Robotický vysavač iRobot Roomba i7 grey WiFi
Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce
Kód zboží: 102358
Příslušenství
Popis produktu
- Robotický vysavač
- Systém proti zamotání do kabelů
- Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect
- Indikace plného koše
- Omyvatelný sběrný koš
- Nabíjení během úklidu
- Li-Ion baterie
- Komunikace v českém jazyce
- Navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním Imprint
- Neomezená velikost uklízené plochy
- Prémiový třístupňový čisticí systém AeroForce
- Rozšířené ovládání přes aplikaci iRobot HOME
- Inteligentní plánování úklidu
- Mluví česky + aplikace v češtině
Představení robotického vysavače iRobot Roomba i7 (7158)
S nejmodernějším vysavačem iRobot Roomba i7 vstoupí do vaší domácnosti vrchol
současné robotiky. Díky unikátnímu systému navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním
Imprint se dokonale zorientuje v prostoru a zvolí vždy nejlepší techniku úklidu. Roomba i7 tak
dokáže uklidit jakkoli velké prostory. Přelomovým milníkem značky iRobot je pak geniální
funkce automatického vysypávání sběrného koše.
Třístupňový čistící systém AeroForce
iRobot Roomba i7 je vybavena patentovaným třístupňovým čisticím systémem AeroForce, který soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče. Tím dochází k mimořádné akceleraci vzduchu a v kombinaci s vysoce účinným motorem se sací výkon zvyšuje až na desetinásobek*.
1. Rotující boční kartáček
Boční kartáček robota dokonale vyčistí místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná zákoutí.
2. Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce
Patentovaný systém dvou proti sobě rotujících gumových kartáčů se speciálními lamelami sbírají nečistoty ze všech druhů tvrdých podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce a následně jejich sběru.
3. Výkonný sací motor
Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor a o filtraci vzduchu se postará vysoce efektivní filtr AeroForce.
Navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním Imprint
Nejvyspělejší navigace iAdapt 3.0 lehce zvládne dokonalý úklid prostoru s neomezenou velikostí. Roomba i7 disponuje kamerou, jejímž prostřednictvím rozpoznává překážky, jednotlivé druhy nábytku a podle toho zvolí nejlepší způsob úklidu. Díky inteligentnímu mapování Imprint se Roomba naučí rozeznat jednotlivé místnosti, a vy si tak můžete zvolit konkrétní prostory, kdy a kde má robot uklízet.
Akustická detekce nečistot
Roomba je vybavena systémem Dirt Detect, který pomocí akustických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.
Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.
Nárazník se zpomaleným dotykem
Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů.
Senzory proti pádu ze schodů
Senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.
Automatické nabíjení v nabíjecí stanici
Nabíjecí stanice slouží k dobíjení baterie. Z nabíjecí stanice robot vyráží do boje s nečistotami a prachem ve chvíli, kdy k tomu dáte pokyn pomocí tlačítka CLEAN. Po skončení úklidu se Roomba do nabíjecí stanice automaticky vrátí a začne se nabíjet.
Systém proti zamotání do kabelů
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
Funkce virtuální zdi Halo
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.
Virtuální zeď Dual Mode disponuje funkcí Halo, která vytváří okolo zdi ochranné pole. Tento prostor robot nikdy nenaruší a funkci lze využit u misek s vodou domácích mazlíčků.
Funkce odloženého úklidu
Díky funkci odloženého úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. iRobot nabízí plánování úklidu na každý den v jiný čas. Robota si nastavíte například tak, aby uklízel třikrát v týdnu a robot týden co týden v naplánovaný čas uklidí. Tím udržuje stabilně čistou podlahu.
Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce
Roomba disponuje velkokapacitním sběrným košem na nečistoty, jenž pomocí HEPA filtru zachytí nejjemnější prachové částice. Sběrný koš AeroForce lze vypláchnout vodou, pro ještě jednodušší údržbu.
S mobilní aplikací iRobot HOME zvládnete úklid prakticky odkudkoli
Svého robota můžete pohodlně ovládat prostřednictvím chytrého telefonu nebo tabletu například z práce nebo z dovolené. Stačí jednoduše stisknout tlačítko CLEAN a pustí se do práce. Aplikace iRobot HOME vám nabízí i celou řadu dalších užitečných funkcí a důležitých informací v českém jazyce.
