Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver
6 999 Kč s DPH
5 784,3 Kč bez DPH
Kód zboží: 102127
Popis produktu
- Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
- Navigace iAdapt
- Třístupňový čisticí systém AeroForce
- Funkce odloženého úklidu
- Akustická detekce nečistot
- Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce
- Systém proti zamotání do kabelů
- Filtrační systém AeroForce
- Senzory proti pádu ze schodů
- Baterie Li-Ion
- Automatické nabíjení v nabíjecí stanici
- Výklopné madlo pro přenášení
- Wi-Fi
- Ovládání přes aplikaci iRobot HOME
- Mluví česky + aplikace v češtině
Představení robotického vysavače iRobot Roomba e5 silver
Robotický vysavač Roomba e5 zajistí pohodlný úklid vašeho domova. Vylepšený třístupňový čisticí systém AeroForce, inteligentní navigace iAdapt a wi-fi připojení s aplikací iRobot HOME pro nadstandardní kvalitu úklidu. Ovládejte svou Roombu kdykoli a odkudkoli.
Třístupňový čistící systém AeroForce
iRobot Roomba e5 je vybavena jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů, třístupňovým čisticím systémem AeroForce. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž vzniká silný vakuový efekt. V kombinaci s novým motorem 2. generace se sací výkon zvyšuje až 5x.
1. Rotující boční kartáček
Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.
2. Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce
Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce vodicími drážkami, aby se nečistoty dostaly na povrch, následně je gumové kartáče ženou do sběrného koše.
3. Sací motor 2. generace
Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor 2. generace. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.
Navigace iAdapt
Navigace iAdapt zajistí dokonalý úklid bytu i rodinného domu. Roomba monitoruje prostor pomocí desítek senzorů a ve spojení s 40 předdefinovanými pohyby inteligentně reaguje na tvar a velikost místnosti. Navigace vede robota napříč celým prostorem, podél stěn, okolo nábytku i pod ním tak, aby byl úklid perfektní.
Akustická detekce nečistot
Roomba je vybavena systémem Dirt Detect, který pomocí akustických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.
Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.
Nárazník se zpomaleným dotykem
Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů.
Senzory proti pádu ze schodů
Senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.
Automatické nabíjení v nabíjecí stanici
Nabíjecí stanice slouží k dobíjení baterie. Z nabíjecí stanice robot vyráží do boje s nečistotami a prachem ve chvíli, kdy k tomu dáte pokyn pomocí tlačítka CLEAN. Po skončení úklidu se Roomba do nabíjecí stanice automaticky vrátí a začne se nabíjet.
Systém proti zamotání do kabelů
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
Funkce virtuální zdi Halo
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.
Virtuální zeď Dual Mode disponuje funkcí Halo, která vytváří okolo zdi ochranné pole. Tento prostor robot nikdy nenaruší a funkci lze využit u misek s vodou domácích mazlíčků.
Funkce odloženého úklidu
Díky funkci odloženého úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. iRobot nabízí plánování úklidu na každý den v jiný čas. Robota si nastavíte například tak, aby uklízel třikrát v týdnu a robot týden co týden v naplánovaný čas uklidí. Tím udržuje stabilně čistou podlahu.
Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce
Roomba disponuje velkokapacitním sběrným košem na nečistoty, jenž pomocí HEPA filtru zachytí nejjemnější prachové částice. Sběrný koš AeroForce lze vypláchnout vodou, pro ještě jednodušší údržbu.
Smart technologie s mobilní aplikací iRobot HOME
S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota ovládat, i když zrovna nejste doma. Stačí stisknout tlačítko CLEAN. Aplikace iRobot HOME v českém jazyce vám nabízí celou řadu dalších užitečných funkcí a důležitých informací.
Videa
Technická specifikace
- Model: iRobot Roomba e5 silver (E515440)
- Barva: stříbrná
- Navigace: iAdapt
- Filtrační systém: HEPA type filtr (AeroForce)
- Procesor: ARM
- Sběrný koš: AeroVac
- Výklopné madlo: ano
- Doporučeno na: 4 pokoje (cca 100 m2)
- Baterie: Li-Ion
- Kapacita baterie: 1800 mAh
- Doba nabíjení: 3 hodiny
- Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
- Spotřeba Stand-By: max. 2 W
- Rozměry: 340 x 90 mm
- Hmotnost: 3,6 Kg
- Hlučnost: < 58 dB
- Detekce nečistot: ano
- Madlo: ano
- Wi-Fi: ano
- Mobilní aplikace: iRobot HOME
- Čeština: ano
Obsah Balení
- 1x iRobot Roomba e5 silver
- 1x Baterie Li-Ion 1800 mAh
- 1x Nabíjecí základna
- 1x Náhradní HEPA filtr
- 1x Virtuální zeď Dual Mode
- 2x Baterie typu AA
- 1x Návod na použití
Recenze produktu
-
Mariana
Ověřený
zákazník26. 2. 2024
Mám vysavač iRobot od roku 2020. Stále je funkční a jsem s nim spokojená. Vypadá pěkně, je dobrý pomocník pro úklid. Doporučuji.
