. 8. 2022
Dobrý den, pokud se boční kartáček netočí nebo z modulu vypadává, bude pravděpodobně opotřebovaný modul bočního kartáčku. Doporučili bychom zakoupení nového modulu. Bližší informace Vám odesílám na e-mail.
Reagovat
Jan Hányik 17. 8. 2022
jak opotřebovaný ? však podle aplikace není opotřebovaný a zbývá v životnosti ještě 125 hod a je to zelené
Reagovat
Martina Specialista 17. 8. 2022
Dobrý den, model 880 nemá možnost mobilní aplikace. Pokud Vám aplikace zobrazuje stav bočního kartáčku jedná se pouze o opotřebení kartáčku, nikoli modulu bočního kartáčku.
Reagovat
Fišerová 23. 5. 2022
Error 5
Dobrý den, mám Roombu 866. Před dvěma dny se objevil problém při nabíjení. Robot zajede do nabíjecí stanice, nabíjí se, po 20 minutách se ozve Error 5 , naskočí červený vykřičník a baterie je úplně vybitá- svítí červeně. Zkusila jsem vyměnit nabíjecí stanici(mám náhradní) a stalo se to samé. Zkusila jsem robota resetovat, ani to nepomohlo. Kontakty na vysavači jsem otřela lihem, také to nepomohlo. Myslela jsem, že dosluhuje baterie, ale při vysávání jsem neviděla problém, že by se vysavač rychle vybíjel, že by vysával kratší dobu. V čem by mohl být problém? Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 5. 2022
Dobrý den, doporučil bych vyjmout baterii a očistit kontakty pod baterií případně i na baterii, dále pak kontakty pod baterií lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu. V případě, že nepomůže, tak by bylo třeba řešit výměnou baterie.
Reagovat
David 31. 3. 2022
iRobot 651
Dobrý den,
rád bych požádal o radu. Máme iRobot 651. 2 roky jsme ho nepoužívali kvuli miminku a neustale pritomnosti doma - bylo rychlejsi vysat normalnim vysavacem.
Po 2 letech jsme ozivili roomu a mela mrtvou baterii. Po zakoupeni nove baterie se zacal chovat podivne. Normalne jezdi, vysava, najednou se z nicehonic vypne. Po par desitkach minut zatuta a pokracuje dal. Naprosto bez jakekoli priciny, naprosto nahodne. Obcas se vypne na chvili, obcas na dele. Obcas se zastavi uplne.
Reset jsme zkouseli, nepomohl.
Dekuji predem za radu, kde by mohl byt zakopany pes. Zadny error nehlasi.
Reagovat
Martina Specialista 31. 3. 2022
Dobrý den, problém může být se základní deskou robota. Více informací po diagnostice by zjistilo sevisní středisko. Pokud by se jednalo o desku robota, oprava se ve většině případů nevyplácí, cena je nerentabilní.
Reagovat
Vonkova 23. 12. 2021
Vypnuti pafovych cidel
Prosim ktery servis v okoli Kadaňe by nam vypnul padovy cidla..mame tmavy koberec?
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2021
Dobrý den, jedinou možností je zaslání robota do servisního střediska. Ve Vašem okolí bohužel příslušný servis není.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 67