Inteligentní mapování Imprint
Roomba i7 si nejprve pečlivě zmapuje vámi svěřený prostor. Jakmile mapu uloží do aplikace, můžete si sami nastavit hranice jednotlivých místností a následně je pojmenovat. Máte tak absolutní kontrolu nad tím, kde má robot zrovna uklízet.
Roomba všechny plochy uklidí dvakrát. Důkladnější úklid oceníte především v domácnostech s malými dětmi nebo domácími zvířaty.
Robot je schopen uložit až 10 různých map. Díky technologii Imprint můžete nastavit časový plán úklidu pro jednotlivé místnosti dle vašich potřeb.
Technická specifikace
- Model: iRobot Roomba i7 (i715840) Charcoal
- Barva: stříbrná
- Navigace: iAdapt 3.0
- Filtrační systém: HEPA type filtr (AeroForce)
- Baterie: Li-Ion
- Kapacita baterie: 1800 mAh
- Doba nabíjení: 1,5 hodiny
- Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
- Spotřeba Stand-By: max. 2 W
- Rozměry: 339 x 92 mm
- Hmotnost: 3,4 Kg
- Hlučnost: < 58 dB
- Detekce nečistot: ano
- Wi-Fi: ano
- Mobilní aplikace: iRobot HOME
- Čeština: ano
Obsah Balení
- 1x iRobot Roomba i7 (7158)
- 1x Baterie Li-Ion 1800 mAh
- 1x Nabíjecí základna
- 1x Náhradní HEPA filtr
- 1x Náhradní boční kartáček
- 1x Návod na použití
Recenze produktu
-
Blanka
Ověřený
zákazník17. 12. 2023
Vysavač používám již téměř rok a nemám s ním problém. Mapy načítá dobře, zónové čištění také vyhovuje. Kontrola přes aplikaci super. Při úklidu nasbírá plnou nádržku, hlavně krátké psí chlupy sbírá skvěle. A divím se, i kolik zvládne posbírat drobného prachu.
- Skvělý úklid.
- Aplikace v mobilu baví a funguje OK.
- Bezchybně parkuje do dokovací stanice.
- Nikde se nezachytí při úklidu.
-
Patrik
Ověřený
zákazník7. 11. 2023
Vyborna koupe. Nahradil 8 let starouiRoombu a je to evoluce. Lepe vydava, je mene hlucny, ovladani pres app, inteligentnejsi, proste vyborna koupe.
Asi po trech cyklech se naucil mapu bytu. V ni jsem vyznacil zony a zakazene zony. Pak nastavil frekvence uklidu a kde vsude. Treba pred dvere do predsine jezdi casteji nez do pokoje. Pri prejezdech mezi mistnostmi nevysava, jede najisto a zapina se az tam, kam jsem ho poslal vysavat. Jsem spokojen.- Presny
- Programovatelny
- Tichy
- Skutecne uklizi
- Posloucha
- Mluvi cesky
- Neodmlouva
- Sam se nabiji a pak pokracuje v uklidu
- App je intuitivni
- Uklizeni je radost
- Mensi odpadni nadoba
-
Václav Přenosil
Ověřený
zákazník20. 4. 2023
Robotický vysavač funguje dobře. Měl jsem i předchozí typy, ale po opotřebení akumulátoru se nevyplatí kupovat náhradní akumulátor, ale je výhodnější koupit novější typ. Ten novější je dokonalejší a má vylepšené parametry.
- Pracuje sám.
- Rohy je třeba občas vysát ručně, ale jinak perfektní.
-
Anonym
Ověřený
zákazník17. 4. 2023
Nevýhodu jsem prozatím nenašel.
-
Jiří Stárek
Ověřený
zákazník14. 12. 2022
Výrobek přišel včas.To je v pořádku.
Ale nebyl nový! Znatelné stopy na nárazníku,špatně zakamuflované vyčištěni přistroje!!!!!
Prostě ho někdo používal!!!!- 000
- Nemuže se usadit na nabiječku,několikrát se vraci,nakonec ho tam musím dát ručně!