- Ted mám čas i na jiné věci. I Robot Je pěkný, chytrý, výkonný. Nepřekazí.
- Možná cena.
-
Kamila Hanousková
Ověřený
zákazník26. 10. 2022
Od této značky mám již třetí vysavač. Dříve jsem měla starší modely. Tento je oproti předchozím méně hlučný, lépe se čistí, protože má jen gumové kartáče a je více ohleduplný k nábytku. Koupila jsem si ho, protože na moje doporučení si jej koupila kamarádka a když jsem viděla ten pokrok, tak jsem si ho koupila taky.
- - tichý
- - inteligentní
- - prostě super
- - oproti starším modelům je lepší i virtuální zeď, kde jsou teď už jen tužkové baterky, dříve musely být velké
- mám jen jednu připomínku, dříve, když se nabíjel, tak to bylo na něm vidět, po celou dobu nabíjení. Teď je to vidět jen ze začátku a potom zhasne.
-
Marek Kuda
Ověřený
zákazník20. 10. 2022
Mohu vřele doporučit!
Snadné ovládání a jeho práce je 99 %, občas se ztratí ale nezůstane nikde smetí! -
Dana
Ověřený
zákazník3. 8. 2022
Skvělý pomocník na každodenní úklid - vždy je doma čisto :-). Moje vnoučátka jsi hrají na čisté podlaze a to je pro mně to nejdůležitější !
-
Drahoslav Podaný
Ověřený
zákazník4. 7. 2022
Máme již druhou generaci a jsme maximálně spokojeni. Výborný pomocník, za tuto cenu jsme koupili velmi výkonný vysavač, super,
- - velmi tichý provoz
- - uklidí bezvadně i zvířecí chlupy
- Nic
-
Jan
Ověřený
zákazník30. 6. 2022
Vše skvělý dva psy a pohoda. Vysáváme dvakrát denně na menší byt ideální. Je třeba čistit po každém vysávání.
- Lehce se čistí a má velký sání.
- Nic
-
Anonym
Ověřený
zákazník13. 6. 2022
Super pomocník, jednoduché ovládání přes aplikaci v češtině. Gumové kartáče se dobře udržují, snadná manipulace i čištění.
- Česká aplikace, gumové kartáče, jednoduchá obsluha i čištění.
- Mohl by být méně hlučný, ale i tak je tišší než běžný vysavač.
-
Pavlušová Věra
Ověřený
zákazník13. 6. 2022
Velice spokojená s robotický vysavačem co jsem u vás zakoupila.Splnil to co jsem od něj cekala.Je to velký pomocník.
- Velká spokojenost,výrobek splnil má očekávání.Vsem kdo uvažuje o koupi robotického vysavače neváhejte a kupte tento je úžasný.Je to TOPka
- Minus u mě neziská nemá šanci.
-
Adolf
Ověřený
zákazník12. 6. 2022
Zatím mám robota krátkou dobu a jsem s ním spokojený. Máme psa, ten nanosí na tlapkách domů nečistotu a robot vše uklidí.
- vysává koberce
- přejede přes práh
- velká nádoba na prach
- snadné vyprazdňování
- snadná instalace aplikace
- jezdí trochu zmatečně v prostorech s více překážkami
-
Anonym
Ověřený
zákazník12. 6. 2022
Trošku má problém s přejetím prahu(2cm)
- Dělá co má,dobrá cena
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Hanka 2. 10. 2024
Vysavač se zapne v noci a začne vysávat
Dobrý den,
pokaždé když se vysavač vybije a vrátím ho na nabíječku ( né vždy si dobře zaparkuje) tak když se dobije tak začne znova vysávat. Vysávat začne třeba i v noci. Jde s tím něco dělat?
Děkuji
Reagovat
Erika Specialista 2. 10. 2024
Dobrý den,
může ho rušit signál TV nebo jiného zařízení. Zkuste přemístit dokovací základnu na jiné místo. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Roman 23. 6. 2024
Roomba I5
Dobrý den
před několika dny jsem zakoupil výše uvedený vysavač.
A Několikrát za den se mi stane že mi to v aplikaci napíše že se vysavač nemohl připojit k wifi a musím ho restartovat pak vše zase běží. Máte náký nápad než ho budu reklamovat??
Děkuji
Reagovat
Filipe Specialista 26. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom nejdříve doporučili resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu (alternativně). Po resetu poté doporučujeme přeinstalovat aplikaci a zkusit opětovně stroj s ní spárovat. Pokud by tento postup nepomohl, doporučili stroj reklamovat. Hezký den.