-
Viera Pistulková
Ověřený
zákazník12. 12. 2022
Robot je vyzkoušený a pracuje nad očekávaní. Aplikace je jednoduchá a přehledná.
Nám hlavně vyhovuje možnost nadstavení času vysávání. -
Anonym
Ověřený
zákazník12. 12. 2022
Zboží dorazilo rychle a v pořádku.
Aplikace jednoduchá a přehledná
Určitě doporučuju. -
Petr
Ověřený
zákazník11. 11. 2022
Robotický vysavač jsem koupil na základě doporučení vašeho operátora.
Značku iRobot znám.Tento robot je již druhy v mé domácnosti.
První byl iRobot roomba 770 a i tohoto nástupce mohu jen chválit.
Skvěle vysává,dostane se všude a je tichý.- Tichý
- Na gumové válce se nechytají vlasy
- Ovládání přes apku
- Mluví česky
- Snad trochu dražší ND
-
Anna
Ověřený
zákazník11. 11. 2022
Super. Maximální spokojenost, je vidět, že s každou řadou se iRoomba zlepšuje. Kvalitně zpracovaný robotický vysavač, vysává skvěle.
-
Jaroslav Bartáček
Ověřený
zákazník24. 10. 2022
Opravdu skvělí výrobek. Nelituji jediné koruny co mě stal.
Když je šero tak nevidí a snažíš se o novou mapu která je nelogická. Nevím proč si nenasvicuje jako kamery s nočním viděním. Ale určitě to bude mít svůj důvod. Neberte to jako negativní vlastnost. Vysavame stejně přes den.
Oproti irobot 620 co jsem do teď měl úplně nikde jinde ale úplně.- Navigace
- Účinnost úklidu
- Možnost nastavení aplikace
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Brona 19. 4. 2024
Irobot netrefi do stanice, plete si mistnosti
Dobry den, mame robota uz 2 roky, ale nyni zacal vytvaret novou nepojmenovanou mistnost, ktera ale neexistuje a umistil ji v mape mimo dum. Cim to je? Nebo na mape neooddelil ve skutecnosti stavebne oddelene mistnosti a na mape to vypada,jakoby se tudy dalo projet, ackoliv je tam zed. Muzu to nejak v mape opravit?
Take ma problem se trefit zpet do stanice,coz driv nedelal. Nebo plete mistnosti: kdyz zadam uklid kuchyne, jede uklizet koupelnu apod. Poradite, co je spatne? Kontakty a senzory cistim...
Reagovat
Julia Specialista 22. 4. 2024
Dobrý den,
doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a nanovo zmapovat místnosti. Pokud by to nepomohlo, budete se muset obrátit přímo na podporu aplikace. Pěkný den :)
Reagovat
Evžen 6. 1. 2024
Nelze se spárovat s robotem i7 (i715840)
Dobrý den,
nedaří se mi vysavač spárovat s wi-fi. Neustále hlásí chybu (BF0929) a vysavač se nezobrazí v nabídce produktů
Reagovat
Pavlina Voženilková 10. 1. 2024
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se vám podařilo spárovat se už s robotem když jste udělat to co vám poradili? My máme stejný problém ... Už jsme ho 2x poslali na reklamaci a vrátili ho s tím že robot připojit normálně jde. My jsme zkoušeli úplně všechno.... Resetovat WiFi, robota, zkoušeli jsme jít i k sousedovi, včera po telefonické radě s podporou jsme zkusili přes 2 mobily hotspot - připojení přes data a pořád nic a hlásí to stále stejnou chybu. Už jsme zoufalý a už jsme vyčerpali všechny možnosti. Vy jste problém už vyřešili? Děkuji moc za odpověď Pavlína
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 1. 2024
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a případně i provést reset wifi routeru ( vypnout jej na cca 1 min ze sítě). Pokud by ani po té nebylo připojení možné, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Reagovat
Hanka 29. 3. 2023
ERROR 68
Dobrý den ,
vysavač máme třetím rokem. Nyní se nedobíjí a hlásí error 68.
V mobilní aplikaci je hláška - technické potíže.
Může se již jednat o slabou baterii ?
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 3. 2023
Dobrý den, doporučili bychom provést výměnu baterie. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou.
Reagovat
Sofia 3. 1. 2023
undocking issue
Dobrý deň, máme úplne nový vysávač Roomba i7 dnes sme ho zapojili a stále ukazuje chybu undocking issue. Presúvali sme ho všade možno aj do prázdnej miestnosti no stále vyskakuje tá ista rovnaká chyba nie je pri žiadnej prekážke ani nič skúšali sme aj reštartovať viete mi nejako poradiť čo s tým?
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2023
Dobrý den, doporučili bychom tento problém řešit přímo s podporou iRobot: [email protected] a pokud by Vám nedokázali pomoci, tak reklamací vysavače u svého prodejce.
Reagovat
Pavel Slavíček 29. 12. 2022
Kruhová signalizace
Dobrý den, v aplikaci zvolím jednu ze tří možností kruhové signalizace, ale robot nereaguje. Restart jsem zkoušel. Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 30. 12. 2022
Dobrý den, pokud mát ena mysli stavové kontrolky, záleží na tom jaký typ si zvolíte. Někdy to robotovi chvíli trvá, než se nastavení a změna provede. Resetem nic nevyřešíte. Zkute chvíli vyčkat a poté zkuste nastavit znovu. Pokud by to bylo beze změny, zkontrolujte, zda po Vás aplikace nevyžaduje novou aktualizaci.
Reagovat
Michal 2. 2. 2023
Mam naprosto identický problém. Signalizace nabíjení nefunguje. Robot zvukově zareaguje na požadavek z aplikace, aby to fungovalo a nic ...
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 2. 2023
Dobrý den, pokud Vám toto nastavení nefunguje, tak doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Reagovat
Samek 28. 12. 2022
1 účet 2 mobile
Zdravím máme problém máme 1 účet ktorý je zaevidovaní na robot Roomba i7 .keď sa chcem prihlásiť z druhým mobilom a stoho jedného sa odhlásim a přihlásim nejde nám to nekomunikoje teda romba sa nevie prihlásiť na WiFi
Ide to stále na jeden mobil
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2022
Dobrý den, v mobilní aplikaci musíte v případě přehlášení na jiného uživatele robotovi nastavit přepnutí účtu a obnovení továrního nastavení.
Reagovat
Ondřej 15. 12. 2022
Clean Base
Dobrý den. Potřeboval bych poradit, Clean Base už nějakou dobu vůbec nevyprazdni vysavač i s aplikace zmizelo vyprázdnit zběrný koš robota, sacek je umístěn správně, stanice zapojena správně, víko dovřeno,senzory vyčišteny ,vysavač i stanice několikrát vyresetovány, chvíli to šlo asi 2 dny i v apce se objevilo vyprázdnit ale pak zase nic prosím o radu dìky
Reagovat
Martina Specialista 15. 12. 2022
Dobrý den, pokud problémy i nadále přetrvávají, doporučili bychom řešit reklamací/servisem
Reagovat
Magda 15. 11. 2022
Kartáček
Dobrý den, robot přestal otáčet přední metličkou. Zapne ji pouze sem tam. Má se točit stále? Bohužel ale úklid za moc nestoji.
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 11. 2022
Dobrý den, doporučíme boční kartáček odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Martin 24. 10. 2022
Problém kruhová signalizace
Dobrý den,mám problém s kruhovou světelnou signalizací na i7,svítí pouze střední kontrolka clean a na aplikaci nejde přepnout ani jedna ze 3 možností takže kruh nesvítí,děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 10. 2022
Dobrý den, v případě takto nestadardního chování doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a pokud by nepomohlo, tak je možné obrátit se přímo na iRobot: [email protected]
Reagovat
Lukas 25. 9. 2022
dobry den kupil som robota i7 po prvom vysavani mi nabehla mapa ktoru som ptvoril a zacal upravovat….pocas toho ma vyhodilo z aplikacie a od tej doby tu mapu neviem vobec otvorit…kliknem a stale ma vyhodi to iste robi aj v historii….aj po opakovanych vysavaniach a mapovaniach nenastala zmena….skusal som aj restartovat obnovit tovarenske nastavenia a nic….
Reagovat
Martina Specialista 26. 9. 2022
Dobrý den, bližší informace Vám zasílám na e-mail.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 52