Reagovat
Marcela Junkova 29. 4. 2024
roomba e5 silver
dobry den,vysavac nehlasi zadnou poruchu,vse vycisteno ,po zapnuti se nerozjede.Prosim o radu zda by to nemohla byt baterie.Vysavac je stary 2,5 roku.dekuji M.JUNKOVA
Reagovat
Julia Specialista 30. 4. 2024
Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie. Nová baterie by Váš problém měla vyřešit. Pěkný den. :)
Reagovat
Marie 31. 5. 2024
Nemuze to byt necim jinym? Nas vysavac je pomerne novy ne tak casto pouzivany. Bylo by opravdu smutne, pokud by jiz potreboval novou baterii.
Reagovat
Klára Specialista 31. 5. 2024
Dobrý den, na všechny baterie je záruka 6 měsíců. Bohužel se může stát, že se po letech používání kapacita sníží.
Reagovat
Vojtěch Singer 20. 2. 2024
iRobot Roomba 782
Dobrý den,
mám vysavač iRobot Roomba 782. Když vyjede svítí ikona Dock a okamžitě po vyjetí začne hledat základnu a vrátí se. Zkoušel jsem ho restartovat. Pár týdnů potom fungoval, teď se ale problém objevil znovu. Robot je nabitý, nic není zaseklé, normálně jezdí.
Děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 2. 2024
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie a doporučíme provést její výměnu za novou.
Reagovat
Michal 20. 10. 2023
Iroomba j7
Dobrý den,
nenabijí se mi baterka na roomba j7, hlásí mi to chybu c512. Nikde ji nemohu najít. Poradíte mi? Jak mám postupovat?
Děkuji. Michal
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 10. 2023
Dobrý den, doporučíme očistit kontakty na robotu i na dobíjecí stanici pokud nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Marcela 17. 6. 2023
chxbs11
robot je plne nabity vycisteny i filtr novy a i po restartovani neustale hlasi chybu 11
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 6. 2023
Dobrý den, v tom případě doporučíme řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Roman 26. 1. 2023
iRobot i7
iRobot hlásí chybu baterie nenalezeny ,jedná se o špatnou baterií nebo je porucha na irobotovi ..Robot restartován ,vyjmutí baterky a znovu zasunutí .chyby se neustále opakuje
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 1. 2023
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamcí. V případě pozáruční vady bychom doporučili vyzkoušet výměnu baterie a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou.
Reagovat
Nikola Pešatová 3. 10. 2022
Error charging 5
Dobrý den, iroomba 782 začal vyhazovat chybu error charging 5, vyčistili jsme kontakty, vyměnili baterií a stále hlásí tuto chybu, čím by to mělo být?
Reagovat
Martina Specialista 4. 10. 2022
Dobrý den, pokud jsou kontakty čisté a robot stále hlásí tuto chybu, může být problém s baterií, nebo může být problém přímo v robotovi. Zde by bylo nutné odeslat robota k servisní kontrole. Ještě je možnost vyzkoušet robota nabít napřímo, pouze pomocí adaptéru. Z boku robota je zdířka, do které zasunete adaptér a párkrát protáhnete tam a zpět. Poté necháte zasunutý a zkontrolujete, zda se robot nabíjí. Po chvíli zkuste vrátit adaptér na stanici a vyzkoušet nabíjení na ní.
Reagovat
Edit 21. 8. 2022
Chyba 14
Dobrý den, mam irobota 900 již čtvrtým rokem a opakovaně hlásí chybu 14 i po důkladném vyčištěním celého stroje. Myslím, že vůbec nedetekuje sběrnou nádobu, tím pádem se vůbec nespustí.
Reagovat
Martina Specialista 22. 8. 2022
Dobrý den, zkontrolujte kovové plíšky z boků robota v místech, kam ukládáte sběrný koš. tto kovové části zkotrolujte také na sběrném koši. V případě potřeby je očistěte od nečistot.
Reagovat
Veronika 1. 5. 2022
iRobot roomba e5
Dobrý den,
chci se zeptat,zda jde robotovi naplanovat v aplikaci trasu uklízení? Respektive jak zajistit aby zajizdel i do zadnich, vzdalenejsich mistnosti?
Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 5. 2022
Dobrý den, u tohoto modelu nelze nastavit trasu úklidu ani to které místnosti má uklidit. V případě, že je Váš byt více členitý a robot jej nedokáže pokrýt, tak doporučíme úklid rozdělit po 2 místnotech a vysavač přenášet. Pro kokrytí členitých domácností a větší plochy pak doporučujeme volit vyšší model s kamerou např. 975 nebo i7.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 76